* MaryMouse kijkt naar buiten - bah, natte sneeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
Zo! Dat benne beste vlokken jonguh!!!
waarom is ie geschorst dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 baalt nu wel dat zijn BMW geschorst is…
Sneeuw
Achterwielaandrijving
Discogs, de marktplaats voor vinyl paupersquote:
Hier ligt al een centimeter of 5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse kijkt naar buiten - bah, natte sneeuw![]()
Omdat er een nieuwe uitlaat onder moet van meneer APKquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waarom is ie geschorst dan?
rot meneerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat er een nieuwe uitlaat onder moet van meneer APK
woeiiiiiiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat nare verhaal
Discogs heeft veel singles en ook de b-kanten.
Ik dacht dat je wel had kunnen raden dat dit de afsluiter zou zijnquote:
Je was een piraat? , dst is wel zuur al je singles weg. Jaren sparenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
woeiiiiii
De vuilnis waren mijn LP's
Voor de derde keer onze zender opgerold waren mijn singles
Slaap lekker ding want jij is lastig,quote:
Hehehe niet eens bij stilgestaan eigenlijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel had kunnen raden dat dit de afsluiter zou zijn
Maar, want… beide technisch verkeerdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker ding want jij is lastig,
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je was een piraat? , dst is wel zuur al je singles weg. Jaren sparen
Ik draai zo ver de tijd het mij toelaat alle verzoekjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet eens bij stilgestaan eigenlijk!
Dichtelijke vrijheidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar, want… beide technisch verkeerd
Mja, helaas neemt de jeugd van tegenwoordig dat te letterlijk over enzo…quote:
Ik ga denk ik op de lijst van volgende week de Nr. 100, de Nr. 1 en mijn afsluiter maar een balkje gevenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze niet gezien in de lijst, anders had ik hem aangevraagd
Er zat toch best nog wat slechts tussenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:59 schreef Symphonic het volgende:
We hebben in ieder geval het beste van 2009 gehoord, en de rest kunnen we wegmieteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |