Volgens mij hebben Kris en Lisanne op die Miradorfoto's "gewoon" hun beha aan die later in de rugzak is gevonden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef agter het volgende:
Ik lees hier ook dat ze kennelijk een bikini bij zich/aan hadden. Hoe zeker is dat?
Dachten ze dat ze ergens konden zwemmen, op de Pianista? Of is dat een aanwijzing dat ze eigenlijk al verder wilden lopen? En waarheen dan?
ja, gezellig koffie drinken, met... Baruquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- hotelbar
- zwembad
- lokale discotheek
- lekkere eettentjes
- muggenolieverkoper
- koffie bij de Master of the Mountain thuis
Die zit in Duitsland, lijkt me een beetje uit de richting.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, gezellig koffie drinken, met... Baru
serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zit in Duitsland, lijkt me een beetje uit de richting.
Waarom denk jij dat "werkelijk niemand dat gelooft"??quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.
Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess what... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.
Jij denkt dat Baru dezelfde is als F?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.
Guess what, als jij er bent, en Domnivoor, heeft hij opeens vakantie, en zit ook weer in Boquete.
Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess again... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.
En waarom niet?? Omdat er geen bewijs voor is voor welke stelling dan ook.
Niet voor deze, en niet voor die stelling. Niet voor de stelling van verdwaling, niet voor die van een ongeluk, niet voor die van een moord, of een combinatie.
Slechts aanwijzingen.
Hoewel. Behalve dan de stelling dat de dames dood zijn. Het DNA bewijs daarvoor is sluitend.
En daarom heeft F zijn ploeg dat ook gevonden. Achter een boom, toen toevallig iemand zich omdraaide en nog eens keek.
Zijn ambitieuze tweelingbroer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt dat Baru dezelfde is als F?
Ik heb het niet gevolgd op WS, kom daar nooit. Maar wat jij zegt is daar een algemeen geaccepteerde kijk op Baru?quote:
Die T.Z. geloofde de laatste tijd ook steeds sterker in complotten. Hij moet wel een BNW'er zijn. Wie heeft het eerste de nick waaronder hij post? Lang kan het niet duren, het is een kwestie van goed opletten: welke user post er ineens niet meer op BNW, en verder ook niet op FOK!?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:59 schreef SoloDuo het volgende:
13:37 Leet time...
na het journaal van gisteren geloof ik nog sterker in een georganiseerde bende (& hackers?)
die achter de verdwijning zit...
Nooit iets op dezelfde tijd, dàt zou pas verdacht zijn.quote:Kris iPhone...5 & 6 april 13:37...L337...Hackers-taal voor Elite
Geen toeval in de jungle je iPhone op exact dezelfde tijd aanzetten!
Is het dáárom maar twee keer gelukt om die geheime bekende mysterieuze boodschap te publiceren?quote:Niemand kijkt op de klok als je lost bent op een jungletrail om van 10:00-11:00 & 13:00-14:00
je telefoon te checken...
OK, dan vraag ik het maar op de man af: Is dit een grap? Onmogelijk dat vast te stellen, wegens Poe's Lawquote:Dit zijn geen meiden geweest die in blinde paniek aan het bellen zijn...
Dit is zeker bewijs van een misdrijf...
Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de lichamelijke resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt dat Baru dezelfde is als F?
Maar ze hebben in elk geval wat voorbereidingen moeten treffen, zoals wat te eten meenemen voor onderweg. Wat ze ooit ergens die dagen gekocht hebben. Met zulke levensgrote fotoborden langs de kant van de weg zou iemand zich dat kunnen herinneren. maja... ook al moeilijk te achterhalen .quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
De vraag is dan of ze wisten dat dit onder hikers gebruikelijk is, dat je het kenbaar maakt.
En, mede gezien hun uitrusting, vraag ik me dat af.
Mss hebben ze er gewoon niet aan gedacht? Ze gingen kennelijk gewoon van een makkelijke wandeling uit.
Niet als je het alleen maar stelt. Dat is een geloofsbelijdenis, en daar heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:43 schreef gynaika het volgende:
[..]
K en L zijn die tocht niet op eigen gelegenheid gaan maken.
Als ik dit stel dan is het niet meer nodig om je vragen te beantwoorden.
Dat eerste: ja. Die mensen zijn daar bekend. En zoveel, helaas, is er niet gevonden. Overigens is die rugzak toch door een inheemse gevonden? Het is niet in 'een uitgestrekte wildernis' gevonden, maar bij een (en dezelfde?) rivier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?
Jij denkt dat niemand weet waar de lokatie is van die steen van de nachtfoto's?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Misschien gewoon niet aan gedacht dat je zomaar kunt verdwijnen tijdens een wandeling van 3 à 4 uur.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat je er een sterk punt mee hebt.
Zwakker is dat er op de foto's niets van derden te zien is.
Het blijft vreemd dat er niemand op de hoogte was van hun plannen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
De vraag is dan of ze wisten dat dit onder hikers gebruikelijk is, dat je het kenbaar maakt.
En, mede gezien hun uitrusting, vraag ik me dat af.
Mss hebben ze er gewoon niet aan gedacht? Ze gingen kennelijk gewoon van een makkelijke wandeling uit.
verliefdheid, jaloersheid, telepathie, een naar voorgevoel, kan je ook niet aantonen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:33 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Niet als je het alleen maar stelt. Dat is een geloofsbelijdenis, en daar heeft niemand wat aan.
Pas als je het aantoont, heb je een punt.
Eten onderweg: gewoon een extra broodje van het ontbijt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar ze hebben in elk geval wat voorbereidingen moeten treffen, zoals wat te eten meenemen voor onderweg. Wat ze ooit ergens die dagen gekocht hebben. Met zulke levensgrote fotoborden langs de kant van de weg zou iemand zich dat kunnen herinneren. maja... ook al moeilijk te achterhalen .
in ieder geval eten gieren naar mijn weten geen muggenspray.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:45 schreef agter het volgende:
[..]
Eten onderweg: gewoon een extra broodje van het ontbijt?
Water: wat we nu weten was dat bizar weinig..2 halve liter flesjes. Al zou het het dubbele geweest zijn, dan nog is dat echt weinig. Maar dat weten we niet.
Muggenspray, dat hebben ze wel ingekocht. Maar onduidelijk of dat voor enkel deze wandeling was, of voor de hele week/het hele verblijf.
Internet: daar hebben ze info opgezocht. Ieg over de Pianista. Maar ook over de rest van de week? Weten we niet.
Verders, bij ons weten: geen aansteker/lucifers voor vuur. Geen zakmes. Geen lange broek. Geen kaarten. Niemand op de hoogte gesteld.
Ze gingen er, mi, vanuit dat het een normale wandeling van een paar uur zou worden.
Ik vraag me ook af of je muggenspray op die hoogte wel nodig hebt...maar het is niet gevonden in hun verblijf, toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
in ieder geval eten gieren naar mijn weten geen muggenspray.
Dat zal jou best 'genoeg zeggen', maar wat maakt het tot een aanwijzing? Hadden K&L het bezopen idee, dat laten weten waar je heen gaat, niet nodig is als je samen met anderen gaat? Zouden ze zo opgevoed zijn? Niet van het pad af gaan, maar verder zo naïef dat zelfstandig wonen al onverantwoord is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:13 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het feit dat de dames niemand hebben ingelicht over datgene wat ze die 1 april zouden gaan doen, zegt mij genoeg.
goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of je muggenspray op die hoogte wel nodig hebt...maar het is niet gevonden in hun verblijf, toch?
Stond het niet op video, die aankoop?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.
Zowel, zou ik het naar een chemisch / bio lab sturen, voor onderzoek, om er achter te wat er precies in zit, en wat het met je (kan) doen.
Waarom moet dat? Misschien tilden ze gewoon niet zo zwaar aan de redenen om het wel te doen. Hoe dan ook: mensen die iets niet doen, wat voor de veiligheid belangrijk is, dat gebeurt duizenden keren per dag. Het leeuwendeel van de verkeersongelukken komt daardoor. Het omslaan van de Herald of Free Enterprise is erdoor verklaard, de ramp in Tsjernobyl, enz. Van die laatste twee is het verregaand uitgeplozen, en in de luchtvaart wordt dat ook met inzet van veel middelen geprobeerd als er iets misgegaan is. Veel vaker gaat het bijna mis, omdat meerdere er extra veiliheidsmaatregelen zijn. En zo zal van de hikers die het inlichten achterwege laten, het grootste deel ook wel veilig aankomen. Dan wordt er niet gerept over een reden, die ze gehad moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ga je met zijn tweeën of meerderen een bepaalde fikse trip maken dan maak je dat kenbaar. Ingeval van niet terugkeren, weet men dan waar gezocht moet worden.
Dat zij dat niet hebben gedaan, moet een bepaalde reden hebben gehad.
Nog nooit van het ”Zesde zintuig” gehoord?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat zal jou best 'genoeg zeggen', maar wat maakt het tot een aanwijzing? Hadden K&L het bezopen idee, dat laten weten waar je heen gaat, niet nodig is als je samen met anderen gaat? Zouden ze zo opgevoed zijn? Niet van het pad af gaan, maar verder zo naïef dat zelfstandig wonen al onverantwoord is?
Ik ga maar eens een website "alle absurde logica op een rijtje" beginnen. Dikke kans dat er een mail komt van NvP, of ik daar asjeblieft mee door wil gaan.
wat Gynaika bedoelt is dat de dames zowat over elke poep en scheet naar huis Whatsappte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Misschien tilden ze gewoon niet zo zwaar aan de redenen om het wel te doen. Hoe dan ook: mensen die iets niet doen, wat voor de veiligheid belangrijk is, dat gebeurt duizenden keren per dag. Het leeuwendeel van de verkeersongelukken komt daardoor. Het omslaan van de Herald of Free Enterprise is erdoor verklaard, de ramp in Tsjernobyl, enz. Van die laatste twee is het verregaand uitgeplozen, en in de luchtvaart wordt dat ook met inzet van veel middelen geprobeerd als er iets misgegaan is. Veel vaker gaat het bijna mis, omdat meerdere er extra veiliheidsmaatregelen zijn. En zo zal van de hikers die het inlichten achterwege laten, het grootste deel ook wel veilig aankomen. Dan wordt er niet gerept over een reden, die ze gehad moeten hebben.
Als het niet waar is, is het geen feit. En als het van één getuige komt, is dat behoorlijk zwak. "Heel veel flessen muggenspray" kopen, daar zou ik - als het wel waar is - een andere reden voor vermoeden dan welke trip dan ook. Dan denk ik eerder aan een boodschap doen op verzoek, misschien wel in Nederland, die een zwak heeft voor sterke verhalen over wonderdokters. Alsnog is het spul dan zoek, maar er raakt wel meer zoek. Maar korte mouwen en korte broeken, en wel een heleboel muggenspul meenemen op diezelfde trip?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.
Dat kan ook als er niets van wat K&L kochten, teruggevonden wordt, toch? Een kwakzalver onderzoeken, kijken wat hij verkoopt is sowieso een goed idee.quote:Zowel, zou ik het naar een chemisch / bio lab sturen, voor onderzoek, om er achter te wat er precies in zit, en wat het met je (kan) doen.
Goeie tip. Komt prominent op de site "alle absurditeiten op een rijtje"?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:17 schreef gynaika het volgende:
[..]
Nog nooit van het ”Zesde zintuig” gehoord?
Sorry, je kunt niet verwachten dat anderen je argumenten of je stellingen dan serieus nemen. Hoe logisch dat voor jou ook lijkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:17 schreef gynaika het volgende:
[..]
Nog nooit van het ”Zesde zintuig” gehoord?
Dat duidt niet op inlichten vanuit een besef waar het voor nodig is. Wel op inlichten om relationele redenen. Dan is het niet zo raar, dat ze daar op een gegeven moment mee ophouden. Ook niet verdacht, en er hoeft geen speciale reden voor te zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
wat Gynaika bedoelt is dat de dames zowat over elke poep en scheet naar huis Whatsappte.
Dit zelfs "tot vervelens aan toe" vlgns. Martijn F. En nu in een keer helemaal niets, terwijl ze gingen wandelen.
Kan, als je de ballen niet van snapt van de risico's (*). Maar ik zie niet dat er een concrete reden moet zijn. Besef je niet waar iets voor nodig is, dan kun je er bij wijze van spreken mee stoppen omdat je bij een vallende ster de wens gedaan hebt om wat losser met je familie om te gaan.quote:Een verklaring daarvoor kan zijn dat ze meegingen met iemand die ze al eerder hadden ontmoet, en min of meer kenden, bv. vanuit hun verblijf in Bocas, en het ze daarom niet nodig leek.
Gehaast niet. Maar als je veel van het ene koopt dat nodig is voor een trip, en niets van het andere, [i]kan[, in principe/i] dat duiden op een trip waar meer mensen aan meedoen. De ene (groep) zorgt voor dit, de andere voor dat. Bij muggenolie en verder bijna niets, kan ik me zo'n verklaring niet goed voorstellen. En bij een taakverdeling, gaat jouw punt des te sterker op: dat het slecht samengaat met gehaast / plotseling vertrekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:53 schreef agter het volgende:
Overigens duidt het van te voren kopen van muggenspray niet op een gehaast vertrek met derden.
Ja je denkt daar aan de slag te kunnen bij het kinderdagverblijf/weeshuis hiervoor geld ingezameld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als je van te voren alles denkt goed geregeld te hebben (niet rechtstreeks via een Latijns-Amerikaanse mañana-mañana-cultuur hebbend kinderdagverblijf) kan ik me best voorstellen dat je daar boos/teleurgesteld over bent.
Het lijkt me toch ook niet de bedoeling van de organisatie dat zoiets standaard voor komt.
Dat is onbekend. Er zijn twee BH's aangetroffen in de rugtas. Op de foto's zijn te zien: een korte spijkerbroek, een mouwloos hemd (2x) en een kunststof zwarte strakke broek. Of zijn ondergoed aan hadden is ook niet bekend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:24 schreef agter het volgende:
Hadden ze nu een bikini bij zich of niet?
Hoe komt dat verhaal de wereld in?
Oh, interessante post!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:22 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Gehaast niet. Maar als je veel van het ene koopt dat nodig is voor een trip, en niets van het andere, [i]kan[, in principe/i] dat duiden op een trip waar meer mensen aan meedoen. De ene (groep) zorgt voor dit, de andere voor dat. Bij muggenolie en verder bijna niets, kan ik me zo'n verklaring niet goed voorstellen. En bij een taakverdeling, gaat jouw punt des te sterker op: dat het slecht samengaat met gehaast / plotseling vertrekken.
Jackie, je bent flauw bezig. Onbeantwoorde vragen (niet hetzelfde als onbeantwoordbaar) zijn er altijd. En als iemand laat zien dat een vraag lang niet zo prangend is als jij 'm brengt, kom je even later doodleuk opnieuw mee, alsof het zo'n beetje onbestaanbaar is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:21 schreef jackie12 het volgende:
De "tekortkoming" van de verdwaalkant is dat zij op 2 april en de dagen daarna beginnen en zij zich allerlei dingen afvragen over hoe en wat er toen is gebeurd en niet al vanaf het moment dat de meiden op 1 april hun ogen openden.
Cruciale vragen over de ochtend van 1 april:
- Hebben Kris en Lisanne Feliciano ook gesproken of heeft Eileen voor hen de excursies geboekt?
- Waarom hebben zij wel vulkaan Baru geboekt en niet ook de watervallen die zij in NL al wilden doen?
- Hoe zijn zij vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista gekomen?
- Waarom hebben zij niet tegen hun ouders/vriendje gezegd dat ze de Pianista gingen doen?
- Waarom heeft geen 1 getuige hen gezien tussen de taalschool en 13.01 uur mirador?
- Kun je in 1 uur en 3 kwartier vanaf het restaurant naar de top komen?
Het is werkelijk te absurd voor woorden dat er kaarten in de OP staan met als bron: "Baru voormalig gids uit Boquete" terwijl mijn contacten hem niet eens kennen en we Domnivoor op zijn mooie hoed daarop moeten geloven?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Guess what, als jij er bent, en Domnivoor, heeft hij opeens vakantie, en zit ook weer in Boquete.
Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess again... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.
En waarom niet?? Omdat er geen bewijs voor is voor welke stelling dan ook.
Niet voor deze, en niet voor die stelling. Niet voor de stelling van verdwaling, niet voor die van een ongeluk, niet voor die van een moord, of een combinatie.
Slechts aanwijzingen.
Hoewel. Behalve dan de stelling dat de dames dood zijn. Het DNA bewijs daarvoor is sluitend.
En daarom heeft F zijn ploeg dat ook gevonden. Achter een boom, toen toevallig iemand zich omdraaide en nog eens keek.
oeiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:36 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Jackie, je bent flauw bezig. Onbeantwoorde vragen (niet hetzelfde als onbeantwoordbaar) zijn er altijd. En als iemand laat zien dat een vraag lang niet zo prangend is als jij 'm brengt, kom je even later doodleuk opnieuw mee, alsof het zo'n beetje onbestaanbaar is.
Maar laten we "de verdwaalkant" vanavond eens in koor "zwak" noemen, in roerende eensgezindheid. Is er dan een misdrijf gepleegd? Volgens jou is dat er, maar het komt niet uit de verf. Niet wie, en niet wat, niet waar en niet waarom. Op wat balletjes na die je opgooit.
Maar er is één uitzondering: je aanhoudende - onbewezen - beschuldigingen aan het adres van F. Wat je over hem zegt, is klip en klaar een beschuldiging van een misdrijf: medeplichtigheid aan een levensdelict (doodslag, moord, of dood door schuld). Een misdrijf waarvoor je moet brommen als het bewezen wordt. En waar je iemand niet van kunt beschudigen met de vaagheden die jij herhaalt, zonder dat het laster is (of smaad, daar wil ik vanaf wezen). Maurice de Hond deed het ook, met "de klusjesman", en kreeg een fikse douw van de rechter. Terecht.
Ook jij bent net als Mata heel goed in t roepen dat ik Feliciano verdenk bij betrokkenheid bij hun dood.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:36 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Jackie, je bent flauw bezig. Onbeantwoorde vragen (niet hetzelfde als onbeantwoordbaar) zijn er altijd. En als iemand laat zien dat een vraag lang niet zo prangend is als jij 'm brengt, kom je even later doodleuk opnieuw mee, alsof het zo'n beetje onbestaanbaar is.
Maar laten we "de verdwaalkant" vanavond eens in koor "zwak" noemen, in roerende eensgezindheid. Is er dan een misdrijf gepleegd? Volgens jou is dat er, maar het komt niet uit de verf. Niet wie, en niet wat, niet waar en niet waarom. Op wat balletjes na die je opgooit.
Maar er is één uitzondering: je aanhoudende - onbewezen - beschuldigingen aan het adres van F. Wat je over hem zegt, is klip en klaar een beschuldiging van een misdrijf: medeplichtigheid aan een levensdelict (doodslag, moord, of dood door schuld). Een misdrijf waarvoor je moet brommen als het bewezen wordt. En waar je iemand niet van kunt beschudigen met de vaagheden die jij herhaalt, zonder dat het laster is (of smaad, daar wil ik vanaf wezen). Maurice de Hond deed het ook, met "de klusjesman", en kreeg een fikse douw van de rechter. Terecht.
Yep. Een veel grotere groep zelfs. Het is dan ook niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, interessante post!
Als ik deze gedachtengang volg is het doen van inkopen voor 2 of 3 personen niet zo'n groot verschil. Inkopen doen voor 2 of tig personen juist wel.
Dat zou impliceren dat als ze met derden mee gegaan zijn, het een grotere groep geweest is.
Wees dan eens duidelijk, niet allerlei insinuaties:quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ook jij bent net als Mata heel goed in t roepen dat ik Feliciano verdenk bij betrokkenheid bij hun dood.
Als je dat roept ken je mn scenario niet want ik denk dat Feliciano werkelijk waar een hele lieve man is
Ja, ontroerend. Maar over die lieve man roep je wel al maanden, dat die daders van levensdelicten uit de wind houdt. Niet alleen door te verzwijgen wat hij weet, maar door allerlei strapatsen, list en bedrog. Dat is een keihard misdrijf, en het heet medeplichtigheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ook jij bent net als Mata heel goed in t roepen dat ik Feliciano verdenk bij betrokkenheid bij hun dood.
Als je dat roept ken je mn scenario niet want ik denk dat Feliciano werkelijk waar een hele lieve man is
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, interessante post!
Als ik deze gedachtengang volg is het doen van inkopen voor 2 of 3 personen niet zo'n groot verschil. Inkopen doen voor 2 of tig personen juist wel.
Dat zou impliceren dat als ze met derden mee gegaan zijn, het een grotere groep geweest is.
Noch Lisanne noch Kris zijn in welke drogisterij/supermarkt/apotheek of wat dan ook op 1 april in de ochtend geweest. Als zij al muggespray ed. hebben gekocht dan is dat op 31 maart geweest.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, interessante post!
Dat is een eerlijke directe vraag waar ik iets mee kan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:45 schreef agter het volgende:
[..]
Wees dan eens duidelijk, niet allerlei insinuaties:
Verdenk jij F van medeplichtigheid, betrokkenheid?
Nou nou, die man is bij meerdere bij ons hier bekende feiten/vondsten direct en indirect betrokken geweest, ik vind dat opmerkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:45 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ja, ontroerend. Maar over die lieve man roep je wel al maanden, dat die daders van levensdelicten uit de wind houdt. Dat is een keihard misdrijf.
Ja, en de logica daarachter sla je keihard in de wind.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nou, die man is bij meerdere bij ons hier bekende feiten/vondsten direct en indirect betrokken geweest, ik vind dat opmerkelijk
Als jou kinderen zoek raken in het bos, is het oppassen geblazen voor iedereen die mee helpt zoeken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nou, die man is bij meerdere bij ons hier bekende feiten/vondsten direct en indirect betrokken geweest, ik vind dat opmerkelijk
Wat is blue trouwens een lieverdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ver de hond meeloopt.
Of hij ook aan de andere kant naar beneden meeloopt en wanneer hij omdraait (tegens etenstijd waarschijnlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |