Vergaderen..... het lijkt bij ons soms ook dat sommigen niets anders doen.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook drukMet vooral veel vergaderingen
Ow well.. time to go home
Geen idee. Dan kan ik vanaf hier niet zien.quote:
Meltingquote:
hier is het prima, moet alleen kokenquote:
Ja hoor.... dat denk ik wel.quote:
Goed hoor, net eten op. En nu druk bezig met uitwerkingen maken voor begeleidingsmethodieken, en psychiatriequote:Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het prima, moet alleen koken
en bij jou?
Goed bezig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed hoor, net eten op. En nu druk bezig met uitwerkingen maken voor begeleidingsmethodieken, en psychiatrie
Voor dit schooljaar helemaal voorbij, nu een half jaar schoolquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Stage voor dit schooljaar helemaal voorbij, of moet je nog een keer?
Aha.... ook mooi.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Voor dit schooljaar helemaal voorbij, nu een half jaar school
joah, zie bovenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.... dat denk ik wel.
En bij jou?
oke. en hoe lang moet je nog?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed hoor, net eten op. En nu druk bezig met uitwerkingen maken voor begeleidingsmethodieken, en psychiatrie
Nu bedoel je? Of hoe lang m'n opleiding nog duurt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke. en hoe lang moet je nog?
opleidingquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu bedoel je? Of hoe lang m'n opleiding nog duurt?
nee, moet de aardappels nog schillenquote:
Hoe laat moet het eten klaar zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, moet de aardappels nog schillen
ik moet om half 8 de deur weer uitquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat moet het eten klaar zijn?
Dan wordt het tijd dat je begint.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet om half 8 de deur weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |