Krijgen we dan van Danny bier, tieten enzo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:56 schreef minthy het volgende:
Hoitjes![]()
Nog 100 topic tot een feestje, zal ergens in oktober worden dat we die vol hebben
Jij regelt je tieten, ik het bier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijgen we dan van Danny bier, tieten enzo?
Dan pasquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:56 schreef minthy het volgende:
Hoitjes![]()
Nog 100 topics tot een feestje, zal ergens in oktober worden dat we die vol hebben
nu je het zegt: ik ga even wat kratten Brand scoren bij de Dirk. Laterquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij regelt je tieten, ik het bier.
Wrm doen we het niet andersom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij regelt je tieten, ik het bier.
Die van jou zijn vast spectaculairder dan die van mij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm doen we het niet andersom?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:01 schreef minthy het volgende:
Doorposten dan!![]()
Misschien kunnen we zelf weer iets organiseren tegen die tijd? Indien behoefte natuurlijk, anders ga ik in m'n eentje een feestje bouwen
Ik kan wel voor goed bier zorgen ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die van jou zijn vast spectaculairder dan die van mij.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan wel voor goed bier zorgen ja.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoveel zit er helemaal niet in die fles.
Oneens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Tieten zijn overrated.
Ze moeten er zijn, that's it...
En alleen bij vrouwen overigens.
Leuke (voorspelbare) grapquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij vindt dat mannen ook tieten moeten hebben?
Ok....
[ afbeelding ]
Godverdomme. Doe ff een spoiler, gek!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok....
[ afbeelding ]
Verdomme.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok....
[ afbeelding ]
Ik mikte ook op een dusdanige reactiequote:Op donderdag 29 januari 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke (voorspelbare) grap
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Doe ff een spoiler, gek!
quote:
Ah dus jij hoort wel het verschil.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Draaien ze eens wat anders van Dotan, is het wéér niet goed...
Hij maakt alleen maar saaie kutmuziek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Oh is dit een ander nummer?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb er een broertje dotan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan me bij Dotan als festivalact helemaal niks voorstellen. Is het de bedoeling dat iedereen dan massaal omvalt en gaat slapen?
Je moet ook tijd hebben om bier te halen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan me bij Dotan als festivalact helemaal niks voorstellen. Is het de bedoeling dat iedereen dan massaal omvalt en gaat slapen?
Dat is ook zeker waar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet ook tijd hebben om bier te halen.
Banjo & Sonsquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nieuwe nummer klinkt precies hetzelfde als Fall ja. Eigenlijk onderscheidt buiten Home geen enkel liedje van hem zich, maar Home is dan precies kapot gedraaid...
Mumford and Sons kennen dit probleem. Al blijft Winter Winds fantastisch.
Hebben dus ook gewoon prima composities, alleen van The Cave slaat je zaad dood neer en na drie nummers is het een soort infinite banjoloop.quote:
HALLOquote:
Goed punt!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet ook tijd hebben om bier te halen.
Okee, maar hij is nog steeds keileluqquote:
Toen F1 nog het aanzien en aanhoren waard was.quote:
Daarom is ie autocoureur geworden, heeft ie vaak een helm op.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee, maar hij is nog steeds keileluq
goed punt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarom is ie autocoureur geworden, heeft ie vaak een helm op.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hozier! Bazenplaat!
Het 1-na-beste nummer van 2014!
Schumacher.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schumacher
Ik zal nooit meer vergeten hoe Hakkinen in 2001 stil viel in de laatste ronde in Spanje omdat de brandstof op was
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarom is ie autocoureur geworden, heeft ie vaak een helm op.
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gavin James weer met zijn gemiemel
Eensch!quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:22 schreef Bronson het volgende:
Zowaar twee leuke lunchboxen.
Lunchbox 1
Lonely Boy - Black Keys
Strong - London Grammar
Lunchbox 2
The Pretender - Foo Fighters
I Just Wanna Make Love To You - Etta Jame
Kom maar op. Ik ben gek op billenkoek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
LB1 want London Grammar.
Laat ik niet merken dat iemand ergens anders op stemt!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
LB1 want London Grammar.
het wordt toch LB2 want Foo fightersquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
LB1 want London Grammar.
Ik weetquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
het wordt toch LB2 want Foo fighters
Cascada was nog best grappig in hun happy-tijd. Niet goed, maar vermakelijk. Dit was echter drek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:46 schreef Againzender het volgende:
Draai dan mijn verzoek man, wat een kutplaat dit.
die periode heb ik gemist geloof ik. Maar complete meuk was dit idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cascada was nog best grappig in hun happy-tijd. Niet goed, maar vermakelijk. Dit was echter drek.
Geen enkel goed liedje ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
Je zou maar eens twee dagen achter elkaar goede lunchboxen hebben. Stel je voor.
Lunchbox 1
American Idiot - Green Day
The A Team - Ed Sheeran
Lunchbox 2
Kryptonite - 3 Doors Down
I'm An Albatraoz - Aronchupa
echt uber bagger ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
Je zou maar eens twee dagen achter elkaar goede lunchboxen hebben. Stel je voor.
Lunchbox 1
American Idiot - Green Day
The A Team - Ed Sheeran
Lunchbox 2
Kryptonite - 3 Doors Down
I'm An Albatraoz - Aronchupa
Inderdaad. 3 doors down heeft best paar leuke nummers gemaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja Kriptonite is nog wel luisterbaar als ik moeite doe
Doet me denken aan mijn staptijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk fatsoenlijke muziek. Niels van Gogh
Gooi dan Green Day & 3 doors down in 1 lunchboxquote:
commercieel 'feest'quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Valentijnsdag
Ik wacht met spanning op de lege brievenbus die dag
Mag ik jouw adres?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Valentijnsdag
Ik wacht met spanning op de lege brievenbus die dag
Ottis op KX. Kan helpen. Bij mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag is echt een kut dag. Er gaat niets meer goed komen vandaag.
Ik denk dat ik mijn bed maar in kruip en doe alsof de wereld niet bestaat.
Correctie: het is een kutweek.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
*loopt te vloeken
Favoriete ketting kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer Dotanquote:
quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 29-01-2015 om 17:15:43Kunnen we ergens handtekeningen indienen dat we het nummer Geronimo van Sheppard nooit meer hoeven te horen? reageer retweet
neen sorryquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje en SC: kijken jullie nu naar EditieNL?
Neen sorry.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje en SC: kijken jullie nu naar EditieNL?
Editie NL altijd al een schijtprogramma gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)niet-openbaar-poepen
Ik zat net te etenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Editie NL altijd al een schijtprogramma gevonden
toen m ijn moeder jong was werd erg gestaakt bij de omroep. Waren er geen omroepers. Vond ze een verademing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
zouden ze vaker moeten doen dit, goeie muziek, geen reclame
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
Sjanne Paulquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
Wat een baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
De Held.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Terecht. Heldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Againzender het volgende:
Sjanne Paul is flink trending op Twitter
twitter:FredSiebelink twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:49:34damn! effe weer terug in 2002 bij 3fm. brrrrrrrrrrrrrrr reageer retweet
Ik heb 1 gemeenschappelijke vriendquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het is een zoetermeerder.... Dat verklaart wel een hoop
Er komt ook niks goeds uit Zoetermeer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens afwachten of hij het echt is
Het is een kijkcijfercomplot!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
dat dus. maar gelijkenis is treffend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Kan bijna niet anders. Zeker gezien de tweets van klasgenoten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Brood aan het smeren voor morgen. Toen heb ik de tv aangezet omdat ik 'wie is de mol' wilde kijken.quote:
Thuis.quote:
tablet kopen omdat er geen journaal wasquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
tablet kopen omdat er geen journaal was
dat was wel een goed idee geweest hier....quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Geboren in Zoetermeerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
Die knakker van het journaal komt dus uit Pijnacker
Dat is hier verdomme om de hoek
regel ff een huilsessie met Giel!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
En studeert in Delft (als ik de geruchten mag geloven)quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
lekker uit mijn leuter janken als t ff kenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
regel ff een huilsessie met Giel!
nu niet meer hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En studeert in Delft (als ik de geruchten mag geloven)
Rolf's buurman heeft het NOS Journaal verstoord en daardoor hebben we Wie is de Mol? gemist.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik mis ook altijd de sensatie
Zet de tv eens aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik mis ook altijd de sensatie
Zo'n TH gastje, niet van de TUquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En studeert in Delft (als ik de geruchten mag geloven)
Ik heb toffe buren jwzquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Rolf's buurman heeft het NOS Journaal verstoord en daardoor hebben we Wie is de Mol? gemist.
Ik vraag mij af wat Domien te horen kreeg. Als dat is: 'er loopt hier een gast met een vuurwapen in het pand, ga zo snel mogelijk naar buiten.'quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:54 schreef BobW het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/75595
Domien in paniek.
Waarschijnlijk kreeg hij wel zoiets te horen. Begrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat Domien te horen kreeg. Als dat is: 'er loopt hier een gast met een vuurwapen in het pand, ga zo snel mogelijk naar buiten.'
Dan zou iki ook zo'n reactie hebben waarschijnlijk...
Lijkt wel alsof hij nog ff snel een nummertje klaar zet, das dan wel weer hart voor de zaakquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat Domien te horen kreeg. Als dat is: 'er loopt hier een gast met een vuurwapen in het pand, ga zo snel mogelijk naar buiten.'
Inderdaad, als je gewoon je programma staat te doen en plaatjes staat te draaien krijg je wellicht hier en daar wat mee via twitter maar als dan ineens mensen roepen dat de boel ontruimd wordt dan schrik je denk ik wel even.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
arme knulquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:54 schreef BobW het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/75595
Domien in paniek.
studeerde Volkert van der Graaf niet in Wageningen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien Wageningen toch maar een gat is waar alleen linksdraaiende geitenwollensokkendragende hippies wonen die de hele dag biologisch geteelde wiet roken, bomen knuffelen en zingen over wereldvrede, kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Trusten
de nieuwsredactie is pas net weer binnen en ik denk dat ze druk bezig zijn om radio 1 overeind te houden qua nieuwsquote:
Ja en was toevallig ook langstudeerder geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
studeerde Volkert van der Graaf niet in Wageningen?
*stuurt topic door naar AIVD*quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en was toevallig ook langstudeerder geloof ik.
Ziet u de gelijkenissen?
met elke ontruiming op kantoor heb ik ook de reflex om eerst mijn computers te locken, jas te pakken, en de nooduitgang te forceren waar ik naast zit (ja, die plek heb ik over nagedacht, goede les vanHet Goede Doel) en naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij nog ff snel een nummertje klaar zet, das dan wel weer hart voor de zaak
Ik heb ook Groenlinks gestemd en ben donateur van Greenpeace. Maar dat wist de AIVD al.quote:
InHollandquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo'n TH gastje, niet van de TU
Ja wat?quote:
ik woon in Slotervaart, bij studentendemo's geweest, scheikunde gestudeerd. Ik zal ook wel ergens in de archieven zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook Groenlinks gestemd en ben donateur van Greenpeace. Maar dat wist de AIVD al.
Nog mee gedaan aan een studentendemonstratie.
Even zorgen dat AIVD alle informatie heeft.
Radio5 ving ik ergens op dacht ikquote:
Radio 5quote:
ja wilbert tweete net een fotoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio5 ving ik ergens op dacht ik
gehaktballen uit de kantine redden en rennen voor je leven!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
met elke ontruiming op kantoor heb ik ook de reflex om eerst mijn computers te locken, jas te pakken, en de nooduitgang te forceren waar ik naast zit (ja, die plek heb ik over nagedacht, goede les vanHet Goede Doel) en naar buiten te gaan.
Ben ik blij dat die net achter de kassa liggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gehaktballen uit de kantine redden en rennen voor je leven!
Dat zeg ik tochquote:
in vul je alleen maar aanquote:
met foto's van Roos en Domien?quote:
Ik wil geen mot met Mint.quote:
wij zitten midden in Amsterdam, wel eens wat collega's aangetroffen bij de shoarmazaak om de hoekquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gehaktballen uit de kantine redden en rennen voor je leven!
En waar zit Radio 5?quote:
Inde 3fm studio?quote:
Haagse hogeschool.... Oude th Rijswijkquote:
Rachid weet best wat van internetzooi, maar dat techredacteur... maar wat hij nu zegt klopt wel.quote:
Klopt de TH-Rijswijk is opgegaan in de HHS. Ze zaten in Rijswijk nu zitten ze op het terrein van de TU-Delft in Delft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:08 schreef JaneDoe het volgende:
die journaalkaper deed een gecombineerde studie aan de tu en uni in leiden
de th bestaat toch niet meer? opgegaan in de hhs, daarnaast zat die in rijswijk en niet in delft
Ik zag er 1tje gaan van de linker naar de rechterbaan, overdwars, gelukkig tussen alle auto's door.... vrij bizar gezicht!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:53 schreef Sersjee het volgende:
Jankend de vangrail in.
Al is dat vooral omdat het vrij glad is hier.
Een cover van een cover...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:53 schreef Marcoss het volgende:
Toch mooi dat Niels Geusebroek dan een nummer covert dat qua muziek heel ver van hem af ligt..
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 08:43:32‘Twitter does its best work in the first minutes after a disaster, and its worst in the twelve hours after that.’ #nosoverval reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 08:45:24@coen3fm Moet zeggen dat ik de televisie ook 'lekker' bezig vindt hoor deze ochtend 😳 reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 08:47:37@EricCorton Zit in de Franse Alpen dus kan ik niet zien. Maar ik mis niks dus…
reageer retweet
Gelukkig doet 3FM dat nooittwitter:
QFTquote:
Krijgen we hierna natuurlijk vreselijke afknapper....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:41 schreef Againzender het volgende:
en The Unforgiven er achteraan, sterk muziekblokje
iets met een U. Ik ga voor Uncertain Smilequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Krijgen we hierna natuurlijk vreselijke afknapper....
Gavin James ofzo
kan ermee doorquote:
Je bedoelt Uncertain Smile van The The? Ook zo'n geweldig nummer. Dogs of Lust is ook zo'n mooi nummer van hun.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met een U. Ik ga voor Uncertain Smile
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Liever hoor ik van haar Man Down
The The ging ik voor, maar heeft het vast niet gehaald.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt Uncertain Smile van The The? Ook zo'n geweldig nummer. Dogs of Lust is ook zo'n mooi nummer van hun.
Eens, maar daar zit geen u in, he.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kijk net even dat clipje van Man Down, maar daar zit mevrouw Rihanna toch wel heel lekker in met allerlei strakke niets verhullende topjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja terwijl ik haar normaal helemaal niks vind... maar in die clip heeft ze wel iets jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kijk net even dat clipje van Man Down, maar daar zit mevrouw Rihanna toch wel heel lekker in met allerlei strakke niets verhullende topjes
Tieten!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja terwijl ik haar normaal helemaal niks vind... maar in die clip heeft ze wel iets ja
Ik denk dat als je goed research doet op internet en er de nodige tijd in stopt, kan je ver komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij had een nep wapen. Ergens had ik dit al verwacht.
Ik vroeg mij al af hoe een student kon komen aan een geweer met geluidsdemper.
Toen ze nog niet zo vaag was met tattoos enzquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kijk net even dat clipje van Man Down, maar daar zit mevrouw Rihanna toch wel heel lekker in met allerlei strakke niets verhullende topjes
Ik denk dat dat makkelijker is dan je denkt...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is niet alleen dat maar ook financieel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goed research doet op internet en er de nodige tijd in stopt, kan je ver komen.
Kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat makkelijker is dan je denkt...
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen ze nog niet zo vaag was met tattoos enz
als ik zie hoeveel jongeren geld genoeg hebben om een scooter te kopen hier moet dat ook wel lukken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar ook financieel.
Het is niet moeilijk om aan geld te komen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar ook financieel.
o ja, het is vrijdag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik wil die neger-in
Toen ik studeerde had ik een zaterdagbaantje (pakketchauffeur) waar ik in principe m'n studie van kon betalen) en daarbij werkte ik ook nog vaak doordeweeks 's avonds of in een paar vrije uurtjes...quote:
Ik zit in de business die op sterven na dood is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef Pandaplint het volgende:
Goede stagevergoeding regelen. Huisvesting laten betalen door stagebedrijf en 's avonds en in het weekend wat bijbeunen met foto's
Was het sowieso niet een studie waarin weinig werk te vinden is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit in de business die op sterven na dood is.
Dankjewel meneer Rutte.
Toen ik begon niet. Maar toen kwam economische crisis en vond iedereen natuur ineens niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was het sowieso niet een studie waarin weinig werk te vinden is?
Dan gewoon zorgen dat je de beste bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik begon niet. Maar toen kwam economische crisis en vond iedereen natuur ineens niet meer belangrijk.
Ik ben nu al te gespecialiseerd, en er zijn maar weinig mensen in mijn specialisme. Maarja daar is al helemaal geen geld in te verdienenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan gewoon zorgen dat je de beste bent
ik ga zo een stille tocht naar de Lidl houden. Dat is wel voldoende.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt er nog een minuut mediastilte gehouden voor de slachtoffers van de gijzeling van gisteren?
Bart Arensgod draait heel erg prima op NPO Radio 2.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dan is dit weer zo'n baggernummer.
Kindermuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |