SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Tsja, zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij zoveel geplaagd wordt door blessures.
Ik ga dan wel een leuke serie of film kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sla de wedstrijd van 16.45 wel over vandaag.
Ik ga southampton-swansea kijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan wel een leuke serie of film kijken.
Misschien ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga southampton-swansea kijken
Wat heeft die planeet jou aangedaan dan?quote:
Prachtig, werkelijk formidabel.quote:
Nieuwe Laudrup volgens JR-Style.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Andersen wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Af hij valt om omdat de wind iets te hard blaastquote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Andersen wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Bedankt Phillip.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alison leeft ook na vandaag.
Gefeliciteerd Peter.
Tegen PSV schoten ze ook van afstand. Keer op keer. Weet jij de uitslag nog?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schiet Vitesse toch zo vaak van afstand, totaal zinloos.
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Phillip.Je gaat toch niet serieus die UI de rest van het jaar houden?
Dat heb ik vandaag nog niet gelezenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ajax komt totaal niet voor in het spel. Zal dus wel 0-1 worden
Nu ga je te ver! Ik eis excusesquote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Utrecht en Heracles winst zou mooi zijn
Geef het door, ik was de eerstequote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag nog niet gelezen
Beter niet. 1-0 of 0-0quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ajax komt totaal niet voor in het spel. Zal dus wel 0-1 worden
Jep, wat bedoel je hiermee? Dan werkt het toch juist niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen PSV schoten ze ook van afstand. Keer op keer. Weet jij de uitslag nog?
Dat de kans aanwezig is dat het een 0-0 wordt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep, wat bedoel je hiermee? Dan werkt het toch juist niet?
Als Groningen de beker wint neemt hij een Van de Looi UI.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Phillip.Je gaat toch niet serieus die UI de rest van het jaar houden?
Bestuur tegen de muur@!!quote:
Dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat de kans aanwezig is dat het een 0-0 wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |