abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:15:28 #184
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149409319
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De akwardness bij Berti is maximaal cringen, heerlijk.
:?
Waarom niet gewoon in het Nederlands? Ik versta boer Geert beter dan dit soort maffe proza.
Stop the world, I want to get out.
pi_149409751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

:?
Waarom niet gewoon in het Nederlands? Ik versta boer Geert beter dan dit soort maffe proza.
Vertel eens, wat is het Nederlandse werkwoord voor het Engelse 'to cringe'? Sommige Engelse woorden dekken de lading nou eenmaal beter dan het Nederlandse equivalent.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149409825
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ik denk sowieso dat Lotte afvalt. Ik denk dat ze nog iets te jong is en te weinig ervaring heeft voor Tom.
Daar denkt ze zelf héél anders over, dat zij de volwassene is en de mannen nog moeten rijpen...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149409858
Lotte is net zo volwassen als dat haar kont mooi slank is.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:12:15 #188
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Vertel eens, wat is het Nederlandse werkwoord voor het Engelse 'to cringe'? Sommige Engelse woorden dekken de lading nou eenmaal beter dan het Nederlandse equivalent.
De fout die veel mensen maken is dat ze elk Engels woord rechtstreeks of letterlijk proberen te vertalen naar het Nederlands. Dus werkwoord naar werkwoord, enz. Maar het zijn twee verschillende talen, dus ook de zinsconstructie is vaak anders. Andersom geldt dit ook. Probeer bijvoorbeeld maar eens een Engels zelfstandig naamwoord te vinden dat ons woord 'ontroering' recht doet..

Als je je gevoelens niet in het Nederlands kunt uitdrukken en het Nederlands is je moedertaal, dan beheers je het Nederlands onvoldoende. Dat is mijn mening.

En voor 'awkward' ben ik ook allergisch. Veel mensen die het gebruiken, zijn aanstellers.

Sorry, ik bedoel dit niet persoonlijk, maar ik heb gewoon een pokkehekel aan dit soort taalgebruik :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:20:24 #189
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410282
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lotte is net zo volwassen als dat haar kont mooi slank is.
Ik vind een Lotte een regelrechte puber inderdaad. En pubers vinden zichzelf wel vaker volwassen, terwijl ze het totaal nog niet zijn :)
pi_149410392
quote:

[..]

Tenenkrommend dekt ook prima.
pi_149410403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

De fout die veel mensen maken is dat ze elk Engels woord rechtstreeks of letterlijk proberen te vertalen naar het Nederlands. Dus werkwoord naar werkwoord, enz. Maar het zijn twee verschillende talen, dus ook de zinsconstructie is vaak anders. Andersom geldt dit ook. Probeer bijvoorbeeld maar eens een Engels zelfstandig naamwoord te vinden dat ons woord 'ontroering' recht doet..

Als je je gevoelens niet in het Nederlands kunt uitdrukken en het Nederlands is je moedertaal, dan beheers je het Nederlands onvoldoende. Dat is mijn mening.

En voor 'awkward' ben ik ook allergisch. Veel mensen die het gebruiken, zijn aanstellers.

Sorry, ik bedoel dit niet persoonlijk, maar ik heb gewoon een pokkehekel aan dit soort taalgebruik :)
Goed verhaal maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Geef mij een Nederlands werkwoord dat de lading net zo goed dekt als 'cringen'. Dit heeft in mijn optiek vrij weinig te maken met de beheersing van de Nederlandse taal, maar des te meer met het gegeven dat sommige zaken simpelweg beter beschreven kunnen worden met Engelse termen, het begrip 'cringe' is daar een voorbeeld van.
pi_149410406
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Tenenkrommend dekt ook prima.
Tenenkrommend is geen werkwoord. Plus tenenkrommend dekt niet de gehele lading... ik vind cringe tussen tenenkrommend en plaatsvervangende schaamte vallen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:52:57 #193
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410422
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tenenkrommend is geen werkwoord.
Dat hoeft ook niet, dat probeer ik je hierboven juist uit te leggen. Ik vind 'tenenkrommend' wel een leuke vondst eigenlijk.

Je zou ook iets kunnen gebruiken als 'lekker gruwelen' of zo. Maar ik ken het woord 'cringe' onvoldoende om er een compleet gevoel of een werkelijke emotie bij te hebben. Dat maakt het lastig. Ik weet niet wat jij erbij voelt ook.

En ook daarom vind ik het trouwens vervelend als mensen dit soort woorden gebruiken in de communicatie, ook nog op z'n Nederlands vervoegd zelfs. Het wordt er allemaal niet duidelijker door.
pi_149410433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:52 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, dat probeer ik je hierboven juist uit te leggen. Ik vind 'tenenkrommend' wel een leuke vondst eigenlijk.

Je zou ook iets kunnen gebruiken als 'lekker gruwelen' of zo. Maar ik ken het woord 'cringe' onvoldoende om er een compleet gevoel of een werkelijke emotie bij te hebben. Dat maakt het lastig. Ik weet niet wat jij erbij voelt ook.

En ook daarom vind ik het trouwens vervelend als mensen dit soort woorden gebruiken in de communicatie, ook nog op z'n Nederlands vervoegd zelfs. Het wordt er allemaal niet duidelijker door.
Mja, ik vind de term 'cringen' de lading beter dekken dan het Nederlandse alternatief dus ik blijf hem gewoon gebruiken. Het werkt voor mij persoonlijk ook gewoon beter als werkwoord.... "lekker cringen op de bank door de totale akwardness bij Boerin Bertie."

Sorry dat het niet Nederlands of duidelijk genoeg is voor je, maar voor mij werkt het gewoon het best dus ik zie niet genoeg aanleiding om mijn taalgebruik aan te passen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:57:21 #195
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_149410437
zich verkneukelen.

alstu.

O, ik gruwel van dat onnodig Engels!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_149410439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:57 schreef Andromache het volgende:
zich verkneukelen.

alstu.

quote:
verkneukelen (zich) ww. ‘zich stiekem verheugen’
Nog niet misschien :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:20:43 #197
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, ik vind de term 'cringen' de lading beter dekken dan het Nederlandse alternatief dus ik blijf hem gewoon gebruiken. Het werkt voor mij persoonlijk ook gewoon beter als werkwoord.... "lekker cringen op de bank door de totale akwardness bij Boerin Bertie."

Sorry dat het niet Nederlands of duidelijk genoeg is voor je, maar voor mij werkt het gewoon het best dus ik zie niet genoeg aanleiding om mijn taalgebruik aan te passen.
Er zijn al erg leuke alternatieven gegeven. Verkneukelen vind ik trouwens ook een gaaf woord. Het lijkt over zichzelf te struikelen.

Maar goed, als jij in één kort zinnetje twee Engelse woorden nodig hebt om je gevoel te uiten, zou ik me als ik jou was toch afvragen of je Nederlands wel toereikend is. Echt, zonder dollen en zonder je te willen beledigen.

"Lekker gruwelen op de bank om de ijzige sfeer bij Bertie. Heerlijk!"

Ik noem maar een alternatief. Je ziet het direct voor je ook. Of je kunt iets roepen over een sfeer die om te snijden is. Dat is ook beeldend taalgebruik.

Bij woorden als 'awkwardness' en 'cringen' zie ik in het geheel niets voor me. 'To cringe' moest ik opzoeken in het woordenboek en 'awkwardness' had je nog verkeerd gespeld ook.
pi_149410495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:20 schreef Lkw het volgende:

[..]

Bij woorden als 'awkwardness' en 'cringen' zie ik in het geheel niets voor me. 'To cringe' moest ik opzoeken in het woordenboek
Misschien schiet jij dan tekort in je Engels, just saying. En nee, de alternatieven zijn in mijn optiek gewoon niet toereikend. Lekker gruwelen klinkt mij simpelweg te oubollig en is voor mijn gevoel niet specifiek genoeg om me fatsoenlijk uit te kunnen drukken.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:26:41 #199
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410504
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Misschien schiet jij dan tekort in je Engels. Just saying. En nee, de alternatieven zijn kut. No offense. De betekenis van 'verkneukelen' staat zelfs haaks op de betekenis van 'cringen' :')
Mijn Engels is heel behoorlijk, ik kan er prima mee overweg. Desondanks kan het altijd beter natuurlijk. Maar misschien mag ik je eraan herinneren dat we hier in Nederland zijn, op een Nederlands forum, en dat de voertaal in Nederland het Nederlands is.

Mijn Frans is bijvoorbeeld heel aardig, maar dat ga ik ook niet om de paar zinnetjes door mijn communicatie gooien. Dat is bijdehand en bovendien onduidelijk voor veel mensen. Daarbij vind ik het Nederlands een te mooi instrument om niet ten volle te bespelen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:30:10 #200
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410510
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Misschien schiet jij dan tekort in je Engels, just saying. En nee, de alternatieven zijn in mijn optiek gewoon niet toereikend. Lekker gruwelen klinkt mij simpelweg te oubollig en is voor mijn gevoel niet specifiek genoeg om me fatsoenlijk uit te kunnen drukken.
Ik vind 'lekker gruwelen' anders een stuk stijlvoller dan een foutief gespeld 'awkwardness'. Maar goed, misschien schiet jij op jouw beurt gewoon tekort in je Nederlands en probeer je die leemte op te vullen met Engelse woordjes. Dat zou natuurlijk ook kunnen :)
pi_149410513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:26 schreef Lkw het volgende:

[..]
Maar misschien mag ik je eraan herinneren dat we hier in Nederland zijn, op een Nederlands forum, en dat de voertaal in Nederland het Nederlands is.

Haha! Met alle respect hoor, maar jij gaat hier niet bepalen of ik hier Engels of Nederlands ga praten aangezien daar geen concrete regels voor zijn op dit forum.

Het spijt me zeer dat jij aanstoot neemt aan de manier waarop ik mij uitdruk hier op dit forum maar ik vind eigenlijk dat je je niet zo aan moet stellen. Ik zou zeggen:

wat meer tolerantie naar je medemens toe zou je sieren ;)
pi_149410515
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik vind 'lekker gruwelen' anders een stuk stijlvoller dan een foutief gespeld 'awkwardness'. Maar goed, misschien schiet jij op jouw beurt gewoon tekort in je Nederlands en probeer je die leemte aan te vullen met Engelse woordjes. Dat zou natuurlijk ook kunnen :)
Mja, ik hoef er geen woordenboek bij te pakken... wellicht zegt dat genoeg ;)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:43:02 #203
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, ik hoef er geen woordenboek bij te pakken... wellicht zegt dat genoeg ;)
Dat zou je waarschijnlijk wel moeten doen als ik met dezelfde frequentie Franse woorden ga rondstrooien als jij Engelse. En dat zou in wezen net zo onzinnig en debiel zijn als wat jij doet met je Engelse woordjes.

Maar okee, ik heb mijn punt gemaakt. Jammer dat je er niet veel meer van oppakt dan een soort leedvermaak over dat ik het woord 'to cringe' onvoldoende kende.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:49:18 #204
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410540
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Haha! Met alle respect hoor, maar jij gaat hier niet bepalen of ik hier Engels of Nederlands ga praten aangezien daar geen concrete regels voor zijn op dit forum.

Natuurlijk, dat klopt. Ik wierp het dan ook alleen op omdat je deed alsof het aan mij ligt dat ik je niet begreep, terwijl jij juist degene bent die verwarring zaait door een overvloed aan anderstalige woorden in je communicatie te gooien.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:59:03 #205
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149410552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
Tja. Bertie koos er zelf voor om op tv te komen natuurlijk, dus ze heeft het zelf ook wel een beetje opgezocht. Ik heb zelf ook al flink zitten googlen op de deelnemers eigenlijk... :)
pi_149411290
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Tja. Bertie koos er zelf voor om op tv te komen natuurlijk, dus ze heeft het zelf ook wel een beetje opgezocht. Ik heb zelf ook al flink zitten googlen op de deelnemers eigenlijk... :)
En wat is je doel daarmee? Dan vind je dus bijvoorbeeld de Facebook pagina van Lotte... en dan?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:38:33 #207
74544 Mercure
nooit ver weg... .
pi_149411329
Lotte? Ik heb liever de facebookpagina van Lieke.
Ze spreken over mijn drinken maar denken nooit aan mijn dorst
pi_149411411
Tom had de slappe lach met Rimke tijdens het tandenpoetsen. Het moet haast wel of hij gaat voor Rimke. Kapster, kan dus overal aan de slag, is geen carrierejaagster zoals Lotte dus het blijft gelijkwaardig, ze is vlot, knap, lief, nuchter, helemaal goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 06-02-2015 10:03:12 ]
pi_149412228
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:57 schreef Andromache het volgende:
zich verkneukelen.

alstu.

Vrouw naar mijn hart :D

Vreselijk is dat... Engels gebruiken waar je je in het Nederlands kan uitdrukken.
Ik beschouw het dan ook altijd maar alsof de tekst niet voor mij bestemd is, Men mag mij gewoon in het Nederlands (of in mijn dialect) aanspreken.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_149412526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Tom had de slappe lach met Rimke tijdens het tandenpoetsen. Het moest haast wel of hij gaat voor Rimke. Kapster, kan dus overal aan de slag, is geen carrierejaagster zoals Lotte dus het blijft gelijkwaardig, ze is vlot, knap, lief, nuchter, helemaal goed.
Overal aan de slag? Kun je als kapster zo gemakkelijk werk vinden?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149412622
Iedereen kent haar nu, zal wel extra klanten opleveren voor elke kapperszaak waar ze zou gaan werken
pi_149412843
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:20 schreef Lkw het volgende:

[..]

Er zijn al erg leuke alternatieven gegeven. Verkneukelen vind ik trouwens ook een gaaf woord. Het lijkt over zichzelf te struikelen.

Maar goed, als jij in één kort zinnetje twee Engelse woorden nodig hebt om je gevoel te uiten, zou ik me als ik jou was toch afvragen of je Nederlands wel toereikend is. Echt, zonder dollen en zonder je te willen beledigen.

"Lekker gruwelen op de bank om de ijzige sfeer bij Bertie. Heerlijk!"

Ik noem maar een alternatief. Je ziet het direct voor je ook. Of je kunt iets roepen over een sfeer die om te snijden is. Dat is ook beeldend taalgebruik.

Bij woorden als 'awkwardness' en 'cringen' zie ik in het geheel niets voor me. 'To cringe' moest ik opzoeken in het woordenboek en 'awkwardness' had je nog verkeerd gespeld ook.
Verkneukelen heeft iets van to chuckle. Beetje in elkaar gedoken, kleine oogjes die goed kijken, plezier dat niet helemaal koosjer is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 6 februari 2015 @ 10:26:45 #213
176766 zoem
zoemt
pi_149413272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
Dat artikel staat vandaag groots op de voorpagina in de Zeeuwse regionale krant. Blijkbaar is er geen echt nieuws :') Overigens is het algemeen bekend dat boeren vaak aardig wat geld hebben zitten in grond en gebouwen. Dus ik kijk er niet van op.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoem op 06-02-2015 10:39:06 ]
pi_149413839
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Tom had de slappe lach met Rimke tijdens het tandenpoetsen. Het moet haast wel of hij gaat voor Rimke. Kapster, kan dus overal aan de slag, is geen carrierejaagster zoals Lotte dus het blijft gelijkwaardig, ze is vlot, knap, lief, nuchter, helemaal goed.
Wat mij betreft is ze (tot nu toe) verreweg de leukste en zeker de knapste, dat dan weer wel.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:51:41 #215
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149413865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:34 schreef elkravo het volgende:

[..]

En wat is je doel daarmee? Dan vind je dus bijvoorbeeld de Facebook pagina van Lotte... en dan?
Mijn doel is eigenlijk anders dan veel te weten te komen over het privéleven van de deelnemers. Ik probeer er voornamelijk achter te komen waar ze precies wonen om dan via Google Maps hun huis en de omgeving te bekijken.

Dat klinkt een tikje luguber, maar dat is het niet hoor. Ik heb geen rare plannen :)

Maar zo'n huisje als van Bertie spreekt tot de verbeelding en daar wil ik graag meer over weten. Of de boerderij van Jan op Texel. Ik ken Texel redelijk en ben dan nieuwsgierig naar waar hij precies woont. Eea hangt waarschijnlijk samen met het feit dat ik erg graag her en der door Nederland fiets en altijd nieuwe plekjes wil ontdekken en ook dat het mijn droom is om ooit zelf op een fijne plek buitenaf te gaan wonen.
pi_149413874
quote:

[..]

Tenen krommen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:53:04 #217
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149413891
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Verkneukelen heeft iets van to chuckle. Beetje in elkaar gedoken, kleine oogjes die goed kijken, plezier dat niet helemaal koosjer is.
Geinige omschrijving :)
pi_149416562
http://www.telegraaf.nl/a(...)m_boerenslim___.html

Het artikel staat er niet bij, maar in de papieren versie gezien. Blijkbaar heeft die zijn naam als merk geregistreerd. Had Geert beter kunnen doen :P
pi_149421196
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Overal aan de slag? Kun je als kapster zo gemakkelijk werk vinden?
Dan wordt ze kapster aan huis, komt ze langsrijden met haar spullen.
Zie je veel tegenwoordig.
pi_149425138
http://boerzoektvrouw.kro(...)_vrouwen_willen_meer
Die vrouwen van Bertie hebben echt geen idee wat ze aan Bertie hebben, maar wel lullen over samenwonen. Echt, die zijn niet wijs hoor.
pi_149425570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dan wordt ze kapster aan huis, komt ze langsrijden met haar spullen.
Zie je veel tegenwoordig.
Moet je wel klanten hebben om naar toe te rijden.
Ik vind het raar om te zeggen dat zij wel overal aan de slag kan en die andere twee niet. Volgens mij liggen de banen niet voor het oprapen in die sector.
pi_149435283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef emayn het volgende:
Die vrouwen van Bertie hebben echt geen idee wat ze aan Bertie hebben, maar wel lullen over samenwonen. Echt, die zijn niet wijs hoor.
:') Bertie toont geeneens interesse en ze beginnen over samenwonen, whut?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2015 @ 23:31:08 #223
862 Arcee
Look closer
pi_149436833
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef emayn het volgende:
Die vrouwen van Bertie hebben echt geen idee wat ze aan Bertie hebben, maar wel lullen
Dat lijkt me sterk. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_149447124
Hier nog een artikel over zogenaamde rijkdom van Berti
http://www.foodlog.nl/artikel/rijke-boerin-berti/
pi_149452608
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 02:45 schreef Grunge. het volgende:Ik vraag me als mede-introvert trouwens af hoeveel moeilijker het zou zijn om met drie potentiële lovers in huis te zitten en ik denk eigenlijk dat het inderdaad best moeilijk is.
Eens. En dan staan er naast die 3 lovers waarschijnlijk ook nog vrijwel voortdurend minstens 3 cameramannen, regie, productie en Yvonne Jaspers in een kringetje omheen. Ik geloof dat elk greintje spontaniteit mijn lijf zou verlaten.

Ik denk trouwens dat muziek tijdens het eten niet mocht, want dat maakt het knippen in de gesprekken achteraf erg lastig.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 21:49:28 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149456924
Leonie morgen met de haren los O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149458315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jezus inderdaad, dit lijkt Tsjernobyl wel man. :') Bij deze foto's verwacht je elk moment Jan Slagter om de misstanden in Roemeense weeshuizen aan de kaak te stellen.
Inderdaad _O-
pi_149474137
Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.
Als afvallers gok ik op hettie, ciska, leonie, die Amsterdammer (bij Theo) en die blonde bij Jan.
pi_149477031
quote:
zo 08 feb 2015, 13:59
'Boer Tom laat Lotte vallen'

van onze redactie
Van zijn drie blondines is Lotte bij polderhunk Tom het minst in de smaak gevallen tijdens de logeerpartij.
Dat voorspellen de stemmers op onze online poll. Op de stelling 'Wie verovert het hart van boer Tom' ging de voorkeur uit naar Rinke (44%) en Leonie (33%). Lotte wordt als het minst passende vrouw gezien voor de boer met 23%. Ruim 3700 mensen brachten hun stem uit.
Lotte zou het heel jammer vinden als zij niet bij de populaire agrariër blijft, "Super leuk zo met zijn vieren, maar er moet er al een naar huis. Hopelijk ben ik het niet." Haar 'concurrente' Leonie sliep de nacht voor het keuzemoment slecht, van de spanning.
Boer Tom zal zondagavond één van zijn drie logees naar huis sturen. Hij is, met een record van 1808 brieven, de beste vangst ooit voor Boer zoekt Vrouw.
Boer Jan kiest tussen Vivian, Marieke en Rianne, boer Theo stuurt Ria, Nancy of Sandra naar huis. Voor Bertie en Tom staan hun keuzemomenten volgende week op het programma.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Lotte_vallen___.html
pi_149480025
quote:
Hij is, met een record van 1808 brieven, de beste vangst ooit voor Boer zoekt Vrouw.
Is het niet elk seizoen dat er een record gebroken wordt?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_149480034
En vanavond *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:23:58 #232
174940 W00fer
Maar echt
pi_149482133
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.
Als afvallers gok ik op hettie, ciska, leonie, die Amsterdammer (bij Theo) en die blonde bij Jan.
Jonge jonge jonge zeg wat en fan, Vivian dus bij Jan en Sandra bij Theo.
  Miss 200.000.000! zondag 8 februari 2015 @ 19:29:32 #233
367000 roos94
pi_149482384
Wat is deze? Gaat Bertie deze avond nou weer niet kiezen?? ;( wat een kutprogramma met hoofdletter K. ;(
pi_149482510
Tom kiest uiteindelijk Leonie, na 3 maanden uit elkaar.
Geert kiest Ada, na 3 maanden nog samen.
Bertie kiest die zwarte pot, na 3 maanden nog samen.
Koeman kiest Ria, na 3 maanden nog samen.
Jan kiest Rianne, na 3 maanden nog samen.

Calling shot's hier, onthoud deze post. Betkantoor Mozy is geopend.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:33:28 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_149482561
Koeman kiest Ria? Wat voor een gok is dat? Hij heeft het minste met haar.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:34:16 #236
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149482594
Iedereen klaar voor een nieuwe aflevering van Geile Geert?
pi_149482621
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef W00fer het volgende:
Koeman kiest Ria? Wat voor een gok is dat? Hij heeft het minste met haar.
kak, bedoelde Sandra. Plaatjes zijn ook tan2 klein op de website. :@
pi_149482634
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Mozy het volgende:

[..]

kak, bedoelde Sandra. Plaatjes zijn ook tan2 klein op de website. :@
Dat is die met die arm. :') Hij kiest Nancy.
pi_149482657
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien vind hij die arm wel tof, heb je wat om over te lullen op feestjes.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:37:59 #240
174940 W00fer
Maar echt
pi_149482743
Bij Jan gaat de grootste verrassing komen, bij Tom hoop ik dat Lotte weg gaat. Ze ageert tegen mannen die niet serieus genoeg zijn maar hoe ze erbij staat in de nieuwe preview :N
Ze klaagt over weinig oogcontact terwijl het nu gaat om serious business.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:40:59 #241
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149482866
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Chai het volgende:

[..]

pi_149483408
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:34 schreef xzaz het volgende:
Iedereen klaar voor een nieuwe aflevering van Geile Geert?
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_149483950
pi_149484283
Kan het live gevolgd worden via de pc. Streamlink ofzo? Of stel ik nu een hele rare vraag? :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')