En waarom word je daar zo blij van...quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:24 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom zijn er toch altijd van die kneuzen in de supermarkt die het leuk vinden om het grapje te maken of ik hun boodschappen wil betalen?
Dan moet ik er maar nog armoediger bij gaan lopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heb jij vast een uitstraling alsof je geld genoeg hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet ik er maar nog armoediger bij gaan lopen
Echt, en die mensen vinden zichzelf dan ook heel grappig…terwijl hun vrouw zich duidelijk loopt te irriteren aan haar vent…
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:41 schreef Karzai het volgende:
Hmm dan maken we er een urigami topic van
Mooie bloem hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:41 schreef Karzai het volgende:
Hmm dan maken we er een urigami topic van
Vanavond een vrije avondquote:
Morgenavond 20:00 - 21:00 ben ik er weer met een Top of Flopquote:
kee dat is een mooie tijd, ik denk dat ik wel van de partij benquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond 20:00 - 21:00 ben ik er weer met een Top of Flop
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
kee dat is een mooie tijd, ik denk dat ik wel van de partij ben
spijt komt niet voor in mijn woordenboekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
(alhoewel je er misschien spijt van gaat krijgen)
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
spijt komt niet voor in mijn woordenboek
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond 20:00 - 21:00 ben ik er weer met een Top of Flop
Als ik een kwart weet mee te maken zal ik al blij zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daarna gaan we een half rondje om de wereld
je gaat aan de xtc?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daarna gaan we een half rondje om de wereld
Red Bullquote:
Nou ja, symbolisch danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik een kwart weet mee te maken zal ik al blij zijnSymph
Ik bedoel in de tijdquote:
Ik ben nog energiek maar ik moet om 5.15 op, 6 uur slaap heb ik minimaal nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoel in de tijd
Rond 22:00 begin ik tegenwoordig behoorlijk in te storten.
dan zal ik mijn easteregg een beetje aan het begin doenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoel in de tijd
Rond 22:00 begin ik tegenwoordig behoorlijk in te storten.
Aan 6 uur slaap heb ik allang niet meer genoeg aan, 7 is het absolute minimum, 8 verantwoord, 9 eigenlijk wenselijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben nog energiek maar ik moet om 5.15 op, 6 uur slaap heb ik minimaal nodig
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zal ik mijn easteregg een beetje aan het begin doen
dat laatste red ik alleen op zaterdag en soms op zondagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan 6 uur slaap heb ik allang niet meer genoeg aan, 7 is het absolute minimum, 8 verantwoord, 9 eigenlijk wenselijk
ik pit ook wat op de bank, de 8 haal ik welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan 6 uur slaap heb ik allang niet meer genoeg aan, 7 is het absolute minimum, 8 verantwoord, 9 eigenlijk wenselijk
Dat laatste red ik ook alleen maar op zondagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat laatste red ik alleen op zaterdag en soms op zondag
Ah, ja heb ik ook een tijdje gedaan, maar is mij afgeraden door artsen en zo. Een wat langere nachtrust schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik pit ook wat op de bank, de 8 haal ik wel
en door de weeks kom ik uit op een uurtje of 5quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat laatste red ik ook alleen maar op zondag
3 weken terug had ik er 1 van 19 en die was erg lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
3-4 was genoeg, nu denk ik 5-6, haal het vaak niet, dus heb er nachten bij van 14+.
Dat is wel in het weekend trouwens
Belachelijke tijden, waarom? kan toch ook allemaal een uurtje later?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en door de weeks kom ik uit op een uurtje of 5
Serieus, ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en door de weeks kom ik uit op een uurtje of 5
Jij bent nog jongquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
3-4 was genoeg, nu denk ik 5-6, haal het vaak niet, dus heb er nachten bij van 14+.
14 plus lig je in comaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Nee dat ben ikquote:
Helemaal waarquote:
14 uur is wel een beste haalquote:
twitter:Symphonie112 twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 22:20:574 februari om 20:00 DJ Muis met Top of Flop en om 21:00 DJ Symphonic met Around the World in 60 songs op #radio49 #r49 reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
twitter:Symphonie112 twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 22:20:574 februari om 20:00 DJ Muis met Top of Flop en om 21:00 DJ Symphonic met Around the World in 60 songs op #radio49 #r49 reageer retweet
slapen is nooit zonde van mijn tijd. My bad is dat ik een nachtmens benquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
14 uur is wel een beste haalIk probeer nooit meer dan een uur of 9 te slapen als het weekend is etc etc.... Zonde van mijn tijd en verder 7,5 uur is streef tijd maar dat word al snel vaak 6,5 uur of maar 6 uur en dat is heel kort
Handig zo'n reminder in mijn twitter TLquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook echt een nachtbraker of hoe dat ook heetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slapen is nooit zonde van mijn tijd. My bad is dat ik een nachtmens ben
Poeh 8-9 ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal waar
Dus hoeveel uur slaap jij gemid per nacht?
ik heb het bijna helemaal ontdektquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Handig zo'n reminder in mijn twitter TL
Ik was dat echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slapen is nooit zonde van mijn tijd. My bad is dat ik een nachtmens ben
altijd geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was dat echt niet
Paar jaar terug ging ik om 06:00 hardlopen om wakker te worden, maar lag ook meestal om 22:00 in bed.
Wel jammer dat de R49 homepage geen link meer geeft naar dit topic. Anders zou het voor mensen die niet weten wat Radio49 is makkelijker zijn om een url naar de website mee te geven, en zo kunnen ze dan hier terecht komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het bijna helemaal ontdekt
Als ik te weinig slaap heb gehad ben ik niet te genietenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een nachtbraker of hoe dat ook heetMaar heb ook totaal geen ochtend humeur
Ben gewoon altijd vrolijk
Netjes, en best veel voor iemand van jouw leeftijdquote:
Dat heb ik alleen als ik een nachtje skipquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik te weinig slaap heb gehad ben ik niet te genieten![]()
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, en best veel voor iemand van jouw leeftijd
25 jaar geleden lukte mij dat ook nog wel, maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik een nachtje skip
tip voor de gup dokter?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel jammer dat de R49 homepage geen link meer geeft naar dit topic. Anders zou het voor mensen die niet weten wat Radio49 is makkelijker zijn om een url naar de website mee te geven, en zo kunnen ze dan hier terecht komen.
18quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?dan is dat best veel.
Het is wel heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
25 jaar geleden lukte mij dat ook nog wel, maar tegenwoordig niet meer
En dan zeggen ze nog wel dat oudere mensen minder slaap nodig hebben
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?dan is dat best veel.
quote:
maf zequote:
Er schijnt wel al een Radio49 facebook account te zijn. Ik zie ook een twitteraccount wel zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tip voor de gup dokter?
Idee om een Radio49 twitteraccount te maken?
Tja ik ben ook zo oud nog niet en ik haal de 8 uur ook niet.... Alhoewel ik tegenwoordig wel gezonder ben gaan leven door goed te ontbijten en genoeg te drinken en gewoon meer brood eten..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Juist in tiener/puber/groei-jaren schijn je eigenlijk 8-9 uur per nacht nodig te hebben. Praktijk blijkt het merendeel van de 13-20 jarigen structureel te weinig nachtrust krijgen.
fixedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18
damn ik word ben oud
Mooie leeftijdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18
damn ik word oud
Vanaf mijn 17e of zo lag ik pas om 12:30 in bed en kwam er probleemloos om 06:30 uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tja ik ben ook zo oud nog niet en ik haal de 8 uur ook niet.... Alhoewel ik tegenwoordig wel gezonder ben gaan leven door goed te ontbijten en genoeg te drinken en gewoon meer brood eten..
FB is er inderdaad,mag ook wel wwer wat actieverquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er schijnt wel al een Radio49 facebook account te zijn. Ik zie ook een twitteraccount wel zitten
Heb ik ook goeie herinneringen aanquote:
Hoe ga ik die volgen op FB?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
FB is er inderdaad,mag ook wel wwer wat actiever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
er valt niet veel te volgen, er wordt niets gepost...quote:
Ow, op FB kan je dus niet iets zomaar toevoegen (zoals in Google wel met je circles) ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er valt niet veel te volgen, er wordt niets gepost...
ff een puntje van aandacht
op zich wel, maar echt duidelijk is dat nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, op FB kan je dus niet iets zomaar toevoegen (zoals in Google wel met je circles) ?
Daarom 'mag' ik FB dus niet onduidelijke bagger zooi.
Twitter begrijp ik nog wel, maar FB echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zich wel, maar echt duidelijk is dat niet
ik post nooit iets p[ Facebookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twitter begrijp ik nog wel, maar FB echt niet
Zie in mijn FB timeline dat iemand 12 uur terug iets geliked heeft over R.I.P. Mike Aston, die al 1,5 jaar geleden overleden is
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Slaap is overrated.Al eens contact opgenomen met een van de slaap labs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik heb nog nooit iets op FB gepostquote:
Straks word ik nog luiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al eens contact opgenomen met een van de slaap labs?
Niets mis met de 3 R's hoorquote:
trustequote:
In m'n hoofd ben je nog steeds een jaar of 15quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In m'n hoofd ben je nog steeds een jaar of 15M'n beeld; wat doe je
![]()
![]()
Groot en volwassen en alles....quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kleine broertjes worden groot!
En morgen.
Volwassen met een beetje jeugdigheid erbij in jou geval.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groot en volwassen en alles....![]()
![]()
![]()
![]()
Nah tbh vind ik mijn 'volwassen' leventje een stuk leuker/gezelliger dan mijn jeugd/schooljaren
Echt hé !quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tijd niet gezien, en tof dat je er weer bent
Ik hoop nooit echt helemaal volwassen te wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Volwassen met een beetje jeugdigheid erbij in jou geval.
quote:
Ah!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben niet lui, ik ben gewoon aan het werk
Goedquote:
Prima hier hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GoedBeetje werken... Beetje fokken.. Het zware leven...
![]()
Met jou?
Vergaderen..... het lijkt bij ons soms ook dat sommigen niets anders doen.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook drukMet vooral veel vergaderingen
Ow well.. time to go home
Geen idee. Dan kan ik vanaf hier niet zien.quote:
Meltingquote:
hier is het prima, moet alleen kokenquote:
Ja hoor.... dat denk ik wel.quote:
Goed hoor, net eten op. En nu druk bezig met uitwerkingen maken voor begeleidingsmethodieken, en psychiatriequote:Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het prima, moet alleen koken
en bij jou?
Goed bezig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed hoor, net eten op. En nu druk bezig met uitwerkingen maken voor begeleidingsmethodieken, en psychiatrie
Voor dit schooljaar helemaal voorbij, nu een half jaar schoolquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Stage voor dit schooljaar helemaal voorbij, of moet je nog een keer?
Aha.... ook mooi.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Voor dit schooljaar helemaal voorbij, nu een half jaar school
joah, zie bovenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.... dat denk ik wel.
En bij jou?
oke. en hoe lang moet je nog?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed hoor, net eten op. En nu druk bezig met uitwerkingen maken voor begeleidingsmethodieken, en psychiatrie
Nu bedoel je? Of hoe lang m'n opleiding nog duurt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke. en hoe lang moet je nog?
opleidingquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu bedoel je? Of hoe lang m'n opleiding nog duurt?
nee, moet de aardappels nog schillenquote:
Hoe laat moet het eten klaar zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, moet de aardappels nog schillen
ik moet om half 8 de deur weer uitquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat moet het eten klaar zijn?
Dan wordt het tijd dat je begint.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet om half 8 de deur weer uit
Hierna nog 1,5 jaar en dan heb ik niveau 3+4 diploma als het goed isquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hierna nog 1,5 jaar en dan heb ik niveau 3+4 diploma als het goed is
ik ga 't nu anders aanpakken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je begint.
en wat ben je dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hierna nog 1,5 jaar en dan heb ik niveau 3+4 diploma als het goed is
quote:
mooiquote:
Zeker waarquote:
Ik ben echt een mensenmensquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
als je zo'n mensenmens bent. lijkt me eigenlijk niet wat
ja goed. zit nu aan de gebakken aardappelsquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed. zit nu aan de gebakken aardappels
ja dank je, dat was hetquote:
in de vaatwasser?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pleur nu net een magnetronhap in het apparaat waar het voor bestemd is.
das mooi op tijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Hier staat alweer een biertje op tafel![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en goede avond allen
Ik begin trouwens 5 minuutjes eerder, teveel veranderingen in de afgelopen twee weken om in een uurtje te draaien.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedeavond
Hier staat de boel klaar, dus ik kan zo beginnen
Des te langer kan ik naar Muis luisteren
Ieder een minpuntquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
We beginnen eerst met de toppers van de afgelopen twee Top of Flops
Inmiddels op de 26e plaats in de Top 40
Miss Montreal & Paskal Jakobsen - Ik zoek alleen mezelf
Top zeiden: ToT, Dieseltank, Symphonic, MaryMouse (ieder een punt)
Zo super slecht is het ook niet......quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder een minpunt....... dit is toch geen muziek.
Mee eens, ik denk ook niet dat ie op 1 komtquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedeavond
Hier staat de boel klaar, dus ik kan zo beginnen
Des te langer kan ik naar Muis luisteren
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tv kijken is zo overrated.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik luister niet mee....beetje tv kijken endeso...
Dat is dus géén punt voor jouquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TV kijken ben ik 2 jaar geleden al mee gestopt... Heel af en toe wil ik nog wel eens mee spieken op de live tv op internet dingest van kpn ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker! Er is ook geen ene reet op tbh :' )quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker! Er is ook geen ene reet op tbh :' )
OK OK *pakt alvast oordopjes...* (en nog een biertje)
Jaloers?quote:
Duurt mij nog steeds 2 minuten te langquote:
Limoncelloquote:
Stiekem wel.quote:
;Dquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt mij nog steeds 2 minuten te lang
Simpel zelf te maken hoor. Vodka, Citroensap, citroenschillen en suiker, vier weken laten staan, filteren enquote:
Mij 5 minuten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt mij nog steeds 2 minuten te lang
quote:
Jij hebt de vorige keer al top gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Op de 35e plaats in de Top 40 gekomen
David Guetta ft. Emeli Sandé - What I did for Love
Top zeiden: Symphonic; Spezza; ToT; Knokkels; Broertje; Dieseltank
Gatver..... ik ben niet jaloers meer.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef ToT het volgende:
Als ik niet gezien had wie de artiesten waren, zou ik nu Flop gezegd hebben!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gatver..... ik ben niet jaloers meer.
Nog een nummer, en daarna komen de nieuwe nummers waarbij je inderdaad mag gaan aangeven of het in de Top 40 komt (een top wordt) of uit de tipparade verdwijnt (een flop wordt)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet raden of een,liedje een top of een flop is/was/zal zijn/geweest zijnde hebbende...?![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Op de 37e plaats in de Top 40 gekomen
Gavin James - The Book of Love
Top zeiden: ToT; Melting; Broertje
En tot mijn persoonlijke teleurstelling moet ik melden dat James Newton Howard - The Hanging Tree ook geflopt is
Ja ik vind die erg mooi, maar het is te rustig en eentonig om echt een hit te worden. Toch had ik volgens mij voorspeld van wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
En tot mijn persoonlijke teleurstelling moet ik melden dat James Newton Howard - The Hanging Tree ook geflopt is
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Melting het volgende:
Priem.... ik zie nu je onderschrift pas!
Ik heb een klacht..... ToT kan heel de dag muziek luisteren, dus die heeft voordeel. Ik stel voor dat zijn punten gehalveerd worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
En na deze gaat het weer gebeuren
[ afbeelding ]
Punten tot nu toe (correcte Top of Flop)
ToT 6
Broertje 5
Knokkels 4
MaryMouse 3
Melting 3
Symphonic 3
Dieseltank 2
Spezza 2
ik dnek dat ik toen al boven was, anders had ik zeker top gezegd denk ik ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een klacht..... ToT kan heel de dag muziek luisteren, dus die heeft voordeel. Ik stel voor dat zijn punten gehalveerd worden.
Oké dan.... niet gehalveerd. Gedeeld door 3 dan.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind die erg mooi, maar het is te rustig en eentonig om echt een hit te worden. Toch had ik volgens mij voorspeld van wel.
Jullie beiden hebben toen Top gezegd, maar dat was een spontane Top of Flopquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dnek dat ik toen al boven was, anders had ik zeker top gezegd denk ik ...
tenminste ik hoop niet dat ik flop heb gezegd
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké dan.... niet gehalveerd. Gedeeld door 3 dan.
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een klacht..... ToT kan heel de dag muziek luisteren, dus die heeft voordeel. Ik stel voor dat zijn punten gehalveerd worden.
Je mag zeggen wat je denkt dat het wordt. Dus niet wat je zelf vindt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Het is dus niet wat ik zelf vind? Ik vind flop, maar ik vermoed een top aan het 'hippe deuntje' te horen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komen
Uiteraard mag je wel zeggen wat je er zelf van vindt, maar gebruik dat idd niet als oordeel van top of flop!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je denkt dat het wordt. Dus niet wat je zelf vindt.
De melodie wel, maar luister eens naar de tekstquote:
Nee snap ik, maar een tijdje geleden stond op de Frontpage al iets over dit nummer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De melodie wel, maar luister eens naar de tekst
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er uberhaupt carnaval in de top40 terecht komt....
damn
Flop
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er uberhaupt carnaval in de top40 terecht komt....
damn
Flop
Moet je zaterdag naar Vout luisteren.quote:
En ik wil op mijn kop......quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?
ja maar Leo wasquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?
Kan zaterdag niet NOEEESSSquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je zaterdag naar Vout luisteren.
quote:
SPOILER: basisuitrusting voor een Voute showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Heb je deze ook niet nodigSPOILER: basisuitrusting voor een Voute showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jij mag Muis zeggen hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
Christus, ze slepen wel allerlei dingen van bekende hits er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |