ik ga 't nu anders aanpakken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je begint.
en wat ben je dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hierna nog 1,5 jaar en dan heb ik niveau 3+4 diploma als het goed is
quote:
mooiquote:
Zeker waarquote:
Ik ben echt een mensenmensquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
als je zo'n mensenmens bent. lijkt me eigenlijk niet wat
ja goed. zit nu aan de gebakken aardappelsquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed. zit nu aan de gebakken aardappels
ja dank je, dat was hetquote:
in de vaatwasser?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pleur nu net een magnetronhap in het apparaat waar het voor bestemd is.
das mooi op tijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Hier staat alweer een biertje op tafel![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en goede avond allen
Ik begin trouwens 5 minuutjes eerder, teveel veranderingen in de afgelopen twee weken om in een uurtje te draaien.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedeavond
Hier staat de boel klaar, dus ik kan zo beginnen
Des te langer kan ik naar Muis luisteren
Ieder een minpuntquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
We beginnen eerst met de toppers van de afgelopen twee Top of Flops
Inmiddels op de 26e plaats in de Top 40
Miss Montreal & Paskal Jakobsen - Ik zoek alleen mezelf
Top zeiden: ToT, Dieseltank, Symphonic, MaryMouse (ieder een punt)
Zo super slecht is het ook niet......quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder een minpunt....... dit is toch geen muziek.
Mee eens, ik denk ook niet dat ie op 1 komtquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedeavond
Hier staat de boel klaar, dus ik kan zo beginnen
Des te langer kan ik naar Muis luisteren
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tv kijken is zo overrated.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik luister niet mee....beetje tv kijken endeso...
Dat is dus géén punt voor jouquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TV kijken ben ik 2 jaar geleden al mee gestopt... Heel af en toe wil ik nog wel eens mee spieken op de live tv op internet dingest van kpn ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker! Er is ook geen ene reet op tbh :' )quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker! Er is ook geen ene reet op tbh :' )
OK OK *pakt alvast oordopjes...* (en nog een biertje)
Jaloers?quote:
Duurt mij nog steeds 2 minuten te langquote:
Limoncelloquote:
Stiekem wel.quote:
;Dquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt mij nog steeds 2 minuten te lang
Simpel zelf te maken hoor. Vodka, Citroensap, citroenschillen en suiker, vier weken laten staan, filteren enquote:
Mij 5 minuten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt mij nog steeds 2 minuten te lang
quote:
Jij hebt de vorige keer al top gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Op de 35e plaats in de Top 40 gekomen
David Guetta ft. Emeli Sandé - What I did for Love
Top zeiden: Symphonic; Spezza; ToT; Knokkels; Broertje; Dieseltank
Gatver..... ik ben niet jaloers meer.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef ToT het volgende:
Als ik niet gezien had wie de artiesten waren, zou ik nu Flop gezegd hebben!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gatver..... ik ben niet jaloers meer.
Nog een nummer, en daarna komen de nieuwe nummers waarbij je inderdaad mag gaan aangeven of het in de Top 40 komt (een top wordt) of uit de tipparade verdwijnt (een flop wordt)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet raden of een,liedje een top of een flop is/was/zal zijn/geweest zijnde hebbende...?![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Op de 37e plaats in de Top 40 gekomen
Gavin James - The Book of Love
Top zeiden: ToT; Melting; Broertje
En tot mijn persoonlijke teleurstelling moet ik melden dat James Newton Howard - The Hanging Tree ook geflopt is
Ja ik vind die erg mooi, maar het is te rustig en eentonig om echt een hit te worden. Toch had ik volgens mij voorspeld van wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
En tot mijn persoonlijke teleurstelling moet ik melden dat James Newton Howard - The Hanging Tree ook geflopt is
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Melting het volgende:
Priem.... ik zie nu je onderschrift pas!
Ik heb een klacht..... ToT kan heel de dag muziek luisteren, dus die heeft voordeel. Ik stel voor dat zijn punten gehalveerd worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
En na deze gaat het weer gebeuren
[ afbeelding ]
Punten tot nu toe (correcte Top of Flop)
ToT 6
Broertje 5
Knokkels 4
MaryMouse 3
Melting 3
Symphonic 3
Dieseltank 2
Spezza 2
ik dnek dat ik toen al boven was, anders had ik zeker top gezegd denk ik ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een klacht..... ToT kan heel de dag muziek luisteren, dus die heeft voordeel. Ik stel voor dat zijn punten gehalveerd worden.
Oké dan.... niet gehalveerd. Gedeeld door 3 dan.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind die erg mooi, maar het is te rustig en eentonig om echt een hit te worden. Toch had ik volgens mij voorspeld van wel.
Jullie beiden hebben toen Top gezegd, maar dat was een spontane Top of Flopquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dnek dat ik toen al boven was, anders had ik zeker top gezegd denk ik ...
tenminste ik hoop niet dat ik flop heb gezegd
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké dan.... niet gehalveerd. Gedeeld door 3 dan.
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een klacht..... ToT kan heel de dag muziek luisteren, dus die heeft voordeel. Ik stel voor dat zijn punten gehalveerd worden.
Je mag zeggen wat je denkt dat het wordt. Dus niet wat je zelf vindt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Het is dus niet wat ik zelf vind? Ik vind flop, maar ik vermoed een top aan het 'hippe deuntje' te horen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komen
Uiteraard mag je wel zeggen wat je er zelf van vindt, maar gebruik dat idd niet als oordeel van top of flop!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je denkt dat het wordt. Dus niet wat je zelf vindt.
De melodie wel, maar luister eens naar de tekstquote:
Nee snap ik, maar een tijdje geleden stond op de Frontpage al iets over dit nummer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De melodie wel, maar luister eens naar de tekst
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er uberhaupt carnaval in de top40 terecht komt....
damn
Flop
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er uberhaupt carnaval in de top40 terecht komt....
damn
Flop
Moet je zaterdag naar Vout luisteren.quote:
En ik wil op mijn kop......quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?
ja maar Leo wasquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?
Kan zaterdag niet NOEEESSSquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je zaterdag naar Vout luisteren.
quote:
SPOILER: basisuitrusting voor een Voute showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Heb je deze ook niet nodigSPOILER: basisuitrusting voor een Voute showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jij mag Muis zeggen hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
Christus, ze slepen wel allerlei dingen van bekende hits er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |