mijn AKG komt ook niet van mijn mengpaneel afquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De AKG gebruik ik ook alleen thuis als ik luister of draai. Voor buiten/onderweg/werk heb ik de Bose Quietcomfort 25 (en zelfs die is alleen maar koptelefoon)
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 doet hierna trouwens een showtje draaien.. zie pagina
Dat is ook het enige voordeel van oortjes, maar de geluidskwaliteit is kilo uniform tangoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:38 schreef DieselTank het volgende:
Ik ben meer van de oortjes want die kan je lekker snel en makelijk wegstoppen
Kwaliteitief uitermate teleurstellendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is ook het enige voordeel van oortjes, maar de geluidskwaliteit is kilo uniform tango
Katholieke Universiteit Tilburgquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Kwaliteitief uitermate teleurstellend
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Symphonic het volgende:
wel een mooi nummer dit
Stiekem vind ik Guus best heel aardig
Zelf rippen een optie? dat heb ik namelijk wel met mijn bowie-singles gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week trouwens weer verder met mijn singlebak
Best een klus ook de B-kanten erbij zoeken
echt he, gelukkig is dat de laatste paar jaar enorm verbeterdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een moeizaam muziekjaar was 2009
Tja, aan de Top 100 van een jaar kan ik niets veranderenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef Karzai het volgende:
Beetje een jaar van niks 2009, maar toch bedankt Muis![]()
Ik ben aan het reconstrueren welke singles ik allemaal had (en dan ga ik er ook nog wel een hoop vergeten denk ik) maar niet bij elke single staat de B kant vermeld...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelf rippen een optie? dat heb ik namelijk wel met mijn bowie-singles gedaan.
Ow ja, dat nare verhaalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben aan het reconstrueren welke singles ik allemaal had (en dan ga ik er ook nog wel een hoop vergeten denk ik) maar niet bij elke single staat de B kant vermeld...
Pas als ik dat allemaal compleet eb ga ik de muziek erbij zoeken.
Helaas heb ik de singles niet meer...
Die heb ik ooit in moeten leveren bij de RCD
discogsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat nare verhaal
Discogs heeft veel singles en ook de b-kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |