Ja in de meeste stadions hoor je het thuispubliek WELquote:
ooooooooooooooooooohhhhhhhquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in de meeste stadions hoor je het thuispubliek WEL
Behalve die in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax of een Utrecht nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadionquote:
Hoor je zelfs Kees Kachel niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadion
Die gaan pas zingen als de zege al binnen isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadion
Nee, Blom heeft het zeg maar niet echt op Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart Cambuur confirmed.
We wachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boeleroes rood
dat geef ik je op een briefje
Nu willen we pics natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boeleroes rood
dat geef ik je op een briefje
Denken dat Feyenoord een onterechte beslissing tegen krijgt in eigen huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, Blom heeft het zeg maar niet echt op Feyenoord.
Eerder Feyenoord lijkt me, in het geval van Blom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart Cambuur confirmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |