Dan had ie het gisterenavond ook al koud, want ik kreeg m'n avondeten ook al niet op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:52 schreef Artoo het volgende:
Had je maag het koud vannacht en is 'ie gekrompen?
Dat moet mijn vriend echt niet gaan doen, is al een lichte roeier met een vetpercentage van 6% of zo. Dat maakt het ook wel lastig, als ik gezond wil koken moet ik altijd zorgen dat er voor hem wel wat extra's is of zo anders kan je door hem heen kijken op een gegeven momentquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend doet gezellig mee met afvallen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat moet mijn vriend echt niet gaan doen, is al een lichte roeier met een vetpercentage van 6% of zo. Dat maakt het ook wel lastig, als ik gezond wil koken moet ik altijd zorgen dat er voor hem wel wat extra's is of zo anders kan je door hem heen kijken op een gegeven moment
Ja, dit is het bij die van mij ook wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:59 schreef Artoo het volgende:
Mijn kerel vindt het allemaal wel best, als hij maar niet mee hoeft te doen
Sneeuw is leuk juist in de auto.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:Nou vanavond even wegblijven dan, want dan is het echt op
Ja hallo, hondje lopen in sneeuw is wel gaaf
Maar je wordt wakker door de wekker, doet de hele ochtend routine en loopt naar de auto. Je ziet daar een paar cm sneeuw op liggen en denkt al: kut. Vervolgens zit je bestuurders deur vast, dus je kruipt naar binnen via de passagierskant. Je wurmt je over die klote versnellingspook heen en start de auto + kachel op vol vermogen. Ik zoek mijn sneeuwkrabber op en beuk die deur open. Dan krabben, steen koude handen door die klote sneeuw. Weer wachten tot de boel ontwasemd is en dan pas rijden. Maar dat rijden kan ook niet voluit, want sneeuw. GVD!
Leuke training juist.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Het sneeuwt en over een uur heb ik rijles.
Inderdaad eens kijken wat ik nu allemaal thuis wil gaan doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Oeh, dan kun je bicepscurls, tricep kickbacks, shoulder press, chest press, ect doenWtf, 230g kwark? WAAROM? Ik kan daar niet mee omgaan
Doe dan 200 of 250
Ik heb laatst telezen dat buikvet het lastigste vet is om weg te trainenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:29 schreef sandertjuh het volgende:
Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?
Best zwaar voor een lul :’)quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja.
Gisteren: 'Ik ga nog even wat eten, is er wat te eten in huis?'
'Ja hoor, restje van het avondeten, brood, fruit, groente, alles.'
'Neh, is er niet iets lekkers?'
'Dat weet ik niet, ik eet die shit niet.'
*hij stommelt naar de keuken*
*kast gaat open*
*rommel rommel*
'OEH! KOEKJES!'
*hij verschijnt met 5 koekjes in z'n hand en gaat die op de bank op iztten eten.*
en dat weegt dan 63 kg. Lul.
Mijn vrouw nu ook. Muv gisteren dan even :’) Ze gaat vanaf maandag ook naar de sportschoolquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend doet gezellig mee met afvallen.
Laatste 2 keer met de sneeuw hier nog op het industrieterrein gespeeld met de 4x4.. tractiecontrol uit, in de bocht op het gas en je hebt een mooie gecontroleerde drift door de bocht heenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef sanger het volgende:
Sneeuw is leuk juist in de auto.
* sanger trekt de handrem weer aan Kids vinden het ook fantastisch Zitten iedere keer te joelen van plezier als de handrem aangetrokken wordt
Ze vonden het helemaal stoer dat ik de auto op de handrem slippend parkeerde bij school
Is ook zo, de eerste plek waar het vet zich ophoopt en de laatste plek waar het weg gaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef sanger het volgende:
Ik heb laatst telezen dat buikvet het lastigste vet is om weg te trainen Laat dat nu net zijn waar het bij mij allemaal met name zit :’)
Ik heb weliswaar geen 4x4 maar de pret is er niet minder omquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Laatste 2 keer met de sneeuw hier nog op het industrieterrein gespeeld met de 4x4.. tractiecontrol uit, in de bocht op het gas en je hebt een mooie gecontroleerde drift door de bocht heen
Geen last van eigenlijk. Op Android,btw.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
Is bij jullie de MFP app ook zo verneukt de laatste dagen? Hij heeft een automatische update gedaan, maar alles wat ik toevoeg, hoe en waar dan ook komt bij ontbijt terecht. In home zie ik standaard de waarden van een andere dag dan vandaag
Ik ook Android indd. Zo maar eens verwijderen en opnieuw installeren danquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. Op Android,btw.
BUY ALL THE THINGS!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Alles kopen voor een home-gym?
Ik ga dit weekend eens uitdokteren wat de goede verhoudingen etc. zijn en wat ik dan het beste kan eten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke cool. Dus je moet spieren aankomen want die maken strak en verbranden meer kcal. Dan zou ik echt ff iets meer KH's eten en eiwitten. Die koolhydraten heb je ook gewoon nodig om je sets te kunnen doen.
Heb je een schema? /nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef sanger het volgende:
Het zal je sponsor maar wezen...
https://www.facebook.com/(...)051799066412/?type=1
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend eens uitdokteren wat de goede verhoudingen etc. zijn en wat ik dan het beste kan eten.
Mijn schema is nu vooral nog het schema van mijn vent, als ik straks alles onder de knie heb dan wil ik ook nog wat oefeningen aanpassen op mijn eigen doelen.Pittig schema voor een dame! Maar ziet er wel goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Goede idee Sanger van die dingen bij de Lidl. Vanmiddag even kijkenVoor die paar ¤
Ik zou zo snel mogelijk gaan als ik jullie was.quote:
Ik stond ook naar zo een kettlebel te kijken. Maar hoe gebruik je die anders dan een halter? Ken het ding nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht een kettlebel van 5 kg, sokken, sportbroek, shirt en hemd voor 30 euro.
Ze hebben alleen 5 of 10 kg bij de Lidlquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:08 schreef Artoo het volgende:
Oh ja die kettlebell. Ik wil die van 12 wel misschien.
Je hebt gelijk. Hij kost 12,99, dat was hetquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze hebben alleen 5 of 10 kg bij de Lidl
Ik vond 5 kg leuk om mee te beginnen I guessquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij kost 12,99, dat was het
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef Lonaa het volgende:
Ok doei! Ik ga 7 km wandelen. (Zie Artoo, weer 7)
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik stond ook naar zo een kettlebel te kijken. Maar hoe gebruik je die anders dan een halter? Ken het ding niet![]()
Ga vanmiddag nog effe kijken voor shortjes en evt broek
*boksquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:59 schreef Artoo het volgende:
Mijn kerel vindt het allemaal wel best, als hij maar niet mee hoeft te doen
komt door de vrouwonvriendelijke opmerkingen hier soms. Eigen schuld.quote:
Ga eens wandelen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
komt door de vrouwonvriendelijke opmerkingen hier soms. Eigen schuld.
Dat doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
wat hij zegtquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pittig schema voor een dame! Maar ziet er wel goed uit
I go for change!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar in dat licht
[ afbeelding ]
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vrij grote onzin, mannelijke modellen lijden ook vaak aan eetstoornissen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar in dat licht
[ afbeelding ]
Zou kunnen hoor, weet ik niks van. Maar over het photoshoppen van modellen hoor je het meestal alleen over de vrouwelijke modellenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vrij grote onzin, mannelijke modellen lijden ook vaak aan eetstoornissen.
De vrouwelijke mode-industrie is ook 100x zo groot als de mannelijke. Daarnaast hebben mannen natuurlijk sowieso een lager vetpercentage dus hoeft er minder gephotoshopt te worden. En als er gephotoshopt wordt, dan is het waarschijnlijk het vergroten van spieren, en ik gok niet dat de modellen er heel erg om staan te springen om dat bekend te maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, weet ik niks van. Maar over het photoshoppen van modellen hoor je het meestal alleen over de vrouwelijke modellen
Het is 9gag he
Het grootste verschil is vooral dat mannen een gezond beeld nastreven en vrouwen een ongezond beeld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De vrouwelijke mode-industrie is ook 100x zo groot als de mannelijke. Daarnaast hebben mannen natuurlijk sowieso een lager vetpercentage dus hoeft er minder gephotoshopt te worden. En als er gephotoshopt wordt, dan is het waarschijnlijk het vergroten van spieren, en ik gok niet dat de modellen er heel erg om staan te springen om dat bekend te maken.
Ook mannelijke modellen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het grootste verschil is vooral dat mannen een gezond beeld nastreven en vrouwen een ongezond beeld.
Mannelijke modellen zijn slank maar breed en gespierd. Gezond. Vrouwelijke modellen zijn mager.quote:
Vaak te magerquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannelijke modellen zijn slank maar breed en gespierd. Gezond. Vrouwelijke modellen zijn mager.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannelijke modellen zijn slank maar breed en gespierd. Gezond. Vrouwelijke modellen zijn mager.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik sinds 6:30 nog geen slok drinken had gehad
Het verklaard deels wel de honger
Ik heb ook nog niet gedronken. Ik heb echt nooit dorst.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik sinds 6:30 nog geen slok drinken had gehad
Het verklaard deels wel de honger
En dat in combinatie met PWO zorgt er altijd voor dat ik 1 of 2 keer moet pissen tijdens het trainenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:34 schreef Qwea het volgende:
Ik heb in de sportschool 4 bidons van 750ml op. Dat us dus 3ltr water
quote:
Same here. Ik denk dat ik het maar weer moet gaan tellen zoals ik eerst deedquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gedronken. Ik heb echt nooit dorst.Probeer er aan te denken, maar vergeet het toch elke keer weer.
Daar vergeet ik het ook nooitquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:34 schreef Qwea het volgende:
Ik heb in de sportschool 4 bidons van 750ml op. Dat us dus 3ltr water
Same here. 3x nu meestal 4xquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En dat in combinatie met PWO zorgt er altijd voor dat ik 1 of 2 keer moet pissen tijdens het trainen![]()
Ik moet dat met of zonder PWOquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En dat in combinatie met PWO zorgt er altijd voor dat ik 1 of 2 keer moet pissen tijdens het trainen![]()
Wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb zin in mijn kwark (lees: honger), maar als ik dat nu eet moet ik wachten tot 18:00 voordat ik weer iets kan eten.![]()
Dillema
Gekookt ei? Tonijn op wasa? Bakje yoghurt? Optimel kwark? Soep? Brood met iets? Beschuit?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niet echt honger, ik heb gewoon trek in slechte dingen.Ik zit wel nog te laag in mijn planning, maar ik heb niet zoveel goede opties om te eten. Ben de kwark wel even zat.
Je bent onmogelijk!quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:49 schreef Myraela het volgende:
Allemaal niet in huis of geen trek in.Moet erbij zeggen dat ik een beetje ziekjes aan het worden ben, dan ben ik echt onmogelijk met eten.
Nou echt. Je kan beter kippen houden.quote:
Ik moet echt altijd iets van fruit dan. Met idd ook iets vaags zoals soep of ijsquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik ziek ben, eet ik meestal maar gewoon waar mijn lichaam zegt zin in te hebben, zodat je dan iig nog iets eet. Heeft wel vaak rare combinaties als gevolg, kippensoep en chocolade-ijs als diner of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |