je gaat me niet vertellen dat jij ooit boven de vmax bent gekomen met die deauvillequote:Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef Erasmo het volgende:
Ze kunnen dan wel weer uitermate goed schieten, ik zie ze altijd oefenen in de berm met hun laserpistool.
omdat er überhaupt niet meer militair is dan de amo bij de kmar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ook gewoon mij woorden in de mond leggen hewaar heb ik het over de amo gehad?
Pannenkoek. Lekker blijven schreeuwen joh, over 10 jaar zit je toch zonder werkmaar goed, dan heb je weer alle tijd om op nep veteranen te jagen
Ik mag me binnenkort verantwoorden bij de rechterquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat jij ooit boven de vmax bent gekomen met die deauville
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik mag me binnenkort verantwoorden bij de rechter
Iets minder hard en iets vaker. Waarvan één keer bij een Fok!-ritjequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]meer dan 50 km te hard op de snelweg?
Ah, zonde geld welquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Iets minder hard en iets vaker. Waarvan één keer bij een Fok!-ritje
ja overduidelijk dat meneer geen benul heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat heb je een bek![]()
![]()
Je komt vanaf moment 1 met een grote bek hier op DEF en al snel blijkt dat je echt geen bal verstand hebt waar je over lult.
Ga weg man, echt. En ik heb het over nep veteranen.
Serieusquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
heb je absoluut alles opgevraagd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Enkele mappen gevuld met wobjes hierquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef Militier het volgende:
[..]
heb je absoluut alles opgevraagd?
Pakweg 4-500 euroquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Serieuswordt een dure grap dan
hier weet jij natuurlijk alles vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:56 schreef Militier het volgende:
Gelukkig is het niet iemand die bij zijn volle verstand is.
onthoud goed dat het meestal de kleine dingen zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Enkele mappen gevuld met wobjes hier
[..]
Pakweg 4-500 euro
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IHRE WOHNUNG GEHÖRT JETZT ZUR NIEDERLÄNDISCHES HEER!!!!
*klikt hakken tegen elkaar*
HEIL HITLER
Of in het Russisch in het geval dat we naar Oekraïne gaan.
genie duiker?quote:
Bazen filmpjes!quote:
Die @ 19:00 zal ook wel niet meer in leven zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bazen filmpjes!
Vanaf 15:00 de slingerapen (jerrycan sjouwers)
Als je echt niks kon kwam je daar terecht (werktroepen).
13:10quote:
bij de verwarming koffie drinkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Nog bivak plannen dit weekend?
Beter idd met deze kouquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
bij de verwarming koffie drinken
Lange verplaatsing? Met of zonder barang?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:51 schreef Erasmo het volgende:
Zondag een tactische verplaatsing richting treinstation maken
Woon-werk maar dan met de trein, of terwijl dubbele reistijdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lange verplaatsing? Met of zonder barang?
Ben je vet meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Woon-werk maar dan met de trein, of terwijl dubbele reistijd
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rustig, lekker wakker worden
quote:45 Minuten Flippers voller Lieder auf denselben verdammten Beat mit denselben verdammten Akkorden in derselben verdammten Geschwindigkeit, keine Taktwechsel und Lautstärkewechsel, das sagt ABSOLUT ALLES über die Flippers! Diese Variation der Musik ist krankhaft!
Hmmm, denk dat oud ijzer meer oplevert.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:18 schreef Erasmo het volgende:
We hebben weer een pareltje:
http://forum.fok.nl/user/history/440594
Is al weer een oudje maar u vraagt, wij draaienquote:
Wat zijn jullie toch allemaal zo zwaar in de ban van bf4quote:Op zondag 8 februari 2015 10:21 schreef Erasmo het volgende:
Hardline zuigt zwaar kont maar ik wil die reload animaties ook in de normale BF4
Het is gewoon een tof spel.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal zo zwaar in de ban van bf4
Livestream?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Fijn, de Turkse onderburen zorgen weer voor heel wat spektakel
Het is het waard jaquote:
Vroeg me net af of iemand al gekeken had. Imdb geeft 9,6 aan.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:05 schreef Nibb-it het volgende:
Even kijken of Beter Saul Optelefoneren wat is.
Ja, vanmiddag gezien. Begint prima.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vroeg me net af of iemand al gekeken had. Imdb geeft 9,6 aan.
Eerste twee afleveringen waren in ieder geval best vermakelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:27 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vroeg me net af of iemand al gekeken had. Imdb geeft 9,6 aan.
Ben aflevering 2 aan het kijken. Best leuk idd. Al had ik het hilarisch gevonden als ie in die intro bij Los Pollos Hermanos had gewerktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Eerste twee afleveringen waren in ieder geval best vermakelijk.
Nee. Je zult hier en daar misschien een referentie missen, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:57 schreef Awsom het volgende:
Is het nodig om eerst breaking bad te kijken? Ben nooit verder gekomen dan aflevering 5 oid
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ben aflevering 2 aan het kijken. Best leuk idd. Al had ik het hilarisch gevonden als ie in die intro bij Los Pollos Hermanos had gewerkt
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Bouke-p het volgende:
ouder1 heeft weer wat verzonnen
Het leeft.....
Ik heb hem ook maar uit het Saul topic... alsof ik dat nog wist...quote:
FWB?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Bouke-p het volgende:
ouder1 heeft weer wat verzonnen
Het leeft.....
ik kom steeds vaker termen tegen waarvan ik geen flauw benul heb. FWB is dus blijkbaar friends with benefitsquote:
Hier Wijnand, een film en een serie die het "concept" helemaal uitleggen. Ben je straks weer helemaal bijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ik kom steeds vaker termen tegen waarvan ik geen flauw benul heb. FWB is dus blijkbaar friends with benefitswat is deze
Ik kende het ook niet...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ik kom steeds vaker termen tegen waarvan ik geen flauw benul heb. FWB is dus blijkbaar friends with benefitswat is deze
Neuken zonder het sociale gezeik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Verjaardagen van vrienden vergeten is niet aardig!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Neuken zonder het sociale gezeik.
dat je zeg maar verjaardagen kunt vergeten enzo.
Is er nog een andere methode dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Neuken zonder het sociale gezeik.
dat je zeg maar verjaardagen kunt vergeten enzo.
Hmmm ben nu op een kwart van de video en ga hem afkijken. Maar dit is geen NOS materiaalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Pumatje het volgende:
Dit zouden ze eens op de N.O.S moeten laten zien.
de kwaliteit van de beelden vind ik over het algemeen prima en ruim voldoende om op tv te worden uitgezondenquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm ben nu op een kwart van de video en ga hem afkijken. Maar dit is geen NOS materiaal
Dit wil de gemiddelde burger niet zien, zeker niet als ze aan het ontbijt of aan de koffie in de avond zitten. En trouwens als de NOS zoiets al zou uitzenden zou ik niet eens kijken omdat ik naar 3/4 gepixelde beelden zou zitten kijken.
U zei?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aardig, maar als ie de top40 al gaat halen gaat ie niet verder komen dan een 35e plek.
Dat dus, overdreven gedoe.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:57 schreef Bouke-p het volgende:
Seinpistolen.... en oude troep nounou! Gelukkig mogen levensechte airsoftreplica's door echt iedereen gekocht worden tegenwoordig.
Dat met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:57 schreef Bouke-p het volgende:
Seinpistolen.... en oude troep nounou! Gelukkig mogen levensechte airsoftreplica's door echt iedereen gekocht worden tegenwoordig.
Ooit een seinpistool in je handen gehad?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat met elkaar vergelijken
Ja en een puddingbuksquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ooit een seinpistool in je handen gehad?
Eens, maar laten we nou niet net doen of het een full auto machine gun is...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Maakt geen fuck uit wat het is, als je die zooi vanuit je huis aan het verkopen bent, ben je niet goed bezig.
Dat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar laten we nou niet net doen of het een full auto machine gun is...
Nee dat sowieso niet. Maar als je ermee de studio inloopt bij de NOS gaan ze echt wel van je schrikken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens, maar laten we nou niet net doen of het een full auto machine gun is...
Weet je toch helemaal niet? Ook met een onklaar wapen uit de tweede wereldoorlog kun je gekke dingen doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dat.
En ja die airsoftmeuk vergelijken met oude wo2 wapens kan wel degelijk. Veel van die oude wapens zijn opgegraven, uit een sloot gevist of whatever. Daaraan zie je al snel dat t een nutteloos stuk metaal is.
een beetje airsoft wapen daarintegen is niet van een echte buks te onderscheiden.....
Onklaar ja.. Laat ze nou maar eens bezig houden met al die afrekeningen waar ze werkende, vol automatische aanvalswapens gebruiken met scherpe piepers in woonwijken. In plaats van marktplaats wat af te struinen op onklaar gemaakte wapens van 70 jaar oud. Het kost al genoeg om een onklaar wapen in bezit te hebben en alle administratieve rompslomp om het tijdens een evenement o.i.d. te gebruiken of überhaupt in huis te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weet je toch helemaal niet? Ook met een onklaar wapen uit de tweede wereldoorlog kun je gekke dingen doen.
onklaar gemaakte garand heb je zonder aanvullende kosten in huis. evenementen is je eigen keuze en logischquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Onklaar ja.. Laat ze nou maar eens bezig houden met al die afrekeningen waar ze werkende, vol automatische aanvalswapens gebruiken met scherpe piepers in woonwijken. In plaats van marktplaats wat af te struinen op onklaar gemaakte wapens van 70 jaar oud. Het kost al genoeg om een onklaar wapen in bezit te hebben en alle administratieve rompslomp om het tijdens een evenement o.i.d. te gebruiken of überhaupt in huis te hebben.
menig wapen op marktplaats is juist in erg goede staat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dat.
En ja die airsoftmeuk vergelijken met oude wo2 wapens kan wel degelijk. Veel van die oude wapens zijn opgegraven, uit een sloot gevist of whatever. Daaraan zie je al snel dat t een nutteloos stuk metaal is.
een beetje airsoft wapen daarintegen is niet van een echte buks te onderscheiden.....
Je hebt gelijk met betrekking tot het onklaar gemaakte, ik bedoelde blank firing. Evenementen zijn inderdaad eigen keuze, waar het mij om gaat is de rompslomp die eromheen komt kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:31 schreef Militier het volgende:
[..]
onklaar gemaakte garand heb je zonder aanvullende kosten in huis. evenementen is je eigen keuze en logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |