abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149222044
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef agter het volgende:
Ik lees hier ook dat ze kennelijk een bikini bij zich/aan hadden. Hoe zeker is dat?
Dachten ze dat ze ergens konden zwemmen, op de Pianista? Of is dat een aanwijzing dat ze eigenlijk al verder wilden lopen? En waarheen dan?
Volgens mij hebben Kris en Lisanne op die Miradorfoto's "gewoon" hun beha aan die later in de rugzak is gevonden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149222144
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- hotelbar
- zwembad
- lokale discotheek
- lekkere eettentjes
- muggenolieverkoper
- koffie bij de Master of the Mountain thuis
ja, gezellig koffie drinken, met... Baru
pi_149222177
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, gezellig koffie drinken, met... Baru
Die zit in Duitsland, lijkt me een beetje uit de richting.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149222854
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die zit in Duitsland, lijkt me een beetje uit de richting.
serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.
Guess what, als jij er bent, en Domnivoor, heeft hij opeens vakantie, en zit ook weer in Boquete.

Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess again... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.

En waarom niet?? Omdat er geen bewijs voor is voor welke stelling dan ook.
Niet voor deze, en niet voor die stelling. Niet voor de stelling van verdwaling, niet voor die van een ongeluk, niet voor die van een moord, of een combinatie.

Slechts aanwijzingen.

Hoewel. Behalve dan de stelling dat de dames dood zijn. Het DNA bewijs daarvoor is sluitend.
En daarom heeft F zijn ploeg dat ook gevonden. Achter een boom, toen toevallig iemand zich omdraaide en nog eens keek.
pi_149222982
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.

Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess what... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.
Waarom denk jij dat "werkelijk niemand dat gelooft"?? :D Omdat jij zegt dat Baru niet in Duitsland woont? Als je het niet erg vindt, ga ik liever af op een betrouwbare Domnivoor.

pi_149223173
quote:

[..]

Guess what, als jij er bent, en Domnivoor, heeft hij opeens vakantie, en zit ook weer in Boquete.

Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess again... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.

Niet voor deze, en niet voor die stelling. Niet voor de stelling van verdwaling, niet voor die van een ongeluk, niet voor die van een moord, of een combinatie.

Slechts aanwijzingen.

Hoewel. Behalve dan de stelling dat de dames dood zijn. Het DNA bewijs daarvoor is sluitend.
En daarom heeft F zijn ploeg dat ook gevonden. Achter een boom, toen toevallig iemand zich omdraaide en nog eens keek.
Jij denkt dat Baru dezelfde is als F?
Make my day!
pi_149223316
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef agter het volgende:

[..]

Zijn ambitieuze tweelingbroer.
pi_149223397
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Zijn ambitieuze tweelingbroer.
Ik heb het niet gevolgd op WS, kom daar nooit. Maar wat jij zegt is daar een algemeen geaccepteerde kijk op Baru?
Make my day!
pi_149223482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:59 schreef SoloDuo het volgende:
13:37 Leet time...
na het journaal van gisteren geloof ik nog sterker in een georganiseerde bende (& hackers?)
die achter de verdwijning zit...
Die T.Z. geloofde de laatste tijd ook steeds sterker in complotten. Hij moet wel een BNW'er zijn. Wie heeft het eerste de nick waaronder hij post? Lang kan het niet duren, het is een kwestie van goed opletten: welke user post er ineens niet meer op BNW, en verder ook niet op FOK!?
Maarreh.. kijk jij een beetje uit? Ze letten nu extra op de doordravers.
quote:
Kris iPhone...5 & 6 april 13:37...L337...Hackers-taal voor Elite
Geen toeval in de jungle je iPhone op exact dezelfde tijd aanzetten!
Nooit iets op dezelfde tijd, dàt zou pas verdacht zijn.
quote:
Niemand kijkt op de klok als je lost bent op een jungletrail om van 10:00-11:00 & 13:00-14:00
je telefoon te checken...
Is het dáárom maar twee keer gelukt om die geheime bekende mysterieuze boodschap te publiceren?
quote:
Dit zijn geen meiden geweest die in blinde paniek aan het bellen zijn...
Dit is zeker bewijs van een misdrijf...
OK, dan vraag ik het maar op de man af: Is dit een grap? Onmogelijk dat vast te stellen, wegens Poe's Law
pi_149223753
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef agter het volgende:

[..]

Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de lichamelijke resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?

Jij denkt dat niemand daar weet waar de lokatie is van die steen van de nachtfoto's?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 30-01-2015 22:35:08 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:31:44 #111
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149223816
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef agter het volgende:

[..]

De vraag is dan of ze wisten dat dit onder hikers gebruikelijk is, dat je het kenbaar maakt.
En, mede gezien hun uitrusting, vraag ik me dat af.
Mss hebben ze er gewoon niet aan gedacht? Ze gingen kennelijk gewoon van een makkelijke wandeling uit.
Maar ze hebben in elk geval wat voorbereidingen moeten treffen, zoals wat te eten meenemen voor onderweg. Wat ze ooit ergens die dagen gekocht hebben. Met zulke levensgrote fotoborden langs de kant van de weg zou iemand zich dat kunnen herinneren. maja... ook al moeilijk te achterhalen .
Wie dit leest is gek
pi_149223872
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:43 schreef gynaika het volgende:

[..]

K en L zijn die tocht niet op eigen gelegenheid gaan maken.

Als ik dit stel dan is het niet meer nodig om je vragen te beantwoorden.
Niet als je het alleen maar stelt. Dat is een geloofsbelijdenis, en daar heeft niemand wat aan.
Pas als je het aantoont, heb je een punt.
pi_149223990
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?

Jij denkt dat niemand weet waar de lokatie is van die steen van de nachtfoto's?
Dat eerste: ja. Die mensen zijn daar bekend. En zoveel, helaas, is er niet gevonden. Overigens is die rugzak toch door een inheemse gevonden? Het is niet in 'een uitgestrekte wildernis' gevonden, maar bij een (en dezelfde?) rivier.

Het tweede: ik denk dat er daar veel van dat soort locaties zijn. En ik denk ook dat de officiele onderzoekers en de ouders niet alles vrijgeven. Zou best kunnen dat die locatie al lang bekend is bij een select groepje.
Make my day!
pi_149224022
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Misschien gewoon niet aan gedacht dat je zomaar kunt verdwijnen tijdens een wandeling van 3 à 4 uur.
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind dat je er een sterk punt mee hebt.

Zwakker is dat er op de foto's niets van derden te zien is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef agter het volgende:

[..]

De vraag is dan of ze wisten dat dit onder hikers gebruikelijk is, dat je het kenbaar maakt.
En, mede gezien hun uitrusting, vraag ik me dat af.
Mss hebben ze er gewoon niet aan gedacht? Ze gingen kennelijk gewoon van een makkelijke wandeling uit.
Het blijft vreemd dat er niemand op de hoogte was van hun plannen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:39:18 #115
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149224101
Een missie ter plaatse zou veel effectiever kunnen zijn als de familie mee zou willen werken.
Maar aan de anderekant verplichten ze deze expeditieleden misschien om vervolgens ook niet alles te delen.
Wie dit leest is gek
pi_149224236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:33 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Niet als je het alleen maar stelt. Dat is een geloofsbelijdenis, en daar heeft niemand wat aan.
Pas als je het aantoont, heb je een punt.
verliefdheid, jaloersheid, telepathie, een naar voorgevoel, kan je ook niet aantonen.
Maar als je het leuk vindt, lees maar eens dat artikel terug van Marco Kroon, toen hij een keer in oorlogsgebied met zijn ploeg in de woestijn stond te wachten op een pickup point op een Chinook helikopter. Hij hoorde de stem van zijn jaren geleden overleden moeder, "Marco, je moet hier weg, je moet hier weg... " Ondanks tegensputteren van al zijn uitgeputte commando maten, schoof iedereen een groot stuk op. 3 minuten later stortte die (aangeschoten) Amerikaanse Chinook helikopter neer op hun oorspronkelijke pickup point. Als ze daar nog hadden gezeten, had niemand van zijn groep het overleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 31-01-2015 08:16:09 ]
pi_149224320
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Maar ze hebben in elk geval wat voorbereidingen moeten treffen, zoals wat te eten meenemen voor onderweg. Wat ze ooit ergens die dagen gekocht hebben. Met zulke levensgrote fotoborden langs de kant van de weg zou iemand zich dat kunnen herinneren. maja... ook al moeilijk te achterhalen .
Eten onderweg: gewoon een extra broodje van het ontbijt?
Water: wat we nu weten was dat bizar weinig..2 halve liter flesjes. Al zou het het dubbele geweest zijn, dan nog is dat echt weinig. Maar dat weten we niet.
Muggenspray, dat hebben ze wel ingekocht. Maar onduidelijk of dat voor enkel deze wandeling was, of voor de hele week/het hele verblijf.
Internet: daar hebben ze info opgezocht. Ieg over de Pianista. Maar ook over de rest van de week? Weten we niet.

Verders, bij ons weten: geen aansteker/lucifers voor vuur. Geen zakmes. Geen lange broek. Geen kaarten. Niemand op de hoogte gesteld.

Ze gingen er, mi, vanuit dat het een normale wandeling van een paar uur zou worden.
Make my day!
pi_149224415
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:45 schreef agter het volgende:

[..]

Eten onderweg: gewoon een extra broodje van het ontbijt?
Water: wat we nu weten was dat bizar weinig..2 halve liter flesjes. Al zou het het dubbele geweest zijn, dan nog is dat echt weinig. Maar dat weten we niet.
Muggenspray, dat hebben ze wel ingekocht. Maar onduidelijk of dat voor enkel deze wandeling was, of voor de hele week/het hele verblijf.
Internet: daar hebben ze info opgezocht. Ieg over de Pianista. Maar ook over de rest van de week? Weten we niet.

Verders, bij ons weten: geen aansteker/lucifers voor vuur. Geen zakmes. Geen lange broek. Geen kaarten. Niemand op de hoogte gesteld.

Ze gingen er, mi, vanuit dat het een normale wandeling van een paar uur zou worden.
in ieder geval eten gieren naar mijn weten geen muggenspray.
pi_149224489
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

in ieder geval eten gieren naar mijn weten geen muggenspray.
Ik vraag me ook af of je muggenspray op die hoogte wel nodig hebt...maar het is niet gevonden in hun verblijf, toch?
Make my day!
pi_149224514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:13 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het feit dat de dames niemand hebben ingelicht over datgene wat ze die 1 april zouden gaan doen, zegt mij genoeg.
Dat zal jou best 'genoeg zeggen', maar wat maakt het tot een aanwijzing? Hadden K&L het bezopen idee, dat laten weten waar je heen gaat, niet nodig is als je samen met anderen gaat? Zouden ze zo opgevoed zijn? Niet van het pad af gaan, maar verder zo naïef dat zelfstandig wonen al onverantwoord is?
Ik ga maar eens een website "alle absurde logica op een rijtje" beginnen. Dikke kans dat er een mail komt van NvP, of ik daar asjeblieft mee door wil gaan.
pi_149224594
Overigens duidt het van te voren kopen van muggenspray niet op een gehaast vertrek met derden.
Make my day!
pi_149224759
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:50 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of je muggenspray op die hoogte wel nodig hebt...maar het is niet gevonden in hun verblijf, toch?
goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.

Zowel, zou ik het naar een chemisch / bio lab sturen, voor onderzoek, om er achter te wat er precies in zit, en wat het met je (kan) doen.
pi_149224838
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.

Zowel, zou ik het naar een chemisch / bio lab sturen, voor onderzoek, om er achter te wat er precies in zit, en wat het met je (kan) doen.
Stond het niet op video, die aankoop?
(Ik weet het niet meer)
Make my day!
pi_149225000
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ga je met zijn tweeën of meerderen een bepaalde fikse trip maken dan maak je dat kenbaar. Ingeval van niet terugkeren, weet men dan waar gezocht moet worden.

Dat zij dat niet hebben gedaan, moet een bepaalde reden hebben gehad.
Waarom moet dat? Misschien tilden ze gewoon niet zo zwaar aan de redenen om het wel te doen. Hoe dan ook: mensen die iets niet doen, wat voor de veiligheid belangrijk is, dat gebeurt duizenden keren per dag. Het leeuwendeel van de verkeersongelukken komt daardoor. Het omslaan van de Herald of Free Enterprise is erdoor verklaard, de ramp in Tsjernobyl, enz. Van die laatste twee is het verregaand uitgeplozen, en in de luchtvaart wordt dat ook met inzet van veel middelen geprobeerd als er iets misgegaan is. Veel vaker gaat het bijna mis, omdat meerdere er extra veiliheidsmaatregelen zijn. En zo zal van de hikers die het inlichten achterwege laten, het grootste deel ook wel veilig aankomen. Dan wordt er niet gerept over een reden, die ze gehad moeten hebben.
pi_149225239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dat zal jou best 'genoeg zeggen', maar wat maakt het tot een aanwijzing? Hadden K&L het bezopen idee, dat laten weten waar je heen gaat, niet nodig is als je samen met anderen gaat? Zouden ze zo opgevoed zijn? Niet van het pad af gaan, maar verder zo naïef dat zelfstandig wonen al onverantwoord is?
Ik ga maar eens een website "alle absurde logica op een rijtje" beginnen. Dikke kans dat er een mail komt van NvP, of ik daar asjeblieft mee door wil gaan.
Nog nooit van het ”Zesde zintuig” gehoord?
pi_149225399
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Waarom moet dat? Misschien tilden ze gewoon niet zo zwaar aan de redenen om het wel te doen. Hoe dan ook: mensen die iets niet doen, wat voor de veiligheid belangrijk is, dat gebeurt duizenden keren per dag. Het leeuwendeel van de verkeersongelukken komt daardoor. Het omslaan van de Herald of Free Enterprise is erdoor verklaard, de ramp in Tsjernobyl, enz. Van die laatste twee is het verregaand uitgeplozen, en in de luchtvaart wordt dat ook met inzet van veel middelen geprobeerd als er iets misgegaan is. Veel vaker gaat het bijna mis, omdat meerdere er extra veiliheidsmaatregelen zijn. En zo zal van de hikers die het inlichten achterwege laten, het grootste deel ook wel veilig aankomen. Dan wordt er niet gerept over een reden, die ze gehad moeten hebben.
wat Gynaika bedoelt is dat de dames zowat over elke poep en scheet naar huis Whatsappte.
Dit zelfs "tot vervelens aan toe" vlgns. Martijn F. En nu in een keer helemaal niets, terwijl ze gingen wandelen.
Een verklaring daarvoor kan zijn dat ze meegingen met iemand die ze al eerder hadden ontmoet, en min of meer kenden, bv. vanuit hun verblijf in Bocas, en het ze daarom niet nodig leek.
pi_149225444
wordt er momenteel nog gezocht?
pi_149225919
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Als het niet waar is, is het geen feit. En als het van één getuige komt, is dat behoorlijk zwak. "Heel veel flessen muggenspray" kopen, daar zou ik - als het wel waar is - een andere reden voor vermoeden dan welke trip dan ook. Dan denk ik eerder aan een boodschap doen op verzoek, misschien wel in Nederland, die een zwak heeft voor sterke verhalen over wonderdokters. Alsnog is het spul dan zoek, maar er raakt wel meer zoek. Maar korte mouwen en korte broeken, en wel een heleboel muggenspul meenemen op diezelfde trip?
* Just-into-a-snake-oil-trip Volgens mij een dwaalspoor van de boswachter, die verhalen over verdwalen de kop in wil drukken. En het op iets groots, mysterieus, en niet pluis wil laten lijken. Kieper het over de schutting van het geboefte, ze zullen in Nederland vast het omgekeerde geloven.
quote:
Dat kan ook als er niets van wat K&L kochten, teruggevonden wordt, toch? Een kwakzalver onderzoeken, kijken wat hij verkoopt is sowieso een goed idee.
pi_149225965
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:17 schreef gynaika het volgende:

[..]

Goeie tip. Komt prominent op de site "alle absurditeiten op een rijtje"?
pi_149226081
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:17 schreef gynaika het volgende:

[..]

Sorry, je kunt niet verwachten dat anderen je argumenten of je stellingen dan serieus nemen. Hoe logisch dat voor jou ook lijkt.
Je zet jezelf, inclusief al je scenario's, buiten spel. En dat doet het zoeken naar de waarheid geen goed.
Make my day!
pi_149226260
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

wat Gynaika bedoelt is dat de dames zowat over elke poep en scheet naar huis Whatsappte.
Dit zelfs "tot vervelens aan toe" vlgns. Martijn F. En nu in een keer helemaal niets, terwijl ze gingen wandelen.
Dat duidt niet op inlichten vanuit een besef waar het voor nodig is. Wel op inlichten om relationele redenen. Dan is het niet zo raar, dat ze daar op een gegeven moment mee ophouden. Ook niet verdacht, en er hoeft geen speciale reden voor te zijn.
quote:
Een verklaring daarvoor kan zijn dat ze meegingen met iemand die ze al eerder hadden ontmoet, en min of meer kenden, bv. vanuit hun verblijf in Bocas, en het ze daarom niet nodig leek.
Kan, als je de ballen niet van snapt van de risico's (*). Maar ik zie niet dat er een concrete reden moet zijn. Besef je niet waar iets voor nodig is, dan kun je er bij wijze van spreken mee stoppen omdat je bij een vallende ster de wens gedaan hebt om wat losser met je familie om te gaan.

EDIT: (*) Bijvoorbeeld: wat als die lui - die ze min of meer kennen - er ook zo licht over denken, en evenmin vertellen waar ze heen gaan? Die gaan - in dat hypothetische geval - immers ook samen met anderen, namelijk Kris en Lisanne.
Doet een beetje denken aan die twee meiden van 16, die elk aan hun ouders vroegen of ze bij hun vriendin mochten logeren die nacht. En lekker de hele nacht gingen stappen. Zoiets, alleen dan niet met opzet, maar uit verregaande onnozelheid.

Het aantal 'aanwijzingen' voor de aanwezigheid van derden blijft me verbazen, maar vooral de zeer uiteenlopende aard van wat tot zo'n aanwijzing wordt omgesmeed, en de ijver en creativiteit die daarbij aan de dag gelegd wordt.

[ Bericht 6% gewijzigd door JustinCase op 31-01-2015 00:09:33 ]
pi_149226809
De "tekortkoming" van de verdwaalkant is dat zij op 2 april en de dagen daarna beginnen en zij zich allerlei dingen afvragen over hoe en wat er toen is gebeurd en niet al vanaf het moment dat de meiden op 1 april hun ogen openden.

Cruciale vragen over de ochtend van 1 april:

- Hebben Kris en Lisanne Feliciano ook gesproken of heeft Eileen voor hen de excursies geboekt?
- Waarom hebben zij wel vulkaan Baru geboekt en niet ook de watervallen die zij in NL al wilden doen?
- Hoe zijn zij vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista gekomen?
- Waarom hebben zij niet tegen hun ouders/vriendje gezegd dat ze de Pianista gingen doen?
- Waarom heeft geen 1 getuige hen gezien tussen de taalschool en 13.01 uur mirador?
- Kun je in 1 uur en 3 kwartier vanaf het restaurant naar de top komen?
pi_149226831
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:53 schreef agter het volgende:
Overigens duidt het van te voren kopen van muggenspray niet op een gehaast vertrek met derden.
Gehaast niet. Maar als je veel van het ene koopt dat nodig is voor een trip, en niets van het andere, [i]kan[, in principe/i] dat duiden op een trip waar meer mensen aan meedoen. De ene (groep) zorgt voor dit, de andere voor dat. Bij muggenolie en verder bijna niets, kan ik me zo'n verklaring niet goed voorstellen. En bij een taakverdeling, gaat jouw punt des te sterker op: dat het slecht samengaat met gehaast / plotseling vertrekken.
pi_149226878
Hadden ze nu een bikini bij zich of niet?
Hoe komt dat verhaal de wereld in?
Make my day!
pi_149226977
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Als je van te voren alles denkt goed geregeld te hebben (niet rechtstreeks via een Latijns-Amerikaanse mañana-mañana-cultuur hebbend kinderdagverblijf) kan ik me best voorstellen dat je daar boos/teleurgesteld over bent.
Het lijkt me toch ook niet de bedoeling van de organisatie dat zoiets standaard voor komt.
Ja je denkt daar aan de slag te kunnen bij het kinderdagverblijf/weeshuis hiervoor geld ingezameld.
En dan kan je het een week zelf uit zoeken,en dit is hun %&$#@ noodlottig geworden.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 00:31:54 #136
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_149227006
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:24 schreef agter het volgende:
Hadden ze nu een bikini bij zich of niet?
Hoe komt dat verhaal de wereld in?
Dat is onbekend. Er zijn twee BH's aangetroffen in de rugtas. Op de foto's zijn te zien: een korte spijkerbroek, een mouwloos hemd (2x) en een kunststof zwarte strakke broek. Of zijn ondergoed aan hadden is ook niet bekend.
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 00:35:29 #137
236264 crew  capricia
pi_149227099
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:22 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Gehaast niet. Maar als je veel van het ene koopt dat nodig is voor een trip, en niets van het andere, [i]kan[, in principe/i] dat duiden op een trip waar meer mensen aan meedoen. De ene (groep) zorgt voor dit, de andere voor dat. Bij muggenolie en verder bijna niets, kan ik me zo'n verklaring niet goed voorstellen. En bij een taakverdeling, gaat jouw punt des te sterker op: dat het slecht samengaat met gehaast / plotseling vertrekken.
Oh, interessante post!
Als ik deze gedachtengang volg is het doen van inkopen voor 2 of 3 personen niet zo'n groot verschil. Inkopen doen voor 2 of tig personen juist wel.
Dat zou impliceren dat als ze met derden mee gegaan zijn, het een grotere groep geweest is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_149227112
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:21 schreef jackie12 het volgende:
De "tekortkoming" van de verdwaalkant is dat zij op 2 april en de dagen daarna beginnen en zij zich allerlei dingen afvragen over hoe en wat er toen is gebeurd en niet al vanaf het moment dat de meiden op 1 april hun ogen openden.

Cruciale vragen over de ochtend van 1 april:

- Hebben Kris en Lisanne Feliciano ook gesproken of heeft Eileen voor hen de excursies geboekt?
- Waarom hebben zij wel vulkaan Baru geboekt en niet ook de watervallen die zij in NL al wilden doen?
- Hoe zijn zij vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista gekomen?
- Waarom hebben zij niet tegen hun ouders/vriendje gezegd dat ze de Pianista gingen doen?
- Waarom heeft geen 1 getuige hen gezien tussen de taalschool en 13.01 uur mirador?
- Kun je in 1 uur en 3 kwartier vanaf het restaurant naar de top komen?
Jackie, je bent flauw bezig. Onbeantwoorde vragen (niet hetzelfde als onbeantwoordbaar) zijn er altijd. En als iemand laat zien dat een vraag lang niet zo prangend is als jij 'm brengt, kom je even later doodleuk opnieuw mee, alsof het zo'n beetje onbestaanbaar is.
Maar laten we "de verdwaalkant" vanavond eens in koor "zwak" noemen, in roerende eensgezindheid. Is er dan een misdrijf gepleegd? Volgens jou is dat er, maar het komt niet uit de verf. Niet wie, en niet wat, niet waar en niet waarom. Op wat balletjes na die je opgooit.

Maar er is één uitzondering: je aanhoudende - onbewezen - beschuldigingen aan het adres van F. Wat je over hem zegt, is klip en klaar een beschuldiging van een misdrijf: medeplichtigheid aan een levensdelict (doodslag, moord, of dood door schuld). Een misdrijf waarvoor je moet brommen als het bewezen wordt. En waar je iemand niet van kunt beschudigen met de vaagheden die jij herhaalt, zonder dat het laster is (of smaad, daar wil ik vanaf wezen). Maurice de Hond deed het ook, met "de klusjesman", en kreeg een fikse douw van de rechter. Terecht.
pi_149227117
quote:

[..]

Slechts aanwijzingen.

Het is werkelijk te absurd voor woorden dat er kaarten in de OP staan met als bron: "Baru voormalig gids uit Boquete" terwijl mijn contacten hem niet eens kennen en we Domnivoor op zijn mooie hoed daarop moeten geloven?
Het kaartje boven in de OP met MOGELIJKE paden is net zo'n aanfluiting. "Mogelijk???" Is dat net zoiets als "mogelijk scenario" ??
Als ik mijn scenario plot in de OP krijg ik (terecht) de wind van voren omdat het geen feit is.
Maar dat pad en Baru moeten we hier wel slikken als zoete koek?

Sorry ikke niet
pi_149227167
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:36 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Jackie, je bent flauw bezig. Onbeantwoorde vragen (niet hetzelfde als onbeantwoordbaar) zijn er altijd. En als iemand laat zien dat een vraag lang niet zo prangend is als jij 'm brengt, kom je even later doodleuk opnieuw mee, alsof het zo'n beetje onbestaanbaar is.
Maar laten we "de verdwaalkant" vanavond eens in koor "zwak" noemen, in roerende eensgezindheid. Is er dan een misdrijf gepleegd? Volgens jou is dat er, maar het komt niet uit de verf. Niet wie, en niet wat, niet waar en niet waarom. Op wat balletjes na die je opgooit.

Maar er is één uitzondering: je aanhoudende - onbewezen - beschuldigingen aan het adres van F. Wat je over hem zegt, is klip en klaar een beschuldiging van een misdrijf: medeplichtigheid aan een levensdelict (doodslag, moord, of dood door schuld). Een misdrijf waarvoor je moet brommen als het bewezen wordt. En waar je iemand niet van kunt beschudigen met de vaagheden die jij herhaalt, zonder dat het laster is (of smaad, daar wil ik vanaf wezen). Maurice de Hond deed het ook, met "de klusjesman", en kreeg een fikse douw van de rechter. Terecht.
oei
pi_149227204
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:36 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ook jij bent net als Mata heel goed in t roepen dat ik Feliciano verdenk bij betrokkenheid bij hun dood.
Als je dat roept ken je mn scenario niet want ik denk dat Feliciano werkelijk waar een hele lieve man is
pi_149227282
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, interessante post!
Als ik deze gedachtengang volg is het doen van inkopen voor 2 of 3 personen niet zo'n groot verschil. Inkopen doen voor 2 of tig personen juist wel.
Dat zou impliceren dat als ze met derden mee gegaan zijn, het een grotere groep geweest is.
Yep. Een veel grotere groep zelfs. Het is dan ook niet waarschijnlijk.
pi_149227325
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ook jij bent net als Mata heel goed in t roepen dat ik Feliciano verdenk bij betrokkenheid bij hun dood.
Als je dat roept ken je mn scenario niet want ik denk dat Feliciano werkelijk waar een hele lieve man is
Wees dan eens duidelijk, niet allerlei insinuaties:
Verdenk jij F van medeplichtigheid, betrokkenheid?
Make my day!
pi_149227326
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ja, ontroerend. Maar over die lieve man roep je wel al maanden, dat die daders van levensdelicten uit de wind houdt. Niet alleen door te verzwijgen wat hij weet, maar door allerlei strapatsen, list en bedrog. Dat is een keihard misdrijf, en het heet medeplichtigheid.

EDIT:
Naar de nabestaanden van Kris en Lisanne is het ook niet echt chiq, als jij echt zoveel aanwijzingen hebt dat F. "er meer van weet", om die her en der op het WWW te dumpen, maar niet naar de politie in Nederland te stappen met je aanwijzingen. Voeg de daad maar eens bij het woord.

[ Bericht 6% gewijzigd door JustinCase op 31-01-2015 00:52:37 ]
pi_149227327
quote:

[..]

Oh, interessante post!
quote:

[..]

Oh, interessante post!
Noch Lisanne noch Kris zijn in welke drogisterij/supermarkt/apotheek of wat dan ook op 1 april in de ochtend geweest. Als zij al muggespray ed. hebben gekocht dan is dat op 31 maart geweest.
(of onderweg tijdens hun lift op 1 april in Bajo Boquete)
pi_149227443
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:45 schreef agter het volgende:

[..]

Wees dan eens duidelijk, niet allerlei insinuaties:
Verdenk jij F van medeplichtigheid, betrokkenheid?
Dat is een eerlijke directe vraag waar ik iets mee kan.

Ik denk dat Feliciano in de ochtend van 1 april de excursies kwam opnemen en WEL met hen heeft gesproken en het meer was dan "ola"

Ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven naar het begin van de Pianista en verder niks maar in paniek raakte toen zij op 2 april niet op kwamen dagen en alles uit zn goedheid heeft gedaan omdat ie zich op een bepaalde manier """""schuldig""""" voelde

of

Ik denk dat Felicaino ze heeft meegegeven aan een goed bekende van hem en hij met alles wat ie heeft probeert die persoon(en) te beschermen.

of

Ik denk dat F ze mee gaf aan personen en dat er een ongeluk is gebeurd en om zijn vergunning te beschermen alles doet wat ie deed.

Ik denk voor 5% dat Feliciano na 30 jaar gids opeens verandert in een psychopatische moordenaar

Hoop dat het nu duidelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door jackie12 op 31-01-2015 02:31:51 ]
pi_149227444
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:45 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ja, ontroerend. Maar over die lieve man roep je wel al maanden, dat die daders van levensdelicten uit de wind houdt. Dat is een keihard misdrijf.
Nou nou, die man is bij meerdere bij ons hier bekende feiten/vondsten direct en indirect betrokken geweest, ik vind dat opmerkelijk
pi_149227479
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou nou, die man is bij meerdere bij ons hier bekende feiten/vondsten direct en indirect betrokken geweest, ik vind dat opmerkelijk
Ja, en de logica daarachter sla je keihard in de wind.

pi_149227539
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als jou kinderen zoek raken in het bos, is het oppassen geblazen voor iedereen die mee helpt zoeken.
Zeker als die het bos goed kent, en de kinderen ook. Ik zou mijn snor drukken, dan maar geen happy end.
pi_149227567
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ver de hond meeloopt.
Of hij ook aan de andere kant naar beneden meeloopt en wanneer hij omdraait (tegens etenstijd waarschijnlijk)
Wat is blue trouwens een lieverd O+ misschien is hij weggejaagd door derden.
Je ziet op meerder video's dat hij met iedereen mee loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')