Nou echt. Je kan beter kippen houden.quote:
Ik moet echt altijd iets van fruit dan. Met idd ook iets vaags zoals soep of ijsquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik ziek ben, eet ik meestal maar gewoon waar mijn lichaam zegt zin in te hebben, zodat je dan iig nog iets eet. Heeft wel vaak rare combinaties als gevolg, kippensoep en chocolade-ijs als diner of zo
Gaafquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens wel blij. Ik ga kookboek recensies schrijven voor bol.com.
Ooh awesomequote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb onwijs veel zin om bladerdeeg in de oven te gooien, met chorizo en mozzarella.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik ziek ben, eet ik meestal maar gewoon waar mijn lichaam zegt zin in te hebben, zodat je dan iig nog iets eet. Heeft wel vaak rare combinaties als gevolg, kippensoep en chocolade-ijs als diner of zo
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh awesomekrijg je dan de boeken ook?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En dat is supergaaf, want ik hou echt van kookboeken.
Krijg je er nog voor betaald? Of alleen de boeken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen baan hoor, was het maar zo'n feest.
Ik hou gewoon echt niet van lezen. Ik raak echt keisnel mijn focus kwijt dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dat wel voor gewone boeken willen doenAlleen heb je dan wel een verplichting dat je zoveel boeken per week moet lezen natuurlijk. Moet jij ook een x aantal recepten uit elk boek maken?
Dit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou gewoon echt niet van lezen. Ik raak echt keisnel mijn focus kwijt dan.
Of bier brouwen. Of wiet verbouwen...quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt. Je kan beter kippen houden.
Winter is niet erg..... de sneeuw alleenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet in de winterOf goed isoleren
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Winter is niet erg..... de sneeuw alleen![]()
Ach, bij on sin het duin staan genoeg kwekerijen te koop. Een tomatenkwekerij is een prima dekmantel
Zo voelt het ook! Qua kracht ga ik nu nog als een malle vooruit, dat zal straks wel stabiliseren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pittig schema voor een dame! Maar ziet er wel goed uit
Dat is echt tof!quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Myraela het volgende:
Alleen de boeken, maar ik vind zulke dingen gewoon leuk om te doen en fijne ervaring om op te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg je er nog voor betaald? Of alleen de boeken?
Daar is verder niets over afgesproken. Maar als je er iets nuttigs over wilt zeggen dan is het vaak wel handig dat je er uit kookt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dat wel voor gewone boeken willen doenAlleen heb je dan wel een verplichting dat je zoveel boeken per week moet lezen natuurlijk. Moet jij ook een x aantal recepten uit elk boek maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |