Belachelijke tijden, waarom? kan toch ook allemaal een uurtje later?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en door de weeks kom ik uit op een uurtje of 5
Serieus, ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en door de weeks kom ik uit op een uurtje of 5
Jij bent nog jongquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
3-4 was genoeg, nu denk ik 5-6, haal het vaak niet, dus heb er nachten bij van 14+.
Dat is wel in het weekend trouwens
14 plus lig je in comaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
3-4 was genoeg, nu denk ik 5-6, haal het vaak niet, dus heb er nachten bij van 14+.
Dat is wel in het weekend trouwens
Nee dat ben ikquote:
Helemaal waarquote:
14 uur is wel een beste haalquote:
twitter:Symphonie112 twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 22:20:574 februari om 20:00 DJ Muis met Top of Flop en om 21:00 DJ Symphonic met Around the World in 60 songs op #radio49 #r49 reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
twitter:Symphonie112 twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 22:20:574 februari om 20:00 DJ Muis met Top of Flop en om 21:00 DJ Symphonic met Around the World in 60 songs op #radio49 #r49 reageer retweet
slapen is nooit zonde van mijn tijd. My bad is dat ik een nachtmens benquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
14 uur is wel een beste haalIk probeer nooit meer dan een uur of 9 te slapen als het weekend is etc etc.... Zonde van mijn tijd en verder 7,5 uur is streef tijd maar dat word al snel vaak 6,5 uur of maar 6 uur en dat is heel kort
Handig zo'n reminder in mijn twitter TLquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook echt een nachtbraker of hoe dat ook heetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slapen is nooit zonde van mijn tijd. My bad is dat ik een nachtmens ben
Poeh 8-9 ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal waar
Dus hoeveel uur slaap jij gemid per nacht?
ik heb het bijna helemaal ontdektquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Handig zo'n reminder in mijn twitter TL
Ik was dat echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slapen is nooit zonde van mijn tijd. My bad is dat ik een nachtmens ben
altijd geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was dat echt niet
Paar jaar terug ging ik om 06:00 hardlopen om wakker te worden, maar lag ook meestal om 22:00 in bed.
Wel jammer dat de R49 homepage geen link meer geeft naar dit topic. Anders zou het voor mensen die niet weten wat Radio49 is makkelijker zijn om een url naar de website mee te geven, en zo kunnen ze dan hier terecht komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het bijna helemaal ontdekt
Als ik te weinig slaap heb gehad ben ik niet te genietenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een nachtbraker of hoe dat ook heetMaar heb ook totaal geen ochtend humeur
Ben gewoon altijd vrolijk
Netjes, en best veel voor iemand van jouw leeftijdquote:
Dat heb ik alleen als ik een nachtje skipquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik te weinig slaap heb gehad ben ik niet te genieten![]()
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, en best veel voor iemand van jouw leeftijd
25 jaar geleden lukte mij dat ook nog wel, maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik een nachtje skip
tip voor de gup dokter?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel jammer dat de R49 homepage geen link meer geeft naar dit topic. Anders zou het voor mensen die niet weten wat Radio49 is makkelijker zijn om een url naar de website mee te geven, en zo kunnen ze dan hier terecht komen.
18quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?dan is dat best veel.
Het is wel heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
25 jaar geleden lukte mij dat ook nog wel, maar tegenwoordig niet meer
En dan zeggen ze nog wel dat oudere mensen minder slaap nodig hebben
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?dan is dat best veel.
quote:
maf zequote:
Er schijnt wel al een Radio49 facebook account te zijn. Ik zie ook een twitteraccount wel zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tip voor de gup dokter?
Idee om een Radio49 twitteraccount te maken?
Tja ik ben ook zo oud nog niet en ik haal de 8 uur ook niet.... Alhoewel ik tegenwoordig wel gezonder ben gaan leven door goed te ontbijten en genoeg te drinken en gewoon meer brood eten..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Juist in tiener/puber/groei-jaren schijn je eigenlijk 8-9 uur per nacht nodig te hebben. Praktijk blijkt het merendeel van de 13-20 jarigen structureel te weinig nachtrust krijgen.
fixedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18
damn ik word ben oud
Mooie leeftijdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18
damn ik word oud
Vanaf mijn 17e of zo lag ik pas om 12:30 in bed en kwam er probleemloos om 06:30 uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tja ik ben ook zo oud nog niet en ik haal de 8 uur ook niet.... Alhoewel ik tegenwoordig wel gezonder ben gaan leven door goed te ontbijten en genoeg te drinken en gewoon meer brood eten..
FB is er inderdaad,mag ook wel wwer wat actieverquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er schijnt wel al een Radio49 facebook account te zijn. Ik zie ook een twitteraccount wel zitten
Heb ik ook goeie herinneringen aanquote:
Hoe ga ik die volgen op FB?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
FB is er inderdaad,mag ook wel wwer wat actiever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
er valt niet veel te volgen, er wordt niets gepost...quote:
Ow, op FB kan je dus niet iets zomaar toevoegen (zoals in Google wel met je circles) ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er valt niet veel te volgen, er wordt niets gepost...
ff een puntje van aandacht
op zich wel, maar echt duidelijk is dat nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, op FB kan je dus niet iets zomaar toevoegen (zoals in Google wel met je circles) ?
Daarom 'mag' ik FB dus niet onduidelijke bagger zooi.
Twitter begrijp ik nog wel, maar FB echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zich wel, maar echt duidelijk is dat niet
ik post nooit iets p[ Facebookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twitter begrijp ik nog wel, maar FB echt niet
Zie in mijn FB timeline dat iemand 12 uur terug iets geliked heeft over R.I.P. Mike Aston, die al 1,5 jaar geleden overleden is
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Slaap is overrated.Al eens contact opgenomen met een van de slaap labs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik heb nog nooit iets op FB gepostquote:
Straks word ik nog luiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al eens contact opgenomen met een van de slaap labs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |