Die hitlijsten zijn sowieso vaak maar "gekocht"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je aangeeft dat er van de top 100 niks klopt, geen reggae, geen rap/hiphop
Gevondenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
@ deze!
En verzoekje onderwerp: de ruimte!
Malice Mizer - Kami's Memorial Boxquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh echt wat is het laatste dat je gekocht hebt?
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die hitlijsten zijn sowieso vaak maar "gekocht"
Dat klinkt bijzonderquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Malice Mizer - Kami's Memorial Box
Helemaal vanuit Japan laten komen
Wowquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Malice Mizer - Kami's Memorial Box
Helemaal vanuit Japan laten komen
Wilde eerste Rebecca Black doen met Friday… maar ja, daar is geen versie van te vinden met goede geluidskwaliteitquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wilde eerste Rebecca Black doen met Friday… maar ja, daar is geen versie van te vinden met goede geluidskwaliteit
Tja, iedereen kan zijn muziekale scheten maar op het internet dumpen en promoten… Er is geen filter meer…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:16 schreef Karzai het volgende:
Je wordt tegenwoordig een beetje overspoeld met muziek,, voor de kwaliteit kan ik het wel begrijpen
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
babipangang wou ik bestellen maar daar begin ik nu niet meer aan
Nieuwe vakantie foto's? waar je niet geweest bent?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef ToT het volgende:
Zo, was ff aan het photoshoppen, klaar nu!
je moet het meer spicy brengen dit is gort droogquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Voor hen die nog wat willen leren tijdens mijn shows:
"Sadeness" was written by Michael Cretu (under the pseudonym Curly M.C.), Frank Peterson (under the pseudonym F. Gregorian), and David Fairstein. The lyrics are in Latin and French; the Latin text includes a quotation from Psalm 24:7-8. The Extended Trance Mix from the CD single contains some additional male French lyrics. The female French lyrics in both this version and the regular one are whispered by Cretu's then-wife, Sandra, who at the time of Enigma's formation had already had hit singles as a solo artist.
The Gregorian vocals were mostly taken from the 1976 album Paschale Mysterium by the German choir Capella Antiqua München with conductor Konrad Ruhland, specifically from their track "Procedamus in pace! (Antiphon)". The vocals were at first used without permission; a lawsuit followed in 1994 and was settled by compensation.
* Spezza19 gooit wat peper en zout over het schermquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet het meer spicy brengen dit is gort droog
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nieuwe vakantie foto's? waar je niet geweest bent?
en hoe!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef ToT het volgende:
Zo, was ff aan het photoshoppen, klaar nu!
Maar ik ben altijd bereid om iets te lerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gooit wat peper en zout over het scherm
* Spezza19 heeft nog geen microfoonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd bereid om iets te leren
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen afquote:
Klopt, maar je moet ook rustig de tijd nemen alles te lezen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen af
quote:
was wel een heeeeeeeeeeerlijk nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
En Symph? Past deze bij je gekozen onderwerp?
Die gigantische mestkever aan de achterzijde van de aarde maakt me ook wel bangquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meteoriet rechts onder lijdt mij heel erg van de tekst om de globe heen af
Mars Attacks !quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die gigantische mestkever aan de achterzijde van de aarde maakt me ook wel bang
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef Karzai het volgende:
ik kan net niet lezen wat er op die meteoriet staat, gaat te snel
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ook rustig de tijd nemen alles te lezen!
Ja Photoshop is erg buggy waardoor de animatie enorm schokkerig loopt (ik dacht een workaround gevonden te hebben, maar helaas), en het materiaal van de letters is ook totaal niet wat het zou moeten zijn. Ik hoop die problemen snel opgelost te hebben, maar al met al vind ik gezien de omstandigheden dat het best aardig gelukt is!
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
4 februari 20:00 Top of Flop
11 februari 20:00 Vandaag de dag
40 jaar geleden was het muziek van nuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:39 schreef Geralt het volgende:
Welke ouwe lul is aan het draaien? Zo aan de muziek te horen dan. Of is dit muziek van nu?
Sowieso tijdloos deze muziekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40 jaar geleden was het muziek van nu
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegdquote:
Happy Togetherquote:
Als ik ga zingen is het ook tijdloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wordt van Mozart en Händel ook gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |