Doet me denken aan mijn staptijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk fatsoenlijke muziek. Niels van Gogh
Gooi dan Green Day & 3 doors down in 1 lunchboxquote:
commercieel 'feest'quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Valentijnsdag
Ik wacht met spanning op de lege brievenbus die dag
Mag ik jouw adres?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Valentijnsdag
Ik wacht met spanning op de lege brievenbus die dag
Ottis op KX. Kan helpen. Bij mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag is echt een kut dag. Er gaat niets meer goed komen vandaag.
Ik denk dat ik mijn bed maar in kruip en doe alsof de wereld niet bestaat.
Correctie: het is een kutweek.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
*loopt te vloeken
Favoriete ketting kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer Dotanquote:
quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 29-01-2015 om 17:15:43Kunnen we ergens handtekeningen indienen dat we het nummer Geronimo van Sheppard nooit meer hoeven te horen? reageer retweet
neen sorryquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje en SC: kijken jullie nu naar EditieNL?
Neen sorry.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje en SC: kijken jullie nu naar EditieNL?
Editie NL altijd al een schijtprogramma gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)niet-openbaar-poepen
Ik zat net te etenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Editie NL altijd al een schijtprogramma gevonden
toen m ijn moeder jong was werd erg gestaakt bij de omroep. Waren er geen omroepers. Vond ze een verademing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
zouden ze vaker moeten doen dit, goeie muziek, geen reclame
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
Sjanne Paulquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
Wat een baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
De Held.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Terecht. Heldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Againzender het volgende:
Sjanne Paul is flink trending op Twitter
twitter:FredSiebelink twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:49:34damn! effe weer terug in 2002 bij 3fm. brrrrrrrrrrrrrrr reageer retweet
Ik heb 1 gemeenschappelijke vriendquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het is een zoetermeerder.... Dat verklaart wel een hoop
Er komt ook niks goeds uit Zoetermeer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens afwachten of hij het echt is
Het is een kijkcijfercomplot!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
dat dus. maar gelijkenis is treffend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Kan bijna niet anders. Zeker gezien de tweets van klasgenoten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
Brood aan het smeren voor morgen. Toen heb ik de tv aangezet omdat ik 'wie is de mol' wilde kijken.quote:
Thuis.quote:
tablet kopen omdat er geen journaal wasquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
tablet kopen omdat er geen journaal was
dat was wel een goed idee geweest hier....quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Geboren in Zoetermeerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
Die knakker van het journaal komt dus uit Pijnacker
Dat is hier verdomme om de hoek
regel ff een huilsessie met Giel!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
En studeert in Delft (als ik de geruchten mag geloven)quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
lekker uit mijn leuter janken als t ff kenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
regel ff een huilsessie met Giel!
nu niet meer hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En studeert in Delft (als ik de geruchten mag geloven)
Rolf's buurman heeft het NOS Journaal verstoord en daardoor hebben we Wie is de Mol? gemist.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik mis ook altijd de sensatie
Zet de tv eens aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik mis ook altijd de sensatie
Zo'n TH gastje, niet van de TUquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En studeert in Delft (als ik de geruchten mag geloven)
Ik heb toffe buren jwzquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Rolf's buurman heeft het NOS Journaal verstoord en daardoor hebben we Wie is de Mol? gemist.
Ik vraag mij af wat Domien te horen kreeg. Als dat is: 'er loopt hier een gast met een vuurwapen in het pand, ga zo snel mogelijk naar buiten.'quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:54 schreef BobW het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/75595
Domien in paniek.
Waarschijnlijk kreeg hij wel zoiets te horen. Begrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat Domien te horen kreeg. Als dat is: 'er loopt hier een gast met een vuurwapen in het pand, ga zo snel mogelijk naar buiten.'
Dan zou iki ook zo'n reactie hebben waarschijnlijk...
Lijkt wel alsof hij nog ff snel een nummertje klaar zet, das dan wel weer hart voor de zaakquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat Domien te horen kreeg. Als dat is: 'er loopt hier een gast met een vuurwapen in het pand, ga zo snel mogelijk naar buiten.'
Inderdaad, als je gewoon je programma staat te doen en plaatjes staat te draaien krijg je wellicht hier en daar wat mee via twitter maar als dan ineens mensen roepen dat de boel ontruimd wordt dan schrik je denk ik wel even.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
arme knulquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:54 schreef BobW het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/75595
Domien in paniek.
studeerde Volkert van der Graaf niet in Wageningen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien Wageningen toch maar een gat is waar alleen linksdraaiende geitenwollensokkendragende hippies wonen die de hele dag biologisch geteelde wiet roken, bomen knuffelen en zingen over wereldvrede, kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Trusten
de nieuwsredactie is pas net weer binnen en ik denk dat ze druk bezig zijn om radio 1 overeind te houden qua nieuwsquote:
Ja en was toevallig ook langstudeerder geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
studeerde Volkert van der Graaf niet in Wageningen?
*stuurt topic door naar AIVD*quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en was toevallig ook langstudeerder geloof ik.
Ziet u de gelijkenissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |