SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is dat relevant?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uitroeien , gaskamers in
sorry ik trek dit gewoon niet meer
Niet relevant dus.quote:
natuurlijk, je bent ajax. dan ben je niet halverwege de competitie kansloos met 6 punten achterstandquote:
ach het kan me geen reet meer schelen ookquote:Op zondag 1 februari 2015 16:12 schreef Zipportal het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Haha MADquote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Als dit nog lang zo door gaat ga ik overstappen van Ajax naar PSV.
Welkom!quote:Op zondag 1 februari 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan op een tegeltjequote:
ik naar feyenoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Door de veel meer grote kansen te hebben? Daar is het te laat voor.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een mooie goal eerlijk gezegd, nu maar PSV-stijl de overwinning pakken.
Begrijpelijk, want Utrechtquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Paul is meer tegen Ajax dan voor Utrecht
Doe nou niet net alsof hij zo goed speeltquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe staat El Ghazi niet altijd in de basis
over drie weken zeggen we dat weer over kishnaquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe staat El Ghazi niet altijd in de basis
baanquote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef ZaZoe het volgende:
Frankie gaat nu uitkijken naar een andere job..kan andere Frankie komen
kopen kopen kopen!quote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Vermecelli het volgende:
Hopelijk snapt Marc Netto nu dat er nog iets moet gebeuren voor morgen nacht
Hij is wel altijd dreigend, dat kan je van weinig anderen zeggen bij Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof hij zo goed speelt
Hij schiet ook een x op de paal
Frank blijkbaar ookquote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
Kopsterk en ik vinden Moisander een goede verdediger.
Beetje hardleers wel dus.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Kopsterk het volgende:
Voor het eerst dit seizoen dat ik denk dat PSV kampioen wordt.
Rennen met z'n oogkleppen op, had hij op Barendrecht al.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel altijd dreigend, dat kan je van weinig anderen zeggen bij Ajax
Watquote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ajax ontsnapt wederom aan een nederlaag.
Ajax ontsnapt aan een nederlaag?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ajax ontsnapt wederom aan een nederlaag. Het is schrijnend. Maar waar het er op leek dat ze in zouden gaan lopen op PSV dit weekend, lopen de Eindhovenaren juist uit.
Ik had juist de indruk dat ze minder werdenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gewoon Ajax even laten uitrazen en daarna gescoord wanneer ze wilden. Goede tactiek van Bosz. Complete controle over de wedstrijd.
?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ajax ontsnapt wederom aan een nederlaag. Het is schrijnend. Maar waar het er op leek dat ze in zouden gaan lopen op PSV dit weekend, lopen de Eindhovenaren juist uit.
Gelukkig hebben we volgend seizoen Nouri tot onze beschikking.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste 4 seizoenen heb ik er altijd in geloofd, maar nu geef ik het toch op...
Jammer dat Frankie net met 5/5 weg kon gaan.
Verbeterde versie van Thiago Silva.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
Kopsterk en ik vinden Moisander een goede verdediger.
Juistquote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ajax ontsnapt wederom aan een nederlaag.
?quote:
Sorry, bedoelde: grotere nederlaag. Vitesse had ruim moeten winnen.quote:
Ik geloof er ook niet meer in, ze zijn gewoon te slecht dit seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste 4 seizoenen heb ik er altijd in geloofd, maar nu geef ik het toch op...
Jammer dat Frankie net met 5/5 weg kon gaan.
Zonder Frankgod, ben benieuwd hoe dat zal gaan...quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we volgend seizoen Nouri tot onze beschikking.
Denk jequote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef Vermecelli het volgende:
Deze nederlaag is gewoon nodig om wat realisme in die koppies te krijgen.
PSV verliest sowieso daar. Dat is traditie die we in leven moeten houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Als PSV verliest in Rotjeknor dan komen hun iig dichter bij de tweede plek
Gwn winnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Als dat zou kunnen, hoewel ik een 2e plek voor Feyenoord heel onwaarschijnlijk achtquote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Maar misschien wel met Japie uit Kampen. Dan komen de spelers tenminste niet meer te laat.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zonder Frankgod, ben benieuwd hoe dat zal gaan...
PSV verliest dinsdag al van angstgegner NACquote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Als je het goed beschouwd 2e seizoenshelft vorig seizoen eigenlijk ook niet maar toen kwam er nooit druk van de anderenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet meer in, ze zijn gewoon te slecht dit seizoen.
Frank is over de houdbaarheidsdatumquote:Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zonder Frankgod, ben benieuwd hoe dat zal gaan...
Zolang ze ajax van de tweede plek kunnen krijgen, primaquote:Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV verliest sowieso daar. Dat is traditie die we in leven moeten houden.
Alle twee missen ze een spits.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef ZaZoe het volgende:
Vitesse heeft momenteel gewoon samen met Feyenoord het beste spel...maar ja..wel ver achterop
afgelopen jaren kwam een ommekeer bij ajax ook altijd door een wisseling in spelers. die lijk je nu niet te hebben. of sinkgraven moet vanaf minuut 1 constant goed gaan spelen, wat onwaarschijnlijk is.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het goed beschouwd 2e seizoenshelft vorig seizoen eigenlijk ook niet maar toen kwam er nooit druk van de anderen
Die zijn zeldzaam idd, omdat Ajax normaal gesproken altijd wint. Geniet ervanquote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Straks interview met Frankie die mad is. #genot
PSV haalt alleen nu wel de punten, al overtuigen die ook niet bepaald.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het goed beschouwd 2e seizoenshelft vorig seizoen eigenlijk ook niet maar toen kwam er nooit druk van de anderen
Nee, ik was deze wedstrijd voor Vitasquote:
Alleen gister niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV haalt alleen nu wel de punten, al overtuigen die ook niet bepaald.
Niet gaan trollen, makker.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Eens even een kijkje nemen in het Ajax topic.
Talent heb je geen reet aan als je het niet kan opbrengen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
Zit best talent in dit team, maar op dit moment kwalitatief gewoon niet goed genoeg.
Je kent me.quote:
Ja hier ook, belachelijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar is mij ook ooit een ban voor aangesmeerd idd.
Vandaag welquote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof die ooit hebben kunnen profiteren
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Eens even een kijkje nemen in het Ajax topic.
21 = SSquote:
EbolaTweettwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 01-02-2015 om 16:21:02#Ajax weet goed verborgen te houden dat ze heel graag gaan voor de vijfde titel op rij... reageer retweet
AZ zal wel winnen, dus dan staat Twente zometeen weer lekker zesdequote:
Boeie, gewoon even de beker winnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AZ zal wel winnen, dus dan staat Twente zometeen weer lekker zesde
Ik weet nog dat GGMM met mij een weddenschap aanging over dat PSV niet in de top twee zou eindigen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat GGMM riep dat het wel goed komt omdat PSV het altijd verprutst na de winterstop.
Van 4 naar 9 punten.
quote:
Die komt gewoon wat tekort.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Moisander blijft wel onaantastbaar op de kneuzenlijst van de week.
Ik kijk niet. De uitmelktoernooien boeien me niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt gewoon wat tekort.
Dartsen gaat ook lekker vandaag.
Nu kijk ik alleen via die standenpagina, vanavond kijk ik wel even denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. De uitmelktoernooien boeien me niet.
Jawel hoor, daar ben ik ook niet zoveel geweest, nogal druk.quote:
Ik heb geen handsbal gezien. Ik heb alleen oogkanker aanschouwd.quote:
Ik heb geen Ajacied gezien die het goed deed, zelfs Achenteh leek goed door Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2015 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen handsbal gezien. Ik heb alleen oogkanker aanschouwd.
Andersen, Schöne, Boilesen, Moisander zijn met stip de meest dramatische spelers van de dag.
MVG tegen Chizzy 10-9 allebei 110 gemiddeld. Je hebt toch wel iets gemist.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. De uitmelktoernooien boeien me niet.
Achenteh, fucking Achenteh.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb geen Ajacied gezien die het goed deed, zelfs Achenteh leek goed door Ajax
Ik kijk uit naar vrijdag. Dan begint het rankingseizoen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG tegen Chizzy 10-9 allebei 110 gemiddeld. Je hebt toch wel iets gemist.
Ik kijk niet, maar lijkt me hoogst onprettig om met een gebroken pols rond te hobbelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
Even goed tapen en doorgaan, je schopt en loopt toch niet met je handen.
Dit zijn pas mannen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar lijkt me hoogst onprettig om met een gebroken pols rond te hobbelen.
Jij als Twente fan zou moeten weten dat dat gewoon kan (N'Kufo).quote:Op zondag 1 februari 2015 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar lijkt me hoogst onprettig om met een gebroken pols rond te hobbelen.
Als Reitsma bij deze wedstrijd commentaar had gegeven dan was ik allang in slaap gevallen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een slaapverwekkende wedstrijd van AZ.
Ja, het kan, maar het lijkt me onprettigquote:Op zondag 1 februari 2015 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij als Twente fan zou moeten weten dat dat gewoon kan (N'Kufo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |