Hahah dat zeg ik zelf ook altyd als skkltjes vragen of ik wil meetenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut? Yuri heeft iemand gemeet van fok? Ik dacht dat hij op zijn privacy gesteld was.
quote:
lolquote:
Jij hebt meer 18+ actie dan de meesten hier gok ikquote:
quote:
quote:
Hard.quote:
Haha, je hoeft het ook niet te geloven. Ik kwam er idd ook achter toen ik het er met een maatje over had. Op mijn paspoort staat wel 1.87, geen grap.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Die yuri 1,80m-1,87m gate is de grootste hoax van dit topic. Je maakt mij echt niet wijs dat je door het leven kan gaan in de veronderstelling 7cm naast je daadwerkelijke lengte te zitten. Die shit staat op je paspoort, je hebt referentie van maten waar het toevallig een keer over lengte gaat. Ik call bullshit.
Klopt, ik was bang dat mijn e-rep niet meer overeind zou blijven staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:24 schreef Awesome_ het volgende:
Yuri wilde gewoon tof doen over zn lengte in dit topic, maar toen die keer een meetje zetten met iemand van fok moest die eerst die hoax ontkrachten om niet voor schut te staan. Zo denk ik dat klokov ook maar een normaal mannetje is.
Hey Weissmanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut? Yuri heeft iemand gemeet van fok? Ik dacht dat hij op zijn privacy gesteld was.
Nog steeds aan hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt meer 18+ actie dan de meesten hier gok ik
Of is het al uit
Paas link dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef JackieBrown het volgende:
Dat black people twitter op redditthanks grs
Hey dikkertje je mag wel wat van mij gebruiken om je self-esteem op te krikken. Moet je wel eerst wat bij mij opkrikken hahaha snap je.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
sws +1 voor cowboy Henk. Not even mad.
npquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef JackieBrown het volgende:
Dat black people twitter op redditthanks grs
Als ik self-esteem issues zou hebben zou ik wel in S&G posten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey dikkertje je mag wel wat van mij gebruiken om je self-esteem op te krikken. Moet je wel eerst wat bij mij opkrikken hahaha snap je.
Heeft sander je ass al getapt?quote:
quote:
Daar gaat mn plan. Klotzak.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik self-esteem issues zou hebben zou ik wel in S&G posten.
Wolla niemand komt door die kuisheidsgordel heen. Jij draagt cker slip met erop pas opik bijt.quote:
Waarom ben jij zo geïnteresseerd on het ondergoed van Sander zijn meisje?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla niemand komt door die kuisheidsgordel heen. Jij draagt cker slip met erop pas opik bijt.
Het land van melk en honing zit achter die kuisheidsgordel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geïnteresseerd on het ondergoed van Sander zijn meisje?
En dat was part 3 geloof ik, part 1 heeft mijn leven gered. Not really, maar die kan ik dromen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:01 schreef seto het volgende:
[..]
die mix die je gister postte is zo lekker
Er is dus een kliniek waar je voor dit soort fetish-fantasie-uitwerkingen naartoe kan blijkbaar.quote:Doctor Jill and Doctor Utah are nursing a male American patient. He is strapped down, wearing a green rubber apron and mask.
His penis is stitched into his scrotum. So an antificial vulva is created. The patient is several times injected in this 'vulva' with a NaCl-solution. He is quite injoying the treatment.
Viezerik dat kom je ook niw zomaar ff tegequote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is dus een kliniek waar je voor dit soort fetish-fantasie-uitwerkingen naartoe kan blijkbaar.
WATWATWATWAT.
Dus ze valt niet op negers?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het land van melk en honing zit achter die kuisheidsgordel.
Ps: ik probeer grs al te hosselen voordat het populair werd om grs te proberen hosselen. Dusss fuxxx sander.
quote:In Japan, there is a fast-growing trend of Japanese Face-farting sports going on.
It's where a group of people (mainly girls) take a fart victim (usually male) to a secluded place; and while the fart victim is sitting on the floor, the group have competition to see who can come up with the best positions to fart into the victims face.
http://www.abum.com/42282/Japanese-Face-Farting.html
Do normal so do I too.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike Ross <3
Ik zou m'n linkernier willen opgeven voor maar 5 minuten met hemEn ik zou een van jullie omleggen voor Rachel's kledingkast.
Mn rolmodel is Donna trouwens
[ Bericht 13% gewijzigd door G.R.S. op 31-01-2015 22:15:46 ]
Ludo Sandersquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
harvey specter is rolmodel voor mij
jullie?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:44 schreef McNulty het volgende:
Hoop stiekum dat dit grs is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
jullie?
Wbt Suits Charles forstman en anders Harvey.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
jullie?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen hem jongeman
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:54 schreef G.R.S. het volgende:
deze is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike Ross <3
Ik zou m'n linkernier willen opgeven voor maar 5 minuten met hemEn ik zou een van jullie omleggen voor Rachel's kledingkast.
Mn rolmodel is Donna trouwens![]()
![]()
deze is ook zo prachtigquote:
Whahahhaa ook die echo die zo door de straat galmtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
deze is ook zo prachtig
http://www.dumpert.nl/med(...)_isis_opgedoken.html
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahhaa ook die echo die zo door de straat galmt![]()
Moest ook hard lachen om deze
die stond laatst op dumpert ja, moest wel hardop lachenquote:
Hahahah idd echt een van de beste tot nu toequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die stond laatst op dumpert ja, moest wel hardop lachen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:54 schreef G.R.S. het volgende:
Lol sukkeltje wie is deze derderangs micheal scofieldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike Ross <3
Mn rolmodel is Donna trouwens
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
haters gonna hatequote:Op zondag 1 februari 2015 00:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol sukkeltje wie is deze derderangs micheal scofield
Maar ik lieg niet.quote:
moet je niet spoilen dat iedereen door gaat behalve die wimp die onder de tank ligt ok?quote:
vieze etha-actie is ditquote:Op zondag 1 februari 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
moet je niet spoilen dat iedereen door gaat behalve die wimp die onder de tank ligt ok?
Woooooow, dit steekt!quote:
Nee heb wel de 1080 al binnen. Is ie goed?quote:
Gastquote:
Ja man.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee heb wel de 1080 al binnen. Is ie goed?
Ik speel Destiny op PS4, die Peter Dinklage spreekt daar de stem in van je persoonlijke fucking hulprobotje. GoT forever spoiledquote:Op zondag 1 februari 2015 01:41 schreef Ethanolic het volgende:
Tyrion gaat dood, begin volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2015 01:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik speel Destiny op PS4, die Peter Dinklage spreekt daar de stem in van je persoonlijke fucking hulprobotje. GoT forever spoiledHaha serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lachen toch
Net als Kevin Spacey in AW.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 1 februari 2015 01:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha serieuslachen toch
Net als Kevin Spacey in AW.
Ben wel benieuwd wat ze nu willen doen met HOC, hijs nu t hoogst haalbare.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:46 schreef Ethanolic het volgende:
April denk ik. Kijk eerlijk gezegd meer uit naar House of Cards dan GoT
Oh shit, zo lang nog.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:46 schreef Ethanolic het volgende:
April denk ik. Kijk eerlijk gezegd meer uit naar House of Cards dan GoT
Klopt wel deze. Paar keer dik erin getuind. Maar etha is wel een goede jongen die niet spoilert.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:40 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens zijn mijn 'spoilers' altijd niet kloppendmaar goed
rocco siffrediquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
jullie?
feedback, c_c, feedbackquote:Op zondag 1 februari 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1 je haatposts beginnen me steeds meer op te winden.
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1 je feedbackposts beginnen me steeds meer op te winden.
Die heeft echt een kopstoot nodig.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier nog een link: R&P / Mijn vriend steunt niet
Vrouwen.
wowquote:Op zondag 1 februari 2015 13:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
YOU LIKE DIES? YOU LIKE DIES WEN ROCCO FUCK YOU STRONk?!?
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fuck nflquote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
Mofo's waar kan ik vanavond 't best de Superbowl checken? Liefst met origineel commentaar en half time show
Rachel is echt een moeilijk zeikwijf teringquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wbt Suits Charles forstman en anders Harvey.
Alhoewel ik wel Mike zou willen zijn omdat Rachel wel een vrouw is wat je zou wifen
Ik tik gewoon die Donnie neer op NFL.com denk ik. Je mag wel mee komen kijken?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
Mofo's waar kan ik vanavond 't best de Superbowl checken? Liefst met origineel commentaar en half time show
wel kaolo lekker.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Rachel is echt een moeilijk zeikwijf tering
Haha kenkerquote:Op zondag 1 februari 2015 13:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
cool man, ben er 12 uur!quote:Op zondag 1 februari 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik tik gewoon die Donnie neer op NFL.com denk ik. Je mag wel mee komen kijken?
Whahahah wat slechtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
Hier moest ik gister nog kapot hard om lachen trouwens, wel NSFW. Hey Sap.
Waar kan ik zo'n ring kopen?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
Hier moest ik gister nog kapot hard om lachen trouwens, wel NSFW. Hey Sap.
http://efukt.com/21206_How_I_Made_Mom_and_Sis_My_Sex_Slaves.html
TR's zet Weissman wel voor mij.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:38 schreef seto het volgende:
rip vms
nee geen TR gezet want VMS is rustige jongen
Vrouwen zijn net zo dickhungry als dat mannen achter kutjes aanlopen, en als je knap bent kom je met een hoop shit weg. Gohquote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
http://tinderrage.blogspot.ca/
strong
147-notes masterrace-crew vriendquote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef seto het volgende:
denk dat weissman wel de grootste snitch hier is
Ik wil die hungry chicks wel feedenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen zijn net zo dickhungry als dat mannen achter kutjes aanlopen, en als je knap bent kom je met een hoop shit weg. Goh
Inderdaad wat dat betreft niks nieuwsquote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo dickhungry als dat mannen achter kutjes aanlopen, en als je knap bent kom je met een hoop shit weg. Goh
Hahaha echt hequote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel echt een ragesite van fatties en fuglies die samen op vrouwen zitten te haten, dat
Ik ga ze niet eens proberenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha echt he
Mjah als je er ook daadwerkelijk uit ziet als een rapist dan werkt zo'n opener niet echt
wat een homofacequote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Zou geen seconde nadenken/10
Wel echt een ragesite van fatties en fuglies die samen op vrouwen zitten te haten, dat
Huh, waar heb je het over? Ik ben gewoon een zeer vriendelijke en nette jongeman.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, waar heb je het over? Ik ben gewoon een zeer vriendelijke en nette jongeman.
Ik heb ze uit zo'n thread op bodybuilding.comquote:Op zondag 1 februari 2015 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar 12 notes. Ik ben echt een goede jongen.
Hey Sapstengel, waar vind ik die moslim filmpjes? Ik ga helemaal stuk.
Sapquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ze uit zo'n thread op bodybuilding.com
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=166201371
haha niet zo kort lontje als kettlebellers of hartlopers gew altijd rustige jongesquote:Op zondag 1 februari 2015 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
hahah bodybuilders zijn gwn de grapigste mensen op de werled jatoch
Hahaha, die ISIS muziek eronder ook. Zo prachtig.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
omgquote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel handig zon broek
[ afbeelding ]
kkquote:Op zondag 1 februari 2015 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
Keiharde knaken te maken op unibet hier
Is gezond, ga je proberen?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zuurkoolpizza?
What the actual fuck?
jezus die eerstequote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef seto het volgende:
kan echt niet wachten tot islam europa overneemt
wat een geweldige religie
Hollandse keukendingquote:Op zondag 1 februari 2015 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zuurkool is typisch zo'n hollandse keuken-ding wat je als buitenlander gewoon niet begrijpt.
haha in de alsace lachen ze je uitquote:Op zondag 1 februari 2015 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zuurkool is typisch zo'n hollandse keuken-ding wat je als buitenlander gewoon niet begrijpt.
hahah is gwn tattas be like zuurkool is lekker hahahahquote:Op zondag 1 februari 2015 16:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hollandse keukending
Srs, ken je fucking feiten over zuurkool voor je poep praat.
Sry ik wist niet dat jullie boos zouden worden over zuurkool.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hollandse keukending
Srs, ken je fucking feiten over zuurkool voor je poep praat.
srs hoe krijgen mensen het voor elkaar om die ipodoordopjes te gebruiken zonder ze binnen 3 minuten ritueel te willen verbranden? Grootste troep *ooit*quote:
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
srs hoe krijgen mensen het voor elkaar om die ipodoordopjes te gebruiken zonder ze binnen 3 minuten ritueel te willen verbranden? Grootste troep *ooit*
kebab loempias?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
haha wat kryg je als je seto met c_c kruist
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
haha wat kryg je als je seto met c_c kruist
Sennheiser in-ears idd, bazendingen. Ga de deur niet uit zonder.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vraag ik me ook afiPod op max volume en ik hoor nog steeds m'n overbuurman ademen. M'n broertje had ze en wilde per se mijn Sennheisers lenen. lol, nooit meer.
leuke meid wie is dat??quote:Op zondag 1 februari 2015 16:50 schreef seto het volgende:
sennheiser hd598 master race
[ afbeelding ]
hey beach
Dat je lekker bent wil nog niet zeggen dat je je als een of ander labiel jankwijf moet gedragen. Gewoon normaal doen.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
nohomo maar zou hem wel deepthroaten
Samenvatting?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef Beach het volgende:
hey dima
Ethnographic Studies of Ancient Türkic Peoples & Central Asia: Huns, As-Alans, Scythians, Sarmatians
de uniforme turk bestaat nietquote:
Ik was vroeger donkerblond, srs. En nog steeds belachelijk lichte huid.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ja klopt
mijn oma moeders kant was vroeger blondje volgens mij en blauwe ogen, opa groen achtige ogen
oma's zoontje is blondje en zijn zoontje is ook weer blondje blauw oog
ik heb beetje bruin groenige ogen en beetje (donker)blond achtig baardje
XDquote:Op zondag 1 februari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeroom is ook een held overigens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt ie op jou?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er ni uit als turk
Oh daar hebben we weer zo'n pseudo-Turkoloog.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:09 schreef Beach het volgende:
en voor de oorlog van 1920 woonden er nog ruim 20% grieken in het huidige turkije
lol keihard b8edquote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh daar hebben we weer zo'n pseudo-Turkoloog.
Turken zijn een etniciteit, geen ras. Alle volkeren in de buurt van de Turken hebben die verschillen. Heeft verder weinig te maken met 'gemengd' zijn.
quote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken zijn een etniciteit, geen ras. Alle volkeren in de buurt van de Turken hebben die verschillen. Heeft verder weinig te maken met 'gemengd' zijn.
Hey Borte long time no seequote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed askim. Jij?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Borte long time no see![]()
Hoe is't ?
Waarom post je hier dan nog? Kanker maar gewoon weer op. Je onwetendheid zet je al na 3 posts compleet voor schut.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even een paar Griekse vlaggen posten ja, dat schrikt die Turken wel af.
die bolle hoort hier niet thuis en weissman is ingeburgerdquote:Op zondag 1 februari 2015 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik mis c_c en Weissman in dat plaatje tho.
quote:Op zondag 1 februari 2015 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik mis c_c en Weissman in dat plaatje tho.
Ik zie een post over Turken, ik post. En al dat gekanker schrikt mij niet af hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan nog? Kanker maar gewoon weer op. Je onwetendheid zet je na 3 posts al compleet voor schut.
Kaas heeft wel altijd gelijk hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe meer jij oprotten roept, hoe langer ik hier blijf.
Dus als ik hier blijf posten krijg ik een ban of wat?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas heeft wel altijd gelijk hoor.
Niet van mij iig.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus als ik hier blijf posten krijg ik een ban of wat?
ik blond geborenquote:Op zondag 1 februari 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was vroeger donkerblond, srs. En nog steeds belachelijk lichte huid.
Wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je lift niet, je pijpt niet. Je hebt hier niks te zoeken.
quote:Op zondag 1 februari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeroom is ook een held overigens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:53 schreef VMSDKR het volgende:
hou je bek ik neuk je moeder 1 uur lang
En morgen weer haten op de FP onder een bericht over Griekenland en hun tering hoge schuld die jij mag aflossen.quote:
Jouw moeder geneukt.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:59 schreef seto het volgende:
hebben turken de laatste 10 jaar uberhautp wat bereikt naast doner zaken openen en voor schut staan met erdogan?
? Vraag me af waar dit vandaan komt. Wat een kanker weerquote:Op zondag 1 februari 2015 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En morgen weer haten op de FP onder een bericht over Griekenland en hun tering hoge schuld die jij mag aflossen.
Vergeet het reinigen van onze eer dmv het in de fik steken van meisjes niet, vriend.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:59 schreef seto het volgende:
hebben turken de laatste 10 jaar uberhautp wat bereikt naast doner zaken openen en voor schut staan met erdogan?
Uit jouw portemonnee.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
? Vraag me af waar dit vandaan komt. Wat een kanker weerKunnen alleen maar Turken mee komen.
Hangt er vanaf wat je onder bereiken verstaat, zijn een keer wat Christenen vermoord, vind IS wel leuk denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:59 schreef seto het volgende:
Oh ja. Heb ik even gemist. Doe mijn geheugen is even ophelderen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeet het reinigen van onze eer dmv het in de fik steken van meisjes niet, vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |