quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klacht ongegrond verklaard. ToT luistert alleen naar Radio49 en dit is de eerste keer dat deze nummers hier voorbij komen
Uiteraard mag je wel zeggen wat je er zelf van vindt, maar gebruik dat idd niet als oordeel van top of flop!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je denkt dat het wordt. Dus niet wat je zelf vindt.
De melodie wel, maar luister eens naar de tekstquote:
Nee snap ik, maar een tijdje geleden stond op de Frontpage al iets over dit nummer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De melodie wel, maar luister eens naar de tekst
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er uberhaupt carnaval in de top40 terecht komt....
damn
Flop
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er uberhaupt carnaval in de top40 terecht komt....
damn
Flop
Moet je zaterdag naar Vout luisteren.quote:
En ik wil op mijn kop......quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?
ja maar Leo wasquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en Leo dan, en het bloemetjesgordijn en zo?
Kan zaterdag niet NOEEESSSquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je zaterdag naar Vout luisteren.
quote:
SPOILER: basisuitrusting voor een Voute showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Heb je deze ook niet nodigSPOILER: basisuitrusting voor een Voute showOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jij mag Muis zeggen hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
Christus, ze slepen wel allerlei dingen van bekende hits er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |