* Spezza19 heeft nog geen microfoonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd bereid om iets te leren
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen afquote:
Klopt, maar je moet ook rustig de tijd nemen alles te lezen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen af
quote:
was wel een heeeeeeeeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
En Symph? Past deze bij je gekozen onderwerp?
Die gigantische mestkever aan de achterzijde van de aarde maakt me ook wel bangquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen af
Mars Attacks !quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die gigantische mestkever aan de achterzijde van de aarde maakt me ook wel bang
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef Karzai het volgende:
ik kan net niet lezen wat er op die meteoriet staat, gaat te snel
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ook rustig de tijd nemen alles te lezen!
Ja Photoshop is erg buggy waardoor de animatie enorm schokkerig loopt (ik dacht een workaround gevonden te hebben, maar helaas), en het materiaal van de letters is ook totaal niet wat het zou moeten zijn. Ik hoop die problemen snel opgelost te hebben, maar al met al vind ik gezien de omstandigheden dat het best aardig gelukt is!
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
4 februari 20:00 Top of Flop
11 februari 20:00 Vandaag de dag
40 jaar geleden was het muziek van nuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:39 schreef Geralt het volgende:
Welke ouwe lul is aan het draaien? Zo aan de muziek te horen dan. Of is dit muziek van nu?
Sowieso tijdloos deze muziekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40 jaar geleden was het muziek van nu
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegdquote:
Happy Togetherquote:
Als ik ga zingen is het ook tijdloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |