gezellig bij Dees op de theequote:Op donderdag 29 januari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Ah MM zit er nog steeds.. Arme man ...
het is al weer een beetje over aan het gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:21 schreef drakin het volgende:
Ik wacht nog op de oplossingen voor de lage rugpijn van Treehutje
'Brad Pitt verliest grote som geld met pokeren'quote:
had ik bijna 6 op een rijquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het is al weer een beetje over aan het gaan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
'Brad Pitt verliest grote som geld met pokeren'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Sorriequote:
wat is NPO1quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
IK WIL WETEN WAT DE OMSTANDIGHEDEN ZIJN OP NPO1
De aflevering is niet beschikbaar,quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
Dat dacht ik al.quote:
Er is straks bij de andere enders een extra uitzending overquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
er zijn omstandigheden bij het journaal
dat stukje is met grote haast geschrevenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.html
ja, ik ga nu wat rook signalen de wereld in sturen en mijn Aap de grot in sleurenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nog steeds alleen maar NED1?
Er is een meneer met een pistool die zendtijd wil.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
twitter:scvdw twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:18:50Man overmeesterd. Verder nog niets bekend hier. reageer retweet
quote:
Instant Reporter @InstantReporter 1m1 minute agoquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
Dat is al een kwartier bekend THquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Instant Reporter @InstantReporter 1m1 minute ago
BREAKING: The gunman who entered the Dutch national TV broadcaster (NOS) and demanded airtime has been arrested. #NOS #Netherlands
0 replies 4 retweets 1 favorite
Reply Retweet4 Favorite1
More
Source: https://twitter.com/search?q=%23NOS&src=typd
quote:
twitter:WiIIemAlexander twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:36:13Over enkele momenten interviewt @HermanvdZandt zichzelf in een ingelast #nosjournaal #HermanDeSchermman reageer retweet
Houzee!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:46 schreef Kingstown het volgende:
twitter:WiIIemAlexander twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:36:13Over enkele momenten interviewt @HermanvdZandt zichzelf in een ingelast #nosjournaal #HermanDeSchermman reageer retweet
Meneer bleek ineens te krap in zijn tijd te zitten.quote:
Hij kroop vorige week toch al terug?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer bleek ineens te krap in zijn tijd te zitten.
Dat was volgens mij begin van deze week, op dezelfde avond dat hij vroeg of we koffie gingen drinken meldde hij dat hij te krap in zijn tijd zat. Playerquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kroop vorige week toch al terug?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt wel heel erg dichtbij op deze manier.
quote:Zojuist heeft de NS bekend gemaakt morgen naar aanleiding van de gebeurtenissen op het mediapark met een aangepaste dienstregeling te zullen rijden.
Gaat hij vanavond niet terug naar Amsterdam dan?quote:
Ben je nu ook met dat andere account aan het posten?quote:
Ik kan niet multitasken, nee dusquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nu ook met dat andere account aan het posten?
Lijkt alsof het in scene is gezetquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
Wat een televisie....geniaal!
[ afbeelding ]
Wie ? El mata?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt al een paar uur een BNW-user vermist....
Ik zie zowaar dat er nu ook hier een 2mm sneeuw op het gras ligt...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, kwam ik net op de snelweg in een fikse sneeuwbui terecht. Vanmiddag met de kids toch maar gaan wandelen en we waren een paar seconden voor een hagelbui weer binnen. Collega had minder geluk en zei dat het best pijn deed, die hagelstenen op haar hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
Het gaat om het linkerplaatje:Die had ik al lang gezien, maar rechts boeit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh, dat wil je niet voelen, is hardquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou ik graag liever zelf willen onderzoeken ...
Jij voelt vaker harde borsten?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, dat wil je niet voelen, is hard
Ik ken dat drankje niet ... Is dat lekker?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
De warme choco met een scheutje Dom Benedictine en slagroom smaakt goed
Jemig Dees, wat balen.... Sterkte meis voor je zus, maar ook voor jou en je andere zussenquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik er één uitgelezen had wilde ik de andere twee ook lezen, het zal mij ook bijna niet gebeuren dat ik een boek niet uit lees, ook al boeit het me niet of kom ik er lastig doorheen, ik zal het altijd uitlezen.
Dat boek van jou ken ik niet, ik zal het eens googlen, want soms is iets heel anders wel leuk.
De uitslag was niet goed Fann, de tumor was gegroeid, dus volgende week moet ze weer beginnen met een nieuwe chemokuur. Ze hebben het ook over een operatie gehad, maar vooralsnog denken de artsen dat een operatie teveel risico's met zich meebrengt, dat is geen optie meer.
Lief dat je ernaar vraagt.
Ik was een paar uur weg dus was teveel, ik had de kwootalarm van Deesquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is drakin haar bingotekst.
King suggereert dat het een Fokker isquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet teruggelezen verder ik zag alleen een plaatje van die gewapende vent, zat
ik net ook naar te kijken, leek wel een toneelstukje
Zou wel wat zijn!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
King suggereert dat het een Fokker is
Ja best lullig, net nu er weer nieuwe abo's af gesloten kunnen wordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn!geen goeie reclame in elk geval
Nah, misschien werkt het wel omgekeerd en komen er straks allemaal mensen kijken wat Fok danquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best lullig, net nu er weer nieuwe abo's af gesloten kunnen worden
in de chocomel smaakt het prima. Is een kruidenlikeur, heb ooit zo'n miniflesje ergens bij gehad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dat drankje niet ... Is dat lekker?
Grossier je in miniflesjes?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in de chocomel smaakt het prima. Is een kruidenlikeur, heb ooit zo'n miniflesje ergens bij gehad.
ik heb er 4 staan volgens mij, maar de licor 43 krijg ik niet meer open, moet ik ws onder de warme kraan houden. Af en toe een scheutje van zoiets in de chocomelk vind ik wel lekker.quote:
Ik vond het juist een heerlijk boekquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zout op mijn huid vond ik niks aan, ik had er heel wat van verwacht na alle lyrische verhalen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zout op mijn huid vond ik niks aan, ik had er heel wat van verwacht na alle lyrische verhalen
Misschien toch nog een generatiekloofquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het juist een heerlijk boek
Of gewoon een verschil in karakters ... dat kan ook natuurlijk, ik vond 50 tinten weer helemaal niks...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch nog een generatiekloof
dat heb ik niet eens geprobeerd, dat leek me helemaal niks.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Of gewoon een verschil in karakters ... dat kan ook natuurlijk, ik vond 50 tinten weer helemaal niks...
Ik was nieuwsgierig omdat er in de krant een artikel stond van een man die zijn vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens geprobeerd, dat leek me helemaal niks.
Wat een stumperquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_om_boekhit__.html
Ja!quote:
Nou, normaal is het niet hoor, je doet nu alsof het die vrouw haar schuld was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat vrouwen al dan niet teweeg kunnen brengen
Ik generaliseer het even....quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, normaal is het niet hoor, je doet nu alsof het die vrouw haar schuld was.
Dat was dan wel heel vroegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga een keer vroeg naar bed.
En net pas weer wakker?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja om een uur of 7.00 gisteravond
Details weet ik niet.. Ik weet niet hoe laat ie binnengekomen is. Wel dat de eerste berichten over de overmeestering al voor 20:25 voorbij kwamen.. Misschien al met al 45 min..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe lang duurde het eigenlijk? Vanaf het begin dat hij daar binnendrong tot zijn arrestatie.
Oh, ik loop graag een beetje achter. En aangezien ik het nieuws niet volg, vind ik het best vlotquote:
Toen ik dit zag , dacht ik .. Het lijkt wel in scene gezetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie het nu pas.
[ afbeelding ]
Dit was gelijk zeker wereldnieuws?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik dit zag , dacht ik .. Het lijkt wel in scene gezet
wel 3e bij de worldwide trending topicsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit was gelijk zeker wereldnieuws?
Maar die beelden kwamen pas naar buiten toen het al afgelopen was?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:45 schreef chufi het volgende:
[..]
wel 3e bij de worldwide trending topics
In ieder geval niet toen het nog moest beginnenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar die beelden kwamen pas naar buiten toen het al afgelopen was?
Ik had gisteren welgeteld anderhalf uur vrij, in een stad die ik niet ken en waarbij ik van A naar B moest lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer bleek ineens te krap in zijn tijd te zitten.
Klopt , maar allerlei twitter berichten kwamen wel eerder...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar die beelden kwamen pas naar buiten toen het al afgelopen was?
Wanneer durf jij je koffie te drinken?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kroop vorige week toch al terug?
Valt al mee dat het sowieso uitgezonden werd. Over het algemeen wil de NOS ons een utopisch gezicht van de multiculturele samenleving laten zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
In ieder geval niet toen het nog moest beginnen
Wanneer ja dat weet ik nog niet, maar nu heb ik er nog geen behoefte aanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer durf jij je koffie te drinken?
Held!
Hij sprak wel netje ABN... Schrijven ging hem wat minder af dat dan weer wel..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Valt al mee dat het sowieso uitgezonden werd. Over het algemeen wil de NOS ons een utopisch gezicht van de multiculturele samenleving laten zien.
Is het natuurlijk ook. Zo'n actie is honderden malen uitvoerig geoefend, nu het een keer in het echt "mag" is het gewoon een kwestie van het toneelstukje uitvoeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik dit zag , dacht ik .. Het lijkt wel in scene gezet
Ik vind wel dat ze beter in het Engels kunnen doen en dan in het Nederlands ondertitelen, want in het Nederlands klinkt het zo ongeloofwaardig en beholpen...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het natuurlijk ook. Zo'n actie is honderden malen uitvoerig geoefend, nu het een keer in het echt "mag" is het gewoon een kwestie van het toneelstukje uitvoeren.
Knullig ziet dat er ook uit eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie het nu pas.
[ afbeelding ]
Medelijden?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Knullig ziet dat er ook uit eigenlijkmaar ik heb gewoon een beetje medelijden met dat figuur,
ik weet niet wat hij nou wilde en waar hij nou zendtijd voor nodig had, maar het lijkt me geen
crimineel figuur, gister kwam er al iets voorbij als psygose, dus ik ben benieuwd...
Trouwens ook knullig dat iemand daar zomaar binnen kan komen met pistool, ook al is het een
neppistool, je zou denken dat de beveiliging van het Media Park wel beter zou zijn na de moord
op Pim Fortuyn, maar ja, beetje Hollands dit.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
3 weken na Charlie Hebdo gewapend een redactie binnen lopen. Ze hadden gelijk een kogel door zijn hoofd moeten schieten.
Ja, sorry, kan ik ook niks aan doen, zo voel ik dat...quote:
Voor de betrokkenen is het ook zwaar kut natuurlijk, ik zeg ook niet dat dat niet zo is en alsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Buiten zijn bijdrage aan het gevoel van onveiligheid bij veel Nederlands en buiten de traumatisch ervaring voor de direct betrokkenen kan hij net dat zetje gegeven hebben waardoor andere idiote plannen uit gaan voeren.
Na die moord kon je ook zo doorrijden, ergens achter op het complex stond er een slagboom, zonder bewaking zover ik me kan herinneren... Ik had een pasje, maar te voet loop je er natuurlijk zo langs...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
je zou denken dat de beveiliging van het Media Park wel beter zou zijn na de moord
op Pim Fortuyn, maar ja, beetje Hollands dit.
Nou, mogen ze wel snel veranderen dan...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Na die moord kon je ook zo doorrijden, ergens achter op het complex stond er een slagboom, zonder bewaking zover ik me kan herinneren... Ik had een pasje, maar te voet loop je er natuurlijk zo langs...
Kijk maar eens op Streetview.. July dit jaar reed de Googleauto zo voor de deur van verschillende studios langsquote:
In Parijs stonden er gewapende agenten voor de deur en ging het ook mis.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:04 schreef FANN het volgende:
Er zit één voordeel aan dit voorval, ze weten nu dat zulke gebouwen lang niet goed genoeg
beveiligd zijn, als dat al mogelijk is...
ow ik geloof je op je woord hoor Chufquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Streetview.. July dit jaar reed de Googleauto zo voor de deur van verschillende studios langs
Ja daarom zei ik er ook bij, ''als dat al mogelijk is...''quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Parijs stonden er gewapende agenten voor de deur en ging het ook mis.
Als mensen echt kwaad willen, dan hou je het niet tegen. Als iemand in de Jumbo bij jou op de hoek met een gun in het rond gaat schieten hou je het echt niet tegen. Het "grappige" is dat de beveiliging de afgelopen 20-30 jaar extreem is toegenomen (vroeger liep je overal zonder problemen naar binnen) en dat er minder terreur is, maar dat mensen zich wel onveiliger voelen. We weten teveel, horen teveel en willen een 100% veiligehidsgarantie die je nooit kan krijgen.
De NOS verdient helemaal geen beveiliging. Ze zijn toch tegen een politiestaat? Dan moeten ze nu ook niet gaan janken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, sorry, kan ik ook niks aan doen, zo voel ik dat...
[..]
Voor de betrokkenen is het ook zwaar kut natuurlijk, ik zeg ook niet dat dat niet zo is en als
er al van die idioten hier rondlopen zoals in Parijs dan hebben die geen zetje nodig hoor, die
wachten gewoon het geschikte moment af.
Er zit één voordeel aan dit voorval, ze weten nu dat zulke gebouwen lang niet goed genoeg
beveiligd zijn, als dat al mogelijk is...
Jij woont echt in het verkeerde land Brain. Iedereen heeft hier recht op beveiliging.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS verdient helemaal geen beveiliging. Ze zijn toch tegen een politiestaat? Dan moeten ze nu ook niet gaan janken.
Het is toch wel zo netjes als je tegen teveel politie in het openbaar ben en tegen een uitbreiding van hun bevoegdheden om dan niet meteen zelf te gaan roepen om extra bewaking als het even tegenzit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij woont echt in het verkeerde land Brain. Iedereen heeft hier recht op beveiliging.
Je past met je denkbeelden beter in het Midden Oosten ofzo.
Lijkt me niet dat de NOS in hun doelstellingen hebben staan dat ze tegen een politiestaat zijn en/of überhaupt daar iets van vinden. Maar ik laat me graag verrassen door een linkje van jou wat het tegendeel bewijst.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is toch wel zo netjes als je tegen teveel politie in het openbaar ben en tegen een uitbreiding van hun bevoegdheden om dan niet meteen zelf te gaan roepen om extra bewaking.
Het is een gecalculeerde gok. Ik schat in dat de journalisten die bij de NOS werken hetzelfde type (linkse) mensen zijn die je bijvoorbeeld hier op FOK ook tegenkomt. Vaak denken die hetzelfde over bepaalde onderwerpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de NOS in hun doelstellingen hebben staan dat ze tegen een politiestaat zijn en/of überhaupt daar iets van vinden. Maar ik laat me graag verrassen door een linkje van jou wat het tegendeel bewijst.
Charlie Hebdo was een links satirisch blad, dus onterecht dat ze beveiligd werden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is een gecalculeerde gok. Ik schat in dat de journalisten die bij de NOS werken hetzelfde type (linkse) mensen zijn die je bijvoorbeeld hier op FOK ook tegenkomt. Vaak denken die hetzelfde over bepaalde onderwerpen.
Dank je Fannquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemig Dees, wat balen.... Sterkte meis voor je zus, maar ook voor jou en je andere zussen
Bij Charlie Hebdo zou ik zeggen dat ondanks ze (eventueel?) tegen het recht om jezelf te beveiligen zijn, ze toch beveiligd zouden moeten worden gezien de bedreigingen in het verleden. Bij de NOS is er geen directe bedreiging. (iig niet meer dan andere instanties)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Charlie Hebdo was een links satirisch blad, dus onterecht dat ze beveiligd werden.
Eigen bult, dikke schuld dat ze vermoord zijn, want hadden ze maar niet links moeten zijn.
Maar wat vind jij ervan dat juweliers, die soms al meer dan 10 keer overvallen zijn, nog geen honkbalknuppel achter de toonbank mogen hebben.quote:
Tja, Dees, afwachten hoelang mijn broer het kan rekken, tot nu toe gaat het goed in elk gevalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je FannWe zitten eigenlijk een beetje in dedezelfde situatie. hoe is het met je broer?
Ik ga Zout op mijn huid op mijn lijstje zetten, als het te zoetsappig is heb ik het zo weer verwijderd
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De NOS verdient helemaal geen beveiliging. Ze zijn toch tegen een politiestaat? Dan moeten ze nu ook niet gaan janken.
Vind je? Als de weduwe van een doodgeschoten juwelier nu mensen om gewapende beveiliging ziet vragen terwijl diezelfde mensen het haar man niet gunde om zichzelf te beveiligen dan vind je dat niet een beetje krom? Dat vind ik eigenaardig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef sigme het volgende:
Als je tegen het recht bent om particulieren gewapend rond te laten lopen, dan moet je ook tegen gewapende beveiliging zijn? Wat een euh.. eigenaardige logica?
Krom? Nee, dat is recht. Geweldsmonopolie. Persoonlijk stel ik dat ook wel op prijs, dat niet elke willekeurig boze persoon zich mag bewapenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je? Als de weduwe van een doodgeschoten juwelier nu mensen om gewapende beveiliging ziet vragen terwijl diezelfde mensen haar man niet gunnen om zichzelf te beveiligen dan vind je dat niet een beetje krom? Dat vind ik eigenaardig.
Erg makkelijk als je niet in zo'n situatie zit. Het recht om doodgeschoten te worden, dat hebben juweliers hč.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Krom? Nee, dat is recht. Geweldsmonopolie. Persoonlijk stel ik dat ook wel op prijs, dat niet elke willekeurig boze persoon zich mag bewapenen.
Je springt van de hak op de tak. Van de NOS via Parijs naar een juwelier met het idee alsof het allemaal over hetzelfde gaat. En het is allemaal de schuld van links. Zelfs als ze vermoord worden Dat soort logica kan ik niet volgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wat vind jij ervan dat juweliers, die soms al meer dan 10 keer overvallen zijn, nog geen honkbalknuppel achter de toonbank mogen hebben.
Dat valt toch wel mee. Ik stel die vraag apart. De meeste mensen zijn niet in staat om beveiliging van de politie te krijgen of om zelf een bewaker in te huren. Als bepaalde mensen vinden dat anderen zichzelf niet mogen beschermen dan moeten ze zelf ook niet om bescherming vragen. Zeker in dit geval. Er is geen enkele reden om het Mediapark nou extra te bewaken. De noodzaak daar is iig velen maler kleiner dan de situatie van een juwelier die al 10 keer overvallen is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak. Van de NOS via Parijs naar een juwelier met het idee alsof het allemaal over hetzelfde gaat. En het is allemaal de schuld van links. Zelfs als ze vermoord worden Dat soort logica kan ik niet volgen.
Hé, ouderwetse Newspeak! Leuk, zo'n 40+ forum vol echte oudjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Erg makkelijk als je niet in zo'n situatie zit. Het recht om doodgeschoten te worden, dat hebben juweliers hč.
Wat een onzin. Ze mogen natuurlijk wel zelf om bescherming vragen. Alleen mogen ze zichzelf niet (met wapens) beschermen, net zoals elke andere burger.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen vinden dat anderen zichzelf niet mogen beschermen dan moeten ze zelf ook niet om bescherming vragen.
Ik niet...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Krom? Nee, dat is recht. Geweldsmonopolie. Persoonlijk stel ik dat ook wel op prijs, dat niet elke willekeurig boze persoon zich mag bewapenen.
Volgens mij komen er hier zat die de 40 nog niet eens gehaald hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, ouderwetse Newspeak! Leuk, zo'n 40+ forum vol echte oudjes.
Linkje?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....Haaibaaike en dat emoji-smilies topic begint toch wel een topshow te worden.
Bart van U. is het met je eens. Tristan van der V. trouwens ook.quote:
Bingoquote:
Maar die zijn gek...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bart van U. is het met je eens. Tristan van der V. trouwens ook.
Ik zie ze gewoon, nergens last vanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Bingo![]()
FB / Ik kan geen abonnemet afsluiten Vanaf hier wordt het echt leuk. Over die kutsmileys.
Dat is precies de gemeenschappelijke factor bij de meeste van dat soort gasten.quote:
O die 2e is het hoe pest ik Danny topic?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Bingo![]()
FB / Ik kan geen abonnemet afsluiten Vanaf hier wordt het echt leuk. Over die kutsmileys.
Is hetzelfde topic, alleen zonder de eerste +/- 75 postings die over iets anders gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:02 schreef drakin het volgende:
O die 2e is het hoe pest ik Danny topic?
Danny wordt ook ouder, maar waarom post hij niet in 40 +? is hij zo'n in denial 40 plusser?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is hetzelfde topic, alleen zonder de eerste +/- 75 postings die over iets anders gaan.
Dat Danny nu pas ziet dat die smileys er zijn verbaasd me wel een beetje. Zelfs de bejaarden hier wisten dat al een hele lange tijd. "Eenzame Hyves huisvrouwtjes van 54 slaat niet op jou hoor Haaibaaike"
Die is vooral heel druk bezig met het verbeteren van de Frontpage en post sowieso heel weinig op het forum. Vooral in Feedback en slechts af en toe ergens anders. Zoals tijdens de ZP-discussie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:06 schreef drakin het volgende:
Danny wordt ook ouder, maar waarom post hij niet in 40 +? is hij zo'n in denial 40 plusser?
O ja er bestaat ook iets als een frontpage. ZP discussie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is vooral heel druk bezig met het verbeteren van de Frontpage en post sowieso heel weinig op het forum. Vooral in Feedback en slechts af en toe ergens anders. Zoals tijdens de ZP-discussie.
Valt nog wel mee. De meesten hier zijn toch echt 40+, zeker de vaste posters.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef Juup© het volgende:
Volgens mij komen er hier zat die de 40 nog niet eens gehaald hebben.
Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:15 schreef drakin het volgende:
O ja er bestaat ook iets als een frontpage. ZP discussie?
virtueel kan ik dat gewoonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je binnen zou blijven, nu heb je een sneeuwpop gemaakt
Hopend dat het echt werkt..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zogenaamd/denkbeeldig boodschappen doen?
Daardoor virtueel afvallen. Topshow.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan virtueel virtuele chocola bestellen en die virtueel opeten, ik zie wel mogelijkheden.
Leef je uit.....lijkt me wel een topshow.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit woord moet op jouw Bingo-kaart...
We wachten met spanning af op de foto van de inhoud...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leef je uit.....lijkt me wel een topshow.
Ga ik in de tussentijd even een pakketje ophalen.
Hou je adem niet in, want dat kan nog wel een tijdje gaan duren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
We wachten met spanning af op de foto van de inhoud...
Want wat zijn je ideeen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zendtijd opeisen bij omroep Max.
Zegt ie nu pasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hou je adem niet in, want dat kan nog wel een tijdje gaan duren.
Gekken krijgen al genoeg kans bij sbsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zendtijd opeisen bij omroep Max.
Vrees dat de jouwe het nog doet ook....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn oude klapperpistool al teruggevonden.
Heb er geen klappertjes meer voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrees dat de jouwe het nog doet ook....
Ik hoef niet te weten waar die gebleven zijn...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er geen klappertjes meer voor.
GAM FB topic in je AT staan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er geen klappertjes meer voor.
Jij kent de FUT-reeks niet? Bans vallen daar als rijpe appeltjes.quote:
Hoelang is je AT King?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kent de FUT-reeks niet? Bans vallen daar als rijpe appeltjes.
Ik kan je aanraden om die FB wel in je AT te zetten.
Jij gooit toch SC's uit je AT als ze vol zijn? Ik doe dat eigenlijk nooit en dat zijn een heleboel topics.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef chufi het volgende:
Ik zit op 80 of zo, maar ik post wel 10 x zoveel
Zag net mn laatste pagina met COS DGK uit 2007 staan.... Alles weggegooid...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij gooit toch SC's uit je AT als ze vol zijn? Ik doe dat eigenlijk nooit en dat zijn een heleboel topics.
Eigenlijk heb je wel een goed punt, maar ik ben niet zo goed in dingen weggooien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
Zag net mn laatste pagina met COS DGK uit 2007 staan.... Alles weggegooid...
Staat wel geprogrammeerdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel een goed punt, maar ik ben niet zo goed in dingen weggooien.
Btw....ga je vanavond nog Wolfsburg-Bayern kijken?
Kijk jij voetbal dan ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik twijfel nog of ik die wedstrijd ga kijken, of toch maar voor de zoveelste keer Almost Famous, da's zo'n leuke film
al bijna mijn hele leven, net als wielrennen en schaatsen. Maar concentratie is soms ver te zoeken.quote:
Je bent voor Wolfsburg ... King ook denk ik ...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al bijna mijn hele leven, net als wielrennen en schaatsen. Maar concentratie is soms ver te zoeken.
Alvast voor vanavond
Ben niet voor Bayern, maar heb ook niet zoveel met Wolfsburg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:36 schreef chufi het volgende:
Je bent voor Wolfsburg ... King ook denk ik ...
FC Paderborn was toch je clubje?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben niet voor Bayern, maar heb ook niet zoveel met Wolfsburg.
Ga dus redelijk neutraal kijken.
Spvgg Plattling. zevende Liga.quote:
Niet bekend, ook al is het Duitse voetbal me met de paplepel ingegoten... Elke zaterdag met Pa de Sportschau kijken ... Dat was het voordeel om dicht tegen de oostgren te wonen.. Had je gewoon 3 extra zendersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spvgg Plattling. zevende Liga.![]()
De enige bekende clubs die ik daar gezien heb was in de beker. Gladbach ooit.
Same here. Geen Belgische zenders trouwens. Als kind was ik altijd voor HSV. In de tijd van Kevin Keegan/Felix Magath enzo. Dat was toen de grote tegenstander van Bayern.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
Niet bekend, ook al is het Duitse voetbal me met de paplepel ingegoten... Elke zaterdag met Pa de Sportschau kijken ... Dat was het voordeel om dicht tegen de oostgren te wonen.. Had je gewoon 3 extra zenders
Vind deze leukerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al bijna mijn hele leven, net als wielrennen en schaatsen. Maar concentratie is soms ver te zoeken.
Alvast voor vanavond
Maar live of gewoon in de samenvatting ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Nederlands, Italiaans, Engels, net hoe het uitkomt. Maar niet veel meer. Met EK en WK kijk ik wel bijna alle wedstrijden als het lukt.
beide. Vroeger heel veel, nu nog af en toe. Heb ook jarenlang formule1 gekeken en soms kijk ik ook tennis en allerlei wintersporten, zoals nu het schansspringen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar live of gewoon in de samenvatting ?
Hoppa Kasai !!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beide. Vroeger heel veel, nu nog af en toe. Heb ook jarenlang formule1 gekeken en soms kijk ik ook tennis en allerlei wintersporten, zoals nu het schansspringen.
nope, had geen zin in wedstrijden. Ben vanaf mijn 16e gymjuf bij de kleutertjes geworden, vond ik veel leuker dan mijn eigen groep meiden, stom meidengedoe steeds.quote:
Tot hoe lang heb je dat volgehouden?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, had geen zin in wedstrijden. Ben vanaf mijn 16e gymjuf bij de kleutertjes geworden, vond ik veel leuker dan mijn eigen groep meiden, stom meidengedoe steeds.
iets van 3 jaar volgens mij, totdat mijn rug opeens in staking gingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot hoe lang heb je dat volgehouden?
Herkenbaar, bij mij hield op door een knieblessure .....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets van 3 jaar volgens mij, totdat mijn rug opeens in staking ging
wat deed jij? Voetbal?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mij hield op door een knieblessure .....
minimaal 50 euroquote:
ja en tennis, schaatsen en surfen en van alles en nog wat... Maar met voetbal ging het fout in een kampioenswedstrijd ....quote:
Doe wel voorzichtig.... Tis vaak erg druk op de schaatsbaan.... en gevaarlijk om te vallen zonder genoeg bescherming...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga volgende week zondag weer eens schaatsen. Niet dat ik het goed kan, maar het is wel leuk.
ik doe altijd voorzichtig en blijf aan de buitenkant, op mijn kunstschaatsen. Vaak ga ik ook even achtjes draaien enzo op de binnenbaan. Heb de lage noren met harde schoen van mijn zusje wel eens geprobeerd, maar dat was niks, mede omdat ze te groot zijn. Ik probeer elke winter wel een paar keer met verschillende mensen te gaan. Meestal stuur ik zo rond mijn verjaardag een E-mail naar allerlei mensen om op een zaterdag of zondag te gaan verjaardagsschaatsen en dan lukt het soms om met een aardig clubje te gaan. Zondag ga ik alleen met een vriendin, kunnen we ook weer uitgebreid bijkletsen. Volgende winter gaan we weer proberen om met een grotere groep te gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe wel voorzichtig.... Tis vaak erg druk op de schaatsbaan.... en gevaarlijk om te vallen zonder genoeg bescherming...
Beetje sneeuw en je noemt het winter....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe altijd voorzichtig en blijf aan de buitenkant, op mijn kunstschaatsen. Vaak ga ik ook even achtjes draaien enzo op de binnenbaan. Heb de lage noren met harde schoen van mijn zusje wel eens geprobeerd, maar dat was niks, mede omdat ze te groot zijn. Ik probeer elke winter wel een paar keer met verschillende mensen te gaan. Meestal stuur ik zo rond mijn verjaardag een E-mail naar allerlei mensen om op een zaterdag of zondag te gaan verjaardagsschaatsen en dan lukt het soms om met een aardig clubje te gaan. Zondag ga ik alleen met een vriendin, kunnen we ook weer uitgebreid bijkletsen. Volgende winter gaan we weer proberen om met een grotere groep te gaan.
het seizoen dat de ijsbaan open is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje sneeuw en je noemt het winter....
Hier ligt ook nog behoorlijk wat sneeuw en ik moet er nu doorheen.quote:
ik heb 2 paar snowboots, wil je een paar lenen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier ligt ook nog behoorlijk wat sneeuw en ik moet er nu doorheen.
Dat gaat nog een hele klus worden op mijn leeftijd.
wat heb je gedaan ?quote:
Niets, iedereen stuurt me ineens allerlei klachten over van alles, ze zijn een beetje aan het zeiken.quote:
terugzeikenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets, iedereen stuurt me ineens allerlei klachten over van alles, ze zijn een beetje aan het zeiken.
Je DM of je mail?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets, iedereen stuurt me ineens allerlei klachten over van alles, ze zijn een beetje aan het zeiken.
Hmmm. Ik moet morgenvroeg richting de kust hopelijk is het nergens glad.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Van het noordwesten uit (natte) sneeuw
Van het westen uit neemt de bewolking overal toe en valt er natte sneeuw, verder landinwaarts gaat deze over in sneeuw.
In de nacht naar zaterdag wordt het op de meeste plaatsen weer droog. Alleen in de kustgebieden kan nog een enkele (winterse) bui het land binnenkomen. De temperatuur daalt op veel plaatsen tot iets onder het vriespunt en op veel plaatsen komt gladheid voor. De wind is zwak tot matig uit het zuidwesten.
Zaterdag overdag is het wisselend bewolkt en met name in de kustprovincies kan een enkele bui voorkomen. De kans op winterse neerslag is dan niet groot meer. De middagtemperatuur loopt op naar maximaal 5 graden en de zwakke tot matige zuidwestenwind neemt in de loop van de dag iets af. (Bron: KNMI)
Opgesteld op vrijdag 30 januari 2015 om 17.34 uur.
ik was aan de foon, dus kon het doelpunt van Bayern niet meldenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dames doen hier tegenwoordig verslag van...
als meelezer zijn relletjes soms wel leukquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Vroegah was er op vrijdagavond nog weleens een klein relletje in deze sc, nu kijkt iedereen voetbal
Even gezocht en die wedstrijd gevonden. Ruim 20 jaar geleden alweer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Dames doen hier tegenwoordig verslag van...
Van jou hoef ik dus geen input voor een relletje te verwachten?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als meelezer zijn relletjes soms wel leuk
waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van jou hoef ik dus geen input voor een relletje te verwachten?
Ik ben ook niet goed in relletjes, we moeten maar eens geraniums gaan kopen.quote:
en krulspelden met zo'n haarnetjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet goed in relletjes, we moeten maar eens geraniums gaan kopen.
Maskertje op en handen in de creme.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en krulspelden met zo'n haarnetje
Die verkopen ze toch nog wel bij de speelgoedwinkel?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
PP loopt zn hele huis overhoop te halen op zoek naar de juiste klappers bij zn klapperding
met witte handschoentjes er overheen. En natuurlijk een elektrische deken. En 's avonds dat knellende corset uitquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maskertje op en handen in de creme.
PP zn ding is wel echt ... Denk dat ie terug naar Tilburg moetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verkopen ze toch nog wel bij de speelgoedwinkel?
[ afbeelding ]
En de steunkousen uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met witte handschoentjes er overheen. En natuurlijk een elektrische deken. En 's avonds dat knellende corset uit
mooi zo. Krijgen we een foto te zien als alles staat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Het schiet trouwens al lekker op hier, dus mijn nieuwe meubels komen 10 dagen eerder dan verwacht, 9 februari!
Daar ga ik nog een nachtje over slapen met mijn krulspelden in.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mooi zo. Krijgen we een foto te zien als alles staat?
Het is de hele waarheid en niets anders dan de waarheid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets van waarheid zat er natuurlijk in ....
Minimaal een beschrijving van wat erin zat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
We wachten op fotos van Kings ontvangen pakketje ....
Daar kom ik alleen voor zaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat ie niet in Amsterdam woont ...
En dan ga je met de trein weer naar huis toch...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen voor zaken.
Krijg er morgen weer 3 thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
We wachten op fotos van Kings ontvangen pakketje ....
Ik ga met mijn oude lullen Peugeot 306 Break.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ga je met de trein weer naar huis toch...
Ik was even dineren in Amsterdam-Noord bij het Food Soul Festival...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Vroegah was er op vrijdagavond nog weleens een klein relletje in deze sc, nu kijkt iedereen voetbal
Het is hier momenteel een aardige glijbaan, dus je kan sowieso niet te hard nu...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je wordt nooit aangehouden dan. En te hard rijden doe je ook niet met zo'n ding.
Leuk concept. Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even dineren in Amsterdam-Noord bij het Food Soul Festival...
http://foodsoulfestival.nl/
En wat kon je daar zoal te eten krijgen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat food is wel in de mode tegenwoordig, hier hebben ze http://www.foodvalley.nl/quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met slippen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier momenteel een aardige glijbaan, dus je kan sowieso niet te hard nu...
Kaas, oesters, BBQ spul, crepes, kreeft, hotdogs, taartjes, koffie, hamburgers, saté, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat kon je daar zoal te eten krijgen?
Ideaal toch, een verrijdbaar restaurant en meestal goede kwaliteit...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat food is wel in de mode tegenwoordig, hier hebben ze http://www.foodvalley.nl/
Doe mij maar Kwakoe.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaas, oesters, BBQ spul, crepes, kreeft, hotdogs, taartjes, koffie, hamburgers, saté, noem maar op.
Zit een beetje vol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |