Klopt.quote:
Ik moet vanaf maandag weer terug in een ritme. Dat gaat echt zuigen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
Volgende week woensdag heb ik pas m'n eerste college van blok 3.
Een week vakantie dus eigenlijk.
Ach ter intro wil ik wel een stukje lezen. Opfrissing.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou voor straf3 niet eens in de boeken kijken en hoorcolleges volgen, maar vooral de werkgroepen. De sheets van de werkgroepen leren en je hebt zo een voldoende.
Boek en HC's zijn echt belabberd.
Bij BPR1 zijn de arresten vooral van belang, en de HC's. Boek heb ik ook niet aangeraakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ach ter intro wil ik wel een stukje lezen. Opfrissing.
En BPR1? Veel arresten!
Ons Strafrecht bedoel je?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:22 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is er zo kut aan het boek? Knigge is nochthans wel een slimme kerel.
Als jij door dat boek heen kan komen, krijg je m'n eeuwige respect.quote:
Het is niet moeilijk dik of zo. Het is geen BR2...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij door dat boek heen kan komen, krijg je m'n eeuwige respect.
Ik kon dat niet. Teveel details, veel overbodige en nutteloze informatie. En onleesbaar.
5,4?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een capita. Dit is handels all over again van vorig jaar
Is dat nu het vak met de meeste stof (bachelor)?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een capita. Dit is handels all over again van vorig jaar
Nee. Europees Recht. Vind ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is dat nu het vak met de meeste stof (bachelor)?
Hmm. Het boek is goed te doen toch?quote:
Geen idee, ook niet gelezen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmm. Het boek is goed te doen toch?
Gewoon afwachten op handelsB en dan FAR binnenkoppen in blok 3, en dan kijk je wel weer of je ook voor CE gaat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
En niet alleen handels, ook FAR. Wat is dat toch, als ik geen fluit doe haal ik een hoger cijfer dan wanneer ik mij er wel toe aan zet er wat voor te doen
Je snapt de stof gewoon niet kennelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
En niet alleen handels, ook FAR. Wat is dat toch, als ik geen fluit doe haal ik een hoger cijfer dan wanneer ik mij er wel toe aan zet er wat voor te doen
Dat sowieso, anders haal je het wel. Maar ik vind het typisch: op de uni zou je m.i. niet hoger moeten kunnen scoren bij gebrek aan voorbereiding. Is mij nu wel al vaker overkomen, eerste kans geen zak doen en hoger scoren dan de tweede kans waarbij ik dan wel aan de bak ga en slechter eruit kom.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt de stof gewoon niet kennelijk.
Had je de oude tentamens ook doorgenomen? Daaruit kon ik zeker drie vragen die op ons tentamen kwamen, uithalen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat sowieso, anders haal je het wel. Maar ik vind het typisch: op de uni zou je m.i. niet hoger moeten kunnen scoren bij gebrek aan voorbereiding. Is mij nu wel al vaker overkomen, eerste kans geen zak doen en hoger scoren dan de tweede kans waarbij ik dan wel aan de bak ga en slechter eruit kom.
Is het niet gewoon dat de herkansingen moeilijker zijn dan de eerste kans? Hebben ze op de UvA ook nog wel eens een handje van.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat sowieso, anders haal je het wel. Maar ik vind het typisch: op de uni zou je m.i. niet hoger moeten kunnen scoren bij gebrek aan voorbereiding. Is mij nu wel al vaker overkomen, eerste kans geen zak doen en hoger scoren dan de tweede kans waarbij ik dan wel aan de bak ga en slechter eruit kom.
Strafprocesrecht was nu gewoon 1ste kans. Vorig jaar had die in de herkansing een 5, en nu nog - schijnt - lager.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dat de herkansingen moeilijker zijn dan de eerste kans? Hebben ze op de UvA ook nog wel eens een handje van.
Niet meer aan toegekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je de oude tentamens ook doorgenomen? Daaruit kon ik zeker drie vragen die op ons tentamen kwamen, uithalen...
Ah kijk. Zonde. Altijd doen. En het heeft me altijd tot nu toe goed geholpen. Maak je meteen kennis met de vraagstelling.quote:
Ik twijfel nog of ik heen ga.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
Maar congrats Ets (ha dat rijmt) Ga sowieso naar de nabespreking toe. Eens zien hoe ze een antwoord willen zien qua onderbouwing. Scheelt sowieso dat ik nog drie kansen heb. Wel naadje dat de her op mijn verjaardag is though
Er staat niet alles op. Ik had volgens mij ook gevraagd voor straf 2 oud 1ste kans en toen kwam het erop te staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik wel vervelend vind is dat er geen herkansing capita aangeboden gaat worden kennelijk. Staat niks op de site, van vakken die ik toch niet volg altijd wel.
wat zijn we toch ook zulke goede studentenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef Ties02 het volgende:
Nou deze was aanzienlijk moeilijker dan de her, op een naaivraag over schenking met ontbindende voorwaarde wbt aandelen na, zal het me erg verbazen als ik deze niet heb.
Ik zat nog te twijfelen toen ik de handels b capita aanmelding had ingevuld, zou ik straf 2 oud er maar bij doen? Uiteindelijk toch maar niet gedaan want beetje prijzigquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit moest ik quoten van Ties. Bij deze.
Het stelt geen klap voor zo'n capita, maar ach als je daardoor je ogen wel opent zoals ik had met handels..quote:
wacht maar even af. heb je handelsA cijfers gezien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het stelt geen klap voor zo'n capita, maar ach als je daardoor je ogen wel opent zoals ik had met handels..
Nope, waarom is B dan nog niet bekend als A er al wel is? Wil mijn cijfer weten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
wacht maar even af. heb je handelsA cijfers gezien?
Nou, kijk maar even. Bij handelsA hebben de vieren geregend en is volgens mij iets van 3x een 8 en de rest allemaal lager. Ben benieuwd hoe het bij handelsB is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, waarom is B dan nog niet bekend als A er al wel is? Wil mijn cijfer weten.
Misschien had ik er toch eentje moeten pakken voor rechtsfilosofie. Dan had ik van die 5 een 5,5 gemaakt.quote:
Heb geen FB meerquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, kijk maar even. Bij handelsA hebben de vieren geregend en is volgens mij iets van 3x een 8 en allemaal lager. Ben benieuwd hoe het bij handelsB is.
heb je aan pax gevraagd of je 'klappen' mag gebruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Ties02 het volgende:
Nu mezelf maar even trakteren op het mooie cijfer hopelijk
Broodje gegrilde kip klappen
Nee, want anders krijgt ie een klap op zijn oog.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je aan pax gevraagd of je 'klappen' mag gebruiken?
Gezien het spandoek wat gister bij Twente hing mag ik het altijd gebruikenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je aan pax gevraagd of je 'klappen' mag gebruiken?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat het niet klopte
Bovendien maak ik me niet zo druk, qua antwoordenmodel komen mijn antwoorden volledig overeen, op vraag 6 na dan.quote:
quote:Casus V
Albert Heijn verkoopt onder haar huismerk in Nederland koffiecupjes die geschikt zijn voor
gebruik in Nespresso koffiezetapparaten. Op de verpakking van de koffiecupjes van Albert
Heijn is de volgende tekst te lezen: “Onze koffiecupjes passen in de koffiezetapparaten van
Nespresso”.
Vraag 6 (8 punten):
Kan Nespresso die merkrechthebbende is van het woordmerk Nespresso (voor koffiecupjes en
koffiezetapparaten), met succes tegen het merkgebruik door Albert Heijn optreden?
Alsof een Nespresso cupje een accessoire is bij een koffieapparaat van Nespressoquote:Antwoord vraag 6:
Kans van slagen is klein. Het gebruik valt onder art. 2.23 lid 1 sub c BVIE: gebruik als accessoire
en er lijkt ook sprake te zijn van een eerlijk gebruik in nijverheid en handel (N.B. Zie HvJ
Gillette). Geerts p. 113
Wat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Yreal het volgende:
Vrijdag contract tekenen, maandag beginnen.
Andersomquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
is t zo, dat handelsA pittiger wordt nagekeken dan handelsB?
Dat weet ik allemaal niet, ik moet nog überhaupt beginnen met o.a. BW 2.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bovendien maak ik me niet zo druk, qua antwoordenmodel komen mijn antwoorden volledig overeen, op vraag 6 na dan.
[..]
[..]
Alsof een Nespresso cupje een accessoire is bij een koffieapparaat van NespressoZonder cupje geen koffie, simpel zat. En om dit nu eerlijk gebruik in nijverheid en handel te noemen
AH maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht van Nespresso omdat zij aan piraterij doet door met namaakspul te komen, hence mijn antwoord met verwijzing naar 2:20 lid 1 sub a BVIE....
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat het niet klopte
Het is Fok die loopt te bokken met een 'it's not a bug, it's a feature'quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
is t zo, dat handelsA pittiger wordt nagekeken dan handelsB?
Valt wel mee. Handels B scoort men goed op gemiddeld genomen danquote:
Ze strooien anders ook gerust met 9'en en 10'en heb ik ook gezien op de lijst vorig jaar en het jaar ervoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik had een schamele 7 voor Handels B
Dacht nadat ik hem gemaakt had dat ik alles goed had![]()
Dus je komt vaak bedrogen uit
Oh nou bij mij was het andersomquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Handels B scoort men goed op gemiddeld genomen dan(iets met regel en uitzondering van ondergetekende
) Handels A scoort men slecht op gemiddeld genomen dan.
Met je 10 onvoldoendes voor strafrecht? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Persoonlijke assistent van Opstelten
Dat heb ik wel gemerkt bij Handels Aquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze strooien anders ook gerust met 9'en en 10'en heb ik ook gezien op de lijst vorig jaar en het jaar ervoor
Ze kopiėren niet de koffie en ook niet de capsules, ze hebben alleen een capsule die werkt op een ander principe en toevallig in Nespresso-apparaten kan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bovendien maak ik me niet zo druk, qua antwoordenmodel komen mijn antwoorden volledig overeen, op vraag 6 na dan.
[..]
[..]
Alsof een Nespresso cupje een accessoire is bij een koffieapparaat van NespressoZonder cupje geen koffie, simpel zat. En om dit nu eerlijk gebruik in nijverheid en handel te noemen
AH maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht van Nespresso omdat zij aan piraterij doet door met namaakspul te komen, hence mijn antwoord met verwijzing naar 2:20 lid 1 sub a BVIE....
Je wordt politieagent?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Persoonlijke assistent van Opstelten
Jup ik ook (een 8, maar ach blij meequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gemerkt bij Handels A
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan ga ik Zoetermeer vermijden, alleen maar onrechtmatige aanhoudingen ditdat
Koop hem dan om.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan ga ik Zoetermeer vermijden, alleen maar onrechtmatige aanhoudingen ditdat
Nee man, ik ken alle hotspots. Ik zet gewoon een stoeltje langs een scholieren route. In 1 week het begrotingstekort weg.quote:
niet meteen beginnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:24 schreef Ties02 het volgende:
Zo nu dit achter de rug is kunnen we na een paar daagjes vakantie beginnen met studeren voor de her van Goederen en IPR!
Maarehh, meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee man, ik ken alle hotspots. Ik zet gewoon een stoeltje langs een scholieren route. In 1 week het begrotingstekort weg.
Ze kopiėren wel T, zeker wel..quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze kopiėren niet de koffie en ook niet de capsules, ze hebben alleen een capsule die werkt op een ander principe en toevallig in Nespresso-apparaten kan.
Hier is over geprocedeerd, uiteraard. En vaak ook.
Op de werking van die machines zitten octrooien/patenten, idem voor de cupjes qua model/auteursrechten en merkenrecht eveneens. Dus ze produceren soortgelijke cupjes (niks niet toevallig, ze willen meeliften op de bekendheid van Nespresso), anders passen ze niet eens in een Nespresso apparaat. Ergo: inbreuk en niks niet in het eerlijk handelsverkeer. Ga toch fietsen, ze maken inbreuk op het merkenrecht door mee te liften op de goede naam, beleving e.d. van Nespresso door o.a. Clooney af te beelden en Nespresso diens merk te noemen. (dat was de vervolgvraag met de beeltenis van Clooney maar enfin)quote:onder haar huismerk in Nederland koffiecupjes die geschikt zijn voor
gebruik in Nespresso koffiezetapparaten
manmanman ik ben toen ik thuiskwam van het tentamen, meteen begonnen voor RPPV herkansing in aprilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 16:28:30 ]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
manmanman ik ben toen ik thuiskwam van het tentamen, meteen begonnen voor RPPV herkansing in maart
jijJezus nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:25 schreef Holograph het volgende:
Zo, alle civiel effectvakken zijn binnen voor FR
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
manmanman ik ben toen ik thuiskwam van het tentamen, meteen begonnen voor RPPV herkansing in april
jijDe decaan zal trots op je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |