Het zou goed zijn. Ook voor de begroting van 3FM, want dik 2 ton de man voor die twee ongeïnspireerde lieden vind ik echt overdreven.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef borisz het volgende:
Uit de wandelgangen....
[..]
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Prima. Wanneer gaan ze?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef borisz het volgende:
Uit de wandelgangen....
[..]
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Telegraafquote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou goed zijn. Ook voor de begroting van 3FM, want dik 2 ton de man voor die twee ongeïnspireerde lieden vind ik echt overdreven.
xdquote:
Jouw UIquote:Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Coen zomaar al dat voice-over werk en (vooral) Serious Request "opgeeft" voor meer salaris bij 538..
Ik vond al dat die baby op Justin Timber leekquote:Op maandag 2 februari 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw UI
Justin Timerblake heeft Jessica vol met kind geblaft
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond al dat die baby op Justin Timber leek
Die man kan echt niet, Rolf.quote:
Gewoon de hele dag Open Radio. Dat zou genot zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke DJ heeft zowat net vakantie gehad en dan gaan ze met zijn allen weer op vakantie.
Trust me, ik vind Barend van Deelen ook bepaald geen topsjowquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man kan echt niet, Rolf.
God-ver-dommequote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond al dat die baby op Justin Timber leek
Kan je de vragen even in een vragenboom zetten?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een opdracht voor een vak moet ik mensen die mij een beetje kennen vragen naar 3 aspecten (eigenschappen, competenties, vaardigheden etc.) die mij anders maken dan anderen.
Roept u maar!
Ik heb dezelfde vraag aan mijn moeder en vriendinnen gevraagd
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je de vragen even in een vragenboom zetten?
Daar komt mijn titel "Hidden Agenda" vandaanquote:By my so called girl, but in reality
Had hidden agenda
She put my tender heart in a blender
And still I surrendered
Het is wel fantastisch dat de Frank & Sander show dan weer mogelijk isquote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat C&S gaan verhuizen.
Waren ze nog steeds op vakantie? Anders om 4 uur maar luisteren.
Ik denk dat er geen kut van waar is....quote:
Qua salaris niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:21 schreef Odaiba het volgende:
3FM is in mijn ogen het eindpunt voor radio maken.
Qua muziek ook niet meerquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:32 schreef Againzender het volgende:
Overstap van C&S werd net op KX bevestigt door Fred Siebelink
Nee hoor, ze hebben serious request toch nogquote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het einde van 3FM komt dichterbij.
Hij zei iets van: 'wij wisten het al langer, maar het is zo te zien nu officieel dus kunnen we dat wel melden nu'quote:
Omdatquote:Op maandag 2 februari 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm deel je foto van Muis Ewbank?
Ik had alleen geen zinquote:Op maandag 2 februari 2015 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben jaloers op Pandaplint
[ afbeelding ]
Verrassendquote:
datenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit op een date?
Nee nog niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben coen en sander er iets over gezegd?
Nou Timur en Ramon kunnen met gemak dat gat vullen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:32 schreef Againzender het volgende:
Overstap van C&S werd net op KX bevestigt door Fred Siebelink
Ja idd, zal wel waar zijn dus. Weinig reden meer om 3fm te luisteren dan.quote:
tuurlijk klopt het. als iemand die vaak bij 3FM over de vloer komt het al zegt.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, zal wel waar zijn dus. Weinig reden meer om 3fm te luisteren dan.
Ook niet voor Gerard Ekdom, Giel Beelen & serious request?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:35 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ook niet voor Gerard Ekdom, Giel Beelen & serious request?
Timur en Ramon zijn minstens net zo leukquote:Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
yep, mooie tijd voor promotiequote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Timur en Ramon zijn minstens net zo leuk
zeker mee eensquote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
logische promotie, ze zijn al de nummer 1 vervangers voor Giel en C & S, dus die gaan doorschuiven. Bovendien zijn ze al best populair dus dat is makkelijk inpassen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zeker mee eenshoop wel dat ze het gat gaan vullen met hun dan ja
Klopt. Beide koppels zijn een reden om dan geen 3FM aan te zetten.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar heb je geen kaarten voor gekocht?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
Ik begin best spijt te krijgen dat ik geen kaarten heb gekocht.
en Stendersquote:Op maandag 2 februari 2015 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nee.
Enkel Michiel en Timur en Ramon zijn het luisteren waard.
Jup.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Is 538 nog van De Mol? Dan kunnen ze ook TV gaan maken bij SBS6
En Veronica natuurlijkquote:
Alles wat rubber zegt.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou Timur en Ramon kunnen met gemak dat gat vullen.
Sander H naar de middagshow in het weekend?
Verder vind ik C & S wel erg leuk maar tis tijd voor doorstroming.
Zou imho een mooie verdriedubbeling/vierdubbeling van het salaris doen. Zou ik ook doen als ik C&S was. Niet per se voor het geld maar zo'n buitenkansje zou ik zéker niet laten lopenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zouden C&S kunnen vangen bij 538? 5 a 6 ton??? de man natuurlijk![]()
Extra journaal op álle zenders ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik verwacht wel een pushbericht van nu.nl als het bevestigd is hoor
deze groep heeft 3FM weer opgebouwd maar het is tijd voor een wat opschudding. Talent genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alles wat rubber zegt.
Buiten het vertrek van Claudia (wat maar een kleinigheidje is, 2 uurtjes) is de enige verandering van de laatste paar jaar de wisseltruc van Domien en Michiel geweest. Gasten als C&S, Paul en Giel zitten al járen op hun plek en ik heb het gevoel dat de houdbaarheidsdatum wel aardig in zicht komt.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Albert Verlinde bevestigt de overstap...
T&R zijn opzich ook al aardige sterren van 3FM, zou het vreemd vinden als ze die passeren. Sander H kan prima verder groeien op de plek van T&R.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom geen Sander H in de middagshow?? Dat zou pas echt vernieuwing zijn en getuige van lef van de zenderbaas
Timur is ook al bijna 40 zet er dan een 20+ neer als je je echt wil profileren als jongerenzenderquote:Op maandag 2 februari 2015 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
T&R zijn opzich ook al aardige sterren van 3FM, zou het vreemd vinden als ze die passeren. Sander H kan prima verder groeien op de plek van T&R.
Dick van Velthuysen! XDquote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Timur is ook al bijna 40 zet er dan een 20+ neer als je je echt wil profileren als jongerenzender
gelukkig is Rick Romijn al weg als Sander L en Coen S. moeten beginnen aan de middagshowquote:Op maandag 2 februari 2015 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dick van Velthuysen! XD
Rick Romijn en Sander L zijn trouwens niet echt goede vrienden...
Rick van V moeten gewoon terugkomen naar 538 voor MIDNR die Eddy Keur is echt te triest voor woordenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dick van Velthuysen! XD
Daar heb je een punt. Iedereen (op Coen na, maar die's 34) in de dagprogrammering is 35+ en daarmee ouder dan de doelgroep. En Hoogie zou m.i. niet misstaan in de middag.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Timur is ook al bijna 40 zet er dan een 20+ neer als je je echt wil profileren als jongerenzender
Oh je bedoelt het pand uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig is Rick Romijn al weg als Sander L en Coen S. moeten beginnen aan de middagshow
ja leukquote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Evertjan het volgende:
zullen we anders onze favo programmering maken voor 3FM??
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
Weg met C&S
Tenminste, als dat betekent dat Timur & Rámon ervoor in de plaats komen. Niet die Barend en Wijnand. Vind het al erg genoeg dat Barend RabRadio 2 weken over gaat nemen. Je zou kunnen zeggen "nou nou nou Cee, overdrijf niet zo, erg erg erg, wat is erg... Kindjes die hongerlijden in Afrika, ebola, oorlog dát is erg."
Daar ben ik het in dit geval niet mee eens.
geen excel bestandje??quote:Op maandag 2 februari 2015 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja leuk
Ik ga hem even voorbereiden in kladblok
Jij wil gewoon schoongelikt worden door die breedbekquote:
Roodshowquote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
Weg met C&S
Tenminste, als dat betekent dat Timur & Rámon ervoor in de plaats komen. Niet die Barend en Wijnand. Vind het al erg genoeg dat Barend RabRadio 2 weken over gaat nemen. Je zou kunnen zeggen "nou nou nou Cee, overdrijf niet zo, erg erg erg, wat is erg... Kindjes die hongerlijden in Afrika, ebola, oorlog dát is erg."
Daar ben ik het in dit geval niet mee eens.
Wat is daar tussen voorgevallen dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dick van Velthuysen! XD
Zo praten over de beste dj's van 3fmquote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou goed zijn. Ook voor de begroting van 3FM, want dik 2 ton de man voor die twee ongeïnspireerde lieden vind ik echt overdreven.
The Prodigy.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waar heb je geen kaarten voor gekocht?
Rick Romijn noemde Coen ooit het echte talent en Sander de Bokito van de Nederlandse radioquote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is daar tussen voorgevallen dan?
Ach. Nouja, qua radiomaken wel natuurlijk. Maar Coen zonder Sander (of een andere niet-radionerd) is niet leuk. Coen & Domien kan ik echt niet luisteren.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rick Romijn noemde Coen ooit het echte talent en Sander de Bokito van de Nederlandse radio
Die moet echt nog wat rijpen hoor.quote:
Als het waar is dan wordt het denk ik pas in juni bekend gemaakt. Het nieuws dat Domien en Michiel gingen ruilen werd pas eind augustus bekend als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die moet echt nog wat rijpen hoor.
Klinkt nog wat te beginnerig vind ik.
Ik vind het stom dat Coen en Sander niks zeggen
Erik de Z en RdW zijn niet echt goede vrienden geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben ook benieuwd waar Ruud de Wild terecht gaat komenVeronica?
dan wordt het lastig voor Ruudquote:Op maandag 2 februari 2015 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Erik de Z en RdW zijn niet echt goede vrienden geloof ik.
Dat wordt een uitkering voor artistiek persoon aanvragen bij gemeente A'damquote:
Zal mij benieuwen wat er van de show overblijft op lange termijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
Sinds die medeling van Fred vanmiddag staat het voor mij wel vast dat C&S weggaan.
Door Sander vond ik de show altijd wel prima te luisteren. Maar met Timur hebben ze een prima vervanger.
Denk dat 538 beter bij Coen dan bij Sander past. Maar ja, je wilt ze wel als duo hebben als zender.
Evers is een zeldzame buitencategorie idd. Maar wat het programma ook wordt, ik blijf bij 3FM. Deed ik toen Evers weg ging, en doe nu hetzelfde.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat er van de show overblijft op lange termijn.
Ruuddewild.nl is geen schim meer van het absolute radiogoud dat het ooit op 3FM was.
Commerciële radio trekt de ziel uit zorgvuldig opgebouwde radioprogramma's.
Alleen bij Evers eigenlijk niet.
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:21 schreef Odaiba het volgende:
3FM is in mijn ogen het eindpunt voor radio maken.
Fred?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
Sinds die medeling van Fred vanmiddag staat het voor mij wel vast dat C&S weggaan.
Door Sander vond ik de show altijd wel prima te luisteren. Maar met Timur hebben ze een prima vervanger.
Denk dat 538 beter bij Coen dan bij Sander past. Maar ja, je wilt ze wel als duo hebben als zender.
Waarom niet, andere omgeving, wie zegt dat hij naast 538 niet bij andere omroepen gaat voice overen? De commerciele bijv.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Coen zomaar al dat voice-over werk en (vooral) Serious Request "opgeeft" voor meer salaris bij 538..
Siebelink. De ex van Stenders.quote:
stemmen zijn in Nederland vaak organisatiegebonden.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom niet, andere omgeving, wie zegt dat hij naast 538 niet bij andere omroepen gaat voice overen? De commerciele bijv.
Waar heeft hij wat gezegd danquote:Op maandag 2 februari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Siebelink. De ex van Stenders.
in zn uitzending op KX radio vanmiddag. Hij had niet door dat het nog geruchten waren, en zei iets van 'nieuws wat we al wisten, maar nu het officieel is kan ik het ook zeggen.'quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
in zn uitzending op KX radio vanmiddag. Hij had niet door dat het nog geruchten waren, en zei iets van 'nieuws wat we al wisten, maar nu het officieel is kan ik het ook zeggen.'
daar hebben ze de boel knap op de rit, die zitten niet op De Wild te wachten. Sowieso is Ruud volgens mij niet meer zo populair als vroegerquote:
Die kunnen prima een commercieel station mee dragenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:54 schreef Againzender het volgende:
kan goed zijn dat ze een muziekprogramma gaan doen voor Veronica ofzoquote:Op maandag 2 februari 2015 22:43 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd of ze ook nog iets op tv blijven doen (al was het bij Coen vooral als voice-over), wat moet Ramon als solo-klusjesman?
Op de website van kx staan wel podcasts. Maar, misschien nu het NPO is, is dat eruit geknipt.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:59 schreef Evertjan het volgende:
Heeft niemand een audiolinkje naar de uitspraak van Fred Siebelink
Mooi nummer jaquote:
quote:3FM zwaait Coen en Sander uit
Vandaag, 07:58
Binnenland
ANP
Een grote transfer in radioland: Coen en Sander stappen over van 3FM naar Radio 538. Dat gerucht zong al een tijdje rond, maar vanmorgen bevestigt 538 de overstap.
Dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga vertrekken per 1 september naar de commerciële zender. Ze gaan daar wederom een middagprogramma presenteren: van 16 uur tot 19 uur.
In hun uitzending gistermiddag op 3FM hield het duo de lippen nog stijf op elkaar.
De Coen en Sander Show van BNN begon in 2006, toen hun voorganger Wouter van der Goes ook naar Radio 538 vertrok. In 2008 wonnen de dj's de Gouden RadioRing. De show is dagelijks te horen tussen 16.00 en 19.00 uur op 3FM.
De twee maken de overstap na een lange carrière bij de publieke omroep: Sander Lantinga is naast zijn radiowerk ook te zien geweest in BNN-programma's als Spuiten en Slikken en Try Before You Die. In dat programma liep hij onder meer in adamskostuum over het gras van Wimbledon. Coen Swijnenberg is op dit moment voice-over voor meerdere BNN-programma's.
Beide dj's hebben in het Glazen Huis gezeten: Sander één keer, Coen deed in totaal vijf keer mee met de actie. Grote vraag nog: wie neemt hun tijdslot over?
Het duo wilde vanochtend nog niet reageren: "We willen onze luisteraars vanmiddag eerst vertellen hoe en wat", zegt Coen.
Tuurlijk.quote:Oh ja…‘de jongens kiezen voor het geld' is een veelgehoorde uitspraak in dit soort situaties. Ja we gaan meer verdienen, maar lang niet zoveel als de bedragen die we eerder geboden hebben gekregen (en naast ons neer hebben gelegd). Als we het voor het geld hadden gekozen waren we al veel eerder weggegaan.
Die reactie eronderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen: https://m.facebook.com/coenswijnenberg/posts/795089943871690
reactie van giel of domien?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die reactie eronder
"Tranen om deze mooie woorden"
Nou nou, jankend in de
[ afbeelding ]
Nee, om Coen met z'n stukje over dat'ie weggaatquote:
...was een poging tot haags sarcasmequote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, om Coen met z'n stukje over dat'ie weggaat
Ik heb nog geen koffie opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
...was een poging tot haags sarcasme
Als ik dat nog mag meemaken ben ik een dankbaar mens. Maar die zit veel te diep in de Vara, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:24 schreef Bronson het volgende:
Ik had liever gezien dat Giel naar 538 was gegaan.
Ja inderdaad. Paar jaar geleden was daar toch bijna sprake van?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:32 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik dat nog mag meemaken ben ik een dankbaar mens. Maar die zit veel te diep in de Vara, dat gaat nooit gebeuren.
Jep, wat dat betreft past Domien ook veel beter bij 538.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:40 schreef Pandaplint het volgende:
Qua muziek/schurken/handjes platen zat Coen natuurlijk ook al een tijdje te flirten met 538 :p
Voor Coen een prima en begrijpelijke overstap. Al vraag ik me af of Sander er wel gelukkiger van wordt. Maar aan de andere kant komt hij natuurlijk ook van MTV/TMF
Jij zet mij van tijd tot tijd ook wel aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef zeefje het volgende:
Ekstra weekend en c&s waren de redenen waarom 3 aanging.
Ga er toch vanuit dat Domien dit al iets langer wist..quote:
Omdat hem niet zoveel geld geboden is?quote:
Ik hoop hetquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zet mij van tijd tot tijd ook wel aan.
H to the uilen.quote:
Hij heeft een ander paneel, even ergens anders langsrijden. Verder zit hij vast nog regelmatig bij BNN. Sander vast ook wel voor de TV. Of dat moet hij bij RTL/SBS doenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend overigens dat het allemaal zo vroeg wordt aangekondigd. Je kunt je afvragen hoe betrokken ze zich de komende zeven maanden nog tonen.
En Coen kan het in woorden allemaal mooi omschrijven, maar wat is de echte uitdaging? Inhoudelijk gaat daar echt niet een heel ander programma neergezet worden en qua muziek gaan ze zeker niet meer vrijheid hebben dan bij 3FM (en dan is het bij 3FM al beperkt). Dus echt voor de centen.
Coen schrijft dat ze gisteren iedereen op de hoogte hebben gebracht. Denk niet dat ze het veel mensen al eerder verteld hebben..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ga er toch vanuit dat Domien dit al iets langer wist..
Ik denk niet dat ze commerciëlen met publieken gaan combineren..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft een ander paneel, even ergens anders langsrijden. Verder zit hij vast nog regelmatig bij BNN. Sander vast ook wel voor de TV. Of dat moet hij bij RTL/SBS doen
Misschien was het ook niet de bedoeling om het al zo vroeg bekend te maken, maar konden ze niet zoveel anders na de berichten van gisteren..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend overigens dat het allemaal zo vroeg wordt aangekondigd. Je kunt je afvragen hoe betrokken ze zich de komende zeven maanden nog tonen.
En Coen kan het in woorden allemaal mooi omschrijven, maar wat is de echte uitdaging? Inhoudelijk gaat daar echt niet een heel ander programma neergezet worden en qua muziek gaan ze zeker niet meer vrijheid hebben dan bij 3FM (en dan is het bij 3FM al beperkt). Dus echt voor de centen.
Hmja, maar als je eenmaal tot overeenstemming komt, kun je ook bijna niet anders.. Al zou je het nog even geheim willen houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien was het ook niet de bedoeling om het al zo vroeg bekend te maken, maar konden ze niet zoveel anders na de berichten van gisteren..
Wow.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zet mij van tijd tot tijd ook wel aan.
Bronson is die geschaarde trekker waar Jon Bakker het net over hadquote:
En terechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ruud de wild gaat zich ziek melden tot september mark my words
dat is het eerste wat ik dacht nadat hij er weer eens niet was gisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ruud de wild gaat zich ziek melden tot september mark my words
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef zeefje het volgende:
Ik hoop , heel onrealistisch, frank vd lende in de middag. Gewoon omdat Frank.
"Een blanco vel"twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 09:05:20Van harte, @coen3fm en Sander! Weinig mooiere uitdagingen denkbaar dan vanaf een heel hoog punt weer met een blanco vel te beginnen. reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:08 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien willen ze het Coen und Sander fest wel groot maken als festival. Dat kan natuurlijk alleen bij de commerciëlen... Oh wacht
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een blanco vel"twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 09:05:20Van harte, @coen3fm en Sander! Weinig mooiere uitdagingen denkbaar dan vanaf een heel hoog punt weer met een blanco vel te beginnen. reageer retweet
. Gewoon dezelfde show voor meer geld.
De Arena vullenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:08 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien willen ze het Coen und Sander fest wel groot maken als festival. Dat kan natuurlijk alleen bij de commerciëlen... Oh wacht
Alsof jij het niet zou doen Roel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou de vrouw van Sander nog bij BNN blijven of gaat die voor de centen het gemak ook mee?
Dat zou ik ook wel willen...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsof jij het niet zou doen Roel.
Meer verdienen... EN een dag MINDER werken!!
Ik zou niet de hele dag willen naaien hoor...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen...
Nog beter zelfs --> van m'n hobby m'n werk maken en nooit meer werken maar wel geld verdienen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet de hele dag willen naaien hoor...
Geloof je hetzelf?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:18 schreef CamelNLD het volgende:
Veenstra naar 6 -> 10 en Giel naar de avond?
Van bier drinken naar bier maken valt me toch tegenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen...
Nog beter zelfs --> van m'n hobby m'n werk maken en nooit meer werken maar wel geld verdienen
Ja maar da's een hele andere tak van sport natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van bier drinken naar bier maken valt me toch tegen, drink het liever dan dat ik het maak
.
Of ik van radio luisteren naar radio maken zou willen overstappen weet ik zo ook nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar da's een hele andere tak van sport natuurlijk
Voor geld doen bijna alle mensen veelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Als Coldplay naar me toe komt of ik hun baggermuziek zou willen afmixen voor een flinke bak geld, laat ik ook al m'n principes varen hoor....
Ja fuck die principes dan... als ik eenmaal een bak met geld heb dan ga ik wel doen wat ik echt leuk vindquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor geld doen bijna alle mensen veel. Inc ik
.
Juistquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja fuck die principes dan... als ik eenmaal een bak met geld heb dan ga ik wel doen wat ik echt leuk vind(zoals velen doen).
Daar is de 538 studio niet breed genoeg voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen ze Barend er niet gratis bij doen?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
Roel ik hoopte een reactie. Jij zou voor de poen het niet doen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is de 538 studio niet breed genoeg voor.
Fijn weekendquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Juist.
Zo ga ik nu slapen en lekker weekend vieren..... Ow wacht ik word er al voor betaald om raar weekend te hebben en nachtdiensten te doen.
Fijne dag allemaal.
Religie is nog raarder!quote:
Als het een wetenschappelijk experiment was zou het een mislukt experiment zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanuit de wetenschap moet ik toch zeggen dat religie interessant is.
Oh dat is zeker waar jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanuit de wetenschap moet ik toch zeggen dat religie interessant is.
Ik hoop er mijn werk van te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar jaPsychologisch, sociologisch etc... is het allemaal verdomde interessante materie!
Dat heeft toch niks met bomen te makenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop er mijn werk van te kunnen maken.
Owh jawel hoor. Er is veel connectie tussen religie en natuur. Religie is een grote motivator om wel of niet natuur te beschemenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met bomen te maken
Ze hebben beiden kinderen dus ik snap het wel. Als je dan meer kunt verdienen en minder kunt werken zou ik het ook doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige wat ik hoop is dat Timur en Ramon dit leuk kunnen opvangen in de requestweken. Verder vind ik het niet zo belangrijk.
Oh, en ze doen het inderdaad voor het geld. Mag dat dan niet?
Dat ja. Al heb ik daarvoor geen kinderen nodig, dat laatste is al genoeg motivatie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben beiden kinderen dus ik snap het wel. Als je dan meer kunt verdienen en minder kunt werken zou ik het ook doen.
quote:Marv
Het schiet mij TOTAAL in het verkeerde keelgat. 3FM heeft hun werkelijk alles gegeven en het enige dat 538 ze kan bieden is waarschijnlijk een dikker salaris. Ze gaan ook nog eens in hetzelfde tijdslot zitten dus ik vind het eigenlijk schandalig. Ik heb gisteren mijn laatste Coen en Sander show geluisterd en hoop dat Timur en Ramon het overnemen. Succes is hun duideljk nog niet naar de kop gestegen. Ow ja, Coen en Sander veel geluk met jullie "nieuwe" avontuur/ Het mengpaneel bij 538 zal wel heeeeel spannend zijn
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt....quote:
Dat zei ik gisteren al.quote:
Als je zo goed bent dat Coldplay je vraagt kan je ook wel bij een andere grote band aan de slag...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Als Coldplay naar me toe komt of ik hun baggermuziek zou willen afmixen voor een flinke bak geld, laat ik ook al m'n principes varen hoor....
Misschien willen ze wel terug naar hun rootsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je zo goed bent dat Coldplay je vraagt kan je ook wel bij een andere grote band aan de slag...
Je bent zelf een leuk liedjequote:
Van de zender afschuiven is beter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:42 schreef borisz het volgende:
Gewoon Annemieke doorschuiven naar de middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |