Een hele hele drukke horecadienstquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor werk doe je dan dat je 20km loopt?
Wel interessant om een keer een stappenteller of zo om te doen, kijken hoeveel het echt is! Maar vermoeiend werk is dat zekerquote:
Griep epidemie schijnt nu op het hoogtepunt te zijn, miljoen mensen ziek las ik ergensquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Sporten moet vanavond denk ik op karakter. Wat last van rug, hoofdpijn en verkouden![]()
Zou het dan toch, nadat er thuis drie mensen ziek zijn geweest, ik nu aan beurt ben?
Tijdje terug op een festival stappenteller aan gehad, bijna 30.000 stappen gedaan toenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel interessant om een keer een stappenteller of zo om te doen, kijken hoeveel het echt is! Maar vermoeiend werk is dat zeker
Mooi kutquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Griep epidemie schijnt nu op het hoogtepunt te zijn, miljoen mensen ziek las ik ergens
Ja, de vraag is alleen hoeveel km dat dan is want als je stilstaat op zo'n festival maak je ook vaak een stapje naar links of naar rechts natuurlijk..quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Tijdje terug op een festival stappenteller aan gehad, bijna 30.000 stappen gedaan toen
Ja, daar heb ik wel eens vaker aan zitten denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel interessant om een keer een stappenteller of zo om te doen, kijken hoeveel het echt is! Maar vermoeiend werk is dat zeker
Ja klopt, heel accuraat is het ook niet natuurlijk. Het was iets van 24 km volgens m'n Iphone.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, de vraag is alleen hoeveel km dat dan is want als je stilstaat op zo'n festival maak je ook vaak een stapje naar links of naar rechts natuurlijk..
Meer dan ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Lonaa het volgende:
Het was 10,35 km. *kras
Wel sinds 2 feb 26,6 km gewandeld!
Ik moest vandaagquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is bijna meer dan wat ik gerend heb
Ik weet niet of de bountytaart lekker isquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Ik voel me wel een beetje trots nu
Ik wil ook bountytaart. En ik wilde een hamburger bestellen, maar volgens mij ga ik gewoon braaf kipshoarma maken. Met zoete aardappel patat.
Zelf.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of de bountytaart lekker isKipshoarma. Oh men, dat moet ik weer eens eten
Maak je zelf of koop je gewoon?
Oiquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelf.
Ik had nog kipdijvlees, zoete aardappel, tzaziki, sla en turks brood. You do the math.
Joah, ik heb ook wel SERIEUZE HONGERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dafuq, kalkoenshoarma?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Onze turkse slager verkoopt de beste kip en kalkoenshoarmaIk hoef nooit meer shoarmavlees uit de supermarkt..
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Joah, ik heb ook wel SERIEUZE HONGERWat is bizar weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |