Het zou goed zijn. Ook voor de begroting van 3FM, want dik 2 ton de man voor die twee ongeïnspireerde lieden vind ik echt overdreven.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef borisz het volgende:
Uit de wandelgangen....
[..]
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Prima. Wanneer gaan ze?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef borisz het volgende:
Uit de wandelgangen....
[..]
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Telegraafquote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou goed zijn. Ook voor de begroting van 3FM, want dik 2 ton de man voor die twee ongeïnspireerde lieden vind ik echt overdreven.
xdquote:
Jouw UIquote:Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Coen zomaar al dat voice-over werk en (vooral) Serious Request "opgeeft" voor meer salaris bij 538..
Ik vond al dat die baby op Justin Timber leekquote:Op maandag 2 februari 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw UI
Justin Timerblake heeft Jessica vol met kind geblaft
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond al dat die baby op Justin Timber leek
Die man kan echt niet, Rolf.quote:
Gewoon de hele dag Open Radio. Dat zou genot zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke DJ heeft zowat net vakantie gehad en dan gaan ze met zijn allen weer op vakantie.
Trust me, ik vind Barend van Deelen ook bepaald geen topsjowquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man kan echt niet, Rolf.
God-ver-dommequote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond al dat die baby op Justin Timber leek
Kan je de vragen even in een vragenboom zetten?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een opdracht voor een vak moet ik mensen die mij een beetje kennen vragen naar 3 aspecten (eigenschappen, competenties, vaardigheden etc.) die mij anders maken dan anderen.
Roept u maar!
Ik heb dezelfde vraag aan mijn moeder en vriendinnen gevraagd
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je de vragen even in een vragenboom zetten?
Daar komt mijn titel "Hidden Agenda" vandaanquote:By my so called girl, but in reality
Had hidden agenda
She put my tender heart in a blender
And still I surrendered
Het is wel fantastisch dat de Frank & Sander show dan weer mogelijk isquote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat C&S gaan verhuizen.
Waren ze nog steeds op vakantie? Anders om 4 uur maar luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |