Ik ook nooit. Kom zometeen ook op het kritische punt want ik kapte altijd naar twee/drie maanden. Maar als het allemaal wat lukt, dan vind ik het leukquote:Op maandag 2 februari 2015 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik vind de sportschool niet leuk.Maar wel een toffe kans om even aan alle gewichten te trekken.
KT vind ik WEL leuk, maar eignelijk gewoon thuis
Hehequote:Op maandag 2 februari 2015 15:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha nee ik weet het.. maar wilde gewoon even mijn gedachtes delen met jullie![]()
Ik heb een tijd geleden wel KT gedaan bij de sportschool, maar daar kap ik idd ook altijd mee. Wel jammer want KT vind ik prachtig.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Kom zometeen ook op het kritische punt want ik kapte altijd naar twee/drie maanden. Maar als het allemaal wat lukt, dan vind ik het leuk
KT is gaaf
Fatty strugglesquote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik daar wel op? Of moet je dan minder dan 100 kg wegen?
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden wel KT gedaan bij de sportschool, maar daar kap ik idd ook altijd mee. Wel jammer want KT vind ik prachtig.
's Avonds in bed denken: Awh, morgen ga ik vet hard trainen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Herkenbaar verhaal dus.
Al moet ik zeggen, als ik op werk zit wil ik graag sporten. Ben ik eenmaal thuis hang ik veel liever op de bank/achter pc
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook bij de Lidl.Pak ik zo'n apparaat/product om oefeningen te doen: 'Tot 100 kg'
JA JONGE IK HEB DAT DING TOCH NODIG OM ONDER DE 100 TE KOMEN EIKELS.
Oh, ik kocht geen chips om te troosten. Dus dat is goed.
Dat jaquote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
's Avonds in bed denken: Awh, morgen ga ik vet hard trainen.
Volgende ochtend wakker word: Meh, nevermind
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Struggles alles.
Ik ga even soepje in elkaar draaien voor vanavond.
Merk dat ik een beetje op dezelfde gewichten blijf hangen. In het begin gaat progressie altijd sneller natuurlijk maar ga nu moeilijk vooruit.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe
Maar waarom wil je wat anders? Wat bevalt je nu niet?
Errrhh dat weet ik nietquote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik daar wel op? Of moet je dan minder dan 100 kg wegen?
Maar kun je me dan vertellen waarom je zo als een speenvarken liep te gillen destijds dat er een 2de topic moest komen omdat al die wheyposts, bulklijsten, sportpraat ect niet in het dieettopic thuis hoorden? En jij was degene samen met Tink die zich er als een idioot aan liepen te ergeren. Dát is de hele reden dat er 9 miljoen topics zijn nu. Want jullie konden het niet handelen dat ik met mijn bulklijstjes en sportpraat tussen jullie lijstjes en geneuzel zat.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zo goed als jij daar mag posten, mag ik hier posten toch?
Maar dan zit je alsnog op je rustdagen te weinigquote:Op maandag 2 februari 2015 15:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
inderdaad 5 volle lepels gewoon, zal voor de gein eens wegen, maar geloof me als ik zeg dat het echt niet weinig is
Welke smaak optimel kwark had je? Appel kaneel? Banaan?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt, muesli, whey shake & cappuchino
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: 2 italiaanse bollen met filet
T: 500 gram optimel kwark
S: KT, rug/biceps/buik & whey shake
D: AVG
T: 500 gram magere kwark met 2 lepels slimpie siroop.
Aardbeiquote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke smaak optimel kwark had je? Appel kaneel? Banaan?
Lidl heeft nu dumbells in de aanbieding... http://flyer.lidl.nl/621356cd-1d40-4b70-9d20-5510d71a5a5b/#/12 Niks voor je voor thuis?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden wel KT gedaan bij de sportschool, maar daar kap ik idd ook altijd mee. Wel jammer want KT vind ik prachtig.
Herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
's Avonds in bed denken: Awh, morgen ga ik vet hard trainen.
Volgende ochtend wakker word: Meh, nevermind
Yo! Goede tip! Thanks!!quote:Op maandag 2 februari 2015 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lidl heeft nu dumbells in de aanbieding... http://flyer.lidl.nl/621356cd-1d40-4b70-9d20-5510d71a5a5b/#/12 Niks voor je voor thuis?
Ja ik vind het niet te vretenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:11 schreef sandertjuh het volgende:
En dat is toch wel echt zóveel lekkerder dan magere kwark met siroop.. had geen 2 minuten nodig voor 500 gram
Kijk trouwens ook nog ff op Marktplaats. Daar heb ik mijn setje vandaan. In totaal 2 halters met 100kg aan gewichten... 2 tientjesquote:
Omdat het iets anders is om bewust te kiezen om daar over te lezen (want ja ik vind het ook wel interessant) of het pagina's lang in een topic waar je het niet verwacht/wilt door moet te scrollen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar kun je me dan vertellen waarom je zo als een speenvarken liep te gillen destijds dat er een 2de topic moest komen omdat al die wheyposts, bulklijsten, sportpraat ect niet in het dieettopic thuis hoorden? En jij was degene samen met Tink die zich er als een idioot aan liepen te ergeren. Dát is de hele reden dat er 9 miljoen topics zijn nu. Want jullie konden het niet handelen dat ik met mijn bulklijstjes en sportpraat tussen jullie lijstjes en geneuzel zat.
En dan ga je bewust in een topic posten waar over sport geluld wordt en bulklijsten worden gepost icm whey en gains geneuzel? Something doesn't seem right..
ja jaquote:Op maandag 2 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan zit je alsnog op je rustdagen te weinig
Neequote:Op maandag 2 februari 2015 16:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ja![]()
Toch zou je verwachten dat als iemand te weinig calorieën binnenkrijgt je zou sneller zou afvallen en niet een daling van mischien 0.3 per week..
Dat zou je hopen/denken.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ja![]()
Toch zou je verwachten dat als iemand te weinig calorieën binnenkrijgt je zou sneller zou afvallen en niet een daling van mischien 0.3 per week..
Binnenkort! Zijn ze nu aan het bouwen als ik het goed heb, gaan we die ook eens proberen. Kwark van de lidl is niet echt vies of iets maar dit at toch wel een stukje makkelijkerquote:Op maandag 2 februari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet te vretenVeelste zoet
Ik vind die appel kaneel en banaan prima om 2 lepels door de magere kwark te flikkeren maar ik zou geen hele bak opkunnen.
Heb je een vomar?
[ afbeelding ]
Dat is lekker! Zelfde kcal, zelfde eiwitten, zelfde hoeveelheid suiker, beter van smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |