haha dat verkoopt hij nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dafuq, kalkoenshoarma?
Ooh men, turk equals dönner
Hier hebben we ook zo'n turkse toko maar die is niet zo goedkoop. En alles wat wel goedkoop is, is verrotquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha dat verkoopt hij nietSowieso, de Turkse supermarkt <3
3 mango's voor een euro en zo. Helaas is hij niet na 19.00 open dus kunnen we tegenwoordig met onze werkritmes er alleen in het weekend heen..
Een smoothie van zo'n 300 kcal en een zelfgemaakte mueslireep van zo'n 200 kcal.quote:
Op naar de snackbar!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn eten is mislukt en ik heb er voor de rest niets uit.
Wat had je voor eten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn eten is mislukt en ik heb er voor de rest niets uit.
Lmao. Jeuj voor shoarmaquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een smoothie van zo'n 300 kcal en een zelfgemaakte mueslireep van zo'n 200 kcal.![]()
Ik had geen honger vandaag. Heb wel echt geprobeerd te eten, maar het stond me zo tegen.
Nu verga i kvan de honger.
quote:
Ik had pasta, maar ik gooide er op het laatste moment nog wat gezeefde tomaten in die in de koelkast stonden. Maar die waren niet meer goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat had je voor eten?
En bestel chinees? En dan de tjap tjoy ofzo?
Ehh het is anders. Brinta is meer echt pap, havermout kun je nog als soort van vlokken eten. Ik vond de brinta met gedroogde appelstukjes wel altijd heel lekker maar daar zit vast veel suiker in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, is brinta beter weg te krijgen dan havermout? Of is het 1 laken zelfde pak enzo?
*brinta opschrijftquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh het is anders. Brinta is meer echt pap, havermout kun je nog als soort van vlokken eten. Ik vond de brinta met gedroogde appelstukjes wel altijd heel lekker maar daar zit vast veel suiker in.
Oooh men, zondequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik had pasta, maar ik gooide er op het laatste moment nog wat gezeefde tomaten in die in de koelkast stonden. Maar die waren niet meer goed.Snap er niets van, zo lang stonden ze er nog niet.
En bestellen vind ik veel te duur.Dus we gaan maar gewoon verstandig boodschappen doen. Mag mijn vriend kiezen wat we gaan eten, iets wat snel te maken is.
27g suikers tenopzichte van 5 met de normalequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:53 schreef Qwea het volgende:
Tramposa, bedoel je deze? http://www.ah.nl/producte(...)ruitfit-appel-rozijn
600 euro. Alsjeblieft, dankjewel, oke doei.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Belastingen in het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |