De muggen zijn ook weggejaagd door derden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:59 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat is blue trouwens een lieverdmisschien is hij weggejaagd door derden.
Je ziet op meerder video's dat hij met iedereen mee loopt.
Nou lees ff verderquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en de logica daarachter sla je keihard in de wind.
Nou begin je over iets anders. Je zat te insinueren over de vondsten. Ik herhaal maar: met jouw insteek zou ik ervoor passen om te helpen zoeken naar jouw dierbaren. Want stel dat ik bovengemiddeld veel vind, en dat ze toch niet levend teruggevonden worden. Dan kan ik de rest van mijn leven smaad en laster verwachten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Just in case:
wanneer deze vermissing in Nederland had plaats gevonden dan was er anders op gereageerd. Het grote probleem is de afstand/ de 2 landen op verschillende continenten. Andere wetten, andere regels. Wanneer mijn geesteszieke buurvrouw weer eens vermist is, moet ik (op verzoek van haar ggzbegeleider) de politie een inval laten komen doen. Ga ik zelf met mijn huissleutel naar binnen en ze ligt daar dood (onze angst), dan wordt ik uit voorzorg opgepakt en verhoort.
De gang van zaken is in mijn ogen daar vanaf het begin van de vermissing heel anders verlopen. Een eventueel betrokkene is vanaf begin af aan als expert behandeld.
O klopt hoor, je slaat de spijker op zijn kop. Ben erg op mijn hoede wat betreft mijn kinderen. Daarom snap ik niet dat wanneer Hans K zegt dat hij zich niet kan voorstellen dan zijn dochter niet verdwaalt is geraakt, dat hier zo betwist wordt. Min dat is mijn visie en niet die van julliequote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:57 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Als jou kinderen zoek raken in het bos, is het oppassen geblazen voor iedereen die mee helpt zoeken.
Zeker als die het bos goed kent, en de kinderen ook. Ik zou mijn snor drukken, dan maar geen happy end.
Jij wordt 'uit voorzorg opgepakt en verhoord'?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Just in case:
wanneer deze vermissing in Nederland had plaats gevonden dan was er anders op gereageerd. Het grote probleem is de afstand/ de 2 landen op verschillende continenten. Andere wetten, andere regels. Wanneer mijn geesteszieke buurvrouw weer eens vermist is, moet ik (op verzoek van haar ggzbegeleider) de politie een inval laten komen doen. Ga ik zelf met mijn huissleutel naar binnen en ze ligt daar dood (onze angst), dan wordt ik uit voorzorg opgepakt en verhoort.
De gang van zaken is in mijn ogen daar vanaf het begin van de vermissing heel anders verlopen. Een eventueel betrokkene is vanaf begin af aan als expert behandeld.
Insinueren over de vondsten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:06 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nou begin je over iets anders. Je zat te insinueren over de vondsten. Ik herhaal maar: met jouw insteek zou ik ervoor passen om te helpen zoeken naar jouw dierbaren. Want stel dat ik bovengemiddeld veel vind, en dat ze toch niet levend teruggevonden worden. Dan kan ik de rest van mijn leven smaad en laster verwachten.
Nee hoor, verre van. Lekker verhaal, daan...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:08 schreef agter het volgende:
[..]
Jij wordt 'uit voorzorg opgepakt en verhoord'?
Die ervaring heb ik niet. En ja, ik heb mijn schoonvader zo gevonden.
Maar mss ben jij bekend bij justitie? Ik heb geen idee.
Tja, er zal toch een reden moeten zijn waarom jij dan opgepakt wordt. -edit-quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van. Lekker verhaal, daan...
Dag is'tie dan ook. En "eventueel betrokkene" (lees: verdachte, van medeplichtigheid) is hij enkel maar op BNW en nog zo'n achterdochtfabriek. Verdacht gemaakt. Zo is iedereen "eventueel betrokken", over wie maar genoeg over geluld wordt een halve wereldbol verderop.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus om zijn vergunning te kunnen behouden, zwijgt hij over de ware toedracht en zijn eigen rol. Dat is wel een motief, in elk geval! En dan denk je aan een ongeval.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is een eerlijke directe vraag waar ik iets mee kan.
Ik denk dat Feliciano in de ochtend van 1 april de excursies kwam opnemen en WEL met hen heeft gesproken en het meer was dan "ola"
Ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven naar het begin van de Pianista en verder niks maar in paniek raakte toen zij op 2 april niet op kwamen dagen en alles uit zn goedheid heeft gedaan omdat ie zich op een bepaalde manier """""schuldig""""" voelde
Ik denk dat Felicaino ze heeft meegegeven aan een goed bekende van hem en die met alles wat ie heeft probeert te beschermen.
Ik denk dat F ze mee gaf aan personen en dat er een ongeluk is gebeurd en om zijn vergunning te beschermen alles doet wat ie deed.
Ik denk voor 5% dat Feliciano na 30 jaar gids opeens verandert in een psychopatische moordenaar
Hoop dat het nu duidelijk is.
Als je consequent zou zijn, zou dat wel moeten. Een verdachte moet je niet het onderzoek mede laten bepalen. Ook niet als die de beste kansen heeft om vermiste meiden te vinden. Hun leven speelt namelijk geen rol. Nee, het gaat om die verduivelde "eventueel betrokkene". Bij wat? De dood van de vermisten? Ja, want die gaan dood. Waardoor dan? Niet gevonden worden? Inderdaad, maar daar maken we van dat ze al dood waren. Dan is het namelijk niet nuttig om zo'n gids in te schakelen. En kun je de waardering voor diens inspanning dom en onterecht noemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van. Lekker verhaal, daan...
Ik zie geen misdrijf en geen ongeval. Wel ongeluk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus om zijn vergunning te kunnen behouden, zwijgt hij over de ware toedracht en zijn eigen rol. Dat is wel een motief, in elk geval! En dan denk je aan een ongeval.
In deze video http://www.answersforkris.com/videos/quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de lichamelijke resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?
Jij denkt dat niemand daar weet waar de lokatie is van die steen van de nachtfoto's?
Je zegt nu "ik denk dat", maar meestal zeg je gewoon dat het zo is. Die betrokkenheid bij de dood (als saboteur van het onderzoek) dan, niet altijd erbij of het moord was of een ongeluk. Soms wel, dan was het uitgesproken moord/doodslag, en nu is het ongeval. Maar wat het ook is, het buiten beeld van justitie houden door F. noem je wekelijks een paar keer alsof het een feit is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is een eerlijke directe vraag waar ik iets mee kan.
Ik denk dat Feliciano in de ochtend van 1 april de excursies kwam opnemen en WEL met hen heeft gesproken en het meer was dan "ola"
Ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven naar het begin van de Pianista en verder niks maar in paniek raakte toen zij op 2 april niet op kwamen dagen en alles uit zn goedheid heeft gedaan omdat ie zich op een bepaalde manier """""schuldig""""" voelde
Ik denk dat Felicaino ze heeft meegegeven aan een goed bekende van hem en die met alles wat ie heeft probeert te beschermen.
Ik denk dat F ze mee gaf aan personen en dat er een ongeluk is gebeurd en om zijn vergunning te beschermen alles doet wat ie deed.
Ik denk voor 5% dat Feliciano na 30 jaar gids opeens verandert in een psychopatische moordenaar
Hoop dat het nu duidelijk is.
Wat mijn betreft komen ze dan in het rijtje onopgeloste zaken naast Alex Humphery. Maar dat bepaald panama.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:44 schreef capricia het volgende:
Maar stel nou dat er helemaal niets meer gevonden wordt, this is it...
wat is de doodsoorzaak dan?
Is dat dan omgekomen in de bush bush door de bush bush, of automatisch een onnatuurlijke doodsoorzaak (omdat een natuurlijke niet bewezen is)?
Aan welk kant ligt de bewijslast, om het zo te zeggen?
Buiten spel? Wie bepaalt dat? Er komen hier ook dromen voorbij, kan allemaal. Dat sommige of veel mensen dat dan niet serieus nemen is ook prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry, je kunt niet verwachten dat anderen je argumenten of je stellingen dan serieus nemen. Hoe logisch dat voor jou ook lijkt.
Je zet jezelf, inclusief al je scenario's, buiten spel. En dat doet het zoeken naar de waarheid geen goed.
Werkelijk geen flauw idee waar je het hierboven over hebt, of wat je punt is.. iemand anders wel?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:58 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat duidt niet op inlichten vanuit een besef waar het voor nodig is. Wel op inlichten om relationele redenen. Dan is het niet zo raar, dat ze daar op een gegeven moment mee ophouden. Ook niet verdacht, en er hoeft geen speciale reden voor te zijn.
[..]
Kan, als je de ballen niet van snapt van de risico's (*). Maar ik zie niet dat er een concrete reden moet zijn. Besef je niet waar iets voor nodig is, dan kun je er bij wijze van spreken mee stoppen omdat je bij een vallende ster de wens gedaan hebt om wat losser met je familie om te gaan.
EDIT: (*) Bijvoorbeeld: wat als die lui - die ze min of meer kennen - er ook zo licht over denken, en evenmin vertellen waar ze heen gaan? Die gaan - in dat hypothetische geval - immers ook samen met anderen, namelijk Kris en Lisanne.
Doet een beetje denken aan die twee meiden van 16, die elk aan hun ouders vroegen of ze bij hun vriendin mochten logeren die nacht. En lekker de hele nacht gingen stappen. Zoiets, alleen dan niet met opzet, maar uit verregaande onnozelheid.
Het aantal 'aanwijzingen' voor de aanwezigheid van derden blijft me verbazen, maar vooral de zeer uiteenlopende aard van wat tot zo'n aanwijzing wordt omgesmeed, en de ijver en creativiteit die daarbij aan de dag gelegd wordt.
Het "Zesde zintuig" in combinatie met feiten en aanwijzingen werkt prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry, je kunt niet verwachten dat anderen je argumenten of je stellingen dan serieus nemen. Hoe logisch dat voor jou ook lijkt.
Je zet jezelf, inclusief al je scenario's, buiten spel. En dat doet het zoeken naar de waarheid geen goed.
Dat Blue maar een kort stukje is meegelopen en toen is teruggekeerd, vond zelfs de eigenaresse opvallend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:59 schreef vronie het volgende:
[..]
"De hond die alles zag"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:59 schreef vronie het volgende:
[..]
- Hebben Kris en Lisanne Feliciano ook gesproken of heeft Eileen voor hen de excursies geboekt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:21 schreef jackie12 het volgende:
De "tekortkoming" van de verdwaalkant is dat zij op 2 april en de dagen daarna beginnen en zij zich allerlei dingen afvragen over hoe en wat er toen is gebeurd en niet al vanaf het moment dat de meiden op 1 april hun ogen openden.
Cruciale vragen over de ochtend van 1 april:
- Hebben Kris en Lisanne Feliciano ook gesproken of heeft Eileen voor hen de excursies geboekt?
- Waarom hebben zij wel vulkaan Baru geboekt en niet ook de watervallen die zij in NL al wilden doen?
- Hoe zijn zij vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista gekomen?
- Waarom hebben zij niet tegen hun ouders/vriendje gezegd dat ze de Pianista gingen doen?
- Waarom heeft geen 1 getuige hen gezien tussen de taalschool en 13.01 uur mirador?
- Kun je in 1 uur en 3 kwartier vanaf het restaurant naar de top komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |