Wat een baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
De Held.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
Terecht. Heldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Againzender het volgende:
Sjanne Paul is flink trending op Twitter
twitter:FredSiebelink twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:49:34damn! effe weer terug in 2002 bij 3fm. brrrrrrrrrrrrrrr reageer retweet
Ik heb 1 gemeenschappelijke vriendquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het is een zoetermeerder.... Dat verklaart wel een hoop
Er komt ook niks goeds uit Zoetermeer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens afwachten of hij het echt is
Het is een kijkcijfercomplot!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
dat dus. maar gelijkenis is treffend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Kan bijna niet anders. Zeker gezien de tweets van klasgenoten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Brood aan het smeren voor morgen. Toen heb ik de tv aangezet omdat ik 'wie is de mol' wilde kijken.quote:
Thuis.quote:
tablet kopen omdat er geen journaal wasquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
tablet kopen omdat er geen journaal was
dat was wel een goed idee geweest hier....quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |