Het is wel heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
25 jaar geleden lukte mij dat ook nog wel, maar tegenwoordig niet meer
En dan zeggen ze nog wel dat oudere mensen minder slaap nodig hebben
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:28 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is toch een jaar of 17 ofzo?dan is dat best veel.
quote:
maf zequote:
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18quote:
Er schijnt wel al een Radio49 facebook account te zijn. Ik zie ook een twitteraccount wel zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tip voor de gup dokter?
Idee om een Radio49 twitteraccount te maken?
Tja ik ben ook zo oud nog niet en ik haal de 8 uur ook niet.... Alhoewel ik tegenwoordig wel gezonder ben gaan leven door goed te ontbijten en genoeg te drinken en gewoon meer brood eten..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Juist in tiener/puber/groei-jaren schijn je eigenlijk 8-9 uur per nacht nodig te hebben. Praktijk blijkt het merendeel van de 13-20 jarigen structureel te weinig nachtrust krijgen.
fixedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18
damn ik word ben oud
Mooie leeftijdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter wordt volgend jaar ook 18
damn ik word oud
Vanaf mijn 17e of zo lag ik pas om 12:30 in bed en kwam er probleemloos om 06:30 uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tja ik ben ook zo oud nog niet en ik haal de 8 uur ook niet.... Alhoewel ik tegenwoordig wel gezonder ben gaan leven door goed te ontbijten en genoeg te drinken en gewoon meer brood eten..
FB is er inderdaad,mag ook wel wwer wat actieverquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er schijnt wel al een Radio49 facebook account te zijn. Ik zie ook een twitteraccount wel zitten
Heb ik ook goeie herinneringen aanquote:
heb ik zeker goede herinneringen aanquote:
Hoe ga ik die volgen op FB?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
FB is er inderdaad,mag ook wel wwer wat actiever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
er valt niet veel te volgen, er wordt niets gepost...quote:
Ow, op FB kan je dus niet iets zomaar toevoegen (zoals in Google wel met je circles) ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er valt niet veel te volgen, er wordt niets gepost...
ff een puntje van aandacht
op zich wel, maar echt duidelijk is dat nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, op FB kan je dus niet iets zomaar toevoegen (zoals in Google wel met je circles) ?
Daarom 'mag' ik FB dus niet onduidelijke bagger zooi.
Twitter begrijp ik nog wel, maar FB echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zich wel, maar echt duidelijk is dat niet
ik post nooit iets p[ Facebookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twitter begrijp ik nog wel, maar FB echt niet
Zie in mijn FB timeline dat iemand 12 uur terug iets geliked heeft over R.I.P. Mike Aston, die al 1,5 jaar geleden overleden is
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Slaap is overrated.Al eens contact opgenomen met een van de slaap labs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik heb nog nooit iets op FB gepostquote:
Straks word ik nog luiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al eens contact opgenomen met een van de slaap labs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |