Hahah dat zeg ik zelf ook altyd als skkltjes vragen of ik wil meetenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut? Yuri heeft iemand gemeet van fok? Ik dacht dat hij op zijn privacy gesteld was.
quote:
lolquote:
Jij hebt meer 18+ actie dan de meesten hier gok ikquote:
quote:
quote:
Hard.quote:
Haha, je hoeft het ook niet te geloven. Ik kwam er idd ook achter toen ik het er met een maatje over had. Op mijn paspoort staat wel 1.87, geen grap.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Die yuri 1,80m-1,87m gate is de grootste hoax van dit topic. Je maakt mij echt niet wijs dat je door het leven kan gaan in de veronderstelling 7cm naast je daadwerkelijke lengte te zitten. Die shit staat op je paspoort, je hebt referentie van maten waar het toevallig een keer over lengte gaat. Ik call bullshit.
Klopt, ik was bang dat mijn e-rep niet meer overeind zou blijven staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:24 schreef Awesome_ het volgende:
Yuri wilde gewoon tof doen over zn lengte in dit topic, maar toen die keer een meetje zetten met iemand van fok moest die eerst die hoax ontkrachten om niet voor schut te staan. Zo denk ik dat klokov ook maar een normaal mannetje is.
Hey Weissmanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut? Yuri heeft iemand gemeet van fok? Ik dacht dat hij op zijn privacy gesteld was.
Nog steeds aan hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt meer 18+ actie dan de meesten hier gok ik
Of is het al uit
Paas link dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef JackieBrown het volgende:
Dat black people twitter op redditthanks grs
Hey dikkertje je mag wel wat van mij gebruiken om je self-esteem op te krikken. Moet je wel eerst wat bij mij opkrikken hahaha snap je.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
sws +1 voor cowboy Henk. Not even mad.
npquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef JackieBrown het volgende:
Dat black people twitter op redditthanks grs
Als ik self-esteem issues zou hebben zou ik wel in S&G posten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey dikkertje je mag wel wat van mij gebruiken om je self-esteem op te krikken. Moet je wel eerst wat bij mij opkrikken hahaha snap je.
Heeft sander je ass al getapt?quote:
quote:
Daar gaat mn plan. Klotzak.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik self-esteem issues zou hebben zou ik wel in S&G posten.
Wolla niemand komt door die kuisheidsgordel heen. Jij draagt cker slip met erop pas opik bijt.quote:
Waarom ben jij zo geïnteresseerd on het ondergoed van Sander zijn meisje?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wolla niemand komt door die kuisheidsgordel heen. Jij draagt cker slip met erop pas opik bijt.
Het land van melk en honing zit achter die kuisheidsgordel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geïnteresseerd on het ondergoed van Sander zijn meisje?
En dat was part 3 geloof ik, part 1 heeft mijn leven gered. Not really, maar die kan ik dromen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:01 schreef seto het volgende:
[..]
die mix die je gister postte is zo lekker
Er is dus een kliniek waar je voor dit soort fetish-fantasie-uitwerkingen naartoe kan blijkbaar.quote:Doctor Jill and Doctor Utah are nursing a male American patient. He is strapped down, wearing a green rubber apron and mask.
His penis is stitched into his scrotum. So an antificial vulva is created. The patient is several times injected in this 'vulva' with a NaCl-solution. He is quite injoying the treatment.
Viezerik dat kom je ook niw zomaar ff tegequote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is dus een kliniek waar je voor dit soort fetish-fantasie-uitwerkingen naartoe kan blijkbaar.
WATWATWATWAT.
Dus ze valt niet op negers?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het land van melk en honing zit achter die kuisheidsgordel.
Ps: ik probeer grs al te hosselen voordat het populair werd om grs te proberen hosselen. Dusss fuxxx sander.
quote:In Japan, there is a fast-growing trend of Japanese Face-farting sports going on.
It's where a group of people (mainly girls) take a fart victim (usually male) to a secluded place; and while the fart victim is sitting on the floor, the group have competition to see who can come up with the best positions to fart into the victims face.
http://www.abum.com/42282/Japanese-Face-Farting.html
Do normal so do I too.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike Ross <3
Ik zou m'n linkernier willen opgeven voor maar 5 minuten met hemEn ik zou een van jullie omleggen voor Rachel's kledingkast.
Mn rolmodel is Donna trouwens
[ Bericht 13% gewijzigd door G.R.S. op 31-01-2015 22:15:46 ]
Ludo Sandersquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
harvey specter is rolmodel voor mij
jullie?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:44 schreef McNulty het volgende:
Hoop stiekum dat dit grs is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
jullie?
Wbt Suits Charles forstman en anders Harvey.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
jullie?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen hem jongeman
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:54 schreef G.R.S. het volgende:
deze is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike Ross <3
Ik zou m'n linkernier willen opgeven voor maar 5 minuten met hemEn ik zou een van jullie omleggen voor Rachel's kledingkast.
Mn rolmodel is Donna trouwens![]()
![]()
deze is ook zo prachtigquote:
Whahahhaa ook die echo die zo door de straat galmtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
deze is ook zo prachtig
http://www.dumpert.nl/med(...)_isis_opgedoken.html
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahhaa ook die echo die zo door de straat galmt![]()
Moest ook hard lachen om deze
die stond laatst op dumpert ja, moest wel hardop lachenquote:
Hahahah idd echt een van de beste tot nu toequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die stond laatst op dumpert ja, moest wel hardop lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |