abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149222044
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef agter het volgende:
Ik lees hier ook dat ze kennelijk een bikini bij zich/aan hadden. Hoe zeker is dat?
Dachten ze dat ze ergens konden zwemmen, op de Pianista? Of is dat een aanwijzing dat ze eigenlijk al verder wilden lopen? En waarheen dan?
Volgens mij hebben Kris en Lisanne op die Miradorfoto's "gewoon" hun beha aan die later in de rugzak is gevonden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149222144
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- hotelbar
- zwembad
- lokale discotheek
- lekkere eettentjes
- muggenolieverkoper
- koffie bij de Master of the Mountain thuis
ja, gezellig koffie drinken, met... Baru
pi_149222177
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, gezellig koffie drinken, met... Baru
Die zit in Duitsland, lijkt me een beetje uit de richting.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149222854
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die zit in Duitsland, lijkt me een beetje uit de richting.
serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.
Guess what, als jij er bent, en Domnivoor, heeft hij opeens vakantie, en zit ook weer in Boquete.

Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess again... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.

En waarom niet?? Omdat er geen bewijs voor is voor welke stelling dan ook.
Niet voor deze, en niet voor die stelling. Niet voor de stelling van verdwaling, niet voor die van een ongeluk, niet voor die van een moord, of een combinatie.

Slechts aanwijzingen.

Hoewel. Behalve dan de stelling dat de dames dood zijn. Het DNA bewijs daarvoor is sluitend.
En daarom heeft F zijn ploeg dat ook gevonden. Achter een boom, toen toevallig iemand zich omdraaide en nog eens keek.
pi_149222982
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

serieus?? .. er is werkelijk niemand die dat gelooft hier behalve jij en Domnivoor.

Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess what... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.
Waarom denk jij dat "werkelijk niemand dat gelooft"?? :D Omdat jij zegt dat Baru niet in Duitsland woont? Als je het niet erg vindt, ga ik liever af op een betrouwbare Domnivoor.

pi_149223173
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Guess what, als jij er bent, en Domnivoor, heeft hij opeens vakantie, en zit ook weer in Boquete.

Je kan als poster hier (iha.) wel proberen deelnemers van de vaste kernploeg hier te overtuigen van je gelijk iedere keer met alles wat je post of stelt maar ... guess again... ik durf hier te stellen dat dat niemand gaat lukken hier. Ook jou niet.

En waarom niet?? Omdat er geen bewijs voor is voor welke stelling dan ook.
Niet voor deze, en niet voor die stelling. Niet voor de stelling van verdwaling, niet voor die van een ongeluk, niet voor die van een moord, of een combinatie.

Slechts aanwijzingen.

Hoewel. Behalve dan de stelling dat de dames dood zijn. Het DNA bewijs daarvoor is sluitend.
En daarom heeft F zijn ploeg dat ook gevonden. Achter een boom, toen toevallig iemand zich omdraaide en nog eens keek.
Jij denkt dat Baru dezelfde is als F?
Make my day!
pi_149223316
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef agter het volgende:

[..]

Zijn ambitieuze tweelingbroer.
pi_149223397
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Zijn ambitieuze tweelingbroer.
Ik heb het niet gevolgd op WS, kom daar nooit. Maar wat jij zegt is daar een algemeen geaccepteerde kijk op Baru?
Make my day!
pi_149223482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:59 schreef SoloDuo het volgende:
13:37 Leet time...
na het journaal van gisteren geloof ik nog sterker in een georganiseerde bende (& hackers?)
die achter de verdwijning zit...
Die T.Z. geloofde de laatste tijd ook steeds sterker in complotten. Hij moet wel een BNW'er zijn. Wie heeft het eerste de nick waaronder hij post? Lang kan het niet duren, het is een kwestie van goed opletten: welke user post er ineens niet meer op BNW, en verder ook niet op FOK!?
Maarreh.. kijk jij een beetje uit? Ze letten nu extra op de doordravers.
quote:
Kris iPhone...5 & 6 april 13:37...L337...Hackers-taal voor Elite
Geen toeval in de jungle je iPhone op exact dezelfde tijd aanzetten!
Nooit iets op dezelfde tijd, dàt zou pas verdacht zijn.
quote:
Niemand kijkt op de klok als je lost bent op een jungletrail om van 10:00-11:00 & 13:00-14:00
je telefoon te checken...
Is het dáárom maar twee keer gelukt om die geheime bekende mysterieuze boodschap te publiceren?
quote:
Dit zijn geen meiden geweest die in blinde paniek aan het bellen zijn...
Dit is zeker bewijs van een misdrijf...
OK, dan vraag ik het maar op de man af: Is dit een grap? Onmogelijk dat vast te stellen, wegens Poe's Law
pi_149223753
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef agter het volgende:

[..]

Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de lichamelijke resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?

Jij denkt dat niemand daar weet waar de lokatie is van die steen van de nachtfoto's?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 30-01-2015 22:35:08 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:31:44 #111
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149223816
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef agter het volgende:

[..]

De vraag is dan of ze wisten dat dit onder hikers gebruikelijk is, dat je het kenbaar maakt.
En, mede gezien hun uitrusting, vraag ik me dat af.
Mss hebben ze er gewoon niet aan gedacht? Ze gingen kennelijk gewoon van een makkelijke wandeling uit.
Maar ze hebben in elk geval wat voorbereidingen moeten treffen, zoals wat te eten meenemen voor onderweg. Wat ze ooit ergens die dagen gekocht hebben. Met zulke levensgrote fotoborden langs de kant van de weg zou iemand zich dat kunnen herinneren. maja... ook al moeilijk te achterhalen .
Wie dit leest is gek
pi_149223872
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:43 schreef gynaika het volgende:

[..]

K en L zijn die tocht niet op eigen gelegenheid gaan maken.

Als ik dit stel dan is het niet meer nodig om je vragen te beantwoorden.
Niet als je het alleen maar stelt. Dat is een geloofsbelijdenis, en daar heeft niemand wat aan.
Pas als je het aantoont, heb je een punt.
pi_149223990
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat het mogelijk is dat in een uitgestrekte wildernis een ploegje van 4 man die vondsten heeft gedaan van de resten van L en K, plus dat broekje, precies zoals F dat verteld heeft?

Jij denkt dat niemand weet waar de lokatie is van die steen van de nachtfoto's?
Dat eerste: ja. Die mensen zijn daar bekend. En zoveel, helaas, is er niet gevonden. Overigens is die rugzak toch door een inheemse gevonden? Het is niet in 'een uitgestrekte wildernis' gevonden, maar bij een (en dezelfde?) rivier.

Het tweede: ik denk dat er daar veel van dat soort locaties zijn. En ik denk ook dat de officiele onderzoekers en de ouders niet alles vrijgeven. Zou best kunnen dat die locatie al lang bekend is bij een select groepje.
Make my day!
pi_149224022
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Misschien gewoon niet aan gedacht dat je zomaar kunt verdwijnen tijdens een wandeling van 3 à 4 uur.
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind dat je er een sterk punt mee hebt.

Zwakker is dat er op de foto's niets van derden te zien is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef agter het volgende:

[..]

De vraag is dan of ze wisten dat dit onder hikers gebruikelijk is, dat je het kenbaar maakt.
En, mede gezien hun uitrusting, vraag ik me dat af.
Mss hebben ze er gewoon niet aan gedacht? Ze gingen kennelijk gewoon van een makkelijke wandeling uit.
Het blijft vreemd dat er niemand op de hoogte was van hun plannen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:39:18 #115
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149224101
Een missie ter plaatse zou veel effectiever kunnen zijn als de familie mee zou willen werken.
Maar aan de anderekant verplichten ze deze expeditieleden misschien om vervolgens ook niet alles te delen.
Wie dit leest is gek
pi_149224236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:33 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Niet als je het alleen maar stelt. Dat is een geloofsbelijdenis, en daar heeft niemand wat aan.
Pas als je het aantoont, heb je een punt.
verliefdheid, jaloersheid, telepathie, een naar voorgevoel, kan je ook niet aantonen.
Maar als je het leuk vindt, lees maar eens dat artikel terug van Marco Kroon, toen hij een keer in oorlogsgebied met zijn ploeg in de woestijn stond te wachten op een pickup point op een Chinook helikopter. Hij hoorde de stem van zijn jaren geleden overleden moeder, "Marco, je moet hier weg, je moet hier weg... " Ondanks tegensputteren van al zijn uitgeputte commando maten, schoof iedereen een groot stuk op. 3 minuten later stortte die (aangeschoten) Amerikaanse Chinook helikopter neer op hun oorspronkelijke pickup point. Als ze daar nog hadden gezeten, had niemand van zijn groep het overleefd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 31-01-2015 08:16:09 ]
pi_149224320
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Maar ze hebben in elk geval wat voorbereidingen moeten treffen, zoals wat te eten meenemen voor onderweg. Wat ze ooit ergens die dagen gekocht hebben. Met zulke levensgrote fotoborden langs de kant van de weg zou iemand zich dat kunnen herinneren. maja... ook al moeilijk te achterhalen .
Eten onderweg: gewoon een extra broodje van het ontbijt?
Water: wat we nu weten was dat bizar weinig..2 halve liter flesjes. Al zou het het dubbele geweest zijn, dan nog is dat echt weinig. Maar dat weten we niet.
Muggenspray, dat hebben ze wel ingekocht. Maar onduidelijk of dat voor enkel deze wandeling was, of voor de hele week/het hele verblijf.
Internet: daar hebben ze info opgezocht. Ieg over de Pianista. Maar ook over de rest van de week? Weten we niet.

Verders, bij ons weten: geen aansteker/lucifers voor vuur. Geen zakmes. Geen lange broek. Geen kaarten. Niemand op de hoogte gesteld.

Ze gingen er, mi, vanuit dat het een normale wandeling van een paar uur zou worden.
Make my day!
pi_149224415
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:45 schreef agter het volgende:

[..]

Eten onderweg: gewoon een extra broodje van het ontbijt?
Water: wat we nu weten was dat bizar weinig..2 halve liter flesjes. Al zou het het dubbele geweest zijn, dan nog is dat echt weinig. Maar dat weten we niet.
Muggenspray, dat hebben ze wel ingekocht. Maar onduidelijk of dat voor enkel deze wandeling was, of voor de hele week/het hele verblijf.
Internet: daar hebben ze info opgezocht. Ieg over de Pianista. Maar ook over de rest van de week? Weten we niet.

Verders, bij ons weten: geen aansteker/lucifers voor vuur. Geen zakmes. Geen lange broek. Geen kaarten. Niemand op de hoogte gesteld.

Ze gingen er, mi, vanuit dat het een normale wandeling van een paar uur zou worden.
in ieder geval eten gieren naar mijn weten geen muggenspray.
pi_149224489
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

in ieder geval eten gieren naar mijn weten geen muggenspray.
Ik vraag me ook af of je muggenspray op die hoogte wel nodig hebt...maar het is niet gevonden in hun verblijf, toch?
Make my day!
pi_149224514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:13 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het feit dat de dames niemand hebben ingelicht over datgene wat ze die 1 april zouden gaan doen, zegt mij genoeg.
Dat zal jou best 'genoeg zeggen', maar wat maakt het tot een aanwijzing? Hadden K&L het bezopen idee, dat laten weten waar je heen gaat, niet nodig is als je samen met anderen gaat? Zouden ze zo opgevoed zijn? Niet van het pad af gaan, maar verder zo naïef dat zelfstandig wonen al onverantwoord is?
Ik ga maar eens een website "alle absurde logica op een rijtje" beginnen. Dikke kans dat er een mail komt van NvP, of ik daar asjeblieft mee door wil gaan.
pi_149224594
Overigens duidt het van te voren kopen van muggenspray niet op een gehaast vertrek met derden.
Make my day!
pi_149224759
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:50 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of je muggenspray op die hoogte wel nodig hebt...maar het is niet gevonden in hun verblijf, toch?
goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.

Zowel, zou ik het naar een chemisch / bio lab sturen, voor onderzoek, om er achter te wat er precies in zit, en wat het met je (kan) doen.
pi_149224838
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

goed punt Agter, ik weet niet meer wie er mee begon, maar er zou een getuige zijn die had gezien dat ze heel veel flessen muggenspray hadden gekocht. Ik kan me alleen niet herinneren waar dat feit werd geconstateerd, bij de drogist ih. dorp, of 's ochtends op die dinsdagmarkt bij die vreemde US expat kruidendokter. En of het waar is allemaal. Naar mijn beste weten is het niet in hun verblijf gevonden.

Zowel, zou ik het naar een chemisch / bio lab sturen, voor onderzoek, om er achter te wat er precies in zit, en wat het met je (kan) doen.
Stond het niet op video, die aankoop?
(Ik weet het niet meer)
Make my day!
pi_149225000
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ga je met zijn tweeën of meerderen een bepaalde fikse trip maken dan maak je dat kenbaar. Ingeval van niet terugkeren, weet men dan waar gezocht moet worden.

Dat zij dat niet hebben gedaan, moet een bepaalde reden hebben gehad.
Waarom moet dat? Misschien tilden ze gewoon niet zo zwaar aan de redenen om het wel te doen. Hoe dan ook: mensen die iets niet doen, wat voor de veiligheid belangrijk is, dat gebeurt duizenden keren per dag. Het leeuwendeel van de verkeersongelukken komt daardoor. Het omslaan van de Herald of Free Enterprise is erdoor verklaard, de ramp in Tsjernobyl, enz. Van die laatste twee is het verregaand uitgeplozen, en in de luchtvaart wordt dat ook met inzet van veel middelen geprobeerd als er iets misgegaan is. Veel vaker gaat het bijna mis, omdat meerdere er extra veiliheidsmaatregelen zijn. En zo zal van de hikers die het inlichten achterwege laten, het grootste deel ook wel veilig aankomen. Dan wordt er niet gerept over een reden, die ze gehad moeten hebben.
pi_149225239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dat zal jou best 'genoeg zeggen', maar wat maakt het tot een aanwijzing? Hadden K&L het bezopen idee, dat laten weten waar je heen gaat, niet nodig is als je samen met anderen gaat? Zouden ze zo opgevoed zijn? Niet van het pad af gaan, maar verder zo naïef dat zelfstandig wonen al onverantwoord is?
Ik ga maar eens een website "alle absurde logica op een rijtje" beginnen. Dikke kans dat er een mail komt van NvP, of ik daar asjeblieft mee door wil gaan.
Nog nooit van het ”Zesde zintuig” gehoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')