en elke dag volle zon, vind je huid niet zo leuk..quote:
ik niet of een beetje en nooit wat gehadquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen hoe je dat flikt? Stoplichten? Schrikdraad? Sta je heel de dag in de keuken politieagent te spelen?
Ik heb het al opgegeven en desinfecteer eerst voor ik ga koken.
Gewoon in het begin een paar keer met een plantenspuitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen hoe je dat flikt? Stoplichten? Schrikdraad? Sta je heel de dag in de keuken politieagent te spelen?
Ik heb het al opgegeven en desinfecteer eerst voor ik ga koken.
Luisteren wel ja, maar reageren zoals ik wil?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon in het begin een paar keer met een plantenspuit
Maar mijn katjes luisteren gelukkig heel goed
Dat ze spijt heeft bedoel je?quote:
Met hem valt het wel mee toch?quote:
zou ik ook blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef Yaku het volgende:
"vond het leuk dat jullie er waren, maar ook dat jullie weer vertrekken!"
[ afbeelding ]
Ook niet echt een lachebekje hoor.quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Had die man wel met een jonge Colombiaanse verwacht, daar stikt het daar van
Dit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen het zich niet zo voorgesteld hebben toen ze opnieuw gingen beginnen.
Gratis reclame man, ik zou eerst even flink de boel oppeppen, dan maar even schone schijn, maar zo heeft niemand zin daarheen te gaan.quote:
Nee maar zijn zaak loopt, heeft een nieuwe partner en een nieuwe spirituele richting of zoietsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook niet echt een lachebekje hoor.
volgens mij doet hij dat door die toko aan haar te verhuren tegen een lage prijsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom helpt-ie zijn ex dan niet meer, 75% bezetting?
Ja, dat is het zeker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
En dat is natuurlijk best treurig.
Hij huurt dat pand al voor haar?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
Maar gelukkig wel kleertjes aan bij de downward dogquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou yoga op een resort wel echt een plus vinden
Krijg echt een triest gevoel bij haar... alsof ze heel arm is... maar goed misschien geld ook niet het probleem, ik weet niet...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
volgens mij doet hij dat door die toko aan haar te verhuren tegen een lage prijs
Zonder meer! Hier doen we het toch een beetje voor.quote:
Naakte yoga lijkt me ook gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel kleertjes aan bij de downward dog
Die zuipt en snuffelt alles op joh, zo'n downer heb je niet nodig als je als een koning in the Caribbean leeftquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
Dit topic gaat tegenwoordig net zo hard als een topic over moslim aanslag...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zonder meer! Hier doen we het toch een beetje voor.
Moet zeggen dacht het ook even, maar zou het echt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zuipt en snuffelt alles op joh, zo'n downer heb je niet nodig als je als een koning in the Caribbean leeft
Ook weer waar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar zijn zaak loopt, heeft een nieuwe partner en een nieuwe spirituele richting of zoiets
Hij komt op mij niet depressief over, alleen verdrietig dat hij het niet heeft kunnen laten werken met zijn vrouw. Maar dat lijkt me geen rare emotie
Dan mogen ze blij zijn dat ze daar nauwelijks fietsen. Een vergissing is zo gemaakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik had nog wel een ideetje voor dat resort, naakte yogalessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |