SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij had anders schitterende goals in het shirt van Feyenoord maar ook van Vitesse.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Alan_Bastard het volgende:
Swerts is een schandvlek voor het voetbal
Zolang Luuk de penalties maar neemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Nu zal Blom na de rust wel gaan compenseren.
Ik had hem er juist uitgehaaldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ook lekker voor mn managerHad ik hem er net ingezet.
IS richt ook scholen op om kinderen les te gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had anders schitterende goals in het shirt van Feyenoord maar ook van Vitesse.
Wat lief van zequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
IS richt ook scholen op om kinderen les te geven
Kap nou maar met deze actquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC met een man meer kan dit alsnog niet winnen. Puntje pakken en wegwezen.
Inderdaad, dan loop je ook nog 1 puntje uit op Ajax.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC met een man meer kan dit alsnog niet winnen. Puntje pakken en wegwezen.
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:51:41De rode kaart voor Willems is de snelste rode kaart ooit in de Eredivisie. Vorige record was van Bonaventure Kalou met rood na 1.01 minuut. reageer retweet
Precies.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad, dan loop je ook nog 1 puntje uit op Ajax.
nice, record gewoon in de pocketquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:51:41De rode kaart voor Willems is de snelste rode kaart ooit in de Eredivisie. Vorige record was van Bonaventure Kalou met rood na 1.01 minuut. reageer retweet
100% roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xdhhhhh
Die kon hier weinig aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems heeft het nationaal record aangescherpt. We zijn trots op je.
haha ja xdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Terechte rode kaart natuurlijk, mensen die dat verdedigen
twitter:MennoTamming twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:51:59Al binnen 1 minuut een rode kaart voor PSV-er Jetro Willems. Terechte beslissing van scheidsrechter Blom. #nacpsv reageer retweet
Niets.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen wat er gebeurde?
nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
quote:
Apart.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef Muto het volgende:
twitter:MennoTamming twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:51:59Al binnen 1 minuut een rode kaart voor PSV-er Jetro Willems. Terechte beslissing van scheidsrechter Blom. #nacpsv reageer retweet
Stond dat record niet op naam van Hansie?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems heeft het nationaal record aangescherpt. We zijn trots op je.
Geld van Ajax dat voor transfers bedoelt is gaat direct naar de KNJBquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Kijk GGMM laten zien dat hij meeleest xDquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:52 schreef Muto het volgende:
Nee. Kalou en Marcio Santos oid.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stond dat record niet om naam van Hansie?
Willems maakt sliding. Swerts wordt niet geraakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geld van Ajax dat voor transfers bedoelt is gaat direct naar de KNJB
Terecht, intentie telt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Willems maakt sliding. Swerts wordt niet geraakt.
Er zou een Jouw-Tweet-Staat-Op-Fok twitteraccount moeten komen. Dan gaan mensen boos worden omdat hun tweets belachelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk GGMM laten zien dat hij meeleest xD
Dit wilde ik weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Blom heeft dit seizoen nu de meeste rode kaarten gegeven.
Wiedemeijer volgt met 4.
#leukefeitjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Blom heeft dit seizoen nu de meeste rode kaarten gegeven.
Wiedemeijer volgt met 4.
Zelfs ADO was met 10 man beter dan NACquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs met 10 man is PSV beter.
Maar ja, NAC zal wel een punt gaan verdedigen, dat is met 10 man bijna niet te verhelpen.
Strootman ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef Muto het volgende:
Maar Blom geeft wel vaker onterechte rode kaarten. Babovic is het met me eens
He dat is nou een fijne gedachte.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Willems kan nog steeds 4 punten pakken in de manager.
Harder, harder, harder. Anders hoort hij je nietquote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon winnen en dan gaan de haterz nog harder huilen, dat is zooo grappig
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon winnen en dan gaan de haterz nog harder huilen, dat is zooo grappig
Ik fiets wel even naar het stadion om het door te geven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Harder, harder, harder. Anders hoort hij je niet
We hebben het hier wel over NAC he.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan wel
Die kunnen er geen reet van.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan wel
Maak je je fiets wel goed vast?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik fiets wel even naar het stadion om het door te geven.
Voordeeltje. Creatieve benaming.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb een heel dik kettingslot, komt goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je je fiets wel goed vast?
Ja in de meeste stadions hoor je het thuispubliek WELquote:
ooooooooooooooooooohhhhhhhquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in de meeste stadions hoor je het thuispubliek WEL
Behalve die in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax of een Utrecht nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadionquote:
Hoor je zelfs Kees Kachel niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadion
Die gaan pas zingen als de zege al binnen isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadion
Nee, Blom heeft het zeg maar niet echt op Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart Cambuur confirmed.
We wachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boeleroes rood
dat geef ik je op een briefje
Nu willen we pics natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boeleroes rood
dat geef ik je op een briefje
Denken dat Feyenoord een onterechte beslissing tegen krijgt in eigen huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, Blom heeft het zeg maar niet echt op Feyenoord.
Eerder Feyenoord lijkt me, in het geval van Blom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig veel te vaak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Denken dat Feyenoord een onterechte beslissing tegen krijgt in eigen huis.
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:53:47Overtreding Swerts niet bestraft. #Willems komt met iets gestrekt been in, raakt tegenstander niet en krijgt onterecht rood. #nacpsv reageer retweet
Ik zou m niet gegeven hebben.quote:
Vergeet de makkelijk gegeven penalty niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:53:47Overtreding Swerts niet bestraft. #Willems komt met iets gestrekt been in, raakt tegenstander niet en krijgt onterecht rood. #nacpsv reageer retweet
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gewoon terechte rode kaart. Als je zo als een idioot inkomt kun je rood verwachten.
Rot op zegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gewoon terechte rode kaart. Als je zo als een idioot inkomt kun je rood verwachten.
Ik merk hier subjectiviteit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dit is een FOK, niet het mongolenforumquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fair enoughquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We sluiten de discussie pas als Mario zijn oordeel geeft.
Dat kun jij niet weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Met dat antivoetbal van NAC kan hij onmogelijk goed functioneren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Slobeend het volgende:
FalkenburgWat een faalspeler is dat geworden.
Nou ja, geworden. Aad heeft dat goed gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Slobeend het volgende:
FalkenburgWat een faalspeler is dat geworden.
Compensatie voor die Lucky laatste 10 minuten van vorige week.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen gestrekt been en geen twee benen. Daarom geen rood.
Ik zie hem al 3 jaar niet functioneren. Die bal net op Tighiaoudinges, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dat antivoetbal van NAC kan hij onmogelijk goed functioneren.
En hij raakte hem niet, maar dat is minder belangrijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen gestrekt been en geen twee benen. Daarom geen rood.
Haha dat weet jij best Dj_Day-V!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligeon, uit welke jeugdopleiding komt die?
Ik vond Falkenburg anders wel prima spelen bij GAE.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie hem al 3 jaar niet functioneren. Die bal net op Tighiaoudinges, dat kan toch niet.
Het gaat immers om de intentie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij raakte hem niet, maar dat is minder belangrijk
Niet dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat immers om de intentie.
Als ie was blijven staan was ie nooit geraakt manquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Gilgod niet sprong had hij zijn benen gebroken.
Terecht rood.
Je klinkt mad. Doe een beetje rustig wil je.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie was blijven staan was ie nooit geraakt man
Afspraakje maken bij de Pearlquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Terecht rood.
Dat is wel knap. Je benen breken terwijl hij niet eens op je teen gaat landen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Terecht rood.
Toch niet omdat het een Leienaar is hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Falkenburg anders wel prima spelen bij GAE.
Ze wonnen ook niet van ADO met 10 man...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
NAC thuis en met 10 man van PSV? En dan verwacht ik teveel?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch niet omdat het een Leienaar is hè?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Zwaar terechte kaart. Gaat om de intentie.
Heerlijk zo'n intentiefluiter. Zou Blom FOK!en?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als NAC slim is gaan ze gewoon voor de goal liggen.
geen gestrekt been en geen twee benen, dus geen rode kaart voor de intentie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n intentiefluiter. Zou Blom FOK!en?
Ik mis nog eenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Handschrift van een 12 jarige autist.
Pics van jullie handschrift.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Pics van jullie handschrift.
Mooi handschrift zoals ik al zei. Sommige mensen zijn gewoon jelly.quote:
Schandknaapje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moest vroeger vaak bij de rector komen omdat ik zo'n lelijk handschrift heb
Heb jij een spastische beweging in je arm?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn handschrift, geen grappen maken alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Die kunnen er geen reet van inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met 10 man toch de betere kansen hebben.
Stijn gaat nu zeggen dat het maar NAC is
Dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met 10 man toch de betere kansen hebben.
Stijn gaat nu zeggen dat het maar NAC is
Geen kwaad woord over Wivco Kevoermanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn handschrift, geen grappen maken alsjeblieft.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Handschrift van een 12 jarige autist.
Jelly?quote:
Die van jou was veel mooier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Wivco Kevoerman
Jouw handschrift is mooi ondanks de onduidelijke foto.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar mijn eigen handschrift en dat van CaptainCookie.
fakequote:
Provocatie ten top deze post, maar ik blijf kalm.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaat dat waardeloze ADO play offs spelen
Heel mooiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van jou was veel mooier.
[ afbeelding ]
In paint telt het niet, eikel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar.
Moet ik nog een tekst voor je schrijven?
Gelukkig krijgt Captain Cookie in 2015 alsnog zijn gelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel mooi
Niet te vergelijken met dit:
[ afbeelding ]
Haha, grapjurk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw handschrift is mooier dan die van Cavaliers.
Koevermans?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Wivco Kevoerman
Domineren zoals Cocu dat deed op het middenveld van Barcelona.quote:
Willems haalde een mes tevoorschijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef Wave103 het volgende:
Schakel net in, watsgebeurd met die rode kaart?
Een jongen met een IQ van 74.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef Wave103 het volgende:
Dan geven we hem namens het mod team met z'n allen een comfort kast.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Captain Cookie in 2015 alsnog zijn gelijk.
Willems spuugde op de refquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef Wave103 het volgende:
Swerts noemde Willems de dikke bruur van Zeefuik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:24 schreef Wave103 het volgende:
Doe maar niet.quote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |