Zelfs ADO was met 10 man beter dan NACquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs met 10 man is PSV beter.
Maar ja, NAC zal wel een punt gaan verdedigen, dat is met 10 man bijna niet te verhelpen.
Strootman ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef Muto het volgende:
Maar Blom geeft wel vaker onterechte rode kaarten. Babovic is het met me eens
He dat is nou een fijne gedachte.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Willems kan nog steeds 4 punten pakken in de manager.
Harder, harder, harder. Anders hoort hij je nietquote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon winnen en dan gaan de haterz nog harder huilen, dat is zooo grappig
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gaat gewoon winnen en dan gaan de haterz nog harder huilen, dat is zooo grappig
Ik fiets wel even naar het stadion om het door te geven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Harder, harder, harder. Anders hoort hij je niet
We hebben het hier wel over NAC he.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan wel
Die kunnen er geen reet van.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist harder lachen. Als NAC dit voordeeltje niet kan benutten, wat dan wel
Maak je je fiets wel goed vast?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik fiets wel even naar het stadion om het door te geven.
Voordeeltje. Creatieve benaming.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb een heel dik kettingslot, komt goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je je fiets wel goed vast?
Ja in de meeste stadions hoor je het thuispubliek WELquote:
ooooooooooooooooooohhhhhhhquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in de meeste stadions hoor je het thuispubliek WEL
Behalve die in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax of een Utrecht nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadionquote:
Hoor je zelfs Kees Kachel niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadion
Die gaan pas zingen als de zege al binnen isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV ook niet. Ik hoor het uitpubliek meestal beter dan het thuispubliek, en dat in het stadion
Nee, Blom heeft het zeg maar niet echt op Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart Cambuur confirmed.
We wachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boeleroes rood
dat geef ik je op een briefje
Nu willen we pics natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boeleroes rood
dat geef ik je op een briefje
Denken dat Feyenoord een onterechte beslissing tegen krijgt in eigen huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, Blom heeft het zeg maar niet echt op Feyenoord.
Eerder Feyenoord lijkt me, in het geval van Blom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig veel te vaak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Denken dat Feyenoord een onterechte beslissing tegen krijgt in eigen huis.
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:53:47Overtreding Swerts niet bestraft. #Willems komt met iets gestrekt been in, raakt tegenstander niet en krijgt onterecht rood. #nacpsv reageer retweet
Ik zou m niet gegeven hebben.quote:
Vergeet de makkelijk gegeven penalty niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 20:53:47Overtreding Swerts niet bestraft. #Willems komt met iets gestrekt been in, raakt tegenstander niet en krijgt onterecht rood. #nacpsv reageer retweet
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gewoon terechte rode kaart. Als je zo als een idioot inkomt kun je rood verwachten.
Rot op zegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gewoon terechte rode kaart. Als je zo als een idioot inkomt kun je rood verwachten.
Ik merk hier subjectiviteit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dit is een FOK, niet het mongolenforumquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fair enoughquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We sluiten de discussie pas als Mario zijn oordeel geeft.
Dat kun jij niet weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Met dat antivoetbal van NAC kan hij onmogelijk goed functioneren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Slobeend het volgende:
FalkenburgWat een faalspeler is dat geworden.
Nou ja, geworden. Aad heeft dat goed gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Slobeend het volgende:
FalkenburgWat een faalspeler is dat geworden.
Compensatie voor die Lucky laatste 10 minuten van vorige week.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen gestrekt been en geen twee benen. Daarom geen rood.
Ik zie hem al 3 jaar niet functioneren. Die bal net op Tighiaoudinges, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dat antivoetbal van NAC kan hij onmogelijk goed functioneren.
En hij raakte hem niet, maar dat is minder belangrijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen gestrekt been en geen twee benen. Daarom geen rood.
Haha dat weet jij best Dj_Day-V!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligeon, uit welke jeugdopleiding komt die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |