* MaryMouse kijkt naar buiten - bah, natte sneeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
Zo! Dat benne beste vlokken jonguh!!!
waarom is ie geschorst dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 baalt nu wel dat zijn BMW geschorst is…
Sneeuw
Achterwielaandrijving
Discogs, de marktplaats voor vinyl paupersquote:
Hier ligt al een centimeter of 5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse kijkt naar buiten - bah, natte sneeuw![]()
Omdat er een nieuwe uitlaat onder moet van meneer APKquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waarom is ie geschorst dan?
rot meneerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat er een nieuwe uitlaat onder moet van meneer APK
woeiiiiiiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat nare verhaal
Discogs heeft veel singles en ook de b-kanten.
Ik dacht dat je wel had kunnen raden dat dit de afsluiter zou zijnquote:
Je was een piraat? , dst is wel zuur al je singles weg. Jaren sparenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
woeiiiiii
De vuilnis waren mijn LP's
Voor de derde keer onze zender opgerold waren mijn singles
Slaap lekker ding want jij is lastig,quote:
Hehehe niet eens bij stilgestaan eigenlijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel had kunnen raden dat dit de afsluiter zou zijn
Maar, want… beide technisch verkeerdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker ding want jij is lastig,
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je was een piraat? , dst is wel zuur al je singles weg. Jaren sparen
Ik draai zo ver de tijd het mij toelaat alle verzoekjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet eens bij stilgestaan eigenlijk!
Dichtelijke vrijheidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar, want… beide technisch verkeerd
Mja, helaas neemt de jeugd van tegenwoordig dat te letterlijk over enzo…quote:
Ik ga denk ik op de lijst van volgende week de Nr. 100, de Nr. 1 en mijn afsluiter maar een balkje gevenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze niet gezien in de lijst, anders had ik hem aangevraagd
Er zat toch best nog wat slechts tussenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:59 schreef Symphonic het volgende:
We hebben in ieder geval het beste van 2009 gehoord, en de rest kunnen we wegmieteren
Zeer teleurstellend jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:59 schreef Symphonic het volgende:
We hebben in ieder geval het beste van 2009 gehoord, en de rest kunnen we wegmieteren
Mooi, er komen er geloof ik nog zo'n 47 dit jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:00 schreef ToT het volgende:
Thx voor de show weer, Muissie!
Blijft een leuk onderwerp, dit!
quote:
quote:
Graag gedraaid weerquote:
Alexander Rybak (die voor Noowegen het ESF won) ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
Dit nummer, ook uit 2009…. niet eens in de Top 100
Dat vind ik dan minder verwonderlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alexander Rybak (die voor Noowegen het ESF won) ook niet
Vind je het gek, wie koopt er nog muziek?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
Dit nummer, ook 2009….ook niet in de lijst
Ik ben blij dat je aangeeft dat er van de top 100 niks klopt, geen reggae, geen rap/hiphopquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
Merken jullie al dat ik het muzikale niveau van 2009 wat probeer op te fleuren
Ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vind je het gek, wie koopt er nog muziek?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vind je het gek, wie koopt er nog muziek?
Pas nog het album van Sam Smithquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh echt wat is het laatste dat je gekocht hebt?
quote:
Die hitlijsten zijn sowieso vaak maar "gekocht"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je aangeeft dat er van de top 100 niks klopt, geen reggae, geen rap/hiphop
Gevondenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
@ deze!
En verzoekje onderwerp: de ruimte!
Malice Mizer - Kami's Memorial Boxquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh echt wat is het laatste dat je gekocht hebt?
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die hitlijsten zijn sowieso vaak maar "gekocht"
Dat klinkt bijzonderquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Malice Mizer - Kami's Memorial Box
Helemaal vanuit Japan laten komen
Wowquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Malice Mizer - Kami's Memorial Box
Helemaal vanuit Japan laten komen
Wilde eerste Rebecca Black doen met Friday… maar ja, daar is geen versie van te vinden met goede geluidskwaliteitquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wilde eerste Rebecca Black doen met Friday… maar ja, daar is geen versie van te vinden met goede geluidskwaliteit
Tja, iedereen kan zijn muziekale scheten maar op het internet dumpen en promoten… Er is geen filter meer…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:16 schreef Karzai het volgende:
Je wordt tegenwoordig een beetje overspoeld met muziek,, voor de kwaliteit kan ik het wel begrijpen
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
babipangang wou ik bestellen maar daar begin ik nu niet meer aan
Nieuwe vakantie foto's? waar je niet geweest bent?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef ToT het volgende:
Zo, was ff aan het photoshoppen, klaar nu!
je moet het meer spicy brengen dit is gort droogquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Voor hen die nog wat willen leren tijdens mijn shows:
"Sadeness" was written by Michael Cretu (under the pseudonym Curly M.C.), Frank Peterson (under the pseudonym F. Gregorian), and David Fairstein. The lyrics are in Latin and French; the Latin text includes a quotation from Psalm 24:7-8. The Extended Trance Mix from the CD single contains some additional male French lyrics. The female French lyrics in both this version and the regular one are whispered by Cretu's then-wife, Sandra, who at the time of Enigma's formation had already had hit singles as a solo artist.
The Gregorian vocals were mostly taken from the 1976 album Paschale Mysterium by the German choir Capella Antiqua München with conductor Konrad Ruhland, specifically from their track "Procedamus in pace! (Antiphon)". The vocals were at first used without permission; a lawsuit followed in 1994 and was settled by compensation.
* Spezza19 gooit wat peper en zout over het schermquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet het meer spicy brengen dit is gort droog
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nieuwe vakantie foto's? waar je niet geweest bent?
en hoe!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef ToT het volgende:
Zo, was ff aan het photoshoppen, klaar nu!
Maar ik ben altijd bereid om iets te lerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gooit wat peper en zout over het scherm
* Spezza19 heeft nog geen microfoonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd bereid om iets te leren
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen afquote:
Klopt, maar je moet ook rustig de tijd nemen alles te lezen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen af
quote:
was wel een heeeeeeeeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
En Symph? Past deze bij je gekozen onderwerp?
Die gigantische mestkever aan de achterzijde van de aarde maakt me ook wel bangquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen af
Mars Attacks !quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die gigantische mestkever aan de achterzijde van de aarde maakt me ook wel bang
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef Karzai het volgende:
ik kan net niet lezen wat er op die meteoriet staat, gaat te snel
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ook rustig de tijd nemen alles te lezen!
Ja Photoshop is erg buggy waardoor de animatie enorm schokkerig loopt (ik dacht een workaround gevonden te hebben, maar helaas), en het materiaal van de letters is ook totaal niet wat het zou moeten zijn. Ik hoop die problemen snel opgelost te hebben, maar al met al vind ik gezien de omstandigheden dat het best aardig gelukt is!
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
4 februari 20:00 Top of Flop
11 februari 20:00 Vandaag de dag
40 jaar geleden was het muziek van nuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:39 schreef Geralt het volgende:
Welke ouwe lul is aan het draaien? Zo aan de muziek te horen dan. Of is dit muziek van nu?
Sowieso tijdloos deze muziekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40 jaar geleden was het muziek van nu
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegdquote:
Happy Togetherquote:
Als ik ga zingen is het ook tijdloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegd
inderdaad, en laten we andre hazes niet vergetenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegd
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik ga zingen is het ook tijdloos.
Vroeger vonden ze het niks, nu niet en ook in de toekomst zal het niet wat worden
[..]
Vroeger vonden ze het niks, nu niet en ook in de toekomst zal het niet wat worden
Hazes, en Johhny Jordaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
inderdaad, en laten we andre hazes niet vergeten
[..]
Neuh, mensen roepen geen onderwerpen meer, dus zit ik in mijn lijstje te pluizenquote:
Zelfs ik amperquote:
Misschien moet je het omdraaien. Jij roept een onderwerp en vraagt aan de luisteraars om nummersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, mensen roepen geen onderwerpen meer, dus zit ik in mijn lijstje te pluizen
Net kwam de jaren 70 ook voorbijen wat uit de jaren 80 en 2009
Dan is de kans groot dat ze nummers roepen die ik niet hebquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien moet je het omdraaien. Jij roept een onderwerp en vraagt aan de luisteraars om nummers
Band Aid - Do they Know it's Christmasquote:
Zowel de bewaker als de cameraman, hebben meer dan hun werk gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:50 schreef Karzai het volgende:
Wel slim dat dattie een geluidsdemper op z'n pistool had, vol in camera staan
Ik betwijfel of we die ooit te horen zullen krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
Toch blijf ik benieuwd naar wat zijn beweegredenen waren.
zekers, bewaker bleef cool, voor hetzelfde geld werd ie voor z'n kop geschotenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zowel de bewaker als de cameraman, hebben meer dan hun werk gedaan
Mja, zo'n airsoft pistool doet pijn… maar dood ga je er niet snel van…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
zekers, bewaker bleef cool, voor hetzelfde geld werd ie voor z'n kop geschoten
echt briljant koelbloedig gehandeldquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zowel de bewaker als de cameraman, hebben meer dan hun werk gedaan
Kom jij nou niet stoer doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zo'n airsoft pistool doet pijn… maar dood ga je er niet snel van…
Was het een airsoft pistool dan? Ik wist alleen dat het een neppe was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zo'n airsoft pistool doet pijn… maar dood ga je er niet snel van…
wat in Parijs gebeurt isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
zekers, bewaker bleef cool, voor hetzelfde geld werd ie voor z'n kop geschoten
Tja alleen de politie was niet blij met het feit dat de NOS-medewerkers precies zo handelden zoals ze vanuit hun werk altijd doen: proberen informatie te vergaren i.p.v. aan hun veiligheid te denken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt briljant koelbloedig gehandeld
Volgens de berichten welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het een airsoft pistool dan? Ik wist alleen dat het een neppe was.
Ik heb nergens gelezen dat het om een airsoft pistool ging, wel om een nep pistool.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer hoor.. Ik vermeld alleen een feit.
Tja, beroeps deformatie denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja alleen de politie was niet blij met het feit dat de NOS-medewerkers precies zo handelden zoals ze vanuit hun werk altijd doen: proberen informatie te vergaren i.p.v. aan hun veiligheid te denken.
Ik heb ook nergens gezegd dat het een schadevrije sport is… Ik zei alleen dat je er niet dood aan zal gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat het om een airsoft pistool ging, wel om een nep pistool.
En ik heb genoeg foto's gezien van airsofters die er toch niet helemaal onbeschadigd vanaf kwamen.
Maar een schot daarvan zal niet heel erg snel dodelijk zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat het om een airsoft pistool ging, wel om een nep pistool.
En ik heb genoeg foto's gezien van airsofters die er toch niet helemaal onbeschadigd vanaf kwamen.
Mee eens, maar ik blijf me wel afvragen in hoeverre hij gek was en in hoeverre hetgene wat hij wilde zeggen, wel op feiten berustte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, beroeps deformatie denk ik
Al met al, vind ik het gewoon heel netjes afgehandeld (en gelukkig dat het om een 'gekke' student ging, en niet om een 'echte' terrorist)
Verminken is al erg genoeg, ga jij er met je koppie voor staan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar een schot daarvan zal niet heel erg snel dodelijk zijn, denk ik.
Feiten: inlichtingendienst? Wereldzaken die voor iedere burger van belang zijn? Sorry, BNW komt heel dicht bij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik blijf me wel afvragen in hoeverre hij gek was en in hoeverre hetgene wat hij wilde zeggen, wel op feiten berustte.
Nee okee, maar dan nog; de situatie was sowieso bedreigend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Verminken is al erg genoeg, ga jij er met je koppie voor staan?
Ik wil altijd liever eerst zo veel mogelijk info van meerdere kanten hebben voor ik conclusies trek, maar ik moet wel zeggen dat de kans dat het een gek was groter is dan dat een 19-jarige bij de inlichtingendienst gewerkt zou hebben en in die tijd wereldschokkende zaken ontdekt zou hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Feiten: inlichtingendienst? Wereldzaken die voor iedere burger van belang zijn? Sorry, BNW komt heel dicht bij.
Absoluut, maakt ook niet uit met wat voor (nep) wapen je bedreigd wordt. Zelfs een luchtbuks kan schade aanrichten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee okee, maar dan nog; de situatie was sowieso bedreigend.
Volgens mij ging het vooral om het feit dat men dacht dat het een echt vuurwapen was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut, maakt ook niet uit met wat voor (nep) wapen je bedreigd wordt. Zelfs een luchtbuks kan schade aanrichten.
Zo klinkt het niet. Het klinkt als een easy listening versie van het origineel. Het origineel klinkt meer live dan dit.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil altijd liever eerst zo veel mogelijk info van meerdere kanten hebben voor ik conclusies trek, maar ik moet wel zeggen dat de kans dat het een gek was groter is dan dat een 19-jarige bij de inlichtingendienst gewerkt zou hebben en in die tijd wereldschokkende zaken ontdekt zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |