Ik vond Falkenburg anders wel prima spelen bij GAE.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie hem al 3 jaar niet functioneren. Die bal net op Tighiaoudinges, dat kan toch niet.
Het gaat immers om de intentie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij raakte hem niet, maar dat is minder belangrijk
Niet dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat immers om de intentie.
Als ie was blijven staan was ie nooit geraakt manquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Gilgod niet sprong had hij zijn benen gebroken.
Terecht rood.
Je klinkt mad. Doe een beetje rustig wil je.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie was blijven staan was ie nooit geraakt man
Afspraakje maken bij de Pearlquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Terecht rood.
Dat is wel knap. Je benen breken terwijl hij niet eens op je teen gaat landen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Terecht rood.
Toch niet omdat het een Leienaar is hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Falkenburg anders wel prima spelen bij GAE.
Ze wonnen ook niet van ADO met 10 man...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
NAC thuis en met 10 man van PSV? En dan verwacht ik teveel?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch niet omdat het een Leienaar is hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |