Eensch!quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:22 schreef Bronson het volgende:
Zowaar twee leuke lunchboxen.
Lunchbox 1
Lonely Boy - Black Keys
Strong - London Grammar
Lunchbox 2
The Pretender - Foo Fighters
I Just Wanna Make Love To You - Etta Jame
Kom maar op. Ik ben gek op billenkoek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
LB1 want London Grammar.
Laat ik niet merken dat iemand ergens anders op stemt!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
LB1 want London Grammar.
het wordt toch LB2 want Foo fightersquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
LB1 want London Grammar.
Ik weetquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
het wordt toch LB2 want Foo fighters
Cascada was nog best grappig in hun happy-tijd. Niet goed, maar vermakelijk. Dit was echter drek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:46 schreef Againzender het volgende:
Draai dan mijn verzoek man, wat een kutplaat dit.
die periode heb ik gemist geloof ik. Maar complete meuk was dit idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cascada was nog best grappig in hun happy-tijd. Niet goed, maar vermakelijk. Dit was echter drek.
Geen enkel goed liedje ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
Je zou maar eens twee dagen achter elkaar goede lunchboxen hebben. Stel je voor.
Lunchbox 1
American Idiot - Green Day
The A Team - Ed Sheeran
Lunchbox 2
Kryptonite - 3 Doors Down
I'm An Albatraoz - Aronchupa
echt uber bagger ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
Je zou maar eens twee dagen achter elkaar goede lunchboxen hebben. Stel je voor.
Lunchbox 1
American Idiot - Green Day
The A Team - Ed Sheeran
Lunchbox 2
Kryptonite - 3 Doors Down
I'm An Albatraoz - Aronchupa
Inderdaad. 3 doors down heeft best paar leuke nummers gemaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja Kriptonite is nog wel luisterbaar als ik moeite doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |