Dat je die keuze hebt gemaakt zie ik. Op feitelijk niveau betekent dat het inleveren van een zwaar bewerkte en gedeeltelijk afgeknipte foto. Dat houdt de creatieve interpretatie door anderen tegen. Op het niveau van duiding betekent het dat je niet te volgen bent.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:36 schreef doorgaan het volgende:
Hi Doorgaan,
Thnx voor de moeite. Ik heb je beide dromen maar even uit het scenario gezeefd. Je hele verhaal kent wel wat probleempunten:
- Door het lange wachten geef je geen getuigenis meer van je eigen droom, maar direct een interpretatie.
- Je geeft niet aan wanneer je de dromen hebt gehad. Daarmee kunnen we ook niet nagaan of hier originele informatie in zit of dat het een reactie of verwerking van op dat moment bekende informatie, feiten en/of interpretaties.
- Dromen gaan meestal over jezelf en gebruiken God weet wat voor beelden en personen om dat duidelijk te maken. Ken je die ervaring en wat maakt voor jou het verschil dat het hier echt om andere personen gaat?
- Jouw duidingen spelen zich allemaal aan de zuidelijke kant van de continental divide (CD) af. Er zijn geen aanwijzingen dat ze daar nog zijn geweest na de aankomst op de mirador op 1 april 2014 13.00 uur. De CD is de rand waar het ene deel van de aardkorst onder het andere geperst wordt. Geologisch ruig gebied dus, want dat gaat gepaard met aardbevingen en vulkanen. Dat maakt het tevens welhaast ondenkbaar dat er waterstromen van noord naar zuid of andersom zouden zijn.
Misschien kan dit aanleiding zijn om terug te gaan naar je dromen zelf en de duiding weg te laten?
Matteo: begrijp je reactie. ja natuurlijk heb ik mijn data en mijn feiten (ook van mijn dromen) bijgehouden. En kom maar kijken in mijn computer dan kun je nagaan wat voor recherchewerk ikzelf heb verricht. Maar het klopt dat ik het zo ingevuld heb, in combinatie met een scenario. Dat is een keuze geweest, had ook alleen de droom kunnen geven.
Neequote:Op zondag 1 februari 2015 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb jij ook interesse in de expeditie?
Niet op elk forum hoor. Hoe het hier zit? Ik blijf het volgen, en nog deelnemen ook zolang het een beetje past bij gezond verstand. Maar aan alles is een grens.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Inderdaad niet voor niets: omdat ik heel goed je reactie en die van bladwijzer begrijp. Op een forum wil je zo objectief mogelijk met alle gegevens omgaan.
Ultra-relativistisch geluld gezien heb je gelijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:38 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen natuurlijk altijd van z'n eigen bijdragen.
Omdat je idd altijd houdt dat niet iedereen bepaalde bijdragen kan waarderen, kun je die negeren/accepteren/misschien zelfs wel respecteren.
@Doorgaan is juist door anderen gevraagd haar dromen hier neer te zetten, daaraan heeft ze nu voldaan.
Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, de 1 z'n ja is de ander z'n nee enz.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:42 schreef bladwijzer het volgende:
Nou als iedereen die er over gedroomd heeft het nu even hier neerplempt dan hebben we dat ook weer gehad.
Tis toch komommertijd
In mijn quote reageert hij op doorgaan en niet op Matteoquote:Op maandag 2 februari 2015 01:21 schreef vronie het volgende:
[..]
Lees even goed door onderaan reageert hij op Matteo
Ik bedoelde dit of haal ik nu alles door elkaarquote:Op zondag 1 februari 2015 23:36 schreef doorgaan het volgende:
Hi Doorgaan,
Thnx voor de moeite. Ik heb je beide dromen maar even uit het scenario gezeefd. Je hele verhaal kent wel wat probleempunten:
- Door het lange wachten geef je geen getuigenis meer van je eigen droom, maar direct een interpretatie.
- Je geeft niet aan wanneer je de dromen hebt gehad. Daarmee kunnen we ook niet nagaan of hier originele informatie in zit of dat het een reactie of verwerking van op dat moment bekende informatie, feiten en/of interpretaties.
- Dromen gaan meestal over jezelf en gebruiken God weet wat voor beelden en personen om dat duidelijk te maken. Ken je die ervaring en wat maakt voor jou het verschil dat het hier echt om andere personen gaat?
- Jouw duidingen spelen zich allemaal aan de zuidelijke kant van de continental divide (CD) af. Er zijn geen aanwijzingen dat ze daar nog zijn geweest na de aankomst op de mirador op 1 april 2014 13.00 uur. De CD is de rand waar het ene deel van de aardkorst onder het andere geperst wordt. Geologisch ruig gebied dus, want dat gaat gepaard met aardbevingen en vulkanen. Dat maakt het tevens welhaast ondenkbaar dat er waterstromen van noord naar zuid of andersom zouden zijn.
Misschien kan dit aanleiding zijn om terug te gaan naar je dromen zelf en de duiding weg te laten?
Matteo: begrijp je reactie. ja natuurlijk heb ik mijn data en mijn feiten (ook van mijn dromen) bijgehouden. En kom maar kijken in mijn computer dan kun je nagaan wat voor recherchewerk ikzelf heb verricht. Maar het klopt dat ik het zo ingevuld heb, in combinatie met een scenario. Dat is een keuze geweest, had ook alleen de droom kunnen geven.
Kan ik me heel goed voorstellen na je video, maar panama is mij te ver ik hou het op Egypte waar je ook prachtig kan duiken en snokkelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben wel van Panama gaan houden, en dat in slechts 8 dagen dit topic en alle links doorspitten.
Dadelijk ga ik er ook nog van dromen, mijn hersens kunnen zoveel schoonheid en mysterie niet in zo'n korte tijd verwerken.
Op schouwen kan je ook goed snorkelen en duiken, lekkere kreeft, oesters en mosselen trouwensquote:Op maandag 2 februari 2015 01:43 schreef vronie het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen na je video, maar panama is mij te ver ik hou het op Egypte waar je ook prachtig kan duiken en snokkelen.
Joh geen idee, geneuzel van jic en bladwijzer is weer klaar, dus we kunnen weer verder.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit of haal ik nu alles door elkaar
En daarvoor moet ik dat praten in zichzelf doorploegen?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:21 schreef vronie het volgende:
[..]
Lees even goed door onderaan reageert hij op Matteo
Als er beweerd wordt, dat de ene user de andere een ban kan bezorgen, is dat hot news,quote:Op maandag 2 februari 2015 02:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
blijf je nog even on topic, en zijn anders andere plekken om dit te bespreken, dit is het K&L topic![]()
Wat een hilarische gok is dat zeg. Mijn oma van 90 woont nog steeds thuis, dusss..quote:Op zondag 1 februari 2015 22:01 schreef JustinCase het volgende:
Als dat een zo serieus punt is, zou ik zeggen: niet alleen posten op FOK!, maar ermee naar de politie stappen. Doe je dat niet, dan is dat verzaken. Hoe zou je het vinden, als over 30 jaar (gokje) in het bejaardenhuis het journaal van 3 seconden meldt, dat de meiden zijn vermoord? Geconcludeerd op basis van dat veld, dat pas een week eerder werd onderzocht?
Er is geen noodzaak tot deze hyperbool. Het enige dat ik al die tijd heb gezegd, is dat je zekerheid kunt hebben, dat al die foto's rechtstreeks van de geheugenkaart afkomstig zijn, of dat er een station tussen heeft gezeten.quote:Wow! Ken je die hypothetische manipulator? Goed, dan is hij jouw Baru.
Als er iemand hier rare kronkels maakt, qua logica... je hebt de verkeerde voor je. Ja, er bestaan mensen die graag aandacht willen hebben, of uniek gevonden willen worden, of erkenning willen hebben.quote:Maar als je het wèl weet, wat maakt het je dan? Uniek? Dan kan die hypothetische manipulator dus ook uniek zijn. En nog wel door dezelfde kennis die jij hebt. Ergens gaat de logica hier fout.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Lutalo het volgende:
Het gaat hier over Kris en Lisanne; er zijn zoveel invalshoeken. Elke hoek hoeft toch niet op een apart subtopic?
Laat nou iedereen gewoon zijn/haar eigen idee daarover vertellen, waar dat ook op gebaseerd is/uit voorkomt.
Als het niveau van dit topic afdaald naar een podium voor dromenvertellers, zieners en sterrenwichelaars neem ik de moeite niet meer om nog mee te lezen. Bah.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als het niveau van dit topic afdaald naar een podium voor dromenvertellers, zieners en sterrenwichelaars neem ik de moeite niet meer om nog mee te lezen. Bah.
Ik gok dat de NL-se politie hier niet op zit te wachten. Dit is een catch-22 situatie: de opdrachtgevende partij heeft mogelijk gemanipuleerd, de collega-uitvoerder heeft het over het hoofd gezien en een onbekende amateur heeft de (mogelijke) manipulatie ontdekt. Hoe komt dat over? Kleine kans dat de NL-se politie dit aanhangig gaat maken bij haar Panamese collega's (na verificatie). Daarmee zou de NL-se politie haar gebreken tonen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:01 schreef JustinCase het volgende:
...............................maar ermee naar de politie stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |