abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149282949
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nee ik houd hem open, jij wordt boos als je geen gelijk krijgt ;)
Ik typ en dat komt misschien anders over. Ben helemaal niet boos. ;)
Ik vind dat iedereen hier zijn of haar mening mag geven, ik vind het wel verfrissend te zien hoe anderen denken. Maar hou niet van opmerkingen die op de persoon gericht zijn.
pi_149282987
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
just in case:
prachtige bijdrages lever je hier! Ik vond je gisteren sterk vandaag alleen weer hier om mensen af te zagen. Reageer dan niet... en blijf on topic..
Dank je wel. En lees vandaag eens met de ogen van gisteren.
pi_149283004
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik typ en dat komt misschien anders over. Ben helemaal niet boos. ;)
Ik vind dat iedereen hier zijn of haar mening mag geven, ik vind het wel verfrissend te zien hoe anderen denken. Maar hou niet van opmerkingen die op de persoon gericht zijn.
Ha; op de persoon spelen doe jij herhaaldelijk tegen mij. Maar maakt mij niet uit hoor, ik post toch wel mijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door bladwijzer op 01-02-2015 23:26:26 ]
pi_149283024
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja ?
En?

Denk je dat @doorgaan van iedereen hier eist dat 'ie meegaat in haar bevindingen?
Heb je daar de afgelopen postings aanleiding voor gezien?
Iemand die niet eist, geeft net zo goed ruis met zijn/haar onzin als iemand die dat wel doet.
pi_149283030
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:18 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Maar dat is het m juist, je van alles een soep gemaakt, gewoon alles bij elkaar gemikt
En stel dat nou iemand met deze soep, denkt vanuit de ratio denkt van ja. Met de expeditie gaat kijken en daadwerkelijk iets vind? Zou toch fantastisch zijn?
pi_149283075
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat dat de overtuiging van de ouders van Lisanne is.
Ga het ze vertellen, of meld je bij RTL-Boulevard.
pi_149283080
ik zal voor de soep: die dingen die ik noem: schreeuw, echo, parfum: de betreffende links van de verslagen van de zoekploegen en het krantenartikel erbij zetten.
Iedereen mag er natuurlijk van denken wat hij wil. Ik zoek net zo hard feiten verder uit. En dat sinds 1 april vorig jaar.
pi_149283089
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En stel dat nou iemand met deze soep, denkt vanuit de ratio denkt van ja. Met de expeditie gaat kijken en daadwerkelijk iets vind? Zou toch fantastisch zijn?
ratio?
Make my day!
  zondag 1 februari 2015 @ 23:21:31 #84
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149283108
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef 11en30 het volgende:
Niet zo zuur hea. Na 156 delen keiharde feiten en ijzersterke scenario's
:D _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 01-02-2015 23:27:37 ]
Wie dit leest is gek
pi_149283112
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ha; op de persoon spelen doe jij herhaaldelijk tegen mij. Maar maakt mij niet uit hoor, ik post tocht wel mijn mening.
Mooi, ^O^ , heb jij ook interesse in de expeditie?
pi_149283130
quote:

[..]

Kan je net zo goed een halve gare rondjes laten lopen daar misschien vindt die stomtoevallig wel wat
pi_149283173
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Kan je net zo goed een halve gare rondjes laten lopen daar misschien vindt die stomtoevallig wel wat
Ja, met een camera op zijn helm zodat we hier kunnen meekijken. Top idee en wat goedkoper dan de expeditie
pi_149283262
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ga het ze vertellen, of meld je bij RTL-Boulevard.
Ik? Waarom zou ik in vredesnaam? Reden?

Ik heb het jou gemeld, n.a.v. je bericht.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149283286
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Wat let je? ;)
  zondag 1 februari 2015 @ 23:26:03 #90
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149283289
Ik ben wel van Panama gaan houden, en dat in slechts 8 dagen dit topic en alle links doorspitten.
Dadelijk ga ik er ook nog van dromen, mijn hersens kunnen zoveel schoonheid en mysterie niet in zo'n korte tijd verwerken.
Wie dit leest is gek
pi_149283328
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef 11en30 het volgende:
Niet zo zuur hea. Na 156 delen keiharde feiten en ijzersterke scenario's kan er toch wel 1 deeltje gefantaseerde onzin komen? Voor de ontspanning?
Als dat klopt. Niet als die 156 delen de aanloop waren voor een onverhoeds aanval op het gezonde verstand. Maar iedereen z'n meug hoor. Net als bij De Broertjes, waar iemand de verrotte resten tot leven wilde bidden. Alleen had die verzuimd om er 156 schijn-onheilige berichten aan vooraf te laten gaan. Nou ja, al doende leert men.
pi_149283343
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Iemand die niet eist, geeft net zo goed ruis met zijn/haar onzin als iemand die dat wel doet.
Ja?
En?

Doorgaans wordt jouw onzin toch ook geaccepteerd?
pi_149283365
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:25 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Wat let je? ;)
Helaas ik ben te laat, ene dromenzieneres met aanhang is me al voor :D
pi_149283367
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:07 schreef doorgaan het volgende:

Dan komt mijn 1e droom: Overduidelijk Kris, omgeving geheel te beschrijven en komt overeen met Boquete Nature hike pad: midden wat steentjes: links begroeid, rechts meer open, uit een bocht: (ik heb veel gezocht, zal link plaatsen) Kris valt languit in de modder, heel veel modder op het pad, slechts een klein stukje van het pad heeft dat en zij valt er midden in, armen en benen gespreid. Een harde klap, niet leuk.
Waarom van belang: niet weinig modder maar veel. Stel ze zijn op de vlucht: eerste instinct, is gevaar afschudden, NIET op het pad blijven, te makkelijk te volgen dan, zeker als er meerdere belagers zijn: dus zo snel mogelijk omhoog (ook ivm bellen- bereik dat weten ze), dus de bush in hollen, hollen, hollen en dan klimmen, klimmen, klimmen, zo ver en moeilijk mogelijk voor hun achtervolgers. Met alle risico van dien. Maar waren ze samen?

Dan pas als tweede indien er een rivier wordt gevonden, zal Kris zich als ze zich veilig genoeg waant, schoon willen spoelen.... dat gebeurt denk ik ook. M.I. schoongespoeld, maar gedacht er komt iemand aan, geluid gehoord, bang, dus laat dat broekje maar zitten, uit het zicht, wegwezen hier. Broekje achtergelaten. Ben benieuwd of er ergens toch niet slijtage te zien is van de harde val.

Tweede droom: voor mij de essentiële ivm hoe te zoeken. Drie uur 's nachts schiet ik overeind...
droom in derde week april. Ik zit echt recht overeind vanuit een diepe slaap. Voor mij is overduidelijk dat dit over Kris en Lisanne gaat. Waar werd ik nu wakker van: het was nog gaande. Het leek of de hemel openging en een enorme zaklamp een lichtbundel naar beneden richtte: Vanuit zeer hoog, zeer lang, met een omgeving van enorme hoogte (max hoogte van een trail) beide zijde van een trail met hoge bomen....een ronding in het midden, en daartussen de ravijn...akelig woord, een prachtig stuk met een rivier? een bedding, dat zag ik niet in detail. Wat zag ik wel: een schaduw van een persoon (1 denk ik), die van hoog naar laag, kaarsrecht, loodrecht, van erg hoog naar beneden viel in die lichtbundel en toen boem....een pik zwart gat. Echt aardedonker.
Ik ben gaan nadenken hoeveel tellen die val duurde en ik kom zeker tot 7 - 8 en toen de klap.

Pas in een tweede droom kreeg ik beeld van het gat, de ronding. Ik voelde al dat dit klein! was en het gat, erg groot, een enorme grot dus met een kleine ronding boven (gekarteld rond).
Tevens alsmaar "Lisanne later gevallen, been opengehaald aan uitsteeksel rots: een reep huid van haar scheenbeen opgerold". Niet gezien, gedroomd, maar wel dit.

Voor mij is dus overduidelijk dat we moeten zoeken vanuit een trail....Waterfalls, Quetzal, ik heb een drietal specifieke plekken, maar wil dit niet op het forum doen, want in Panama zal er zeker een Nederlander meelezen en ja we kunnen helaas niet iedereen vertrouwen.
Maar het is m.i. een overhangende rotspartij, waarin twee niveau's: Kris is dieper gevallen, dan waar Lisanne bij kon komen. Lisanne heeft de foto van het hoofd gemaakt. Kris heeft nek en zeker voorhoofd end, zwaar verwond met de val. Is overleden aan de val en niet daarvoor.
Hi Doorgaan,

Thnx voor de moeite. Ik heb je beide dromen maar even uit het scenario gezeefd. Je hele verhaal kent wel wat probleempunten:

- Door het lange wachten geef je geen getuigenis meer van je eigen droom, maar direct een interpretatie.
- Je geeft niet aan wanneer je de dromen hebt gehad. Daarmee kunnen we ook niet nagaan of hier originele informatie in zit of dat het een reactie of verwerking van op dat moment bekende informatie, feiten en/of interpretaties kan zijn.
- Dromen gaan meestal over jezelf en gebruiken God weet wat voor beelden en personen om dat duidelijk te maken. Ken je die ervaring en wat maakt voor jou het verschil dat het hier echt om andere personen gaat?
- Jouw duidingen spelen zich allemaal aan de zuidelijke kant van de continental divide (CD) af. Er zijn geen aanwijzingen dat ze daar nog zijn geweest na de aankomst op de mirador op 1 april 2014 13.00 uur. De CD is de rand waar het ene deel van de aardkorst onder het andere geperst wordt. Geologisch ruig gebied dus, want dat gaat gepaard met aardbevingen en vulkanen. Dat maakt het tevens welhaast ondenkbaar dat er waterstromen van noord naar zuid of andersom zouden zijn.

Misschien kan dit aanleiding zijn om terug te gaan naar je dromen zelf en de duiding weg te laten?

[ Bericht 0% gewijzigd door matteo_111 op 01-02-2015 23:36:44 ]
pi_149283459
quote:

[..]

Het is zeker fantastisch, letterlijker dan jij wellicht bedoelt. Maar toeval bestaat, en zelfs een volledig bezopen uitspraak kan ooit bewaarheid worden.

[ Bericht 33% gewijzigd door JustinCase op 01-02-2015 23:46:57 ]
pi_149283474
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:58 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

_O_
Inderdaad niet voor niets: omdat ik heel goed je reactie en die van bladwijzer begrijp. Op een forum wil je zo objectief mogelijk met alle gegevens omgaan. Dit is mijn eerste forum en ik twijfelde of dit de plaats was voor het melden van die dromen. Ik wilde evenmin dit de ouders (via via wordt natuurlijk toch meegelezen) dit opdringen. Maar verder denk en zoek in aardig mee, los van mijn dromen, dus vandaar dat ik het nu toch heb gedaan omdat ik jullie ook al die tijd heb gevolgd. Daarbij had ik soms net iets opgezocht over Pata de Macho bijv. en vervolgens kwam het ook bij jullie langs. Dat gebeurde nogal eens en gaf mij ook weer steun om verder te speuren.
Samen komen je verder!
pi_149283540
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja?
En?

Doorgaans wordt jouw onzin toch ook geaccepteerd?
Mijn inbreng, ja. Omdat het geen onzin is. Niet door iedereen, maar dat hou je altijd.
pi_149283650
Hi Doorgaan,

Thnx voor de moeite. Ik heb je beide dromen maar even uit het scenario gezeefd. Je hele verhaal kent wel wat probleempunten:

- Door het lange wachten geef je geen getuigenis meer van je eigen droom, maar direct een interpretatie.
- Je geeft niet aan wanneer je de dromen hebt gehad. Daarmee kunnen we ook niet nagaan of hier originele informatie in zit of dat het een reactie of verwerking van op dat moment bekende informatie, feiten en/of interpretaties.
- Dromen gaan meestal over jezelf en gebruiken God weet wat voor beelden en personen om dat duidelijk te maken. Ken je die ervaring en wat maakt voor jou het verschil dat het hier echt om andere personen gaat?
- Jouw duidingen spelen zich allemaal aan de zuidelijke kant van de continental divide (CD) af. Er zijn geen aanwijzingen dat ze daar nog zijn geweest na de aankomst op de mirador op 1 april 2014 13.00 uur. De CD is de rand waar het ene deel van de aardkorst onder het andere geperst wordt. Geologisch ruig gebied dus, want dat gaat gepaard met aardbevingen en vulkanen. Dat maakt het tevens welhaast ondenkbaar dat er waterstromen van noord naar zuid of andersom zouden zijn.

Misschien kan dit aanleiding zijn om terug te gaan naar je dromen zelf en de duiding weg te laten?

Matteo: begrijp je reactie. ja natuurlijk heb ik mijn data en mijn feiten (ook van mijn dromen) bijgehouden. En kom maar kijken in mijn computer dan kun je nagaan wat voor recherchewerk ikzelf heb verricht. Maar het klopt dat ik het zo ingevuld heb, in combinatie met een scenario. Dat is een keuze geweest, had ook alleen de droom kunnen geven.
pi_149283728
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:33 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Mijn inbreng, ja. Omdat het geen onzin is. Niet door iedereen, maar dat hou je altijd.
Dat vindt iedereen natuurlijk altijd van z'n eigen bijdragen.

Omdat je idd altijd houdt dat niet iedereen bepaalde bijdragen kan waarderen, kun je die negeren/accepteren/misschien zelfs wel respecteren.
@Doorgaan is juist door anderen gevraagd haar dromen hier neer te zetten, daaraan heeft ze nu voldaan.

Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, de 1 z'n ja is de ander z'n nee enz.
pi_149283869
Nou als iedereen die er over gedroomd heeft het nu even hier neerplempt dan hebben we dat ook weer gehad.
Tis toch komommertijd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')