zekers, bewaker bleef cool, voor hetzelfde geld werd ie voor z'n kop geschotenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zowel de bewaker als de cameraman, hebben meer dan hun werk gedaan
Mja, zo'n airsoft pistool doet pijn… maar dood ga je er niet snel van…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
zekers, bewaker bleef cool, voor hetzelfde geld werd ie voor z'n kop geschoten
echt briljant koelbloedig gehandeldquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zowel de bewaker als de cameraman, hebben meer dan hun werk gedaan
Kom jij nou niet stoer doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zo'n airsoft pistool doet pijn… maar dood ga je er niet snel van…
Was het een airsoft pistool dan? Ik wist alleen dat het een neppe was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zo'n airsoft pistool doet pijn… maar dood ga je er niet snel van…
wat in Parijs gebeurt isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
zekers, bewaker bleef cool, voor hetzelfde geld werd ie voor z'n kop geschoten
Tja alleen de politie was niet blij met het feit dat de NOS-medewerkers precies zo handelden zoals ze vanuit hun werk altijd doen: proberen informatie te vergaren i.p.v. aan hun veiligheid te denken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt briljant koelbloedig gehandeld
Volgens de berichten welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het een airsoft pistool dan? Ik wist alleen dat het een neppe was.
Ik heb nergens gelezen dat het om een airsoft pistool ging, wel om een nep pistool.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer hoor.. Ik vermeld alleen een feit.
Tja, beroeps deformatie denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja alleen de politie was niet blij met het feit dat de NOS-medewerkers precies zo handelden zoals ze vanuit hun werk altijd doen: proberen informatie te vergaren i.p.v. aan hun veiligheid te denken.
Ik heb ook nergens gezegd dat het een schadevrije sport is… Ik zei alleen dat je er niet dood aan zal gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat het om een airsoft pistool ging, wel om een nep pistool.
En ik heb genoeg foto's gezien van airsofters die er toch niet helemaal onbeschadigd vanaf kwamen.
Maar een schot daarvan zal niet heel erg snel dodelijk zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat het om een airsoft pistool ging, wel om een nep pistool.
En ik heb genoeg foto's gezien van airsofters die er toch niet helemaal onbeschadigd vanaf kwamen.
Mee eens, maar ik blijf me wel afvragen in hoeverre hij gek was en in hoeverre hetgene wat hij wilde zeggen, wel op feiten berustte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, beroeps deformatie denk ik
Al met al, vind ik het gewoon heel netjes afgehandeld (en gelukkig dat het om een 'gekke' student ging, en niet om een 'echte' terrorist)
Verminken is al erg genoeg, ga jij er met je koppie voor staan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar een schot daarvan zal niet heel erg snel dodelijk zijn, denk ik.
Feiten: inlichtingendienst? Wereldzaken die voor iedere burger van belang zijn? Sorry, BNW komt heel dicht bij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik blijf me wel afvragen in hoeverre hij gek was en in hoeverre hetgene wat hij wilde zeggen, wel op feiten berustte.
Nee okee, maar dan nog; de situatie was sowieso bedreigend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Verminken is al erg genoeg, ga jij er met je koppie voor staan?
Ik wil altijd liever eerst zo veel mogelijk info van meerdere kanten hebben voor ik conclusies trek, maar ik moet wel zeggen dat de kans dat het een gek was groter is dan dat een 19-jarige bij de inlichtingendienst gewerkt zou hebben en in die tijd wereldschokkende zaken ontdekt zou hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Feiten: inlichtingendienst? Wereldzaken die voor iedere burger van belang zijn? Sorry, BNW komt heel dicht bij.
Absoluut, maakt ook niet uit met wat voor (nep) wapen je bedreigd wordt. Zelfs een luchtbuks kan schade aanrichten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee okee, maar dan nog; de situatie was sowieso bedreigend.
Volgens mij ging het vooral om het feit dat men dacht dat het een echt vuurwapen was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut, maakt ook niet uit met wat voor (nep) wapen je bedreigd wordt. Zelfs een luchtbuks kan schade aanrichten.
Zo klinkt het niet. Het klinkt als een easy listening versie van het origineel. Het origineel klinkt meer live dan dit.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil altijd liever eerst zo veel mogelijk info van meerdere kanten hebben voor ik conclusies trek, maar ik moet wel zeggen dat de kans dat het een gek was groter is dan dat een 19-jarige bij de inlichtingendienst gewerkt zou hebben en in die tijd wereldschokkende zaken ontdekt zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |