ja, ze zijn wel vanuit daar doorgegaan: ik zoek een verbinding naar de boquete nature hike, zoek mijn link van de foto...ben benieuwd hoe dat loopt in een kaartje. Volgt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Lutalo het volgende:
Voor mij is dus overduidelijk dat we moeten zoeken vanuit een trail....Waterfalls, Quetzal,
@Dooraan, dus niet vanuit de Pianista Trail, van achter de Mirador?
Wanneer zijn de foto's op de mirador dan gemaakt en bij de quebrada? Daar kan je alleen komen via het Pianista pad.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:07 schreef doorgaan het volgende:
Voor mij is dus overduidelijk dat we moeten zoeken vanuit een trail....Waterfalls, Quetzal,
Dat voor je houden deed je vast niet voor niks. Er moet een goede reden voor geweest zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Dank je wel Ootje.
Het lastige was het voor me te houden al die maanden.
Mijn dank is ook groot, voor die maanden van opkroppen. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus brand vooral opnieuw los als je het niet meer voor je kunt houden. Maar zoek a.j.b. een geschiktere plek dan deze.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Doorgaan, bedankt voor het posten van je dromen.
Nou dit zal wel helpenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:46 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ja, arme ouders...nu we richting feb-maart gaan, waarin die meiden vorig jaar hun plannen maakten
waarschijnlijk en bespraken met de ouders, vreselijke tijd voor ze. Diep verdriet.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:53 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat voor je houden deed je vast niet voor niks. Er moet een goede reden voor geweest zijn.
[..]
Mijn dank is ook groot, voor die maanden van opkroppen. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus brand vooral opnieuw los als je het niet meer voor je kunt houden.. Maar zoek a.j.b. een geschiktere plek dan deze.
BNW is niet geschikt voor BNW.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:53 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Maar zoek a.j.b. een geschiktere plek dan deze.
Dromenwaarzeggerij en sterrenwichelarij heeft toch niets met BNW te makenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
BNW is niet geschikt voor BNW.Of gaat het meer richting TRU?
Hoezo? Is de ene erkend onzin, en de andere niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
BNW is niet geschikt voor BNW.Of gaat het meer richting TRU?
Droom het antwoord, zou ik zeggen, dan weet je het.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef doorgaan het volgende:
Hoe zouden ze vanachter de Mirador hierop terecht kunnen zijn gekomen? Mata, Matteo ,Baru, wie zou het weten?
Goed joh: God heeft de meiden gedood. In Zijn oneindige wijsheid besloot Hij, dat ze dood moesten.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Lutalo het volgende:
Het gaat hier over Kris en Lisanne; er zijn zoveel invalshoeken. Elke hoek hoeft toch niet op een apart subtopic?
Laat nou iedereen gewoon zijn/haar eigen idee daarover vertellen, waar dat ook op gebaseerd is/uit voorkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door JustinCase op 01-02-2015 23:16:15 ]
Geheel mijn mening.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Lutalo het volgende:
Het gaat hier over Kris en Lisanne; er zijn zoveel invalshoeken. Elke hoek hoeft toch niet op een apart subtopic?
Laat nou iedereen gewoon zijn/haar eigen idee daarover vertellen, waar dat ook op gebaseerd is/uit voorkomt.
Het probleem is dat dromen als argument gebruiken de discussie doodslaat.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Lutalo het volgende:
Nee, jij slaat een discussie dood, elke keer weerquote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Het probleem is dat dromen als argument gebruiken de discussie doodslaat.
Want dan hoeft die persoon niet met feiten of logica te komen, want als ze het maar gedroomtd heeft telt het mee.
Dan is er geen discussie meer te voeren.
Ja ?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Het probleem is dat dromen als argument gebruiken de discussie doodslaat.
Want dan hoeft die persoon niet met feiten of logica te komen, want als ze het maar gedroomt heeft telt het mee. Dan is er geen discussie meer te voeren.
Nee ik houd hem open, jij wordt boos als je geen gelijk krijgtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij slaat een discussie dood, elke keer weer
Het zou best kunnen dat dat de overtuiging van de ouders van Lisanne is.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Goed joh: God heeft de meiden gedood. In Zijn oneindige wijsheid besloot Hij, dat ze dood moesten.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat dat de overtuiging van de ouders van Lisanne is....weet jij veel....
Ik dacht dat dit een discussie forum was, tegen dromen kan je niet argumenteren.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja ?
En?
Denk je dat @doorgaan van iedereen hier eist dat 'ie meegaat in haar bevindingen?
Heb je daar de afgelopen postings aanleiding voor gezien?
Dank je wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:06 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Hoezo? Is de ene erkend onzin, en de andere niet?
Derden ex machina.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:42 schreef JustinCase het volgende:
Derden zijn de kabouters van dit topic.
Maar dat is het m juist, je hebt van alles een soep gemaakt, gewoon alles bij elkaar gemiktquote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik zoek naast de dromen verder bijna elk naar buiten gekomen artikel sinds 1 april ook uit.
Gieren, geluiden, contact met zendmast, Sinaproc, rapport van de honden, plekken vondsten,
plek lichamen gezien? schreeuw, als alles samen zou komen...een snijpunt op de kaart van die locaties..dan dan.....toch?!
Ik typ en dat komt misschien anders over. Ben helemaal niet boos.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee ik houd hem open, jij wordt boos als je geen gelijk krijgt
Dank je wel. En lees vandaag eens met de ogen van gisteren.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
just in case:
prachtige bijdrages lever je hier! Ik vond je gisteren sterk vandaag alleen weer hier om mensen af te zagen. Reageer dan niet... en blijf on topic..
Ha; op de persoon spelen doe jij herhaaldelijk tegen mij. Maar maakt mij niet uit hoor, ik post toch wel mijn mening.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik typ en dat komt misschien anders over. Ben helemaal niet boos.![]()
Ik vind dat iedereen hier zijn of haar mening mag geven, ik vind het wel verfrissend te zien hoe anderen denken. Maar hou niet van opmerkingen die op de persoon gericht zijn.
Iemand die niet eist, geeft net zo goed ruis met zijn/haar onzin als iemand die dat wel doet.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja ?
En?
Denk je dat @doorgaan van iedereen hier eist dat 'ie meegaat in haar bevindingen?
Heb je daar de afgelopen postings aanleiding voor gezien?
En stel dat nou iemand met deze soep, denkt vanuit de ratio denkt van ja. Met de expeditie gaat kijken en daadwerkelijk iets vind? Zou toch fantastisch zijn?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:18 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Maar dat is het m juist, je van alles een soep gemaakt, gewoon alles bij elkaar gemikt
Ga het ze vertellen, of meld je bij RTL-Boulevard.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat dat de overtuiging van de ouders van Lisanne is.
ratio?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En stel dat nou iemand met deze soep, denkt vanuit de ratio denkt van ja. Met de expeditie gaat kijken en daadwerkelijk iets vind? Zou toch fantastisch zijn?
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef 11en30 het volgende:
Niet zo zuur hea. Na 156 delen keiharde feiten en ijzersterke scenario's
Mooi,quote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ha; op de persoon spelen doe jij herhaaldelijk tegen mij. Maar maakt mij niet uit hoor, ik post tocht wel mijn mening.
Kan je net zo goed een halve gare rondjes laten lopen daar misschien vindt die stomtoevallig wel watquote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En stel dat nou iemand met deze soep, denkt vanuit de ratio denkt van ja. Met de expeditie gaat kijken en daadwerkelijk iets vind? Zou toch fantastisch zijn?
Ja, met een camera op zijn helm zodat we hier kunnen meekijken. Top idee en wat goedkoper dan de expeditiequote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een halve gare rondjes laten lopen daar misschien vindt die stomtoevallig wel wat
Ik? Waarom zou ik in vredesnaam? Reden?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ga het ze vertellen, of meld je bij RTL-Boulevard.
Wat let je?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een halve gare rondjes laten lopen daar misschien vindt die stomtoevallig wel wat
Als dat klopt. Niet als die 156 delen de aanloop waren voor een onverhoeds aanval op het gezonde verstand. Maar iedereen z'n meug hoor. Net als bij De Broertjes, waar iemand de verrotte resten tot leven wilde bidden. Alleen had die verzuimd om er 156 schijn-onheilige berichten aan vooraf te laten gaan. Nou ja, al doende leert men.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef 11en30 het volgende:
Niet zo zuur hea. Na 156 delen keiharde feiten en ijzersterke scenario's kan er toch wel 1 deeltje gefantaseerde onzin komen? Voor de ontspanning?
Ja?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Iemand die niet eist, geeft net zo goed ruis met zijn/haar onzin als iemand die dat wel doet.
Hi Doorgaan,quote:Op zondag 1 februari 2015 21:07 schreef doorgaan het volgende:
Dan komt mijn 1e droom: Overduidelijk Kris, omgeving geheel te beschrijven en komt overeen met Boquete Nature hike pad: midden wat steentjes: links begroeid, rechts meer open, uit een bocht: (ik heb veel gezocht, zal link plaatsen) Kris valt languit in de modder, heel veel modder op het pad, slechts een klein stukje van het pad heeft dat en zij valt er midden in, armen en benen gespreid. Een harde klap, niet leuk.
Waarom van belang: niet weinig modder maar veel. Stel ze zijn op de vlucht: eerste instinct, is gevaar afschudden, NIET op het pad blijven, te makkelijk te volgen dan, zeker als er meerdere belagers zijn: dus zo snel mogelijk omhoog (ook ivm bellen- bereik dat weten ze), dus de bush in hollen, hollen, hollen en dan klimmen, klimmen, klimmen, zo ver en moeilijk mogelijk voor hun achtervolgers. Met alle risico van dien. Maar waren ze samen?
Dan pas als tweede indien er een rivier wordt gevonden, zal Kris zich als ze zich veilig genoeg waant, schoon willen spoelen.... dat gebeurt denk ik ook. M.I. schoongespoeld, maar gedacht er komt iemand aan, geluid gehoord, bang, dus laat dat broekje maar zitten, uit het zicht, wegwezen hier. Broekje achtergelaten. Ben benieuwd of er ergens toch niet slijtage te zien is van de harde val.
Tweede droom: voor mij de essentiële ivm hoe te zoeken. Drie uur 's nachts schiet ik overeind...
droom in derde week april. Ik zit echt recht overeind vanuit een diepe slaap. Voor mij is overduidelijk dat dit over Kris en Lisanne gaat. Waar werd ik nu wakker van: het was nog gaande. Het leek of de hemel openging en een enorme zaklamp een lichtbundel naar beneden richtte: Vanuit zeer hoog, zeer lang, met een omgeving van enorme hoogte (max hoogte van een trail) beide zijde van een trail met hoge bomen....een ronding in het midden, en daartussen de ravijn...akelig woord, een prachtig stuk met een rivier? een bedding, dat zag ik niet in detail. Wat zag ik wel: een schaduw van een persoon (1 denk ik), die van hoog naar laag, kaarsrecht, loodrecht, van erg hoog naar beneden viel in die lichtbundel en toen boem....een pik zwart gat. Echt aardedonker.
Ik ben gaan nadenken hoeveel tellen die val duurde en ik kom zeker tot 7 - 8 en toen de klap.
Pas in een tweede droom kreeg ik beeld van het gat, de ronding. Ik voelde al dat dit klein! was en het gat, erg groot, een enorme grot dus met een kleine ronding boven (gekarteld rond).
Tevens alsmaar "Lisanne later gevallen, been opengehaald aan uitsteeksel rots: een reep huid van haar scheenbeen opgerold". Niet gezien, gedroomd, maar wel dit.
Voor mij is dus overduidelijk dat we moeten zoeken vanuit een trail....Waterfalls, Quetzal, ik heb een drietal specifieke plekken, maar wil dit niet op het forum doen, want in Panama zal er zeker een Nederlander meelezen en ja we kunnen helaas niet iedereen vertrouwen.
Maar het is m.i. een overhangende rotspartij, waarin twee niveau's: Kris is dieper gevallen, dan waar Lisanne bij kon komen. Lisanne heeft de foto van het hoofd gemaakt. Kris heeft nek en zeker voorhoofd end, zwaar verwond met de val. Is overleden aan de val en niet daarvoor.
Het is zeker fantastisch, letterlijker dan jij wellicht bedoelt. Maar toeval bestaat, en zelfs een volledig bezopen uitspraak kan ooit bewaarheid worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad niet voor niets: omdat ik heel goed je reactie en die van bladwijzer begrijp. Op een forum wil je zo objectief mogelijk met alle gegevens omgaan. Dit is mijn eerste forum en ik twijfelde of dit de plaats was voor het melden van die dromen. Ik wilde evenmin dit de ouders (via via wordt natuurlijk toch meegelezen) dit opdringen. Maar verder denk en zoek in aardig mee, los van mijn dromen, dus vandaar dat ik het nu toch heb gedaan omdat ik jullie ook al die tijd heb gevolgd. Daarbij had ik soms net iets opgezocht over Pata de Macho bijv. en vervolgens kwam het ook bij jullie langs. Dat gebeurde nogal eens en gaf mij ook weer steun om verder te speuren.quote:
Mijn inbreng, ja. Omdat het geen onzin is. Niet door iedereen, maar dat hou je altijd.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:27 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja?
En?
Doorgaans wordt jouw onzin toch ook geaccepteerd?
Dat vindt iedereen natuurlijk altijd van z'n eigen bijdragen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:33 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Mijn inbreng, ja. Omdat het geen onzin is. Niet door iedereen, maar dat hou je altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |