abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149281802
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Lutalo het volgende:
Voor mij is dus overduidelijk dat we moeten zoeken vanuit een trail....Waterfalls, Quetzal,

@Dooraan, dus niet vanuit de Pianista Trail, van achter de Mirador?
ja, ze zijn wel vanuit daar doorgegaan: ik zoek een verbinding naar de boquete nature hike, zoek mijn link van de foto...ben benieuwd hoe dat loopt in een kaartje. Volgt.
pi_149281852
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:07 schreef doorgaan het volgende:
Voor mij is dus overduidelijk dat we moeten zoeken vanuit een trail....Waterfalls, Quetzal,
Wanneer zijn de foto's op de mirador dan gemaakt en bij de quebrada? Daar kan je alleen komen via het Pianista pad.
Ik denk dat ze geld bij zich hadden omdat ze na de wandeling wilden gaan eten bij de pizzeria aan het begin van de trail en om een taxi te nemen naar hun hostel.

Je noemt alle dingen die in het nieuws zijn geweest en hier zijn besproken maar het zijn allemaal verschillende locaties die niet in 1 scenario passen.

De Quetzal trail is in de eerste week helemaal afgezocht door sinaproc en veel vrijwilligers.
Je kan niet via de Quetzal trail bij de mirador komen en ook niet met de Waterfall hike. Hoe is dat gegaan dan?
pi_149281965
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Dank je wel Ootje.
Het lastige was het voor me te houden al die maanden.
Dat voor je houden deed je vast niet voor niks. Er moet een goede reden voor geweest zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Doorgaan, bedankt voor het posten van je dromen.
Mijn dank is ook groot, voor die maanden van opkroppen. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus brand vooral opnieuw los als je het niet meer voor je kunt houden. Maar zoek a.j.b. een geschiktere plek dan deze.

EDIT: of wacht af, hoe de rest van de fantasten erover denkt. Als die jouw onderzoeksmethodiek zien zitten, heb jij hier de balans definitief doen doorslaan. En dat kan niet iedereen zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JustinCase op 01-02-2015 23:02:54 ]
pi_149281996
In een dergelijke modderpoel viel Kris in mijn dromen:http://www.boquetenatureh(...)5935605_orig.jpg?250

maar de omgeving is net anders: nl het leek hierop dan met modder en verderop zou het aan de rechterkant uit de bocht komende open moeten zijn: http://boquetesafari.com/wp-content/uploads/2012/01/IMG_8949.jpg

Hoe zouden ze vanachter de Mirador hierop terecht kunnen zijn gekomen? Mata, Matteo ,Baru, wie zou het weten?
pi_149282023
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:46 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ja, arme ouders...nu we richting feb-maart gaan, waarin die meiden vorig jaar hun plannen maakten
waarschijnlijk en bespraken met de ouders, vreselijke tijd voor ze. Diep verdriet.
Nou dit zal wel helpen :(
pi_149282164
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:53 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dat voor je houden deed je vast niet voor niks. Er moet een goede reden voor geweest zijn.

[..]

Mijn dank is ook groot, voor die maanden van opkroppen. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus brand vooral opnieuw los als je het niet meer voor je kunt houden.. Maar zoek a.j.b. een geschiktere plek dan deze.
_O_
pi_149282233
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:53 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Maar zoek a.j.b. een geschiktere plek dan deze.
BNW is niet geschikt voor BNW. ^O^ Of gaat het meer richting TRU? Nou wil ik die andere 2 dromen ook weten. Deze kan ik niks mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door 11en30 op 01-02-2015 23:06:02 ]
pi_149282468
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef 11en30 het volgende:

[..]

BNW is niet geschikt voor BNW. ^O^ Of gaat het meer richting TRU?
Dromenwaarzeggerij en sterrenwichelarij heeft toch niets met BNW te maken :?
pi_149282475
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef 11en30 het volgende:

[..]

BNW is niet geschikt voor BNW. ^O^ Of gaat het meer richting TRU?
Hoezo? Is de ene erkend onzin, en de andere niet?
pi_149282619
Het gaat hier over Kris en Lisanne; er zijn zoveel invalshoeken. Elke hoek hoeft toch niet op een apart subtopic?
Laat nou iedereen gewoon zijn/haar eigen idee daarover vertellen, waar dat ook op gebaseerd is/uit voorkomt.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149282654
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef doorgaan het volgende:
Hoe zouden ze vanachter de Mirador hierop terecht kunnen zijn gekomen? Mata, Matteo ,Baru, wie zou het weten?
Droom het antwoord, zou ik zeggen, dan weet je het.
pi_149282700
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Lutalo het volgende:
Het gaat hier over Kris en Lisanne; er zijn zoveel invalshoeken. Elke hoek hoeft toch niet op een apart subtopic?
Laat nou iedereen gewoon zijn/haar eigen idee daarover vertellen, waar dat ook op gebaseerd is/uit voorkomt.
Goed joh: God heeft de meiden gedood. In Zijn oneindige wijsheid besloot Hij, dat ze dood moesten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door JustinCase op 01-02-2015 23:16:15 ]
pi_149282712
quote:
Geheel mijn mening.
pi_149282732
quote:
Het probleem is dat dromen als argument gebruiken de discussie doodslaat.
Want dan hoeft die persoon niet met feiten of logica te komen, want als ze het maar gedroomd heeft telt het mee.
Dan is er geen discussie meer te voeren.
pi_149282779
just in case:
prachtige bijdrages lever je hier! Ik vond je gisteren sterk vandaag alleen weer hier om mensen af te zagen. Reageer dan niet... en blijf on topic..
pi_149282793
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Want dan hoeft die persoon niet met feiten of logica te komen, want als ze het maar gedroomtd heeft telt het mee.
Dan is er geen discussie meer te voeren.
Nee, jij slaat een discussie dood, elke keer weer
pi_149282807
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Want dan hoeft die persoon niet met feiten of logica te komen, want als ze het maar gedroomt heeft telt het mee. Dan is er geen discussie meer te voeren.
Ja ?
En?

Denk je dat @doorgaan van iedereen hier eist dat 'ie meegaat in haar bevindingen?
Heb je daar de afgelopen postings aanleiding voor gezien?
pi_149282815
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, jij slaat een discussie dood, elke keer weer
Nee ik houd hem open, jij wordt boos als je geen gelijk krijgt ;)
pi_149282851
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Goed joh: God heeft de meiden gedood. In Zijn oneindige wijsheid besloot Hij, dat ze dood moesten.
Het zou best kunnen dat dat de overtuiging van de ouders van Lisanne is.
pi_149282858
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat dat de overtuiging van de ouders van Lisanne is....weet jij veel....
pi_149282859
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja ?
En?

Denk je dat @doorgaan van iedereen hier eist dat 'ie meegaat in haar bevindingen?
Heb je daar de afgelopen postings aanleiding voor gezien?
Ik dacht dat dit een discussie forum was, tegen dromen kan je niet argumenteren.
Ik vind het zonde van het topic
pi_149282893
Niet zo zuur hea. Na 156 delen keiharde feiten en ijzersterke scenario's kan er toch wel 1 deeltje gefantaseerde onzin komen? Voor de ontspanning?
pi_149282894
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:06 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Hoezo? Is de ene erkend onzin, en de andere niet?
Dank je wel.
Ik zoek naast de dromen verder bijna elk naar buiten gekomen artikel sinds 1 april ook uit.
Gieren, geluiden, contact met zendmast, Sinaproc, rapport van de honden, plekken vondsten,
plek lichamen gezien? schreeuw, als alles samen zou komen...een snijpunt op de kaart van die locaties..dan dan.....toch?!
pi_149282929
quote:
Op zondag 1 februari 2015 21:42 schreef JustinCase het volgende:
Derden zijn de kabouters van dit topic.
Derden ex machina. :D
pi_149282943
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Dank je wel.
Ik zoek naast de dromen verder bijna elk naar buiten gekomen artikel sinds 1 april ook uit.
Gieren, geluiden, contact met zendmast, Sinaproc, rapport van de honden, plekken vondsten,
plek lichamen gezien? schreeuw, als alles samen zou komen...een snijpunt op de kaart van die locaties..dan dan.....toch?!
Maar dat is het m juist, je hebt van alles een soep gemaakt, gewoon alles bij elkaar gemikt

[ Bericht 0% gewijzigd door bladwijzer op 02-02-2015 00:22:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')