Filmpje van vechtpartij http://www.rtvutrecht.nl/sport/1285359quote:UTRECHT - Kristoffer Peterson heeft bij een vechtpartij op de training van donderdag zijn kaak gebroken. De aanvaller van FC Utrecht kreeg ruzie met teamgenoot Anouar Kali. De middenvelder sloeg Peterson zo hard in zijn gezicht dat hij zijn kaak brak. Teamgenoten en technische staf moesten tussenbeide komen om de twee uit elkaar te krijgen.
Peterson is door de kaakbreuk 6 weken uitgeschakeld. FC Utrecht heeft maatregelen aangekondigd tegen Kali naar aanleiding van zijn gedrag. Ook de technische staf gaat met sancties komen. Zondag speelt FC Utrecht thuis tegen PEC Zwolle.
Dat is die ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is toch die idioot die naar Roda ging en vervolgens huilend terug kwam.
quote:
quote:
Iedereen heeft vroeger toch geleerd 'waar twee vechten hebben twee schuld'?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ruggengraatje ook daar bij Utrecht hoor 'ongelukje dit dat', 'ze waren beiden aan het meppen'. En hup, niemand geschorst. Kan gebeuren. xdoei.
Daarom. Flikker ze gewoon beiden paar weken uit de selectie. Voor Peterson zal dat dan overlappen met z'n blessure. Maar dit staat zo sneuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen heeft vroeger toch geleerd 'waar twee vechten hebben twee schuld'?
Waar twee vechten, hebben twee onschuld is zo raar.
Een handgemeen is toch wel wat anders dan wanneer je zo hard slaat dat iemand zijn kaak breekt. Sterker nog: dit valt gewoon onder mishandeling en kan een gevangenisstraf opleveren als Peterson aangifte zou doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Handgemeentjes heb je overal wel op de training, maar nu breekt er een keer één z'n kaak.
Lekker boeiend. Daar ga je niet dood van.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Handgemeentjes heb je overal wel op de training, maar nu breekt er een keer één z'n kaak.
Jij bent echt zo stoer jongequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Met of zonder condoom?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hou je bek ik neuk je moeder 1 uur lang
Jezus wat slecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met. Het omdoen van het condoom rekent hij mee.
Duurde 45 minuten.
Voetbal is natuurlijk een fysieke sport vol met emoties, ook geweld kan daarbij horen, als die Kali dit gedrag vaker vertoont zou ontslag kunnen maar dat schijnt niet het geval.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:15 schreef Falco het volgende:
In normale organisaties wordt een werknemer na het gebruiken van geweld op staande voet ontslagen.
Een vrij eenzijdige botsing.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Volgens het filmpje was het een botsing?
Botsing van de vuist van Kali en de kaak van die gast.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Volgens het filmpje was het een botsing?
Dan kan je deze drol gewoon schorsen hoor, mag nog niet de veters van het beste in het team strikkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:29 schreef Lemsterr het volgende:
Welke trainer gaat nou zn beste speler schorsen?
Binnen bepaalde lagen van de bevolking is dat inderdaad normaal, die worden na verloop van tijd ook geschorst omdat ze tijdens wedstrijden zich niet kunnen gedragen. Ik mag hopen dat de eredivisie van een enigszins hoger niveau wil zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:10 schreef Aiciu het volgende:
Bij mij in het team is er ook wel eens een vechtpartij op de training en na afloop is er niks meer aan de hand, niet te veel conclusies uittrekken dus.
Helaas, bij FC Utrecht is de beschaving kennelijk nog niet doorgedrongen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Binnen bepaalde lagen van de bevolking is dat inderdaad normaal, die worden na verloop van tijd ook geschorst omdat ze tijdens wedstrijden zich niet kunnen gedragen. Ik mag hopen dat de eredivisie van een enigszins hoger niveau wil zijn.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hou je bek ik neuk je moeder 1 uur lang
Kijk eens aan, de betreffende laag meldt zich vanzelf.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Helaas, bij FC Utrecht is de beschaving kennelijk nog niet doorgedrongen.
Gelukkig hebben ze verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |