Alweer Dotanquote:
quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 29-01-2015 om 17:15:43Kunnen we ergens handtekeningen indienen dat we het nummer Geronimo van Sheppard nooit meer hoeven te horen? reageer retweet
neen sorryquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje en SC: kijken jullie nu naar EditieNL?
Neen sorry.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje en SC: kijken jullie nu naar EditieNL?
Editie NL altijd al een schijtprogramma gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)niet-openbaar-poepen
Ik zat net te etenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Editie NL altijd al een schijtprogramma gevonden
toen m ijn moeder jong was werd erg gestaakt bij de omroep. Waren er geen omroepers. Vond ze een verademing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
zouden ze vaker moeten doen dit, goeie muziek, geen reclame
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
Sjanne Paulquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik doe ondertussen een poging om weer een beetje m'n hartslag onder controle te krijgen, holy crap...
De persoon die met die gek in de studio stond te praten was trouwens de originele Sjanne Paul, bekend van Ekstra Weekend. Met recht de held van de avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |