abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149372968
De montage is fnuikend voor de individu: http://grootgroningen.com(...)jgingen-meer-dan-zat
pi_149374177
Bertie is wel een echte zeeuwse he, veel zeeuwen zijn niet van zo overdreven veel woorden.
Maar Bertie heeft wel in de gemeenteraad gezeten en heeft dus wel degelijk een mening over dingen. Ze is denk ik gewoon niet zo van het domme gezwets.

Ben benieuwd of de dames van Tom nog dingen voor zijn voeten gaan leggen om te hopen dat zijn wichelroede in beweging komt.
pi_149377154
pi_149377261
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)multimiljonair.dhtml

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
:{
pi_149377287
Ach, laat die mensen ook gewoon hun boterham verdienen, ze doen er niemand kwaad mee dus lekker belangrijk. Er zijn ergere dingen dan een multimiljonair die ontmaskerd wordt lijkt me.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_149377306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef Teslynd het volgende:
De montage is fnuikend voor de individu: http://grootgroningen.com(...)jgingen-meer-dan-zat
quote:
“Dat beeld dat ik de slaapkamers binnenloop om de drie vrouwen een nachtzoen te geven, dat werd aan me gevraagd door de KRO”, laat hij weten. “Dat heeft te maken met hoe zo’n show wordt gemaakt. Ik was jarenlang gewend om in en uit te lopen in mijn eigen huis wanneer ik dat wilde. Het was verstandiger geweest dat ik even op de deur had geklopt en dan pas naar binnen was gegaan. Maar ja, wat gebeurd is, is gebeurd.”
pi_149377310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ach, laat die mensen ook gewoon hun boterham verdienen, ze doen er niemand kwaad mee dus lekker belangrijk. Er zijn ergere dingen dan een multimiljonair die ontmaskerd wordt lijkt me.
Mensen die zo geld verdienen,dus ook die van Telegraaf, Privé en dat soort lage "journalistiek" , heb ik geen respect voor. Als je over de rug van een ander geld verdient op zo'n manier.
pi_149378196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Dan kan het gevraagd worden, betekent wel dat je er voor kiest om aan dat verzoek gehoor te geven.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_149378200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef elkravo het volgende:

Dit soort stukken vind ik triest - mensen die echt gaan graven. Zijn natuurlijk openbare stukken - maar de mensen die dit gaan opzoeken om te publiceren in een krant vind ik laag schorem.
Ach, als het seizoen af is heeft niemand het meer over Bertie ;)
Kijk naar die jonge boer, uit een ander seizoen, die zijn vriendin bij een auto-ongeluk heeft verloren, ze duiken nou eenmaal in je privé leven.
pi_149378201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

Er zijn ergere dingen dan een multimiljonair die ontmaskerd wordt lijkt me.
Dat.
  donderdag 5 februari 2015 @ 05:40:52 #161
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_149378205
quote:

ben wel blij dat het nu naar buiten komt ipv nog voor de brieven. Dan hadden er allerlei Diggers gekomen. En je weet als je meedoet dat men gaat graven in je leven.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_149378561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:15 schreef elkravo het volgende:

[..]

Mensen die zo geld verdienen,dus ook die van Telegraaf, Privé en dat soort lage "journalistiek" , heb ik geen respect voor. Als je over de rug van een ander geld verdient op zo'n manier.
Oké. Beetje dramatisch dit in mijn optiek, maargoed. Ieder zo z'n ding natuurlijk.
pi_149380584
quote:

Ja, dat verbaast me niets. Dat zie je wel dat daar veel geld zit.
pi_149381078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich kapot ergert aan de drukte in huis. Camera lui en 3 vrouwen en soms Yvon :')
En daarbij: je leest een brief, hebt een gesprek van vijf minuten en dan komen ze ineens logeren. Tuurlijk weet je dat als je meedoet aan het programma, maar er over praten is toch anders dan er midden in zitten. Ik ken genoeg mensen die dan dichtslaan, en dan komt er nog maar eentje logeren!!
Ook leeg
pi_149383325
Ik zie nog maar weinig gebeuren, ik vind het echt een faaljaar bij BZV :(
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_149384402
We hebben Geile Geert dit seizoen, hoe kan het een faaljaar zijn? :') De akwardness bij Berti is maximaal cringen, heerlijk. De rest is een beetje opvulling maar deze 2 maken al heel veel goed.
pi_149384654
quote:
http://www.mediacourant.n(...)er-tom-als-merknaam/

Boer Zoekt Vrouw-boer Tom Groot (32) heeft zijn naam als merk gedeponeerd. Dat bevestigt de KRO vandaag in De Telegraaf. Volgens de krant bereidt Tom zich voor op groot commercieel succes na de uitzendingen van de datingshow. “Tom heeft dit inderdaad via een bekende van hem, een computerhandelaar uit Noord-Holland, laten doen”, aldus een woordvoerder van de KRO. “Hij heeft hiermee willen voorkomen dat iemand anders straks de naam Boer Tom heeft vastgelegd.”
Merkenjurist Arnaud Bos noemt het in de krant ‘een verstandige stap’. “Je zou kunnen verwachten dat hij het gezien de populariteit van het programma commercieel wil uitbuiten.”

Agrariër Steven Raat, een vriend van boer Tom, meldde in september al in de krant dat Tom vooral meedoet uit commerciële overwegingen. “Je bedrijf op tv voor een miljoenenpubliek is natuurlijk commercieel rete-aantrekkelijk.”

Lees het hele interview vandaag in De Telegraaf (via Blendle).
Je verwacht het niet he!
Ook uit het gegeven dat hij meisjes uitkiest die niets met het boerenleven hebben, is op te maken dat het hem om heel iets anders te doen was met zijn aanmelding.
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2015 @ 12:41:17 #168
70532 loveli
N
pi_149384961
Misschien moet Geert dat ook doen.
crap in = crap out
pi_149385286
Esther is nog steeds geen lesbo maar heeft ook gegraven. Dit verklaart veel :D
pi_149386306
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef incoherent het volgende:

[..]

Je verwacht het niet he!
Ook uit het gegeven dat hij meisjes uitkiest die niets met het boerenleven hebben, is op te maken dat het hem om heel iets anders te doen was met zijn aanmelding.
Twee van zijn logees zijn boerendochter.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:38:28 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149386366
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149386380
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef incoherent het volgende:

Agrariër Steven Raat, een vriend van boer Tom, meldde in september al in de krant dat Tom vooral meedoet uit commerciële overwegingen. “Je bedrijf op tv voor een miljoenenpubliek is natuurlijk commercieel rete-aantrekkelijk.”
quote:
Agrariër Steven Raat, een vriend van boer Tom, meldde in september al in de krant dat Tom vooral meedoet uit commerciële overwegingen. “Je bedrijf op tv voor een miljoenenpubliek is natuurlijk commercieel rete-aantrekkelijk".
Wtf? :')
pi_149388223
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:36 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Twee van zijn logees zijn boerendochter.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze op een boerderij passen. Een boerendochter die een relatie met een boer wil en vervolgens weigert een overal aan te trekken werkt bij sommige mensen op de lachspieren.

Misschien heeft Tom ze wel op ongeschiktheid geselecteerd. :P
pi_149389783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:39 schreef incoherent het volgende:

[..]

Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze op een boerderij passen. Een boerendochter die een relatie met een boer wil en vervolgens weigert een overal aan te trekken werkt bij sommige mensen op de lachspieren.

Misschien heeft Tom ze wel op ongeschiktheid geselecteerd. :P
Toen hij ze uitkoos wist hij alleen dat ze boerendochter waren en niet dat ze weigerden een overall aan te trekken. Dat zegt dus helemaal niks over waar hij zijn keuze voor de 3 loges op heeft gebaseerd. Pleit eerder voor wel een voorkeur van boerenachtergrond.
pi_149390052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:56 schreef bechirti het volgende:
Esther is nog steeds geen lesbo maar heeft ook gegraven. Dit verklaart veel :D
:?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')