haha dat verkoopt hij nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dafuq, kalkoenshoarma?
Ooh men, turk equals dönner
Hier hebben we ook zo'n turkse toko maar die is niet zo goedkoop. En alles wat wel goedkoop is, is verrotquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha dat verkoopt hij nietSowieso, de Turkse supermarkt <3
3 mango's voor een euro en zo. Helaas is hij niet na 19.00 open dus kunnen we tegenwoordig met onze werkritmes er alleen in het weekend heen..
Een smoothie van zo'n 300 kcal en een zelfgemaakte mueslireep van zo'n 200 kcal.quote:
Op naar de snackbar!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn eten is mislukt en ik heb er voor de rest niets uit.
Wat had je voor eten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn eten is mislukt en ik heb er voor de rest niets uit.
Lmao. Jeuj voor shoarmaquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een smoothie van zo'n 300 kcal en een zelfgemaakte mueslireep van zo'n 200 kcal.![]()
Ik had geen honger vandaag. Heb wel echt geprobeerd te eten, maar het stond me zo tegen.
Nu verga i kvan de honger.
quote:
Ik had pasta, maar ik gooide er op het laatste moment nog wat gezeefde tomaten in die in de koelkast stonden. Maar die waren niet meer goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat had je voor eten?
En bestel chinees? En dan de tjap tjoy ofzo?
Ehh het is anders. Brinta is meer echt pap, havermout kun je nog als soort van vlokken eten. Ik vond de brinta met gedroogde appelstukjes wel altijd heel lekker maar daar zit vast veel suiker in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, is brinta beter weg te krijgen dan havermout? Of is het 1 laken zelfde pak enzo?
*brinta opschrijftquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh het is anders. Brinta is meer echt pap, havermout kun je nog als soort van vlokken eten. Ik vond de brinta met gedroogde appelstukjes wel altijd heel lekker maar daar zit vast veel suiker in.
Oooh men, zondequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik had pasta, maar ik gooide er op het laatste moment nog wat gezeefde tomaten in die in de koelkast stonden. Maar die waren niet meer goed.Snap er niets van, zo lang stonden ze er nog niet.
En bestellen vind ik veel te duur.Dus we gaan maar gewoon verstandig boodschappen doen. Mag mijn vriend kiezen wat we gaan eten, iets wat snel te maken is.
27g suikers tenopzichte van 5 met de normalequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:53 schreef Qwea het volgende:
Tramposa, bedoel je deze? http://www.ah.nl/producte(...)ruitfit-appel-rozijn
600 euro. Alsjeblieft, dankjewel, oke doei.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Belastingen in het algemeen
Ja hoop geldquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
600 euro. Alsjeblieft, dankjewel, oke doei.
Vragen of ze/hij bijna klaar is/hoeveel sets nog, vliegen ze vaak van het apparaat afquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Het type 'Nammie' zit op het krachtapparaat wat ik wil doen![]()
En er zitten hier drie personen, al z'n 50 min nu, alleen maar bier te drinken. Ben ik nou gek of ga je daarvoor niet naar een sportschoolAl het effect weer foetsie.
Heh ja, toen ik nog met regelmaat naar de sportschool ging (ooit, jaren terug), kon ik me daar ook zo over verbazen. Bier drinken na het sporten? Echt iedere keer? Whyyyquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef -Peach het volgende:
[..]
Vragen of ze/hij bijna klaar is/hoeveel sets nog, vliegen ze vaak van het apparaat af![]()
En lol @ bier in de sportschool!
Gedaan, inderdaad zo wegquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef -Peach het volgende:
[..]
Vragen of ze/hij bijna klaar is/hoeveel sets nog, vliegen ze vaak van het apparaat af![]()
En lol @ bier in de sportschool!
Ze zaten er toen ik binnenkwam en ze zaten er nog toen ik weggingquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Maar serieus, er zijn mensen die bier drinken in de sportschool? Really?
Meer dan je lief is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Maar serieus, er zijn mensen die bier drinken in de sportschool? Really?
Hadden ze een sporttas bij zich? Of ware nze gewoon verdwaald.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zaten er toen ik binnenkwam en ze zaten er nog toen ik weggingAlleen bier te drinken
Ja sporttas en bidons en allesquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hadden ze een sporttas bij zich? Of ware nze gewoon verdwaald.
Mja, net als bij voetbal? Beetje trainen en daarna met z'n allen de kantine in voor pils?quote:
Wtf voor sportschool zit jij dat er bier mee mag?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Het type 'Nammie' zit op het krachtapparaat wat ik wil doen![]()
En er zitten hier drie personen, al z'n 50 min nu, alleen maar bier te drinken. Ben ik nou gek of ga je daarvoor niet naar een sportschoolAl het effect weer foetsie.
Ja maar dat is nog andersquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mja, net als bij voetbal? Beetje trainen en daarna met z'n allen de kantine in voor pils?
Joh. Je kan het daar gewoon kopenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf voor sportschool zit jij dat er bier mee mag?
Ik moest lachen bij de mijne vandaag. Hebben ze OVERAL paaseitjes neergezetDus men was druk aan het trainen en aan het snaaien
Wtf? Bier kopen in de sportschool?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Joh. Je kan het daar gewoon kopen
Die paaseitjes
Jup. En er staat ook een snoepautomaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf? Bier kopen in de sportschool?De neuk?
IK WIL DE BINNENKANT ZIENquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Bounty cheesecake! Gevuld met kokoooossss
Morgen! Ik heb bedacht dat hij 4u in de koelkast mot.quote:
Dat ga jij heus niet reddenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen! Ik heb bedacht dat hij 4u in de koelkast mot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |