gezellig bij Dees op de theequote:Op donderdag 29 januari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Ah MM zit er nog steeds.. Arme man ...
het is al weer een beetje over aan het gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:21 schreef drakin het volgende:
Ik wacht nog op de oplossingen voor de lage rugpijn van Treehutje
'Brad Pitt verliest grote som geld met pokeren'quote:
had ik bijna 6 op een rijquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het is al weer een beetje over aan het gaan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
'Brad Pitt verliest grote som geld met pokeren'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Sorriequote:
wat is NPO1quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
IK WIL WETEN WAT DE OMSTANDIGHEDEN ZIJN OP NPO1
De aflevering is niet beschikbaar,quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
Dat dacht ik al.quote:
Er is straks bij de andere enders een extra uitzending overquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
er zijn omstandigheden bij het journaal
dat stukje is met grote haast geschrevenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.html
ja, ik ga nu wat rook signalen de wereld in sturen en mijn Aap de grot in sleurenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nog steeds alleen maar NED1?
Er is een meneer met een pistool die zendtijd wil.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
twitter:scvdw twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:18:50Man overmeesterd. Verder nog niets bekend hier. reageer retweet
quote:
Instant Reporter @InstantReporter 1m1 minute agoquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
Dat is al een kwartier bekend THquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Instant Reporter @InstantReporter 1m1 minute ago
BREAKING: The gunman who entered the Dutch national TV broadcaster (NOS) and demanded airtime has been arrested. #NOS #Netherlands
0 replies 4 retweets 1 favorite
Reply Retweet4 Favorite1
More
Source: https://twitter.com/search?q=%23NOS&src=typd
quote:
twitter:WiIIemAlexander twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:36:13Over enkele momenten interviewt @HermanvdZandt zichzelf in een ingelast #nosjournaal #HermanDeSchermman reageer retweet
Houzee!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:46 schreef Kingstown het volgende:
twitter:WiIIemAlexander twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:36:13Over enkele momenten interviewt @HermanvdZandt zichzelf in een ingelast #nosjournaal #HermanDeSchermman reageer retweet
Meneer bleek ineens te krap in zijn tijd te zitten.quote:
Hij kroop vorige week toch al terug?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer bleek ineens te krap in zijn tijd te zitten.
Dat was volgens mij begin van deze week, op dezelfde avond dat hij vroeg of we koffie gingen drinken meldde hij dat hij te krap in zijn tijd zat. Playerquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kroop vorige week toch al terug?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt wel heel erg dichtbij op deze manier.
quote:Zojuist heeft de NS bekend gemaakt morgen naar aanleiding van de gebeurtenissen op het mediapark met een aangepaste dienstregeling te zullen rijden.
Gaat hij vanavond niet terug naar Amsterdam dan?quote:
Ben je nu ook met dat andere account aan het posten?quote:
Ik kan niet multitasken, nee dusquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nu ook met dat andere account aan het posten?
Lijkt alsof het in scene is gezetquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
Wat een televisie....geniaal!
[ afbeelding ]
Wie ? El mata?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt al een paar uur een BNW-user vermist....
Ik zie zowaar dat er nu ook hier een 2mm sneeuw op het gras ligt...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, kwam ik net op de snelweg in een fikse sneeuwbui terecht. Vanmiddag met de kids toch maar gaan wandelen en we waren een paar seconden voor een hagelbui weer binnen. Collega had minder geluk en zei dat het best pijn deed, die hagelstenen op haar hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
Het gaat om het linkerplaatje:Die had ik al lang gezien, maar rechts boeit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh, dat wil je niet voelen, is hardquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou ik graag liever zelf willen onderzoeken ...
Jij voelt vaker harde borsten?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, dat wil je niet voelen, is hard
Ik ken dat drankje niet ... Is dat lekker?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
De warme choco met een scheutje Dom Benedictine en slagroom smaakt goed
Jemig Dees, wat balen.... Sterkte meis voor je zus, maar ook voor jou en je andere zussenquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik er één uitgelezen had wilde ik de andere twee ook lezen, het zal mij ook bijna niet gebeuren dat ik een boek niet uit lees, ook al boeit het me niet of kom ik er lastig doorheen, ik zal het altijd uitlezen.
Dat boek van jou ken ik niet, ik zal het eens googlen, want soms is iets heel anders wel leuk.
De uitslag was niet goed Fann, de tumor was gegroeid, dus volgende week moet ze weer beginnen met een nieuwe chemokuur. Ze hebben het ook over een operatie gehad, maar vooralsnog denken de artsen dat een operatie teveel risico's met zich meebrengt, dat is geen optie meer.
Lief dat je ernaar vraagt.
Ik was een paar uur weg dus was teveel, ik had de kwootalarm van Deesquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is drakin haar bingotekst.
King suggereert dat het een Fokker isquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet teruggelezen verder ik zag alleen een plaatje van die gewapende vent, zat
ik net ook naar te kijken, leek wel een toneelstukje
Zou wel wat zijn!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
King suggereert dat het een Fokker is
Ja best lullig, net nu er weer nieuwe abo's af gesloten kunnen wordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn!geen goeie reclame in elk geval
Nah, misschien werkt het wel omgekeerd en komen er straks allemaal mensen kijken wat Fok danquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best lullig, net nu er weer nieuwe abo's af gesloten kunnen worden
in de chocomel smaakt het prima. Is een kruidenlikeur, heb ooit zo'n miniflesje ergens bij gehad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dat drankje niet ... Is dat lekker?
Grossier je in miniflesjes?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in de chocomel smaakt het prima. Is een kruidenlikeur, heb ooit zo'n miniflesje ergens bij gehad.
ik heb er 4 staan volgens mij, maar de licor 43 krijg ik niet meer open, moet ik ws onder de warme kraan houden. Af en toe een scheutje van zoiets in de chocomelk vind ik wel lekker.quote:
Ik vond het juist een heerlijk boekquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zout op mijn huid vond ik niks aan, ik had er heel wat van verwacht na alle lyrische verhalen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zout op mijn huid vond ik niks aan, ik had er heel wat van verwacht na alle lyrische verhalen
Misschien toch nog een generatiekloofquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het juist een heerlijk boek
Of gewoon een verschil in karakters ... dat kan ook natuurlijk, ik vond 50 tinten weer helemaal niks...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch nog een generatiekloof
dat heb ik niet eens geprobeerd, dat leek me helemaal niks.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Of gewoon een verschil in karakters ... dat kan ook natuurlijk, ik vond 50 tinten weer helemaal niks...
Ik was nieuwsgierig omdat er in de krant een artikel stond van een man die zijn vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens geprobeerd, dat leek me helemaal niks.
Wat een stumperquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_om_boekhit__.html
Ja!quote:
Nou, normaal is het niet hoor, je doet nu alsof het die vrouw haar schuld was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat vrouwen al dan niet teweeg kunnen brengen
Ik generaliseer het even....quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, normaal is het niet hoor, je doet nu alsof het die vrouw haar schuld was.
Dat was dan wel heel vroegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga een keer vroeg naar bed.
En net pas weer wakker?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja om een uur of 7.00 gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |