SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Tsja, zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij zoveel geplaagd wordt door blessures.
Ik ga dan wel een leuke serie of film kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sla de wedstrijd van 16.45 wel over vandaag.
Ik ga southampton-swansea kijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan wel een leuke serie of film kijken.
Misschien ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga southampton-swansea kijken
Wat heeft die planeet jou aangedaan dan?quote:
Prachtig, werkelijk formidabel.quote:
Nieuwe Laudrup volgens JR-Style.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Andersen wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Af hij valt om omdat de wind iets te hard blaastquote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Andersen wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Bedankt Phillip.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alison leeft ook na vandaag.
Gefeliciteerd Peter.
Tegen PSV schoten ze ook van afstand. Keer op keer. Weet jij de uitslag nog?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schiet Vitesse toch zo vaak van afstand, totaal zinloos.
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Phillip.Je gaat toch niet serieus die UI de rest van het jaar houden?
Dat heb ik vandaag nog niet gelezenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ajax komt totaal niet voor in het spel. Zal dus wel 0-1 worden
Nu ga je te ver! Ik eis excusesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Utrecht en Heracles winst zou mooi zijn
Geef het door, ik was de eerstequote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag nog niet gelezen
Beter niet. 1-0 of 0-0quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ajax komt totaal niet voor in het spel. Zal dus wel 0-1 worden
Jep, wat bedoel je hiermee? Dan werkt het toch juist niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen PSV schoten ze ook van afstand. Keer op keer. Weet jij de uitslag nog?
Dat de kans aanwezig is dat het een 0-0 wordt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep, wat bedoel je hiermee? Dan werkt het toch juist niet?
Als Groningen de beker wint neemt hij een Van de Looi UI.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Phillip.Je gaat toch niet serieus die UI de rest van het jaar houden?
Bestuur tegen de muur@!!quote:
Dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat de kans aanwezig is dat het een 0-0 wordt.
Dat zou ik erg appreciëren.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We hebben Scrummie al weggepest en nu is Mani aan de beurt?
Dat kan niet iedereen zeggen, dat Sierd je.quote:
De echte kenners zagen dat al direct natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Boilesen is een verschrikking. Ontwikkelt zich ook nauwelijks.
Depay?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:40 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alleen Robben en Zivkogod kunnen dan Labyrat
Die zit nu in een hoekje te huilen, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, die durft zich hier nóóit meer te vertonen.
Dit is inderdaad echt heel matig.quote:
Even dimmen Pascalus, na die wanvertoning van 12:30.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die zit nu in een hoekje te huilen, dat weet ik zeker.
Als je bony had zou je hem dan opstellen?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Vitesse heeft 18 miljard meters ruimte nodig.
Ze kunnen ook niet (veel) beter.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt heel matig.
Feyenoord was goed hè?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even dimmen Pascalus, na die wanvertoning van 12:30.
Ik merk het, wat ik heel raar vind.quote:
Van harte gefeliciteerd met de drie punten, dat wel!quote:
kreeg streep daar niet een oscar voor?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is nog slechter dan Into the woods. Bij wijze van spreken natuurlijk.
Onder Dortmundquote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef hafcfan het volgende:
Ik zou dit Ajax wel eens in de Bundesliga willen zien. Kijken waar ze zouden eindigen.
Bayern zou het Ajax wel lastig kunnen makenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef hafcfan het volgende:
Ik zou dit Ajax wel eens in de Bundesliga willen zien. Kijken waar ze zouden eindigen.
Robben tegen Boilessenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bayern zou het Ajax wel lastig kunnen maken
Al Gaza tegen die Bayern verdedigingquote:
In de Serie A zou PSV het niet eens redden, laat staan in de Bundesligaquote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef hafcfan het volgende:
PSV wint op z'n Duits met Italiaans voetbal. We zouden eigenlijk een eigen competitie moeten krijgen inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de Serie A zou PSV het niet eens redden, laat staan in de Bundesliga![]()
Bundesliga is echt een heerlijke competitie gewordenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Serie Aquote:Op zondag 1 februari 2015 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax gaat ook winnenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij gaat nu geen Davytje doen hé
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax mist spelers die iets kunnen.
Mooi, we hebben je gemistquote:
Dat is iemand die net dat beetje extra kan geven, de FC Groningen factor.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi, we hebben je gemist
Wij wachten nu allemaal op Zivkogod.
Wel juichen hé als hij komt
Zou jij 1 van je dragende spelers aan de kant laten staan? Als het geen basisspeler had geweest had hij 8 weken geschorst geweest..quote:Op zondag 1 februari 2015 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geweldig..wordt je door een ploeggenoot in elkaar geslagen,mag jij als beloning aan de kant toekijken hoe hij gewoon in de basis staat. Utrecht snapt er echt geen ruk van.
Die coach heeft gewoon geen ballen om te zeggen jongen ga jij maar lekker 10 wedstrijden thuis zitten.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geweldig..wordt je door een ploeggenoot in elkaar geslagen,mag jij als beloning aan de kant toekijken hoe hij gewoon in de basis staat. Utrecht snapt er echt geen ruk van.
Was geweest.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou jij 1 van je dragende spelers aan de kant laten staan? Als het geen basisspeler had geweest had hij 8 weken geschorst geweest..
Latsu.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
Vorig seizoen werd Boilesen uit bij Vitesse ook al compleet zoekgespeeld door Atsu. Parodie op een verdediger die slapzak. Je gaat gewoon bijna verlangen naar Viergever. Ja, Viergever.
ook niet best nee, maar doen alsof de Serie A nog wat voorstelt is ook een beetje gek. Zitten ook op niveautje Frankrijk van paar jaar geleden.quote:
Gewoon netjes in blessuretijd om het spannend te houden.quote:
Gewoon Van Nieft halenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
Vorig seizoen werd Boilesen uit bij Vitesse ook al compleet zoekgespeeld door Atsu. Parodie op een verdediger die slapzak. Je gaat gewoon bijna verlangen naar Viergever. Ja, Viergever.
Wat gemeen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon netjes in blessuretijd om het spannend te houden.
Hey Nielsquote:Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon netjes in blessuretijd om het spannend te houden.
Ik zou er niets meer aan toevoegen.quote:
Ja, ik zou het altijd doen. Het is ontzettend hypocriet om onderscheid te maken tussen een dragende en niet-dragende speler.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou jij 1 van je dragende spelers aan de kant laten staan? Als het geen basisspeler had geweest had hij 8 weken geschorst geweest..
Wel reserveaanvoerder dus het is een jongen met persoonlijkheid en autoriteit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
gewoon Philippe Léonard halenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel reserveaanvoerder dus het is een jongen met persoonlijkheid en autoriteit.
Er zit niks anders op. Het went wel hoor, uiteindelijk.quote:
Dat is nog steeds een paar klasse beter dan Ajax kerel. Geldt ook voor de Franse competitie. Ajax zou in beide competities een middenmoter zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet best nee, maar doen alsof de Serie A nog wat voorstelt is ook een beetje gek. Zitten ook op niveautje Frankrijk van paar jaar geleden.
Hey Johannes, hoe gaat het met je Blaarkopmelkimperium?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Niels
[..]
Ik zou er niets meer aan toevoegen.
Jij dient je ook helemaal niet te bemoeien met onze weddenschappen!quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Mani nog geadviseerd een Erwin van de Looi UI te selecteren maar hij luisterde niet.
Dat vond ik wel erg ver gaan. Ik adviseer jou dan om ook een UI bet aan te gaan met Cavaliers, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Mani nog geadviseerd een Erwin van de Looi UI te selecteren maar hij luisterde niet.
We zijn inmiddels uitgebreid naar Bulgarije en we zijn nog in onderhandeling met Japan via Knut.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Johannes, hoe gaat het met je Blaarkopmelkimperium?
Mani en ik doen alles in goed overleg.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij dient je ook helemaal niet te bemoeien met onze weddenschappen!
Dinsdag/Woensdag/Donderdagquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:
Iemand een idee waarom er op aanstaande woensdag wordt gespeeld?
Stel je voor dat ik een Hans Nijland UI had moeten nemen.. Dit is een bedankje voor je coulance. Mathieu is best leuk, mits hij op de weg koerst.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit niks anders op. Het went wel hoor, uiteindelijk.
quotequote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax wint dan eet Ajacied422 zijn hoed op
Dit is wel heel erg inderdaad en al zo lang zo slechtquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik dacht dat Ajax vorig seizoen al kut speelde. Het kan nog een stuk erger blijkbaar.
Meestal gooi je de bal het veld inquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef PantaRhei het volgende:
Fucking grensrechter staat er 1 meter van af en geeft uitgooi aan Vitesse
Beetje supporters pesten, vinden ze leuk zo 1 a 2 keer per seizoenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:
Iemand een idee waarom er op aanstaande woensdag wordt gespeeld?
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn inmiddels uitgebreid naar Bulgarije en we zijn nog in onderhandeling met Japan via Knut.
Ik ben een aardige jongen. Deze UI is dan ook best een eer.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik een Hans Nijland UI had moeten nemen.. Dit is een bedankje voor je coulance. Mathieu is best leuk, mits hij op de weg koerst.
Ik heb geen hoed.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax wint dan eet Ajacied422 zijn hoed op
Heracles moet half 7...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje supporters pesten, vinden ze leuk zo 1 a 2 keer per seizoen
Ja klopt, al zijn Bulgaarse vriendinnen genieten van heerlijke glaasjes melk.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed gedaan, wordt je daar door Dven vertegenwoordigd?
Moet jij geen Utrecht kijken?quote:
Ik ben best een Mathieu supporter.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een aardige jongen. Deze UI is dan ook best een eer.
Schiet tenminste op doel.quote:
VIT-AJA wel?quote:
Ik heb geen idee tegen wie? Uit/thuis?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Labyad maakt zo 1-0 en trekt zijn Vitesse shirt uit omdat daaronder een PSV shirt zit.
Groningen thuis. Echt belachelijk gewoon op een werkdag.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee tegen wie? Uit/thuis?
Ado speelt woensdag 18.30 tegen Twente... maar de snelweg rondom forepark staat rond 17.30 - 18.00 altijd muur vast
Het is echt belachelijk gewoon. Laat staan de Twente supporters die helemaal uit Enschede hierheen moeten
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groningen thuis. Echt belachelijk gewoon op een werkdag.
Jawel, kutvoetbal.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:06 schreef Kopsterk het volgende:
Dit voetbal van Ajax heeft niet eens een naam.
is juist alleen maar kut voor ons Feyenoordquote:
Jaquote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef Momo... het volgende:
Speelt Kali nou gewoon mee bij Utrecht?
zivko heeft aan 1 bal voldoendequote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef DeJori het volgende:
Als zivkovic net zoveel ballen krijgt als milik wordt dit ook niets
quote:
Goede vergelijking.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bij ieder ander bedrijf was je op staande voet ontslagen.
Bij een bedrijfsongeval?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bij ieder ander bedrijf was je op staande voet ontslagen.
Johquote:Op zondag 1 februari 2015 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Utrecht een club vol tuig is
"Gewoon bij PSV winnen en dan hopen dat PSV nog veel punten verspeeld."quote:Op zondag 1 februari 2015 16:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Krijg je straks dat gejank weer van die spelers van Ajax dat ze echt nog wel kampioen kunnen worden enz enz.
Hoeveelste staat Twente?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Krijg je straks dat gejank weer van die spelers van Ajax dat ze echt nog wel kampioen kunnen worden enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |