Zelfs ADO was met 10 man beter dan NACquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs met 10 man is PSV beter.
Maar ja, NAC zal wel een punt gaan verdedigen, dat is met 10 man bijna niet te verhelpen.
Strootman ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef Muto het volgende:
Maar Blom geeft wel vaker onterechte rode kaarten. Babovic is het met me eens
He dat is nou een fijne gedachte.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Willems kan nog steeds 4 punten pakken in de manager.
Harder, harder, harder. Anders hoort hij je nietquote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon winnen en dan gaan de haterz nog harder huilen, dat is zooo grappig
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon winnen en dan gaan de haterz nog harder huilen, dat is zooo grappig
Ik fiets wel even naar het stadion om het door te geven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Harder, harder, harder. Anders hoort hij je niet
We hebben het hier wel over NAC he.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan wel
Die kunnen er geen reet van.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan wel
Maak je je fiets wel goed vast?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik fiets wel even naar het stadion om het door te geven.
Voordeeltje. Creatieve benaming.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb een heel dik kettingslot, komt goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je je fiets wel goed vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |